Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους,

Σας παρακαλώ πολύ, όποιος/α έχει ανάλογη εμπειρία ας την αναφέρει εδώ να λάβω γνώση και φυσικά και άλλα παιδιά - καταναλωτές, μήπως γλυτώσουμε τα χρήματα μας.
 

Ιστορικό:

Έκανα μία παραγγελία στις 17.10.2018 ένα Gimbal (105$) και παρέλαβα στις 30.10.2018 ένα άλλο Gimbal άλλης εταιρείας αξίας 65$. Μέσα στο κουτί της όλης συσκευασίας υπήρχε και ένα selfie stick το οποίο καν δεν πωλείται από το εν λόγω κατάστημα (προφανώς ήταν δώρο με το βασικό προϊόν; Δεν ξέρω..). Επικοινώνησα άμεσα με το Banggood και τους έστειλα φωτογραφίες και video (unboxing) ώστε να με ενημερώσουν για τα επόμενα βήματα. Για να μην τα πολυλογώ 2 ημέρες έκαναν τον "Κινέζο" μέχρι που αναγκάστηκα να ανοίξω case στο PayPal ευελπιστώντας ότι θα δοθεί εγκαίρως μία λύση. Τα βασικά βήματα θεωρώ ότι τα έχω ήδη κάνει, ωστόσο, διάβασα εδώ στο forum ότι σε κάποιο παιδί που ήθελε να επιστρέψει στην Κίνα ένα σπασμένο tablet που παρέλαβε, το "έκοψαν" στο Τελωνείο γιατί είχε ενσωματωμένη μπαταρία και με τους τελευταίους κανονισμούς IATA, απαγορευόταν να αποσταλεί. Το παιδί έχασε τα χρήματα της αρχικής του παραγγελίας και τα χρήματα της επιστροφής διότι δεν κατάφερε να επιστρέψει το σπασμένο tablet με τις ευλογίες και του PayPal, το οποίο πρότεινε αυτή τη λύση. / Το ίδιο, δυστυχώς, συμβαίνει και με το Gimbal μου, (έχει ενσωματωμένη μπαταρία) και αναρωτιέμαι ποια θα είναι η εξέλιξη του ζητήματος μου, αν μου ζητήσουν να το επιστρέψω. Θα χρεωθώ εγώ χρήματα επιστροφής συστημένου πακέτου που θα κοστίζει κοντά στα 50€, θα μου το κόψουν στο τελωνείο (μεγάλη πιθανότητα) και τελικά και θα χάσω τα 105$ μου που είχα πληρώσει και τα (υποτιθέμενα) 50€ για την επιστροφή; Για ένα λάθος ξεκάθαρα του καταστήματος. Έχετε ανάλογη εμπειρία; ή έχετε να προτείνετε κάτι πιο εξειδικευμένο που πρέπει να κάνω; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από ένα χρόνο είχα επιστρέψει ένα tablet που ήταν DOA στο gearbest και δεν είχα πρόβλημα με το  τελωνείο όπως και φουλ επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα.

Αν επιλέξεις να το στείλεις πίσω μπορείς να πάρεις από το PayPal και τα χρήματα της επιστροφής.

Θα συμπληρώσεις μια φόρμα και κάτι φωτό.

Περισσότερα εδώ https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns

Επεξ/σία από alucards74
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, alucards74 είπε

Πριν από ένα χρόνο είχα επιστρέψει ένα tablet που ήταν DOA στο gearbest και δεν είχα πρόβλημα με το  τελωνείο όπως και φουλ επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα.

Αν επιλέξεις να το στείλεις πίσω μπορείς να πάρεις από το PayPal και τα χρήματα της επιστροφής.

Θα συμπληρώσεις μια φόρμα και κάτι φωτό.

Περισσότερα εδώ https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns

Σε ευχαριστώ πολύ για την παρέμβαση σου!!!Είναι πολύ χρήσιμη, δεν το είχα πράγματι υπόψη μου. Ωστόσο, έχω ένα ερώτημα. Το PayPal αποζημιώνει κατά την αποστολή του αντικειμένου ή όταν φτάσει στον προορισμό του (που θα φανεί από το tracking number); Αν σε αποζημιώνει από την αρχή, εννοώντας αφού πληρώσω στο Ταχυδρομείο και στείλω την απόδειξη πληρωμής, όλα καλά. Αν περιμένει όμως πρώτα να φτάσει στον προορισμό τότε.. μπορεί και ποτέ να μη φτάσει αφού ίσως μπλοκαριστεί στο Τελωνείο μας..

