Προς το περιεχόμενο

Vodafone H300s


bill2015

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, chiroto είπε

Όταν κάνει ενημερώσεις το ρούτερ κάνει αυτόματα επανεκκίνηση όταν χρειάζεται. Αν κάνει μόνο του επανεκκίνηση δεν σημαίνει πάντα πως το ρούτερ είναι χαλασμένο, θα μπορούσε να ευθύνεται κάτι στο τοπικό του ρεύμα πχ. Σίγουρα χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες για διαχείριση και όχι απλά αντικατάσταση εξοπλισμού!

η βοντα σπανια βγαζει ενημερωση γι αυτο το ρουτερ ,αν ειναι να φτεει κατι θα ειναι ρευμα πραγμα σπανιο μιας και τα ρουτερ θελουν πολυ λιγο ,σπανια να κανει reset ρουτερ απο υποταση κλπ, σωστα αυτα που λες δεν λεω αλλα μιλαμε για ενα ρουτερ που ειναι γνωστο οτι εχει τετοια θεματα οποτε κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει καν λογος να το ψαξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, danaos7 είπε

Νομίζω υπάρχει  άμα κάνεις προφίλ σαν guest ..έχει λιμιτερ να ορίσεις

Ναι δες ότι έγραψα  καταλάθος στον DanielRGr από πάνω 

Τελικά δεν έχει έκανα λάθος..μπήκα και το δοκίμασα μιας και εγώ αυτό έχω..0ρπει να θυμόμουν από το ασουσ που είχα πιο παλιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, koukis hlias είπε

η βοντα σπανια βγαζει ενημερωση γι αυτο το ρουτερ ,αν ειναι να φτεει κατι θα ειναι ρευμα πραγμα σπανιο μιας και τα ρουτερ θελουν πολυ λιγο ,σπανια να κανει reset ρουτερ απο υποταση κλπ, σωστα αυτα που λες δεν λεω αλλα μιλαμε για ενα ρουτερ που ειναι γνωστο οτι εχει τετοια θεματα οποτε κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει καν λογος να το ψαξει

Απλά ανέφερα κάποιες πιθανότητες και τελείωσα με το, όταν αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα το ψάχνουμε λίγο. Πολλά "κουλά" πράγματα που δεν τα έχουμε σκεφτεί μπορεί να συμβούν.
Υπάρχει κόσμος που λέει "α, έχω χαμηλή ταχύτητα, θα μου αλλάξετε ρούτερ?" "Α, τα λαμπάκια του ρούτερ αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα, έχει πρόβλημα".

Δεν λέω πως πάντα φταίει κάτι άλλο, λέω απλά πως το ψάχνουμε πριν καταλήξουμε στο τι φταίει.
Εργάζομαι στην VF.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, chiroto είπε

Απλά ανέφερα κάποιες πιθανότητες και τελείωσα με το, όταν αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα το ψάχνουμε λίγο. Πολλά "κουλά" πράγματα που δεν τα έχουμε σκεφτεί μπορεί να συμβούν.
Υπάρχει κόσμος που λέει "α, έχω χαμηλή ταχύτητα, θα μου αλλάξετε ρούτερ?" "Α, τα λαμπάκια του ρούτερ αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα, έχει πρόβλημα".

Δεν λέω πως πάντα φταίει κάτι άλλο, λέω απλά πως το ψάχνουμε πριν καταλήξουμε στο τι φταίει.
Εργάζομαι στην VF.

Κατανοητά. Όταν όμως υπάρχει πρόβλημα με τόσο κόσμο και η εξυπηρέτηση της voda δεν είναι τόσο.... Διαθέσιμη να εξηγήσει πολλά.... Λογικό είναι η τριχα να γίνεται τριχιά.

 

Εγώ πχ έχω 3 τέτοια μόντεμ. Μου τα άλλαζαν χωρίς να το ζητήσω επειδή είχα αποσυνδέσεις. Το πρόβλημα υπήρχε μέχρι που έβαλα fritzbox και ηρεμησα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, chiroto είπε

Απλά ανέφερα κάποιες πιθανότητες και τελείωσα με το, όταν αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα το ψάχνουμε λίγο. Πολλά "κουλά" πράγματα που δεν τα έχουμε σκεφτεί μπορεί να συμβούν.
Υπάρχει κόσμος που λέει "α, έχω χαμηλή ταχύτητα, θα μου αλλάξετε ρούτερ?" "Α, τα λαμπάκια του ρούτερ αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα, έχει πρόβλημα".

