Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για τρικυλινδρους


Kostasdriver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,τι γνώμες έχετε για τους τρικυλινδρους κινητήρες που βγάζουν πλέον με 1.000 κυβικά ακόμα και. Με 1.500 κυβικά η Ford τρικυλινδρος ούτε καν τετρακυλινδρος μιλάμε για τρελή διάφορα και ειδικά αυτός με 1500 κυβικά να είναι τρικυλινδρος και να βγάζει τέτοιους χρόνους άπιστςυτο από μέρους μου και ειδικά τώρα πλέον που ο τρικυλινδρος δουλευει με 2 κυλίνδρους από τους 3 κάτω από της 3μιση χιλιάδες στροφές μιλάμε τρελή οικονομία και ταυτόχρονα τρελή απόδοση για τα άλογα του μιλάω για το αμάξι FORD FOCUS 2018 1.500 κυβικά 150 άλογα τρικυλινδρος τουρμπατος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα τρικύλινδρα, κατά τη γνώμη μου, είναι η τάση που ακολουθούν οι κατασκευαστές προκειμένου να συμπιέσουν το κόστος κατασκευής, το βάρος του οχήματος, την κατανάλωση, τους ρύπους κλπ. 

Αυτό σημαίνει ότι αναγκάζονται να "τσιτώσουν" τους κινητήρες, το οποίο ίσως οδηγεί σε μείωση του προσδόκιμου της σωστής λειτουργίας τους.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα τρικυλινδρα βγαινουν καθαρα για λογους κοστους, οπως ειχε βγαλει και η FIAT τον 2κυλινδρο....!!!

 

αλλα στην πραξη εχουν

μικροτερη διαρκεια ζωης,

περισσοτερους κραδασμους, που αυτο σημαινει οτι χρειαζεται και περισσοτερη αντικραδασμικη μελετη, 

ειναι περισσοτερο πουσαρισμενοι για να αποδοσουν, 

 

κατα τα αλλα ομως εχουν μικροτερο ογκο - βαρος, ΙΣΩΣ ειναι λιγο πιο οικονομικοι, και το ισως το βαζω γιατι για να σου δωσουν  τα ιδια αλογα με εναν αντιστοιχο τετρακυλινδρο με περισσοτερα κυβικα, σιγουρα θα εχει turbo, μεγαλυτερη τροφοδοσια, κλπ..!!   

 

επισης, υπαρχει μια μεταβλητη που λιγοι την λαμβανουν υπ' οψιν, ειναι η ροπη..! 

 

 Βλεπω πχ, πλεον,  το νεο Fiesta με τον κινητηρα 1,0 λιτρου και 140HP, εχει 180nm  ενω ο αντιστοιχος 1,4 στο PUNTO με παρομοια ιπποδυναμη 135HP βγαζει 206nm..!   ποιος ειναι πιο "τσιτωμενος"... αναρωτιεμαι..? 

 

ενταξει, καταλαβαινω οτι η τεχνολογια εξελισσεται, αλλα υπαρχουν και ορια...!!    Μηπως ειναι καιρος να απεγκλωβιστουμε απο τους κινητηρες εσωτερικης καυσης...?    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τρικύλινδρα είναι φτιαγμένα στο γενικότερο πλαίσιο της «οικονομικής» και «περιβαλλοντικής» κρίσης. Αν θα έπαιρνα τρικύλινδρο; Μάλλον όχι για τη χρήση που θέλω εγώ το αμάξι και την οδήγηση που του κάνω. Κατά τα αλλά το Τούρμπο που φοράνε το θεωρώ ενδιαφέρον καθώς γίνεται το αμάξι πιο διασκεδαστικό. Για εμένα ένας τετρακύλινδρος Τούρμπο θα ήταν η βέλτιστη λύση καθώς δυστυχώς όσα τρικύλινδρα 1.0Τ έχω οδηγήσει στα πολύ χαμηλά και πολύ υψηλά κρεμάνε για τα δικα μου γούστα (ford/vw έχω δοκιμάσει). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, cabdik είπε

τα τρικυλινδρα βγαινουν καθαρα για λογους κοστους, οπως ειχε βγαλει και η FIAT τον 2κυλινδρο....!!!

