Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Στρώσιμο αυτοκινήτου


Kostasdriver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Μη βγεις Εθνικη οδο και κανεις χιλιομετρα με σταθερες στροφες. ειναι οτι χειροτερο για στρωσιμο. Χρησιμοποιησε το 80% του ευρους των στροφων σου και κανε συχνες εναλλαγες των ταχυτητων και αυξομειωσεις των στροφων του κινητηρα. Χρησιμοποιησε οσο περισσοτερο μπορεις το "φρενο" του κινητηρα. Μη το δουλευεις σε πολυ χαμηλες στροφες, σε σημειο ρεταρισματος. Οδηγησε κανονικα, ανεβαζοντας στροφες αποφασιστικα και οχι νωχελικα. Οταν τουρμπιζει, μην το κοβεις, αλλαζοντας ταχυτητα. Δωσε χρονο στο τουρμπο, να δουλεψει σε ευρυ φασμα στροφων.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 67
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Τα καινουργια αυτοκινητα δεν θελουν στρωσιμο ...Απλα στα  πρωτα χλμ μαλακη οδηγηση χωρις υπερβολες .Σιγουρα ο κατασκευαστης θα σου εχει δωσει οδηγιες για ποσα χλμ πρεπει να μην κανεις υπερβολες.

Κοίταξε,άσε τι λέει η μαμά εταιρεία που κατασκεύασε το αμάξι και το γνωρίζει λιγάκι,μετά από ενα καρο δοκιμές, οι ειδικοί του insomnia,μέσω ενός πληκτρολογίου ξέρουν πάντα καλύτερα. Μιλάμε γ

για τα πρωτα 1000-1500 χιλιομετρα οδηγησε ηρεμα, χωρις αποτομα ανοιγματα και επιταχυνσεις και λοιπα... και καλο θα ηταν και μια αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου μετα απο αυτα τα 1000-1500 χιλιομετρα γ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Stamer είπε

Ακριβώς αυτό εννοώ! Στα μποτιλιαρίσματα στην Αθήνα είναι απλά τραγικά! Στο ξαναλέω, έχω και εγώ επίσης και ξέρω και απο άλλους. Προσωπικά δεν το αντέχω και το βρίσκω παντελώς άχρηστο και άνευ πραγματικής ουσίας.

Περί ορέξεως όμως...

Μα δεν χρειάζεσαι να το κάνεις αυτό. Το να κινάς το αυτοκίνητο κατά μερικά εκατοστά (στην κυριολεξία) είναι τελείως λάθος, start-stop ή μη. Είτε για τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, είτε για την κατανάλωση, είτε για τους ρύπους, και οι περισσότεροι που το κάνουν είναι από καθαρό θέμα συνήθειας. Πλησίασε τον μπροστά όσο πάει , και μείνε πίσω όσο πάει (2 μέτρα σε μποτιλιάρισμα πχ). Θα γλιτώσεις τουλάχιστο 1-2 αχρείαστες εκκινήσεις κάθε μια φορά που το κεινάς και αρκετή κατανάλωση. Δεν χρειάζεται συνεχώς να πηγαίνεις να κουτουλάς πάνω του  με το που μετακινηθεί. + μπορείς να αποσυνδέεις το start-stop όταν βρεθείς σε αυτήν τη συγκεκριμένη κατάσταση.  Φυσικά σε αυτό μπορεί να κάνει την κατάσταση χειρότερη εάν το αμάξι σου είναι αυτόματο. Στα manual εσύ επιλέγεις πότε θα σβήσει, βγάζοντας την ταχύτητα, οπότε είναι πολύ πιο μειωμένα τα σβησίματα του κινητήρα. 

Το Start-stop είναι για σταματήματα των 15 δευτερολέπτων, πχ φανάρια. και τυπική οδήγηση πόλης Δεν είναι άχρηστο και ανευ-ουσιας ολόκληρο το σύστημα επειδή απλά δεν ταιριάζει στην κίνηση της Αθήνας επειδή αν δεν γλύφεις συνεχώς τον μπροστά ο πίσω θα αρχίσει τις κόρνες. Για μποτιλιαρίσματα υπάρχει το hybrid.  

