Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άνοιξα αυτό το θέμα για να πω την άσχημη εμπειρία που είχα από το Πλαίσιο, όσον αφορά το after sales service και τη συμπεριφορά των υπαλλήλων. 

Αρχικά, αγόρασα ένα πληκτρολόγιο Logitech G413 Carbon από εκεί στις 20/7/17. Στην απόδειξη γράφει ότι το προιόν συνοδεύεται με 2 έτη εγγύηση της Πλαίσιο Computers. Στις 13/11/2018 το πλήκτρο Ctrl του πληκτρολογίου εμφάνισε πρόβλημα. Συγκεκριμένα έσπασαν τα 2 εσωτερικά γατζάκια του καλύμματος του πλήκτρου με συνέπεια το κάλυμμα να βγαίνει από τη θέση του. Επιπλέον το πλήκτρο με το δεξί βελάκι δεν λειτουργούσε σωστά (το πάταγες μια φορά και προχωράει 2 φορές ο κέρσορας αντί για μία). 

Αποφάσισα να πάω το πληκτρολόγιο για επισκευή. Αφού το πήγα μου είπαν ότι το πλήκτρο Ctrl δεν επισκευάζεται και ότι θα πρέπει να δώσω 15 € επιπλέον αν θέλω να επισκευαστεί. Τους είπα λοιπόν να μου αλλάξουν το πληκτρολόγιο με ένα ίδιο. Τότε αρνήθηκαν πεισματικά να το αλλάξουν λέγοντας ότι είναι φθορά από το χρήστη και ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση, επίσης είπαν ότι μόνο το πλήκτρο με το βελάκι επισκευάζεται καθώς πιθανόν να έχει μπει μέσα σκόνη.  Τους εξήγησα ευγενικά, ότι δεν φταίω εγώ και ότι πιθανόν το πρόβλημα να παρουσιάστηκε λόγω της συχνής χρήσης. Συνέχισαν να επιμένουν αρνούμενοι να το αλλάξουν. 

Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στην Logitech Ελλάδας. Τους πήρα τηλέφωνο και τους περιέγραψα το πρόβλημα. Χωρίς πολλά πολλά, μια ευγενική υπάλληλος μου είπε ότι μπορεί να γίνει αλλαγή του πληκτρολογίου. Μάλιστα μου έστειλε και ένα mail στο οποίο ανέφερε ότι της περιέγραψα το πρόβλημα και ότι πρέπει να γίνει αλλαγή , μου ζήτησε να το δείξω στον υπάλληλο. 

Ξαναπήγα λοιπόν στο κατάστημα το οποίο είναι αυτό στο "the Mall Athens". Ανέφερα στον υπάλληλο ότι έχω αυτό το χαρτί από τη Logitech (εκτυπωμένο e-mail)  και πριν καν το πάρει στα χέρια του μου είπε με απότομο τρόπο "εμένα δεν μου λέει κάτι αυτό". Μόλις το πήρε το διάβασε και μου ζήτησε τον αριθμό επικοινωνίας με τη Logitech. Του είπα τον αριθμό και πήρε ο ίδιος τηλέφωνο. Μετά από λίγο μου είπε με εξίσου απότομο τρόπο "δεν το σηκώνει κανένας". Απάντησα "ωραία θα πάρω εγώ τηλέφωνο". Έτσι έγινε και όλως τυχαίως έπιασα με τη πρώτη και το σήκωσε μια υπάλληλος.  Μου ζήτησε το τηλέφωνο για να μιλήσει ο ίδιος. Από αυτά που άκουγα συμπέρανα ότι η υπάλληλος της Logitech προσπαθούσε ματαίως να τον πείσει ότι πρέπει να γίνει η αλλαγή. Τελικά μετά από περίπου ~5 λεπτά ο υπάλληλος το έκλεισε. Συνέχιζε να επιμένει ότι δεν πρέπει να γίνει αλλαγή. Τότε ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος.

Ήρθε λοιπόν, και αφού ξεκίνησε μια μακροσκελής στιχομυθία ισχυρίστηκε και αυτός ότι το πληκτρολόγιο δεν μπορεί να αλλαχθεί και ότι το εκτυπωμένο e-mail από τη Logitech στην ουσία δεν έλεγε τίποτα, μιας και η υπάλληλος της Logitech δεν ανέφερε ότι...της ανέφερα επακριβώς το πρόβλημα (!!!). 