αλλα στην πραξη εχουν

μικροτερη διαρκεια ζωης,

περισσοτερους κραδασμους, που αυτο σημαινει οτι χρειαζεται και περισσοτερη αντικραδασμικη μελετη, 

ειναι περισσοτερο πουσαρισμενοι για να αποδοσουν, 

κατα τα αλλα ομως εχουν μικροτερο ογκο - βαρος, ΙΣΩΣ ειναι λιγο πιο οικονομικοι, και το ισως το βαζω γιατι για να σου δωσουν  τα ιδια αλογα με εναν αντιστοιχο τετρακυλινδρο με περισσοτερα κυβικα, σιγουρα θα εχει turbo, μεγαλυτερη τροφοδοσια, κλπ..!!   

επισης, υπαρχει μια μεταβλητη που λιγοι την λαμβανουν υπ' οψιν, ειναι η ροπη..! 

 Βλεπω πχ, πλεον,  το νεο Fiesta με τον κινητηρα 1,0 λιτρου και 140HP, εχει 180nm  ενω ο αντιστοιχος 1,4 στο PUNTO με παρομοια ιπποδυναμη 135HP βγαζει 206nm..!   ποιος ειναι πιο "τσιτωμενος"... αναρωτιεμαι..? 

ενταξει, καταλαβαινω οτι η τεχνολογια εξελισσεται, αλλα υπαρχουν και ορια...!!    Μηπως ειναι καιρος να απεγκλωβιστουμε απο τους κινητηρες εσωτερικης καυσης...?    

Μεταξη των 2, το μοτερ του Fiesta ειναι πιο τσιτωμενο. Αλλα τα αλογα και η ροπη σαν νουμερα δεν λενε παντα την αληθεια.

Τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα του μοτερ παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο για το πως αυτα τα νουμερα που βλεπεις αποδιδουν στην καθημερινοτητα και ενοειται και με μας.

Υπαρχουν 3 βασικες γεωμετριες με τα γενικα χαρακτηριστικα τους. Τα υποτετραγωνα με μιαμετρο πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του οπου τα βασικο χαρακτηριστικο τους ειναι το ευκολο και μεγαλο στροφαρισμα σε σχεση με αλλα. Βγαζουν μικροτερο νουμερο ροπης ΑΛΛΑ σε υψηλοτερες στροφες και ετσι μπορει να βλεπεις τα ιδια νουμερα ιπποδυναμης σε σχεση με αλλα μοτερ. Κλασικα δειγματα τετοιων μοτερ ειναι τα Honda. Μικρες ροπες μεγαλα νουμερα ιπποδυναμης σε ψηλες στροφες. Γρηγορα αν οδηγηθουν στο οριο, αρωπα σε χαμηλες ταχητητες κ στροφες. (Παντα σε σχεση με αλλα). Αυτη τη γενικη σχεδιαστικη γραμμη ακολουθουν και οι μοτοσυκλετες supersport 4κυλινδρες με στροφαρισμα 13-14χιλ στορφες και ροπη 9-10 κιλα στα 1000cc και κοντα 200αλογα πλεον.

Μετα υπαρχουν τα υπερτετραγωνα με διαμετρο πιστονιου μεγαλυτερο απο τη διαδρομη του. Αργοστροφα μοτερ με μεγαλη ροπη χαμηλα και καλο ρολαρισμα σε ταχυτητες ταξιδιου χωρις προσπαθεια. Κρατανε ευκολα τα χιλιομετρα τους χωρις να χρειαζετε να το κρατησεις το γκαζι συνεχεια ανοικτο (βοηθαει το οτι συνηθως τα τεριαζουν με βαρυτερο βολαν απο τα αλλα). Χαρακτηριστικο παραδειγμα τετοια φιλοσοφιας τα Ford και τα τελευταια Mazda (μεγαλα κυβικα).