Δημοσ.

Όχι δεν περιμένει να φτασει το δέμα. Το εξετάζουν στο PayPal το αίτημα σου για επιστροφή και σε εμένα περίπου σε δύο εβδομάδες μου είχανε επιστρέψει τα χρήματα.

Το έχω κάνει 5 φορές και ειδικά στο sports direct για λάθος νούμερο και μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων είχανε επιστρέψει τα χρήματα που είχα πληρώσει για την επιστροφή.

Να το στείλεις με tracking number οπωσδήποτε 

 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, alucards74 είπε

Όχι δεν περιμένει να φτασει το δέμα. Το εξετάζουν στο PayPal το αίτημα σου για επιστροφή και σε εμένα περίπου σε δύο εβδομάδες μου είχανε επιστρέψει τα χρήματα.

Το έχω κάνει 5 φορές και ειδικά στο sports direct για λάθος νούμερο και μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων είχανε επιστρέψει τα χρήματα που είχα πληρώσει για την επιστροφή.

Να το στείλεις με tracking number οπωσδήποτε 

Εννοείται με tracking number και σε ευχαριστώ πολύ για την όλη ενημέρωση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, alucards74 είπε

Όχι δεν περιμένει να φτασει το δέμα. Το εξετάζουν στο PayPal το αίτημα σου για επιστροφή και σε εμένα περίπου σε δύο εβδομάδες μου είχανε επιστρέψει τα χρήματα.

Το έχω κάνει 5 φορές και ειδικά στο sports direct για λάθος νούμερο και μέσα σε διάστημα δύο εβδομάδων είχανε επιστρέψει τα χρήματα που είχα πληρώσει για την επιστροφή.

Να το στείλεις με tracking number οπωσδήποτε 

Δεν είναι ορθό αυτό.
Τα μεταφορικά, ναι θα μπουν από την TELUS  νωρίτερα (αν και ανάλογα με την εποχή μπορεί να καθυστερήσουν και αυτά αρκετά) χωρίς να χρειαστεί να γίνει παραλαβή του δέματος.
Αλλά το refund απο το paypal, που μάλλον αυτό εννοεί ο φίλος, θα πρέπει πρώτα να παραλάβει ο πωλητής και ύστερα να βγει απόφαση.

@spyroseva
Διάβασε σε γειτονικό forum για την διαδικασία επιστροφής στην Κίνα ώστε να πάρεις μια καλύτερη ιδέα.
Πολλά είναι τα 50€. Να ξέρεις ότι η TELUS καλύπτει μέχρι 30€.
Στείλτο με ΕΛΤΑ που λογικά θα κοστίσει 15€ μέχρι 1 κιλό.
Μην το στείλεις ως δέμα.
Ως επιστολή, συστημένο και μετά βγάλε photos να φαίνεται καθαρά το tracking nr και η απόδειξη.
Για το τελωνείο που λες πιστεύω ήταν μεμονωμένη περίπτωση.
AN σου δώσουν το χαρτάκι για τελωνειακή δήλωση, φρόντισε να βάλεις γενική περιγραφή τύπου "repair parts" και χαμηλή αξία 20$.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον αλλά σε κάθε περίπτωση συνεννοήσου και ξεκαθάρισε με το κατάστημα την κατάσταση προτού κάνεις ενέργειες για επιστροφή.
 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, grinder_ είπε

Δεν είναι ορθό αυτό.
Τα μεταφορικά, ναι θα μπουν από την TELUS  νωρίτερα (αν και ανάλογα με την εποχή μπορεί να καθυστερήσουν και αυτά αρκετά) χωρίς να χρειαστεί να γίνει παραλαβή του δέματος.
Αλλά το refund απο το paypal, που μάλλον αυτό εννοεί ο φίλος, θα πρέπει πρώτα να παραλάβει ο πωλητής και ύστερα να βγει απόφαση.

@spyroseva
Διάβασε σε γειτονικό forum για την διαδικασία επιστροφής στην Κίνα ώστε να πάρεις μια καλύτερη ιδέα.
Πολλά είναι τα 50€. Να ξέρεις ότι η TELUS καλύπτει μέχρι 30€.
Στείλτο με ΕΛΤΑ που λογικά θα κοστίσει 15€ μέχρι 1 κιλό.
Μην το στείλεις ως δέμα.
Ως επιστολή, συστημένο και μετά βγάλε photos να φαίνεται καθαρά το tracking nr και η απόδειξη.
Για το τελωνείο που λες πιστεύω ήταν μεμονωμένη περίπτωση.
AN σου δώσουν το χαρτάκι για τελωνειακή δήλωση, φρόντισε να βάλεις γενική περιγραφή τύπου "repair parts" και χαμηλή αξία 20$.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον αλλά σε κάθε περίπτωση συνεννοήσου και ξεκαθάρισε με το κατάστημα την κατάσταση προτού κάνεις ενέργειες για επιστροφή.
 