Επί ματαίω προσπαθούσα να του εξηγήσω γιατί πρέπει να γίνει αλλαγή (του ανέφερα ένα παράδειγμα με ένα κινητό που είχα και είχε χαλάσει η δόνηση και μου το άλλαξαν αμέσως, χωρίς να ισχυριστούν ότι το χάλασα εγώ), ήταν κάθετος, αρνητικός και απότομος. Μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να γίνει είναι...RMA για να αποφασίσει η ίδια η Logitech αν πρέπει να γίνει αλλαγή. Το οποίο μπορούσα να το κάνω και μόνος μου. Έφυγα λέγοντας τους ότι "αν με ξαναδούν να μου γράψουν". Στο σπίτι διαπίστωσα ότι πλέον το πληκτρολόγιο είναι τελείως μη λειτουργικό, καθώς μετά την παραλαβή πολλά πλήκτρα  δεν αποκρίνονται σωστά στις εντολές μου. Έχω κουραστεί όμως και δεν ξέρω τι θα πράξω τώρα...

Τέτοια αντιμετώπιση από κατάστημα δεν μου έχει ξανατύχει και πραγματικά ήταν μια άσχημη εμπειρία. Από εκεί δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω το οτιδήποτε. Ελπίζω με αυτό το θέμα, να βοηθήσω άλλους καταναλωτές να μην έχουν την ίδια ταλαιπωρία που έχω εγώ. Έχουμε δύναμη ως καταναλωτές, αρκεί να το συνειδητοποιήσουμε και να μην πέφτουμε θύματα ατζαμήδων και καταστημάτων που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πως θα αρπάξουν τα χρήματα των καταναλωτών, ξεχνώντας τους μετά τις αγορές τους.

Αυτά και συγγνώμη αν κούρασα με το μακροσκελές κείμενο.

 

  • Like 18
  • Thanks 5
  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δεν εισαι ο πρώτος που μαθαίνει στην πράξη τι πρακτικά σημαίνει plaisio after sales αλλα τα εχεις πάρει στο κρανιο γιατί αλλο πιστευες και αλλο αντιμετώπισες. 

Μην το παλευεις αλλο και κάνε ενυπογραφη καταγγελία στη ΓΓΚ, με πλήρη στοιχεια.

Απο την άλλη δεν καταλαβα γιατί ζήτησες επισκευή και οχι κάτι πιο γενικο του στυλ "εχει προβλημα, δειτε το εντος εγγυησης και επισκευάστε το ή φτιαχτε το". 

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρεπει να στο αλλαξουν. Απειλησε με μηνυση και θα δεις πως θα τρεχουν και θα κλαινε.

1 λεπτό πριν, isay είπε

Μην το παλευεις αλλο και κάνε ενυπογραφη καταγγελία στη ΓΓΚ, με πλήρη στοιχεια.

Ακριβως αυτο.

 

Επισης γραψε και μια αρνητικη κριτικη, δεν θα τους κανεις και πολυ damage αλλα πρεπει.

Επεξ/σία από Comic maniak
  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, isay είπε

Δεν εισαι ο πρώτος που μαθαίνει στην πράξη τι πρακτικά σημαίνει plaisio after sales αλλα τα εχεις πάρει στο κρανιο γιατί αλλο πιστευες και αλλο αντιμετώπισες. 

Μην το παλευεις αλλο και κάνε ενυπογραφη καταγγελία στη ΓΓΚ, με πλήρη στοιχεια.

Απο την άλλη δεν καταλαβα γιατί ζήτησες επισκευή και οχι κάτι πιο γενικο του στυλ "εχει προβλημα, δειτε το εντος εγγυησης και επισκευάστε το ή φτιαχτε το". 

 

 

Βασικά ζήτησα επισκευή αρχικά και εφόσον δεν μπορεί να επισκευαστεί, να γίνει αλλαγή. Δεν νομίζω ότι έκανα κάπου λάθος.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε

Βασικά ζήτησα επισκευή αρχικά και εφόσον δεν μπορεί να επισκευαστεί, να γίνει αλλαγή. Δεν νομίζω ότι έκανα κάπου λάθος.

