Προς το περιεχόμενο

Vodafone H300s


bill2015

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Καλησπέρα παιδιά!
Χτες έγινε η αλλαγή προγράμματος της vodafone για το σταθερό μου, από 50vdsl σε 100vdsl, με το ίδιο ρούτερ H300s.
Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι κοντά στο ρούτερ παίρνω μετρήσεις wifi από 75-80mbps, όταν πηγαίνω στο δωμάτιο (απόσταση 5-6 μέτρα ) παίρνω μετρήσεις wifi από 7 έως 20mbps max σπανίως.
1. Νομίζετε ότι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο ρούτερ;
2. Αν έκανα κάποιες ρυθμίσεις, μπαίνοντας στο ρούτερ, θα μπορούσα να αλλάξω την κατάσταση αυτή;

3. Η αναβάθμιση του firmware γίνεται αυτόματα από τη vodafone ή πρέπει να το ψάξω εγώ;
3. Και τελευταία ερώτηση: Με άλλο ρούτερ θα είχα καλύτερα αποτελέσματα. Και ποιό ρούτερ είναι προτιμότερο;

Γενικά, τι νομίζετε ότι χρειάζεται να κάνω για να έχω καλύτερο wifi στο δωμάτιο;

1. Λογικά ναι, καθώς το συγκεκριμένο δεν είναι και ότι καλύτερο  Συνδέεσαι στα 2.4GHz ή στα 5GHz; Καλύτερα να συνδέεσαι στα 5GHz.

2. Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να αλλάξεις κανάλι εκπομπής του 2.4GHz. Λογικά πρέπει να υπάρχει τέτοια ρύθμιση στο μενού του. Δεν έχω το συγκεκριμένο ρούτερ.

3. Συνήθως γίνεται αυτόματα από την Vodafone. Δες αν υπάρχει κάποια επιλογή για αναβάθμιση μέσα στο μενού.

4. Θα μπορούσες να βάλεις ένα fritzbox 7530, όπου είναι αρκετά αξιόπιστο. Θα χρειαστεί βέβαια να πάρεις τους κωδικούς της τηλεφωνίας VoIP  από το H300, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα του DanielRGR

Το πρόβλημα που έχεις μπορεί να λυθεί με ένα repeater ή powerline, εφόσον δεν θέλεις να πάρεις άλλο μόντεμ.

1 ώρα πριν, Rebirth είπε

Φίλε έχω κι εγώ το ίδιο θέμα. Σε απόσταση 6-7 μέτρων σε ευθεία με ένα τοίχο και ανοιχτή πόρτα οχι απλά χαμηλή ταχύτητα, αλλά και αποσυνδέσεις. Υπάρχει κάποιο άλλο ρούτερ που "δέχεται" η Vodafone ; Εννοώντας να παρέχουν τεχνική βοήθεια. Θα έπαιρνα repeater αλλά την έχω πατήσει άσχημα στο παρελθόν με δαύτα. 

Αν με την αναφορά για τεχνική βοήθεια αναφέρεσαι στην απομακρυσμένη πρόσβαση στο μόντεμ, τότε αυτό μπορούν να το κάνουν μόνο στον δικό τους εξοπλισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ilpapachaκαλησπερα, όχι εννοώ απλά για παροχή οδηγιών αν ποτέ χρειαστεί. Εσύ επομένως λες ότι τα repeater μπορεί να βοηθούν. Εγώ προ 6-7 ετών ειχα χαλάσει κάπου 100-150 ευρώ για κάτι tplink και ένα επώνυμο σύστημα powerline που δοκίμασαν πολύ τα νεύρα μου, μέχρι που τα σουταρα. Μια λειτουργούσαν μια όχι κλπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Rebirth είπε

@ilpapachaκαλησπερα, όχι εννοώ απλά για παροχή οδηγιών αν ποτέ χρειαστεί. Εσύ επομένως λες ότι τα repeater μπορεί να βοηθούν. Εγώ προ 6-7 ετών ειχα χαλάσει κάπου 100-150 ευρώ για κάτι tplink και ένα επώνυμο σύστημα powerline που δοκίμασαν πολύ τα νεύρα μου, μέχρι που τα σουταρα. Μια λειτουργούσαν μια όχι κλπ. 

Ούτε για παροχή οδηγιών μπορούν να σε βοηθήσουν. Η υποστήριξη που παρέχουν είναι αποκλειστικά για τον δικό τους εξοπλισμό. Δε γνωρίζω τι θα ήθελες να έχεις ως βοήθεια, αλλά σίγουρα θα μπορούσες να ρωτήσεις σε κάποιο forum, όπως αυτό ή να επικοινωνήσει με την αντίστοιχη κατασκευάστρια εταιρεία του μόντεμ.