Τελος τα πιο ισοροπημενα ειναι τα τετραγωνα μοτερ με ιδια (η με μιδαμηνη αποκλειση 1-2 χιλιοστα) διαμετρο-διαδρομη. Στροφαρουν αξιοπρεπεστατα και εχουν συνιθως κοντα στη μεση ή λιγο πανω απο αυτη τη μεγιστη ροπη τους. Τα πιο χαρακτιριστικα μοτερ τετοιων σχεδιαστικων γραμμων ειναι τα sr20 (nissan) και 4g63 (evo).

Σε ολα αυτα τα χαρακτηριστικα που ανεφερα μπορουμε καλιστα να βρουμε πχ 1600cc μοτερ ολων των τυπων αυτων με 120hp αλλα με αλλα νουμερα ροπης στο καθενα και αλλα νουμερα στροφων που βγαζουν τοσο την ροπη τους οσο και την δυναμη τους. Οσο πιο κοντα ειναι τα νουμερα αυτα μεταξη 2 διαφορετικων κατασκευαστων μοτερ τοσο πιο κοντα θα ειναι και ο τροπος λειτουργιας τους και το αντιθετο.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, primeragt είπε

Μεταξη των 2, το μοτερ του Fiesta ειναι πιο τσιτωμενο. Αλλα τα αλογα και η ροπη σαν νουμερα δεν λενε παντα την αληθεια.

Τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα του μοτερ παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο για το πως αυτα τα νουμερα που βλεπεις αποδιδουν στην καθημερινοτητα και ενοειται και με μας.

Υπαρχουν 3 βασικες γεωμετριες με τα γενικα χαρακτηριστικα τους. Τα υποτετραγωνα με μιαμετρο πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του οπου τα βασικο χαρακτηριστικο τους ειναι το ευκολο και μεγαλο στροφαρισμα σε σχεση με αλλα. Βγαζουν μικροτερο νουμερο ροπης ΑΛΛΑ σε υψηλοτερες στροφες και ετσι μπορει να βλεπεις τα ιδια νουμερα ιπποδυναμης σε σχεση με αλλα μοτερ. Κλασικα δειγματα τετοιων μοτερ ειναι τα Honda. Μικρες ροπες μεγαλα νουμερα ιπποδυναμης σε ψηλες στροφες. Γρηγορα αν οδηγηθουν στο οριο, αρωπα σε χαμηλες ταχητητες κ στροφες. (Παντα σε σχεση με αλλα). Αυτη τη γενικη σχεδιαστικη γραμμη ακολουθουν και οι μοτοσυκλετες supersport 4κυλινδρες με στροφαρισμα 13-14χιλ στορφες και ροπη 9-10 κιλα στα 1000cc και κοντα 200αλογα πλεον.

Μετα υπαρχουν τα υπερτετραγωνα με διαμετρο πιστονιου μεγαλυτερο απο τη διαδρομη του. Αργοστροφα μοτερ με μεγαλη ροπη χαμηλα και καλο ρολαρισμα σε ταχυτητες ταξιδιου χωρις προσπαθεια. Κρατανε ευκολα τα χιλιομετρα τους χωρις να χρειαζετε να το κρατησεις το γκαζι συνεχεια ανοικτο (βοηθαει το οτι συνηθως τα τεριαζουν με βαρυτερο βολαν απο τα αλλα). Χαρακτηριστικο παραδειγμα τετοια φιλοσοφιας τα Ford και τα τελευταια Mazda (μεγαλα κυβικα).

Τελος τα πιο ισοροπημενα ειναι τα τετραγωνα μοτερ με ιδια (η με μιδαμηνη αποκλειση 1-2 χιλιοστα) διαμετρο-διαδρομη. Στροφαρουν αξιοπρεπεστατα και εχουν συνιθως κοντα στη μεση ή λιγο πανω απο αυτη τη μεγιστη ροπη τους. Τα πιο χαρακτιριστικα μοτερ τετοιων σχεδιαστικων γραμμων ειναι τα sr20 (nissan) και 4g63 (evo).