Στη δική μου περίπτωση, στα 15km που κάνω. βρίσκω 9-10 φανάρια, και καθαρό μποτιλιάρισμα (όχι λόγω των φαναριών) για καμιά 300ρια μέτρα μόνο.  Σε αυτή την περίπτωση το start-stop πάει γάντι. Γιατί ουσιαστικά από τα 30-35 λεπτά που χρειάζομαι για την διαδρομή, τουλάχιστο τα 10 είναι με σβηστό τον κινητήρα. 

Επεξ/σία από Whargoul
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
39 λεπτά πριν, kostaskalamatas είπε

 Μη βγεις Εθνικη οδο και κανεις χιλιομετρα με σταθερες στροφες. ειναι οτι χειροτερο για στρωσιμο. Χρησιμοποιησε το 80% του ευρους των στροφων σου και κανε συχνες εναλλαγες των ταχυτητων και αυξομειωσεις των στροφων του κινητηρα. Χρησιμοποιησε οσο περισσοτερο μπορεις το "φρενο" του κινητηρα. Μη το δουλευεις σε πολυ χαμηλες στροφες, σε σημειο ρεταρισματος. Οδηγησε κανονικα, ανεβαζοντας στροφες αποφασιστικα και οχι νωχελικα. Οταν τουρμπιζει, μην το κοβεις, αλλαζοντας ταχυτητα. Δωσε χρονο στο τουρμπο, να δουλεψει σε ευρυ φασμα στροφων.

 

To λες με κάποια σιγουριά αυτό; Μπορείς να παραθέσεις κάτι επίσημο; Από κάποιο μανουαλ πχ;

Γιατί εγώ γνωρίζω ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο σε αυτές τις περιπτώσεις ωστόσο δεν το έχω ψάξει περισσότερο. Βέβαια αν η δική μου άποψη είναι λάθος δεν έγινε και κάτι αλλά αν είναι η δική σου; :o

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Κατά αρχήν ο άνθρωπος μιλάει για 1500αρι 150 άλογα και η βασική ''οδηγία'' είναι μην το κοφτιάζεις,τελικιάζεις κλπ. Δε μιλάμε για κανένα type R με 300 άλογα που και να θες δε μπορείς να κρατηθείς, μιλάμε για ένα mainstream αυτοκίνητο με specs 2018.

Κατά δεύτερον κανένας δε τον ρώτησε πιο είναι το οδηγικό του στυλ και για ποιο λόγο πήρε το αυτοκίνητο ώστε να του πούμε τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει. Πχ αν μας έλεγε ότι με το παλιό του αυτοκίνητο άφηνε το μισό λάστιχο κάτω σε κάθε φανάρι η απάντηση θα ήταν πιο στοχευμένη στο να μην το κάνει, το οποίο βέβαια μικρή σημασία θα είχε.

Γενικά όπως πολύ σωστά ειπώθηκε το πρώτο στρώσιμο μπορεί να έγινε αλλού...... Αλλά ας μη το δέσουμε και κόμπο. Αυτό που χρειάζεται είναι νορμάλ χρήση,  και η νορμάλ χρήση είναι αυτό που εννοούμε όλοι, δε χρειάζεται περισσότερη εξήγηση. Δε νομίζω κάποιος να θεωρεί νορμάλ την αλλαγή στις 5-6000σαλ και φρενάρισμα πάντα με ενεργοποίηση του ABS οπότε....

Βέβαια αν θες να κάνεις κάποιο προσπέρασμα και χρειαστεί γκάζι εννοείται ότι θα το κάνεις, δε θα πάθει τίποτα. Το αυτό αν χρειαστεί να πατήσεις απότομα φρένο. Ουσιαστικά το οδηγάς όπως οδηγάς συνήθως. Αν το δικό σου συνήθως είναι κοφτιάσματα και τελικές το να μην τα κάνεις αυτά μόνο για στρώσιμο 1000-2000χλμ φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι  δε θα αλλάξει κάτι.