Σωστά . Εγώ δεν κατάλαβα καλά. Την επιστροφή μεταφορικών εννοούσα.

Την επιστροφή χρημάτων για το αντικείμενο θα γίνει αφότου παραλάβει το κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Δεν είναι ορθό αυτό.
Τα μεταφορικά, ναι θα μπουν από την TELUS  νωρίτερα (αν και ανάλογα με την εποχή μπορεί να καθυστερήσουν και αυτά αρκετά) χωρίς να χρειαστεί να γίνει παραλαβή του δέματος.
Αλλά το refund απο το paypal, που μάλλον αυτό εννοεί ο φίλος, θα πρέπει πρώτα να παραλάβει ο πωλητής και ύστερα να βγει απόφαση.

@spyroseva
Διάβασε σε γειτονικό forum για την διαδικασία επιστροφής στην Κίνα ώστε να πάρεις μια καλύτερη ιδέα.
Πολλά είναι τα 50€. Να ξέρεις ότι η TELUS καλύπτει μέχρι 30€.
Στείλτο με ΕΛΤΑ που λογικά θα κοστίσει 15€ μέχρι 1 κιλό.
Μην το στείλεις ως δέμα.
Ως επιστολή, συστημένο και μετά βγάλε photos να φαίνεται καθαρά το tracking nr και η απόδειξη.
Για το τελωνείο που λες πιστεύω ήταν μεμονωμένη περίπτωση.
AN σου δώσουν το χαρτάκι για τελωνειακή δήλωση, φρόντισε να βάλεις γενική περιγραφή τύπου "repair parts" και χαμηλή αξία 20$.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει πλέον αλλά σε κάθε περίπτωση συνεννοήσου και ξεκαθάρισε με το κατάστημα την κατάσταση προτού κάνεις ενέργειες για επιστροφή.
 

Σε ευχαριστώ grinder_ και για τη δική σου παρέμβαση,  πολύ χρήσιμες και οι δικές σου πληροφορίες. Από όσο διάβασα η TELUS δίνει την αποζημίωση της επιστροφής αλλά πρέπει πρώτα να έχεις κάνει εγγρφή σε αυτή την υπηρεσία για να αξιώσεις αποζημίωση; (https://www.paypal.com/ee/webapps/mpp/refunded-returns) - Πρέπει να γίνει σε προγενέστερο χρόνο ή παράλληλα;  Όπως και να έχει θα περιμένω την τοποθέτηση του PayPal, πρώτα.
Εκείνο όμως που μου "τη δίνει" είναι γιατί πρέπει να μπω εγώ σε μία τέτοια διαδικασία επιστροφής λανθασμένης παραγγελίας που έχει αποστείλει το Κατάστημα, να πληρώνω εγώ τα μεταφορικά και μετά να διεκδικώ την αποζημίωση μου και για αυτά. Δηλαδή έχω παραγγείλει κάτι, έχω πληρώσει για αυτό και  για το κόστος της αποστολής του και σήμερα που μιλάμε ούτε τα χρήματα έχω στην τσέπη μου και ούτε το προϊόν που επιθυμούσα για ένα προφανές σφάλμα του Καταστήματος. Δεν μου φαίνεται και πολύ δίκαιο όλο αυτό. Κανονικά το PayPal θα έπρεπε να απαιτεί πρώτα από το κατάστημα να στείλει το σωστό προϊόν άμεσα για να μην περνάει ο χρόνος και να ζητούσε από το κατάστημα, πάραυτα, την πληρωμή της επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος και όχι να αναμένω εγώ μετά την TELUS να το πράξει. Ούτε φυσικά να περιμένω πότε θα παραλάβει ο Κινέζος για να μου κάνει επιστροφή των χρημάτων μου (ώστε να είμαι και εγώ σε θέση να ξανά παραγγείλω το προϊόν που εξ' αρχής ήθελα). Είμαι υπερβολικός; Εμείς ως καταναλωτές προκαταβολικά δεν πληρώνουμε την αγορά του προϊόντος και των ταχυδρομικών; 

 

Δημοσ.