Το πως έστησες τα repeaters ή και τα powerlines έχει σημασία. Το repeater πρέπει να μπει σε ένα σημείο όπου υπάρχει ικανοποιητικό σήμα WiFi, για να μπορεί να παίξει σωστά και να αναπαράγει το αντίστοιχο σήμα. Τα powerlines στηρίζονται στην εσωτερική ηλεκτρολογική εγκατάσταση, όπου μπορεί να παίξουν ρόλο και η κατάσταση των καλωδίων, οι διακλαδώσεις κτλ. Ακόμα μπορεί να επηρεαστεί η απόδοσή τους αν τα βάλεις πάνω σε πολύμπριζο.

Καλό είναι να επιλέγουμε εξοπλισμό της ίδιας εταιρείας, ώστε να μπορέσουμε να επωφεληθούμε και το mesh.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας, έχω σύνδεση Vodafone VDSL 50 και λόγω των συχνών αποσυνδέσεων του Η300s και της αδυναμίας να διαχειριστεί σωστά 3 υπολογιστές, Vodafone TV, chromecast, 6 συσκευές wifi κτλ αποφάσισα να το αντικαταστήσω με το Asus DSL-AC55U και ως δια μαγείας λύθηκαν όλα τα προβλήματα! Το ζήτημα είναι βέβαια ότι η Vodafone 'αναβάθμισε' τη γραμμή σε Voip με αποτέλεσμα να μην έχω τηλ. Σαν καλό παιδί κι εγώ, τράβηξα τους κωδικούς από το Η300s και τους πέρασα στο Grandstream HT801που κούμπωσα πάνω στο Asus DSL-AC55U. Δε δουλεύει όμως, όσο και να έπαιξα με τις ρυθμίσεις του Grandstream δεν κάνει register στο SIP server της Vodafone. Είναι θέμα εξοπλισμού ή ρυθμίσεων; Τι πρέπει να κάνω για να δουλέψει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zisviper είπε

Γεια σας, έχω σύνδεση Vodafone VDSL 50 και λόγω των συχνών αποσυνδέσεων του Η300s και της αδυναμίας να διαχειριστεί σωστά 3 υπολογιστές, Vodafone TV, chromecast, 6 συσκευές wifi κτλ αποφάσισα να το αντικαταστήσω με το Asus DSL-AC55U και ως δια μαγείας λύθηκαν όλα τα προβλήματα! Το ζήτημα είναι βέβαια ότι η Vodafone 'αναβάθμισε' τη γραμμή σε Voip με αποτέλεσμα να μην έχω τηλ. Σαν καλό παιδί κι εγώ, τράβηξα τους κωδικούς από το Η300s και τους πέρασα στο Grandstream HT801που κούμπωσα πάνω στο Asus DSL-AC55U. Δε δουλεύει όμως, όσο και να έπαιξα με τις ρυθμίσεις του Grandstream δεν κάνει register στο SIP server της Vodafone. Είναι θέμα εξοπλισμού ή ρυθμίσεων; Τι πρέπει να κάνω για να δουλέψει;

Ακριβώς στην προηγούμενη σελίδα περιγράφω το ίδιο πρόβλημα με εσένα :D Ακόμα ψάχνω λύση, αλλά από ότι κατάλαβα μάλλον πρέπει να ενεργοποιηθεί vlan id = 837 σε μια θύρα του Asus σου και εκεί να συνδεθεί το ht801. Ξαναλέω όμως ακομα δεν το έχω φτιάξει ούτε εγώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Γνωρίζει κάποιος γιατί υπάρχει αυτή η περίεργη διαφορά ανάμεσα σε τρέχουσα και μέγιστη ταχύτητα;

Στο μυαλό μου η τρέχουσα θα έπρεπε πάντα να είναι <= της μέγιστης. 

Στην αρχή θεώρησα ότι πιθανώς έχει γίνει λάθος και έχουν γραφτεί ανάποδα οι περιγραφές στο μενού του router. Δοκίμασα όμως με διάφορους τρόπους το πραγματικό download speed της γραμμής και (αν και δεν πιάνει ακριβώς την τρέχουσα) αυτή ήταν πάντα ξεκάθαρα πάνω από την αναγραφόμενη μέγιστη (περίπου 12mb/s download σε ftp).

Να συμπληρώσω ότι :

1. Όσα restart και να έχω κάνει (για άσχετους λόγους) πάλι τρέχουσα και μεγίστη έχουν παρεμφερείς τιμές με αυτές που βλέπετε υπέρ πάντα της πρώτης.

