Soomn Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Γειά σας,είμαι φοιτητής περασμένων χρόνων(10 έτος πλέον) και μου είπαν να βγάλω κάρτα ανεργίας γιατί δικαιούμαι επίδομα επειδή νοικιάζω σε άλλη πόλη.Θεωρούμαι φοιτητής ακόμα και αν δεν έχω φοιτητιτικά προνόμια?Δεν έχω ένσημα. Άν είναι αθέμιτο παίζει να μου πάρουν το πτυχίο γι'αυτό(οταν το πάρω με το καλό)?Ευχαριστώ.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δεν κατάλαβα, θέλεις να πάρεις πτυχίο ή επίδομα;
chsam Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Soomn είπε Γειά σας,είμαι φοιτητής περασμένων χρόνων(10 έτος πλέον) και μου είπαν να βγάλω κάρτα ανεργίας γιατί δικαιούμαι επίδομα επειδή νοικιάζω σε άλλη πόλη.Θεωρούμαι φοιτητής ακόμα και αν δεν έχω φοιτητιτικά προνόμια?Δεν έχω ένσημα. Άν είναι αθέμιτο παίζει να μου πάρουν το πτυχίο γι'αυτό(οταν το πάρω με το καλό)?Ευχαριστώ. Απ' οτι ειδα ο οαεδ δεν δεχεται φοιτητες για καρτα ανεργιας,πρεπει να τελειωσεις.Εκτος κ αν εχεις εργαστει στο παρελθον, ενα τηλεφωνο στον οαεδ δεν βλαπτει. Οσο για το να σου παρουν το πτυχιο ενα θα σου πω...σύνελθε!!! Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2018 από chsam
Soomn Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Οκ, οπότε το πολύ πολύ να μην μπορώ να γραφτώ μετά ως πτυχιούχος.
vrwmiaris Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Κάτι γνωστοί μου,πλαστογραφουσαν ότι έχουν περάσει τα μισά μαθήματα για να παίρνουν επίδομα.Και τώρα είναι στο δημόσιο, ένας ειδικά στη φάση.Δεν θα σε αγγίξουν.
chsam Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2018 45 λεπτά πριν, Soomn είπε Οκ, οπότε το πολύ πολύ να μην μπορώ να γραφτώ μετά ως πτυχιούχος. Απο που το συμπερανες αυτο;;;;;;Μετα μπορεις σιγουρα, τωρα ειναι το προβλημα.