Από κει και πέρα τα λάστιχα σίγουρα θέλουν καμιά 500αρια χιλιόμετρα για να αρχίσουν να αποδίδουν σωστά οπότε καλό θα είναι να μην τα πιέζεις. Τα τακάκια το ίδιο.

Αλλαγή λαδιών όποτε λέει ο κατασκευαστής, μην ακούσω την παπάτζα ''αλλαγή μέχρι τα 2000χλμ για να φύγουν τα γρέζια''.......

Το νου σου λίγο στο τούρμπο, στα πολλά κρύα άσε το κανένα λεπτό και μετά φύγε χωρίς υπερβολές. Μετά από πολύωρη χρήση στην επιστροφή πήγαινε λίγο πιο χαλαρά κανένα 2-3λεπτο πριν φτάσεις στον προορισμό σου και άσε το για κανένα λεπτό ακόμα αναμμένο. Μπορεί να μην έχει καν ουσία αλλά κακό σίγουρα δε θα κάνεις. Κακό θα κάνεις αν το αφήνεις 5-10 σε ακινησία να ζεσταίνεται.

Ευχαριστώ πολύ ολοκληρωμένη απαντήσει ευχαριστώ ξανά και ναι νταξ δεν είμαι σε κάθε φανάρι πρώτες δεύτερες κόφτη αλλλα αρκετές φορές θα κάνω την κάυλα μ όπως όλοι πιστεύω και ειδικά τώρα με. Το τούρμπο 

3 ώρες πριν, kostaskalamatas είπε

 Μη βγεις Εθνικη οδο και κανεις χιλιομετρα με σταθερες στροφες. ειναι οτι χειροτερο για στρωσιμο. Χρησιμοποιησε το 80% του ευρους των στροφων σου και κανε συχνες εναλλαγες των ταχυτητων και αυξομειωσεις των στροφων του κινητηρα. Χρησιμοποιησε οσο περισσοτερο μπορεις το "φρενο" του κινητηρα. Μη το δουλευεις σε πολυ χαμηλες στροφες, σε σημειο ρεταρισματος. Οδηγησε κανονικα, ανεβαζοντας στροφες αποφασιστικα και οχι νωχελικα. Οταν τουρμπιζει, μην το κοβεις, αλλαζοντας ταχυτητα. Δωσε χρονο στο τουρμπο, να δουλεψει σε ευρυ φασμα στροφων.

Το τούρμπο ανοίγει μετά της 3500 αρα μεχρι της 4500-5000 γιατη στης 6700 έχει κόφτη κάπου εκεί 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, Whargoul είπε

Μα δεν χρειάζεσαι να το κάνεις αυτό. Το να κινάς το αυτοκίνητο κατά μερικά εκατοστά (στην κυριολεξία) είναι τελείως λάθος, start-stop ή μη. Είτε για τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, είτε για την κατανάλωση, είτε για τους ρύπους, και οι περισσότεροι που το κάνουν είναι από καθαρό θέμα συνήθειας. Πλησίασε τον μπροστά όσο πάει , και μείνε πίσω όσο πάει (2 μέτρα σε μποτιλιάρισμα πχ). Θα γλιτώσεις τουλάχιστο 1-2 αχρείαστες εκκινήσεις κάθε μια φορά που το κεινάς και αρκετή κατανάλωση. Δεν χρειάζεται συνεχώς να πηγαίνεις να κουτουλάς πάνω του  με το που μετακινηθεί. + μπορείς να αποσυνδέεις το start-stop όταν βρεθείς σε αυτήν τη συγκεκριμένη κατάσταση.  Φυσικά σε αυτό μπορεί να κάνει την κατάσταση χειρότερη εάν το αμάξι σου είναι αυτόματο. Στα manual εσύ επιλέγεις πότε θα σβήσει, βγάζοντας την ταχύτητα, οπότε είναι πολύ πιο μειωμένα τα σβησίματα του κινητήρα. 