Σε ολα αυτα τα χαρακτηριστικα που ανεφερα μπορουμε καλιστα να βρουμε πχ 1600cc μοτερ ολων των τυπων αυτων με 120hp αλλα με αλλα νουμερα ροπης στο καθενα και αλλα νουμερα στροφων που βγαζουν τοσο την ροπη τους οσο και την δυναμη τους. Οσο πιο κοντα ειναι τα νουμερα αυτα μεταξη 2 διαφορετικων κατασκευαστων μοτερ τοσο πιο κοντα θα ειναι και ο τροπος λειτουργιας τους και το αντιθετο.

Επηδει είδα ότι είπε για Ford εγώ πήρα το Ford focus 2018 1500 κυβικά 150 άλογα τουρμπατος τρικυλινδρος με 230 τελική 0-100 σε 7,7 sec κοφταρη κοντά στης 6700 ροπή δεν θυμαμε πρέπει να δω γενικά λένε ότι έχει πολύ καλά έως από τα καλητερα ρεμπριζ πάρα πολύ υπακουω μηχανικά και δυνατές μηχανές έπησεις μου είπαν ότι δεν είναι καθόλου πεσμένος κινητήρας γιατη ο ίδιος είναι στο Ford fiesta st αλλά σε 200 άλογα δηλαδή 50 άλογα παραπάνω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, primeragt είπε

Μεταξη των 2, το μοτερ του Fiesta ειναι πιο τσιτωμενο. Αλλα τα αλογα και η ροπη σαν νουμερα δεν λενε παντα την αληθεια.

Τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα του μοτερ παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο για το πως αυτα τα νουμερα που βλεπεις αποδιδουν στην καθημερινοτητα και ενοειται και με μας.

Υπαρχουν 3 βασικες γεωμετριες με τα γενικα χαρακτηριστικα τους. Τα υποτετραγωνα με μιαμετρο πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του οπου τα βασικο χαρακτηριστικο τους ειναι το ευκολο και μεγαλο στροφαρισμα σε σχεση με αλλα. Βγαζουν μικροτερο νουμερο ροπης ΑΛΛΑ σε υψηλοτερες στροφες και ετσι μπορει να βλεπεις τα ιδια νουμερα ιπποδυναμης σε σχεση με αλλα μοτερ. Κλασικα δειγματα τετοιων μοτερ ειναι τα Honda. Μικρες ροπες μεγαλα νουμερα ιπποδυναμης σε ψηλες στροφες. Γρηγορα αν οδηγηθουν στο οριο, αρωπα σε χαμηλες ταχητητες κ στροφες. (Παντα σε σχεση με αλλα). Αυτη τη γενικη σχεδιαστικη γραμμη ακολουθουν και οι μοτοσυκλετες supersport 4κυλινδρες με στροφαρισμα 13-14χιλ στορφες και ροπη 9-10 κιλα στα 1000cc και κοντα 200αλογα πλεον.

Μετα υπαρχουν τα υπερτετραγωνα με διαμετρο πιστονιου μεγαλυτερο απο τη διαδρομη του. Αργοστροφα μοτερ με μεγαλη ροπη χαμηλα και καλο ρολαρισμα σε ταχυτητες ταξιδιου χωρις προσπαθεια. Κρατανε ευκολα τα χιλιομετρα τους χωρις να χρειαζετε να το κρατησεις το γκαζι συνεχεια ανοικτο (βοηθαει το οτι συνηθως τα τεριαζουν με βαρυτερο βολαν απο τα αλλα). Χαρακτηριστικο παραδειγμα τετοια φιλοσοφιας τα Ford και τα τελευταια Mazda (μεγαλα κυβικα).

Τελος τα πιο ισοροπημενα ειναι τα τετραγωνα μοτερ με ιδια (η με μιδαμηνη αποκλειση 1-2 χιλιοστα) διαμετρο-διαδρομη. Στροφαρουν αξιοπρεπεστατα και εχουν συνιθως κοντα στη μεση ή λιγο πανω απο αυτη τη μεγιστη ροπη τους. Τα πιο χαρακτιριστικα μοτερ τετοιων σχεδιαστικων γραμμων ειναι τα sr20 (nissan) και 4g63 (evo).

