Προς το περιεχόμενο

Vodafone H300s


bill2015

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες καλησπέρα, τα φώτα σας γιατί δεν το κατέχω..

παρέλαβα σήμερα το H300s και περιμένω να γίνει 50αρα vdsl η σύνδεσή μου στη Voda από 24αρα που έχω τώρα.

Είπα από περιέργεια να συνδέσω το router να δω τι παίζει και από το κινητό μου έβλεπα και την 2.4 και την 5 κανονικά, μετά από κάνα 10λεπτο που πασπάτευα το interface του router, έσβησε τελείως και από τότε δεν ανάβει ούτε το power. Να το έκαψα;

Σε ποιο τηλ παίρνουμε στη Voda για αντικατάσταση ξέρετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν όντως κάηκε μπορεί να σου βγει και σε καλό στην περίπτωση που σου δώσουν κάτι άλλο. Πιο κάτω δεν πάει ούτως ή άλλως. 

Εγώ εδώ και λίγες μέρες απαλλάχτηκα από δαύτο. Έβαλα επιτέλους το TP-Link VR600 και παίζουν όλα όπως πρέπει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πάρω αύριο στο 13840 να δω τι θα μου πουν.

Τις συνδέσεις να τις έχω και τις 2 ανοιχτές (2.4, 5) και ανάλογα ποια συσκευή βλέπει ποια σύνδεση να συνδέεται ή να την κλείσω την μία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει κομπλέ, μίλησα στο 13840 και μου είπαν θα στείλουν καινούριο router.

Εντύπωση μου έκανε ότι δεν θέλουνε το παλιό..

ούτε για επιβεβαίωση ότι όντως δεν λειτουργεί; θα το ξέρουν κι αυτοί ότι είναι σάπιο @bill2015 ;  

😆😄😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιότερα που έδιναν το zte zxhn h267a πάλι δεν το ζητούσαν 

Μόνο άν έρθει τεχνικός θα το πάρει το παλίο 

Αλλά εγω προσωπικά παρατήρησα μετά από 2 μέρες uptime κολλάνε τα πάντα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/11/2019 στις 1:52 ΜΜ, bill2015 είπε

Παλιότερα που έδιναν το zte zxhn h267a πάλι δεν το ζητούσαν 

Μόνο άν έρθει τεχνικός θα το πάρει το παλίο 

Αλλά εγω προσωπικά παρατήρησα μετά από 2 μέρες uptime κολλάνε τα πάντα

Ξεκινήσανε να στέλνουμε πιλοτικά από ότι μου είπαν ένα Tp-Link 100v σε ορισμένους ( μάλλον νέους χρήστες ). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως από τις 29/11 που μίλησα μαζί τους και μου είπαν θα στείλουν καινούριο ρουτερ σε 2 εργάσιμες, ακόμα το περιμένω...

Τους πήρα ξανά τηλ στις 3/12 και μου είπαν ότι θα ξανακάνουν αίτημα αντικατάστασης και σε 2 εργάσιμες θα το έχω... 😮

Σήμερα 6/12 τους ξαναπήρα τηλ, βλέπουν κανονικά τα προηγούμενα αιτήματα και για "κάποιο τεχνικό πρόβλημα" δεν μπόρεσαν να μου αποστείλλουν καινούριο ρουτερ και ξανακάνανε αίτημα αντικατάστασης και σε 2 εργάσιμες θα μου έρθει 😂

Λογικά τις μετράνε με δικό τους αλγόριθμο τις εργάσιμες μέρες 😄

...εκτός αν μου βγει σε καλό όλο αυτό και σκάσει μύτη κανένα TP-link...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...