Το Start-stop είναι για σταματήματα των 15 δευτερολέπτων, πχ φανάρια. και τυπική οδήγηση πόλης Δεν είναι άχρηστο και ανευ-ουσιας ολόκληρο το σύστημα επειδή απλά δεν ταιριάζει στην κίνηση της Αθήνας επειδή αν δεν γλύφεις συνεχώς τον μπροστά ο πίσω θα αρχίσει τις κόρνες. Για μποτιλιαρίσματα υπάρχει το hybrid.  

Στη δική μου περίπτωση, στα 15km που κάνω. βρίσκω 9-10 φανάρια, και καθαρό μποτιλιάρισμα (όχι λόγω των φαναριών) για καμιά 300ρια μέτρα μόνο.  Σε αυτή την περίπτωση το start-stop πάει γάντι. Γιατί ουσιαστικά από τα 30-35 λεπτά που χρειάζομαι για την διαδρομή, τουλάχιστο τα 10 είναι με σβηστό τον κινητήρα. 

Απ'οτι κατάλαβα μάλλον δεν ξέρεις τι εστι μποτιλιάρισμα και ζούγκλα... ευλογημένος είσαι!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Stamer είπε

Απ'οτι κατάλαβα μάλλον δεν ξέρεις τι εστι μποτιλιάρισμα και ζούγκλα... ευλογημένος είσαι!

Γνωρίζω τι σημαίνει. Ήμουνα στην Αθήνα αρκετά χρόνια. Απλά αυτό που εννοώ, είναι ότι δεν μπορείς να βγάζεις "άχρηστο", ένα σύστημα λόγω κάποιον extreme καταστάσεων σε ζουγκλοπόλεις. Σε αυτές ένα hybrid πάει γάντι. To start-stop είναι για πιο ήπιες καταστάσεις, όχι ζουγκλα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Γνωρίζω τι σημαίνει. Ήμουνα στην Αθήνα αρκετά χρόνια. Απλά αυτό που εννοώ, είναι ότι δεν μπορείς να βγάζεις "άχρηστο", ένα σύστημα λόγω κάποιον extreme καταστάσεων σε ζουγκλοπόλεις. Σε αυτές ένα hybrid πάει γάντι. To start-stop είναι για πιο ήπιες καταστάσεις, όχι ζουγκλα.

Δεν το έβγαλα ποτέ άχρηστο γενικά. Ή αν θέλεις, το βγάζω άχρηστο για μένα. Γι'αυτό και έκανα ερώτηση προς άλλους.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
22 ώρες πριν, Kostasdriver είπε

Ευχαριστώ πολύ ολοκληρωμένη απαντήσει ευχαριστώ ξανά και ναι νταξ δεν είμαι σε κάθε φανάρι πρώτες δεύτερες κόφτη αλλλα αρκετές φορές θα κάνω την κάυλα μ όπως όλοι πιστεύω και ειδικά τώρα με. Το τούρμπο 

 

Δε θα πάθει τίποτα, καθαρά ψυχολογικό είναι το θέμα, εγώ πχ δε θα το έκανε γι αυτό το λόγο :P .

Λογικά δες το, για 2000χλμ δεν κάνεις κάποιο δυνατό στροφάρισμα και το πας κυρία, μετά τα 2000χλμ αρχίζεις να κοφτιάζεις, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα 2000χλμ στρωσίματος ήταν αυτά που ήταν κρίσιμα για τη μακροζωία του κινητήρα;

Η μακροζωία εξαρτάται από τη γενική χρήση και προπάντων από τη συντήρηση. Φίλος είχε κάνει ρεκτιφιέ στα 200.000χλμ σε focus αλλά με το που έπαιρνε μπροστά κατευθείαν οι αλλαγές γίνονταν στα κόκκινα (γιατί πολύ απλά ήταν τάφος :lol: ).  Δεν θα άλλαζε κάτι με ''στρώσιμο'', που είχε γίνει κιόλας.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.