Σε ολα αυτα τα χαρακτηριστικα που ανεφερα μπορουμε καλιστα να βρουμε πχ 1600cc μοτερ ολων των τυπων αυτων με 120hp αλλα με αλλα νουμερα ροπης στο καθενα και αλλα νουμερα στροφων που βγαζουν τοσο την ροπη τους οσο και την δυναμη τους. Οσο πιο κοντα ειναι τα νουμερα αυτα μεταξη 2 διαφορετικων κατασκευαστων μοτερ τοσο πιο κοντα θα ειναι και ο τροπος λειτουργιας τους και το αντιθετο.

δεν διαφωνω.  παιζει σαφως ρολο ο σχεδιασμος του κινητηρα.   αλλα πλεον οι κινητηρες δεν κινουνται με καρμπυρατερ....!!  θεωρω οτι καποτε επαιζε περισσοτερο ρολο αν ο κινητηρας ειναι υπο/υπερτετραγωνος και τι αποδοση θα εχει απο αυτη τη σχεδιαση, ακριβως επειδη δεν υπηρχε κατι αλλο να επηρεαζει. μονο μπλοκ- καπακι- καρμπυρατερ..!!  

 

οι συγχρονοι κινητηρες εχουν και πολλα αλλα υποσυστηματα που επηρεαζουν την αποδοση.  ηλεκτρονικους ψεκασμους με υπερσυγχρονα μπεκ, υψηλες πιεσεις ψεκασμου,  υπερσυμπιεστες,  εξελιγμενες κεφαλες - "καπακια",  εξελιγμενες βαλβιδες, μπουζι,   κλπ...!!  και ολα αυτα διαχειριζονται ηλεκτρονικα.  που σημαινει οτι μπορεις και να χαρτογραφησεις και διαφορετικες καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης..!

 

η ροπη που ανεφερα, την ανεφερα διοτι ενω 2 αυτοκινητα εχουν ιδια αποδοση σε ιπποδυναμη, στο δρομο συμπεριφερονται διαφορετικα γιατι η καμπυλη ροπης ειναι εντελως διαφορετικη. αλλο να βγαζεις την ροπη απο χαμηλα  (2000 σαλ) και αλλο να βγαζει τη ροπη στις  3-3500σαλ.

με το πρωτο θα "σπρωχνει" πιο ανετα στο δρομο απο χαμηλα, ενω με το δευτερο για να "σπρωξεις" ανετα θα πρεπει να δουλευεις το κινητηρα πιο ψηλα..!!

 

ΥΓ  και τα 2 μοντελα εχουν σχεδον ιδιες διαστασεις κυλινδρου,  FIESTA = 71,9mm x 82mm ,  PUNTO = 72x 84 

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 ώρα πριν, cabdik είπε

δεν διαφωνω.  παιζει σαφως ρολο ο σχεδιασμος του κινητηρα.   αλλα πλεον οι κινητηρες δεν κινουνται με καρμπυρατερ....!!  θεωρω οτι καποτε επαιζε περισσοτερο ρολο αν ο κινητηρας ειναι υπο/υπερτετραγωνος και τι αποδοση θα εχει απο αυτη τη σχεδιαση, ακριβως επειδη δεν υπηρχε κατι αλλο να επηρεαζει. μονο μπλοκ- καπακι- καρμπυρατερ..!!  

οι συγχρονοι κινητηρες εχουν και πολλα αλλα υποσυστηματα που επηρεαζουν την αποδοση.  ηλεκτρονικους ψεκασμους με υπερσυγχρονα μπεκ, υψηλες πιεσεις ψεκασμου,  υπερσυμπιεστες,  εξελιγμενες κεφαλες - "καπακια",  εξελιγμενες βαλβιδες, μπουζι,   κλπ...!!  και ολα αυτα διαχειριζονται ηλεκτρονικα.  που σημαινει οτι μπορεις και να χαρτογραφησεις και διαφορετικες καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης..!

η ροπη που ανεφερα, την ανεφερα διοτι ενω 2 αυτοκινητα εχουν ιδια αποδοση σε ιπποδυναμη, στο δρομο συμπεριφερονται διαφορετικα γιατι η καμπυλη ροπης ειναι εντελως διαφορετικη. αλλο να βγαζεις την ροπη απο χαμηλα  (2000 σαλ) και αλλο να βγαζει τη ροπη στις  3-3500σαλ.