Θες την αποψη μου τι μαντευω οτι εγινε;

Αυτοι σκέφτηκαν οτι θα σε χρεώσουν την επισκευή (άρα κέρδος) και κάνανε αυτοι κάποια μαλακια και το μαμησανε και ίσως τωρα η logitech δεν τους δεχτει rma. Εσύ πηγες για καλο, αλλα λόγω πλαισιου  θελει αλλη προσέγγιση.

Αν πήγαινες με την αποδειξη "γεια σας δε δουλευει" παλι θα προσπαθουσανε να σε βγαλουν τρελο, αλλα αν δε μασουσες θα το εστελναν rma. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, isay είπε

Θες την αποψη μου τι μαντευω οτι εγινε;

Αυτοι σκέφτηκαν οτι θα σε χρεώσουν την επισκευή (άρα κέρδος) και κάνανε αυτοι κάποια μαλακια και το μαμησανε και ίσως τωρα η logitech δεν τους δεχτει rma. Εσύ πηγες για καλο, αλλα λόγω πλαισιου  θελει αλλη προσέγγιση.

Αν πήγαινες με την αποδειξη "γεια σας δε δουλευει" παλι θα προσπαθουσανε να σε βγαλουν τρελο, αλλα αν δε μασουσες θα το εστελναν rma. 

 

Ναι. Δεν θα το αφήσω έτσι όμως, θα το πάω μέχρι τέλους. Να δούμε τι θα γίνει. Μάλλον θα απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χμ..... Καταλαβαίνω απόλυτα το πρόβλημα σου και την αγανάκτηση σου!! ΑΛΛΑ, από στην στιγμή που έχουν σπάσει τα δυο γατζακια όπως αναφέρεις, ναι, θεωρείται φθορά του χρήστη και ναι, δεν καλύπτεται από την εγγύηση και βγαίνει ολόκληρο το προϊόν εκτός εγγύησης. Δεν θέλω να "σου την πω" απλά δούλευα πολλά χρόνια σε τμήμα service και σε αυτή την περίπτωση ο νόμος είναι με το μέρος τους. Επίσης, η Logitech , πώς έκρινε ότι χρίζει αντικατάσταση το πληκτρολόγιο χωρίς να το ελέγξει;;;;

Edit: Το ότι σου κατέστρεψαν το πληκτρολόγιο προφανώς και είναι απαράδεκτο, όπως και η συμπεριφορά τους!! Το έχουμε πει πολλές φορές. Μην ασχολείστε με τους ενδιάμεσους πωλητές. Κατευθειαν στις εταιρείες (Dell, Logitech, Lenovo , how κλπ)

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, filip123go είπε

Χμ..... Καταλαβαίνω απόλυτα το πρόβλημα σου και την αγανάκτηση σου!! ΑΛΛΑ, από στην στιγμή που έχουν σπάσει τα δυο γατζακια όπως αναφέρεις, ναι, θεωρείται φθορά του χρήστη και ναι, δεν καλύπτεται από την εγγύηση και βγαίνει ολόκληρο το προϊόν εκτός εγγύησης. Δεν θέλω να "σου την πω" απλά δούλευα πολλά χρόνια σε τμήμα service και σε αυτή την περίπτωση ο νόμος είναι με το μέρος τους. Επίσης, η Logitech , πώς έκρινε ότι χρίζει αντικατάσταση το πληκτρολόγιο χωρίς να το ελέγξει;;;;

 

 

Τους πήρα τηλέφωνο και τους είπα αναλυτικά το πρόβλημα μου. Και μου απάντησαν ότι το προιόν χρήζει αλλαγής. Δεν συμφωνώ με αυτό που λες. Και να ίσχυε, τουλάχιστον σαν δείγμα σεβασμού στον πελάτη έπρεπε να το αλλάξουν. Εκτός και αν προτιμούν να τον χάσουν. Είναι γελοίο η ίδια η Logitech Ελλάδας να λέει ότι "οκ σου το αλλάζουμε" ενώ το Πλαίσιο όχι. Πως αποδεικνύεται ότι είναι φθορά από το χρήστη, εγώ λέω ότι δεν είναι. Όπως και να έχει δεν ξαναπατάω εκεί και άντε γεια. Σε ποιο κατάστημα service δούλευες αν επιτρέπεται ;;

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Δημοσ.