Δεν λέω πως πάντα φταίει κάτι άλλο, λέω απλά πως το ψάχνουμε πριν καταλήξουμε στο τι φταίει.
Εργάζομαι στην VF.

αφου εργαζεσαι δεν μας δινεις και τους κωδικους root που τους ψαχνουμε κανα χρονο τωρα 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, koukis hlias είπε

αφου εργαζεσαι δεν μας δινεις και τους κωδικους root που τους ψαχνουμε κανα χρονο τωρα 😂

Χαχα
Στην θέση μου δεν τους γνωρίζω, ούτε γνωρίζω κάποιον που να γνωρίζει δυστυχώς. Σε αυτό και τους περιβόητους κωδικούς voip πολύ θα ήθελα να έχω πρόσβαση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, chiroto είπε

Χαχα
Στην θέση μου δεν τους γνωρίζω, ούτε γνωρίζω κάποιον που να γνωρίζει δυστυχώς. Σε αυτό και τους περιβόητους κωδικούς voip πολύ θα ήθελα να έχω πρόσβαση!

Ε όχι και περιβόητους. Όλοι τους έχουν πια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fingolfingr είπε

Κατανοητά. Όταν όμως υπάρχει πρόβλημα με τόσο κόσμο και η εξυπηρέτηση της voda δεν είναι τόσο.... Διαθέσιμη να εξηγήσει πολλά.... Λογικό είναι η τριχα να γίνεται τριχιά.

Εγώ πχ έχω 3 τέτοια μόντεμ. Μου τα άλλαζαν χωρίς να το ζητήσω επειδή είχα αποσυνδέσεις. Το πρόβλημα υπήρχε μέχρι που έβαλα fritzbox και ηρεμησα

Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά υπο-...θέματα πάνω σε αυτό! Από την διαφορετική εμπειρία/τεχνογνωσία των υπαλλήλων, τα "οικονομικά" ρούτερ που διαθέτει η βόνταφον (πολύ ευγενικά το έθεσα) κ.α.
Πάντα βολεύει να μας εξηγεί κάποιος τι και γιατί και προσωπικά είμαι από αυτούς που δεν με ενδιαφέρουν οι τσίτα χρόνοι αλλά να δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες στον συνδρομητή μπορώ (δυστυχώς για την VF, λόγω χρόνων :D )
Είμαστε άνθρωποι και μιλάμε με ανθρώπους, υπάρχουν πολλές διαδικασίες που μας εμποδίζουν να κάνουμε κάποια πράγματα, υπάρχουν φυσικές αδυναμίες που μας εμποδίζουν να υλοποιήσουμε πράγματα.
Τί να πω τώρα για την διαθεσιμότητα προσωπικού..

Πάντως σαν σύνοψη απ΄ ότι έχω δει, ένα είναι σίγουρο. Πως παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουν όλοι οι πάροχοι εξίσου. Εκτός από την Wind. Αυτή νικάει στα προβλήματα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Thresh είπε

Βύσμα για προσφορές σε ανανέωση συμβολαίου? :D

Είμαι έτοιμος να αλλάξω πάροχο :D

(δεν σημαίνει και πολλά χωρίς διευκρινίσεις)
Γενικά δεν έχω βύσματα, είμαι και κατά. Κάνω όμως το 110% για να βοηθήσω σε ότι περνάει από το χέρι μου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, chiroto είπε

Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά υπο-...θέματα πάνω σε αυτό! Από την διαφορετική εμπειρία/τεχνογνωσία των υπαλλήλων, τα "οικονομικά" ρούτερ που διαθέτει η βόνταφον (πολύ ευγενικά το έθεσα) κ.α.
Πάντα βολεύει να μας εξηγεί κάποιος τι και γιατί και προσωπικά είμαι από αυτούς που δεν με ενδιαφέρουν οι τσίτα χρόνοι αλλά να δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες στον συνδρομητή μπορώ (δυστυχώς για την VF, λόγω χρόνων :D )
Είμαστε άνθρωποι και μιλάμε με ανθρώπους, υπάρχουν πολλές διαδικασίες που μας εμποδίζουν να κάνουμε κάποια πράγματα, υπάρχουν φυσικές αδυναμίες που μας εμποδίζουν να υλοποιήσουμε πράγματα.
Τί να πω τώρα για την διαθεσιμότητα προσωπικού..

