Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για τρικυλινδρους


Kostasdriver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/11/2018 στις 8:33 ΜΜ, primeragt είπε

Μεταξη των 2, το μοτερ του Fiesta ειναι πιο τσιτωμενο. Αλλα τα αλογα και η ροπη σαν νουμερα δεν λενε παντα την αληθεια.

Τα γεωμετρικα χαρακτηριστικα του μοτερ παιζουν πολυ μεγαλυτερο ρολο για το πως αυτα τα νουμερα που βλεπεις αποδιδουν στην καθημερινοτητα και ενοειται και με μας.

Υπαρχουν 3 βασικες γεωμετριες με τα γενικα χαρακτηριστικα τους. Τα υποτετραγωνα με μιαμετρο πιστονιου μικροτερη απο την διαδρομη του οπου τα βασικο χαρακτηριστικο τους ειναι το ευκολο και μεγαλο στροφαρισμα σε σχεση με αλλα. Βγαζουν μικροτερο νουμερο ροπης ΑΛΛΑ σε υψηλοτερες στροφες και ετσι μπορει να βλεπεις τα ιδια νουμερα ιπποδυναμης σε σχεση με αλλα μοτερ. Κλασικα δειγματα τετοιων μοτερ ειναι τα Honda. Μικρες ροπες μεγαλα νουμερα ιπποδυναμης σε ψηλες στροφες. Γρηγορα αν οδηγηθουν στο οριο, αρωπα σε χαμηλες ταχητητες κ στροφες. (Παντα σε σχεση με αλλα). Αυτη τη γενικη σχεδιαστικη γραμμη ακολουθουν και οι μοτοσυκλετες supersport 4κυλινδρες με στροφαρισμα 13-14χιλ στορφες και ροπη 9-10 κιλα στα 1000cc και κοντα 200αλογα πλεον.

Μετα υπαρχουν τα υπερτετραγωνα με διαμετρο πιστονιου μεγαλυτερο απο τη διαδρομη του. Αργοστροφα μοτερ με μεγαλη ροπη χαμηλα και καλο ρολαρισμα σε ταχυτητες ταξιδιου χωρις προσπαθεια. Κρατανε ευκολα τα χιλιομετρα τους χωρις να χρειαζετε να το κρατησεις το γκαζι συνεχεια ανοικτο (βοηθαει το οτι συνηθως τα τεριαζουν με βαρυτερο βολαν απο τα αλλα). Χαρακτηριστικο παραδειγμα τετοια φιλοσοφιας τα Ford και τα τελευταια Mazda (μεγαλα κυβικα).

Τελος τα πιο ισορροπημένα ειναι τα τετραγωνα μοτερ με ιδια (η με μιδαμηνη αποκλειση 1-2 χιλιοστα) διαμετρο-διαδρομη. Στροφαρουν αξιοπρεπεστατα και εχουν συνιθως κοντα στη μεση ή λιγο πανω απο αυτη τη μεγιστη ροπη τους. Τα πιο χαρακτιριστικα μοτερ τετοιων σχεδιαστικων γραμμων ειναι τα sr20 (nissan) και 4g63 (evo).

Σε ολα αυτα τα χαρακτηριστικα που ανεφερα μπορουμε καλιστα να βρουμε πχ 1600cc μοτερ ολων των τυπων αυτων με 120hp αλλα με αλλα νουμερα ροπης στο καθενα και αλλα νουμερα στροφων που βγαζουν τοσο την ροπη τους οσο και την δυναμη τους. Οσο πιο κοντα ειναι τα νουμερα αυτα μεταξη 2 διαφορετικων κατασκευαστων μοτερ τοσο πιο κοντα θα ειναι και ο τροπος λειτουργιας τους και το αντιθετο.

 

1 ώρα πριν, Sheogorath είπε

Λυπάμαι αλλά όχι.

https://en.wikipedia.org/wiki/Stroke_ratio

Δεν επιτρέπει η μεγαλύτερη διαδρομή υψηλότερο στροφάρισμα (λολ). Αυξάνεται πααααρα πολύ η ταχύτητα του πιστονιού. Εξάλλου οι κινητήρες τις Formula1 που (κάποτε) στραφάρανε στα 19.000 rpm, είχαν κάτι κινητήρες στα 90+mm bore Χ 40-mm stroke.

The stroke of a Formula One engine is approximately 39.7 mm (1.56 in), less than half the 98.0 mm (3.86 in) bore diameter, what is known as an over-square configuration.

https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines

 

Για αρχή αναφέρομαι μόνο στα bold. Δεν είδα παρακάτω.

Οπότε τα bold είναι σωστά. Τα υπόλοιπα ναι είναι λάθος, ανάποδα.

Αν και υπάρχουν και μερικά παραδείγματα με undersquare που ανεβάζουν στροφές.

 

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...