Δεν έχει σημασία πότε θα κάνεις την "εγγραφή".
Πάτα το και τώρα το κουμπάκι.

Έχεις δίκιο αλλά από την στιγμή που διάλεξες αυτόν τον δρόμο η διαδικασία είναι "τυποποιημένη" κατά κάποιο τρόπο.
Το dispute στο paypal θα έπρεπε να είναι ύστατη επιλογή.
Δες και τι λένε από το banggood, διεκδίκησε να σου προκαταβάλουν τα μεταφορικά αφού πρόκειται για δικό τους λάθος ή να κρατήσεις το προϊόν και να σου δώσουν partial refund, (αν και απίθανο να το κάνουν).
Στο case που άνοιξες τι απάντηση πήρες από αυτούς;
Επίσης για να λες περιμένεις το paypal να υποθέσω το έχεις προχωρήσει σε claim;
Μπορεί για "not as described" να μην σου ζητήσουν να το γυρίσεις, αλλά νομίζω μόνο για knockoff προϊόντα δεν έχεις υποχρέωση να το επιστρέψεις.
Προσωπικά πάντα μου ζητάνε να τα επιστρέψω, ναι είναι χρονοβόρο και θα χρειαστεί να προπληρώσεις αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος να εξασφαλίσεις τα χρήματα που έδωσες, αφού δεν τα βρήκατε με το κατάστημα.
Σου έστειλα και pm.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Δεν έχει σημασία πότε θα κάνεις την "εγγραφή".
Πάτα το και τώρα το κουμπάκι.

Έχεις δίκιο αλλά από την στιγμή που διάλεξες αυτόν τον δρόμο η διαδικασία είναι "τυποποιημένη" κατά κάποιο τρόπο.
Το dispute στο paypal θα έπρεπε να είναι ύστατη επιλογή.
Δες και τι λένε από το banggood, διεκδίκησε να σου προκαταβάλουν τα μεταφορικά αφού πρόκειται για δικό τους λάθος ή να κρατήσεις το προϊόν και να σου δώσουν partial refund, (αν και απίθανο να το κάνουν).
Στο case που άνοιξες τι απάντηση πήρες από αυτούς;
Επίσης για να λες περιμένεις το paypal να υποθέσω το έχεις προχωρήσει σε claim;
Μπορεί για "not as described" να μην σου ζητήσουν να το γυρίσεις, αλλά νομίζω μόνο για knockoff προϊόντα δεν έχεις υποχρέωση να το επιστρέψεις.
Προσωπικά πάντα μου ζητάνε να τα επιστρέψω, ναι είναι χρονοβόρο και θα χρειαστεί να προπληρώσεις αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος να εξασφαλίσεις τα χρήματα που έδωσες, αφού δεν τα βρήκατε με το κατάστημα.
Σου έστειλα και pm.

Οκ. μια χαρά τότε (για την υπηρεσία και την εγγραφή), ευχαριστώ.
Αναγκάστηκα να κλιμακώσω την υπόθεση στο PayPal διότι για τρεις ημέρες που έστελνα μηνύματα στο Banggood (στο support) μου απαντούσαν αυτοματοποιημένα (στείλε φωτογραφία και βίντεο) - ενώ εξ' αρχής το είχα κάνει. Κάποια στιγμή, έκοψαν και αυτή την ελάχιστη επικοινωνία. Δεν είχα άλλη επιλογή, μετά από 3 ημέρες απευθύνθηκα στο PayPal. Στο πρώτο στάδιο (μέσω Paypal) μου απαντήσανε: "θα σας έρθει ένα email τις επόμενες 1-3 ημέρες που θα σας εξηγεί ποια θα είναι η διαδικασία αποζημείωσης κλπ." Άφησα δύο ημέρες, δεν μου ήρθε κάτι, εκνευρίστηκα, και κλιμάκωσα την υπόθεση στο Paypal. Αυτά τα λάθη, πιστεύω, συμβαίνουν συχνά και εντάξει ως ένα βαθμό λογικό είναι. Όταν λες στον πελάτη περίμενε 2-3 ημέρες να σε ενημερώσω, γιατί το κάνεις; Ή έχεις μία πολιτική για αυτές τις περιπτώεις ή δεν έχεις; Θα γίνει σύσκεψη και κατόπιν θα αποφασίσουν τι θα πράξουν; Δεν μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη, δεν με ενημέρωσαν (στο περιθώριο που οι ίδιοι θέσανε) και επομένως ήταν μονόδρομος να κλιμακώσω την υπόθεση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...