Πάντως σαν σύνοψη απ΄ ότι έχω δει, ένα είναι σίγουρο. Πως παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζουν όλοι οι πάροχοι εξίσου. Εκτός από την Wind. Αυτή νικάει στα προβλήματα :D

Δεν θα επεκταθω γιατί δεν έχει νόημα. Αλλά όταν μιλάω με 4 άτομα και ο καθένας μου λέει τα δικά του.... Όταν ο ένας μιλάει με τον προϊστάμενο του για το port forward (που δεν μου δούλεψε ποτέ) ενώ ο άλλος λέει απλά ότι δεν δουλεύει... Όταν ρωτάω αν λειτουργεί το ddns (που ούτε αυτό μου δούλεψε) και λαμβάνω απάντηση ότι "ε για να υπάρχει επιλογή φαντάζομαι θα δουλεύει".... δεν είναι θέμα διαδικασιών

Έχω περάσει από εταιρίες τηλεπικοινωνιών και ένα φεγγάρι και από.την voda. Το πρόβλημα τους δεν είναι οι διαδικασίες αλλά η αδυναμία του προσωπικού. Είτε γιατί δεν είναι εκπαιδευμένοι σωστά είτε γιατί είναι τόσο αναλώσιμοι που δεν προλαβαίνουν καν να εκπαιδευτούν.

Οταν μια εταιρια θέλει.να.λεει ότι οδηγεί τις εξελίξεις με Iot και smart home κλπ (πχ κατάστημα mall) αλλά το μόντεμ δεν αντέχει πάνω από 20 συσκευές στο ασύρματο.... Κάτι πάει πολύ λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, fingolfingr είπε

Δεν θα επεκταθω γιατί δεν έχει νόημα. Αλλά όταν μιλάω με 4 άτομα και ο καθένας μου λέει τα δικά του.... Όταν ο ένας μιλάει με τον προϊστάμενο του για το port forward (που δεν μου δούλεψε ποτέ) ενώ ο άλλος λέει απλά ότι δεν δουλεύει... Όταν ρωτάω αν λειτουργεί το ddns (που ούτε αυτό μου δούλεψε) και λαμβάνω απάντηση ότι "ε για να υπάρχει επιλογή φαντάζομαι θα δουλεύει".... δεν είναι θέμα διαδικασιών

Έχω περάσει από εταιρίες τηλεπικοινωνιών και ένα φεγγάρι και από.την voda. Το πρόβλημα τους δεν είναι οι διαδικασίες αλλά η αδυναμία του προσωπικού. Είτε γιατί δεν είναι εκπαιδευμένοι σωστά είτε γιατί είναι τόσο αναλώσιμοι που δεν προλαβαίνουν καν να εκπαιδευτούν.

Οταν μια εταιρια θέλει.να.λεει ότι οδηγεί τις εξελίξεις με Iot και smart home κλπ (πχ κατάστημα mall) αλλά το μόντεμ δεν αντέχει πάνω από 20 συσκευές στο ασύρματο.... Κάτι πάει πολύ λάθος.

Συμφωνώ σε όλα, υπάρχουν όλα αυτά που λες. Και επίσης περιγράφει όλους τους παρόχους πανω-κατω!