με το πρωτο θα "σπρωχνει" πιο ανετα στο δρομο απο χαμηλα, ενω με το δευτερο για να "σπρωξεις" ανετα θα πρεπει να δουλευεις το κινητηρα πιο ψηλα..!!

ΥΓ  και τα 2 μοντελα εχουν σχεδον ιδιες διαστασεις κυλινδρου,  FIESTA = 71,9mm x 82mm ,  PUNTO = 72x 84 

Οτι και να βαλεις οσο και να "πειραξεις" το προγραμμα δεν μπορεις να ξεφυγεις απο την γεννικη γεωμετρια. Ναι θα βελτιωσεις χαρακτηριστικα αλλα 2 μοτερ με διαφορετικες γεωμετριες με τα ιδια τεχνολογικα βοηθηματα θα εχουν αντιστοιχα τις ιδιες βελτιωσεις σε συμπεριφορα αλλα μεταξη τους παλι θα υπαρχουν αυτες οι θεμελιωδεις διαφορες. Παραδειγμα απο ιδιο αυτοκινητο με ολα τα συστηματα ιδια. Subaru Impreza sti 2005 k 2008,το ενα 2000cc και το αλλο 2500cc με μονη αλλαγη το στροφαλο κ μεγαλυτερα πιστονια. Η διαφορα απο στροφαλο ειναι τα 300cc και τα αλλα 200cc ερχονται απο το μεγαλομα του κυλινδρου. Εγκεφαλος μπεκ καπακια εισαγωγες ολα ιδια. 280 αλογα και τα 2 και το ενα στροφαρει μεχρι 7500 και το αλλο στις 6500 κρεμαει καθαρα λογο γεωμετριας. Ακομα και φτιαξιμο να ριξεις παλι την διαφορα αυτη θα τη βρεις αλλα το 2.5λιτρο θα ειναι παντα πιο ροπατο χαμηλα. Το στροφαρισμα δεν ερχεται οχι γιατι δεν μπορει να δωσει καυσιμο ή δεν φτανει καποιο αλλο συστημα αλλα το νιωθεις οτι το μοτερ σφιγγει γιατι η γωνια μπιελας/πιστονιου ειναι μεγαλη και απο ενα σημειο και μετα ειναι περιοριστικος παραγοντας. Αν το φτιαξεις ωστε ο λογος του πυρου πιστονιου προς το μεγεθως της μπιελας ειναι σωστος τοτε μπορεις να αλαξεις αυτο το χαρακτηριστικο αλλα εκει πλεον αλαζεις παλι τη γεωμετρια του μοτερ.

Υγ. Τα 2 αμαξια που ειπα οτι το Fiesta ειναι πιο τσιτωμενο ασχετος γεωμετριας ερχεται απο το οτι το ενα ειναι τρικυλινδρο χιλιαρι με 140hp και το αλλο τετρακυλινδρο χιλιοτετρακοσσρι με 135hp. Αναμεσα στα 2 ο χιλιαρης ειναι πιο τσιτωμενος χωρις να σημαινει οτι θα παθει κατι το μοτερ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν συζηταμε συγκεκριμενα για την Fiat, ουτε για την FORD.  ενα παραδειγμα εφερα, με 2 παρομοιους σε ιπποδυναμη κινητηρες.  παρομοιους εχουν οι Honda - VW - Toyota...κλπ..!    

 

οι νεοι 3-4κυλινδροι της FIAT ειναι οι ονομαζομενοι Firefly.  δεν ξερω τι θα παιξει με αυτους.  θα δειξει το μελλον..! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένας δεν είδε ότι μπήκανε ανάποδα τα υπετατράγωνα και υποτετράγωνα;

Προφανώς θα πάνε σε υποτετράγωνα όταν αυτά βγάζουν μεγαλύτερη ροπή σε χαμηλότερο στροφάρισμα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στις 5/11/2018 στις 9:33 ΜΜ, primeragt είπε

Μεταξη των 2, το μοτερ του Fiesta ειναι πιο τσιτωμενο. Αλλα τα αλογα και η ροπη σαν νουμερα δεν λενε παντα την αληθεια.

Τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα του μοτερ παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο για το πως αυτα τα νουμερα που βλεπεις αποδιδουν στην καθημερινοτητα και ενοειται και με μας.

Υπαρχουν 3 βασικες γεωμετριες με τα γενικα χαρακτηριστικα τους. Τα υποτετραγωνα με μιαμετρο πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του οπου τα βασικο χαρακτηριστικο τους ειναι το ευκολο και μεγαλο στροφαρισμα σε σχεση με αλλα. Βγαζουν μικροτερο νουμερο ροπης ΑΛΛΑ σε υψηλοτερες στροφες και ετσι μπορει να βλεπεις τα ιδια νουμερα ιπποδυναμης σε σχεση με αλλα μοτερ. Κλασικα δειγματα τετοιων μοτερ ειναι τα Honda. Μικρες ροπες μεγαλα νουμερα ιπποδυναμης σε ψηλες στροφες. Γρηγορα αν οδηγηθουν στο οριο, αρωπα σε χαμηλες ταχητητες κ στροφες. (Παντα σε σχεση με αλλα). Αυτη τη γενικη σχεδιαστικη γραμμη ακολουθουν και οι μοτοσυκλετες supersport 4κυλινδρες με στροφαρισμα 13-14χιλ στορφες και ροπη 9-10 κιλα στα 1000cc και κοντα 200αλογα πλεον.

Μετα υπαρχουν τα υπερτετραγωνα με διαμετρο πιστονιου μεγαλυτερο απο τη διαδρομη του. Αργοστροφα μοτερ με μεγαλη ροπη χαμηλα και καλο ρολαρισμα σε ταχυτητες ταξιδιου χωρις προσπαθεια. Κρατανε ευκολα τα χιλιομετρα τους χωρις να χρειαζετε να το κρατησεις το γκαζι συνεχεια ανοικτο (βοηθαει το οτι συνηθως τα τεριαζουν με βαρυτερο βολαν απο τα αλλα). Χαρακτηριστικο παραδειγμα τετοια φιλοσοφιας τα Ford και τα τελευταια Mazda (μεγαλα κυβικα).

Τελος τα πιο ισοροπημενα ειναι τα τετραγωνα μοτερ με ιδια (η με μιδαμηνη αποκλειση 1-2 χιλιοστα) διαμετρο-διαδρομη. Στροφαρουν αξιοπρεπεστατα και εχουν συνιθως κοντα στη μεση ή λιγο πανω απο αυτη τη μεγιστη ροπη τους. Τα πιο χαρακτιριστικα μοτερ τετοιων σχεδιαστικων γραμμων ειναι τα sr20 (nissan) και 4g63 (evo).

Σε ολα αυτα τα χαρακτηριστικα που ανεφερα μπορουμε καλιστα να βρουμε πχ 1600cc μοτερ ολων των τυπων αυτων με 120hp αλλα με αλλα νουμερα ροπης στο καθενα και αλλα νουμερα στροφων που βγαζουν τοσο την ροπη τους οσο και την δυναμη τους. Οσο πιο κοντα ειναι τα νουμερα αυτα μεταξη 2 διαφορετικων κατασκευαστων μοτερ τοσο πιο κοντα θα ειναι και ο τροπος λειτουργιας τους και το αντιθετο.

 

5 ώρες πριν, NT1G είπε

Σωστά είναι.

Λυπάμαι αλλά όχι.

https://en.wikipedia.org/wiki/Stroke_ratio

Δεν επιτρέπει η μεγαλύτερη διαδρομή υψηλότερο στροφάρισμα (λολ). Αυξάνεται πααααρα πολυ η ταχύτητα του πιστονιού. Εξάλλου οι κινητήρες τις Formula1 που (κάποτε) στραφάρανε στα 19.000 rpm, είχαν κάτι κινητήρες στα 90+mm bore Χ 40-mm stroke.

The stroke of a Formula One engine is approximately 39.7 mm (1.56 in), less than half the 98.0 mm (3.86 in) bore diameter, what is known as an over-square configuration.

https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...