2. Η γραμμή είναι 100άρα και γενικότερα δεν έχω συναντήσει ιδιαίτερα προβλήματα τους 2 περίπου μήνες που την έχω. Πχ 2 ταυτόχρονα διαφορετικά διαδικτυακά, netflix, vodafone tv, αρκετά παράλληλα download  και 5-6 άλλες συσκευές συνδεδεμένες έχουν παίξει αρκετές φορές ταυτόχρονα χωρίς να έχει κανένας κάποιο πρόβλημα. Τα 3 προηγούμενα χρόνια ήταν vdsl50 με μηδενικά προβλήματα και μόνιμα σχεδόν κλειδωμένη  στην μέγιστη ταχύτητα.

3. Τα erros που εμφανίζονται είναι 3 ημερών και στα μάτια μου (χωρίς να είμαι ειδικός βέβαια) μοιάζουν αμελητέα.

 

vodafone.jpg.21458825f9afa25e137ba9a349744db9.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Maximum Rate υπολογίζεται κατά προσέγγιση και είναι αναξιόπιστη τιμή, οπότε καλό είναι να την αγνοούμε.

Το Current Rate δείχνει την ταχύτητα που έχει επιτευχθεί και είναι αξιόπιστη μέτρηση.

Τα σφάλματα είναι όντως αμελητέα, μπροστά στα 214 εκατ. πακέτα που έχουν περάσει από τη γραμμή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/1/2021 στις 12:34 ΜΜ, dimitris_p είπε

Καλή χρονιά. Εχω ένα μικρό θεματάκι. από vodafone μου είπαν οτι δεν ειναι κάτι απο αυτούς.

Μερικές φορές οχι πάντα δημιουργείτε κατι σαν επιστροφή κλήσης. Δηλαδή όταν με καλούν στο σταθερό και απαντήσω, 3 στης 10 φορες όταν κλείσω την γραμμή, αμέσως μου κουδουνίζει 2 φορές και σταματάει. Οταν σηκώσω το ακουστικό ακούω ένα περιεργο τόνο κλήσης και όχι τον κανονικό. Εχει τύχει αυτό σε καποιον άλλο?  

Αυτό είναι το λιγότερο από τα προβλήματά που μου συμβαίνουν.

Έχω δύο σταθερές συσκευές Motorola CT2. Σχεδόν ποτέ δεν μπορώ να απαντήσω εισερχόμενη κλήση από εκεί. Μόλις πάω να το σηκώσω, πέφτει η γραμμή. Μόλις κλείσω το ακουστικό, ξαναχτυπάει.

1. Αυτά τα προβλήματα δεν τα είχα με τις συγκεκριμένες συσκευές όσο  η γραμμή ήταν PSTN και
2. Δεν φαίνεται να έχουν το ίδιο πρόβλημα οι άλλες 2 συσκευές μου, ασύρματες Gigaset.


 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/1/2021 στις 11:07 ΠΜ, planelover είπε

Ακριβώς στην προηγούμενη σελίδα περιγράφω το ίδιο πρόβλημα με εσένα :D Ακόμα ψάχνω λύση, αλλά από ότι κατάλαβα μάλλον πρέπει να ενεργοποιηθεί vlan id = 837 σε μια θύρα του Asus σου και εκεί να συνδεθεί το ht801. Ξαναλέω όμως ακομα δεν το έχω φτιάξει ούτε εγώ. 

ουτε με VLAN ID 837 δούλεψε... Τι διάολο έχει κάνει η vodafone;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, zisviper είπε

ουτε με VLAN ID 837 δούλεψε... Τι διάολο έχει κάνει η vodafone;

Δε γνωρίζω τι ακριβώς ρύθμισες παίρνει το asus, αλλά δες μια το παρακάτω 

https://www.adslgr.com/forum/threads/847020-HOL-VoIP-και-Fritz!Box-7390?p=5541185#post5541185 και τις επόμενες απαντήσεις, μήπως βρεις λύση. Σε γραμμή adsl Vodafone που είχα παλαιότερα, έπαιζε με 8/36.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/10/2019 στις 12:33 ΠΜ, sski είπε

Το router πολλές φορές και σε ανύποπτο χρόνο επανεκκινεί. 

Γνωρίζει κανείς γιατί; 

εμενα φιλε μου μεσα στην μερα 3-4 φορες.....περιμενω αλλαγη απο βοντα οπως μου ειοπανε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ, ευχαριστώ και πάλι χιλιάδες ευχαριστώ στα παιδιά που το ψάχνουν και μας δίνουν έτοιμες λύσεις!!!!!

Ήρθε σήμερα το Fritzbox 7530 και είδα άσπρη μέρα! Ιντερνετ, τηλεφωνία όλα σεταρίστηκαν μέσα σε 10 λεπτάκια... Έγινε και το χακάρισμα για να κλειδώσει "επιθετικά" και γαζώνει!!! Στα σκουπίδια το H300 και τα errors, οι αποσυντονισμοί και όλο το χάλι του....

image.png.2bd7839f0eb01947b02de539ddd05802.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...