Όσο για τις λειτουργίες του Sercomm, μπορώ να σου πω τι γνωρίζω εγώ, αλλά μπορεί και να μην ισχύει, γιατί έτσι έχουμε εκπαιδευτεί. Έχω κι εγώ Sercomm στην adsl μου και δεν το χρησιμοποιώ γιατί δεν είναι καλό για adsl, δεν έχω ψάξει πρακτικά τι λειτουργεί και τι όχι. Η απάντηση σε αυτά από τους από πάνω μας είναι ουσιαστικά να μην μας απασχολεί αυτό, δεν το διαχειριζόμαστε εμείς. Πως αν ο συνδρομητής θέλει πιο εξειδικευμένες λειτουργίες, ελεύθερος είναι να αγοράσει ότι ρούτερ θέλει.
Ναι, εμφανίζονται λειτουργίες στο sercomm που δεν ..λειτουργούν! Δυστυχώς όσο και να ρώτησα γιατί κι εμένα με ενδιαφέρει να μαθαίνω πράγματα πέρα από ότι βλέπω μπροστά μου, δεν έχω όλες τις απαντήσεις.
Στις 1/25 επικοινωνίες που έχω με συνδρομητές μαθαίνω και κάτι νέο. Το σημαντικό είναι όταν δεν γνωρίζουμε κάτι να το λέμε και να μην δίνουμε λάθος απαντήσεις. Εξού και αυτό που έγραψα πιο πάνω, μπορώ να σου πω τι γνωρίζω εγώ, αλλά μπορεί να μην ισχύει!

Στην Ελλάδα δυστυχώς έχουμε μαύρα μεσάνυχτα σε πολλά πράγματα στις τηλεπικοινωνίες. Τους τελευταίες μήνες υπάρχει πάρα πολύ έντονη κινητοποίηση από όλους τους παρόχους για βελτίωση υποδομών (όχι όμως για adsl), για αλλαγή κεραίων για την κινητή, αλλά ακόμη και αυτές οι κινητοποιήσεις/αναβαθμίσεις προκαλούν προβλήματα σε περιπτώσεις απ' ότι έχω δει στην πράξη.

Ποιός ξέρει τι θα δούμε και πότε! Μπορεί όντως να μας προλάβουν οι ξένοι για καλύτερο ίντερνετ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, chiroto είπε

Πως αν ο συνδρομητής θέλει πιο εξειδικευμένες λειτουργίες, ελεύθερος είναι να αγοράσει ότι ρούτερ θέλει.

Το θέμα είναι ακριβώς αυτό. Ότι δεν είναι ελεύθερος να αγοράσει κάτι άλλο μιας και δεν δίνουν τους κωδικούς. Στην cyta όταν ήμουν δεν είχα κωδικούς voip αλλά δούλευαν τα παντα που χρησιμοποιούσα. Οπότε δεν με ένοιαζε. Στην voda... Έπρεπε να κάνω αλχημείες για να βάλω άλλο modem και να δουλεύουν τα πάντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/10/2019 στις 6:26 ΜΜ, Doubt είπε

Λοιπόν...

Το να πάει από 100 στο 85, δεν είναι υποχρεωτικά ίδιο με το 90 στο 75. Αν έχεις εφαρμογή που σου δείχνει τα Volt της μπαταρίας, κοιτάς αυτό.

Μετά.....το δίκτυο κινητής είναι το ίδιο όπως ήταν παλιότερα; και πως μπορείς να είσαι βέβαιος. Απαντάς ας πούμε...."εγώ το βάζω σε λειτουργία πτήσης" Σύμφωνοι...

Πάμε παρακάτω...έχεις τις ίδιες εφαρμογές που είχες και παλιότερα; στην ίδια έκδοση; προφανώς όχι.

Η μπαταρία σου έχει την ίδια "αντοχή" που είχε και πέρσι; Όχι.

Για να έχεις κάτι με αξία, ίδια κινητά, με τις ίδιες εφαρμογές, παραπλήσιες ώρες λειτουργίας, φορτισμένα φουλ και σε λειτουργία πτήσης. Ένα στο H300s κι ένα άλλο στο "μη προβληματικό" μόντεμ-ρούτερ, στην ίδια μπάντα, στην ίδια απόσταση.

Δε λέω πως δεν έχεις δίκιο, αλλά δεν έχεις τις ακλόνητες αποδείξεις.

1 Το τηλέφωνο το ένα τριήμερο(τη μια μέρα με μηχανάκι του εμπορείου τις άλλες δυο με το h300) με την ίδια χρίση χωρείς update google services 10 15% ίσως και παραπάνω.

2 Το ταμπλέτ σε επόμενο διαφορετικό τριήμερο πάλι με τις ίδιες ρυθμίσεις  ,τα ίδια με το τηλέφωνο.!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...