Έπρεπε από την αρχή να μιλήσεις με logitech.

Θα σου έστελναν νέο στο σπίτι χωρίς πολλά πολλά - τουλάχιστον έτσι έκανε παλιά, εκτός και αν χάλασε και αυτή τον τελευταιο καιρό.

Μακριά από Πλαίσιο εδώ και χρόνια!

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, _Theo_ είπε

Άνοιξα αυτό το θέμα για να πω την άσχημη εμπειρία που είχα από το Πλαίσιο, όσον αφορά το after sales service και τη συμπεριφορά των υπαλλήλων. 

Αρχικά, αγόρασα ένα πληκτρολόγιο Logitech G413 Carbon από εκεί στις 20/7/17. Στην απόδειξη γράφει ότι το προιόν συνοδεύεται με 2 έτη εγγύηση της Πλαίσιο Computers. Στις 13/11/2018 το πλήκτρο Ctrl του πληκτρολογίου εμφάνισε πρόβλημα. Συγκεκριμένα έσπασαν τα 2 εσωτερικά γατζάκια του καλύμματος του πλήκτρου με συνέπεια το κάλυμμα να βγαίνει από τη θέση του. Επιπλέον το πλήκτρο με το δεξί βελάκι δεν λειτουργούσε σωστά (το πάταγες μια φορά και προχωράει 2 φορές ο κέρσορας αντί για μία). 

Αποφάσισα να πάω το πληκτρολόγιο για επισκευή. Αφού το πήγα μου είπαν ότι το πλήκτρο Ctrl δεν επισκευάζεται και ότι θα πρέπει να δώσω 15 € επιπλέον αν θέλω να επισκευαστεί. Τους είπα λοιπόν να μου αλλάξουν το πληκτρολόγιο με ένα ίδιο. Τότε αρνήθηκαν πεισματικά να το αλλάξουν λέγοντας ότι είναι φθορά από το χρήστη και ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση, επίσης είπαν ότι μόνο το πλήκτρο με το βελάκι επισκευάζεται καθώς πιθανόν να έχει μπει μέσα σκόνη.  Τους εξήγησα ευγενικά, ότι δεν φταίω εγώ και ότι πιθανόν το πρόβλημα να παρουσιάστηκε λόγω της συχνής χρήσης. Συνέχισαν να επιμένουν αρνούμενοι να το αλλάξουν. 

Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στην Logitech Ελλάδας. Τους πήρα τηλέφωνο και τους περιέγραψα το πρόβλημα. Χωρίς πολλά πολλά, μια ευγενική υπάλληλος μου είπε ότι μπορεί να γίνει αλλαγή του πληκτρολογίου. Μάλιστα μου έστειλε και ένα mail στο οποίο ανέφερε ότι της περιέγραψα το πρόβλημα και ότι πρέπει να γίνει αλλαγή , μου ζήτησε να το δείξω στον υπάλληλο. 

Ξαναπήγα λοιπόν στο κατάστημα το οποίο είναι αυτό στο "the Mall Athens". Ανέφερα στον υπάλληλο ότι έχω αυτό το χαρτί από τη Logitech (εκτυπωμένο e-mail)  και πριν καν το πάρει στα χέρια του μου είπε με απότομο τρόπο "εμένα δεν μου λέει κάτι αυτό". Μόλις το πήρε το διάβασε και μου ζήτησε τον αριθμό επικοινωνίας με τη Logitech. Του είπα τον αριθμό και πήρε ο ίδιος τηλέφωνο. Μετά από λίγο μου είπε με εξίσου απότομο τρόπο "δεν το σηκώνει κανένας". Απάντησα "ωραία θα πάρω εγώ τηλέφωνο". Έτσι έγινε και όλως τυχαίως έπιασα με τη πρώτη και το σήκωσε μια υπάλληλος.  Μου ζήτησε το τηλέφωνο για να μιλήσει ο ίδιος. Από αυτά που άκουγα συμπέρανα ότι η υπάλληλος της Logitech προσπαθούσε ματαίως να τον πείσει ότι πρέπει να γίνει η αλλαγή. Τελικά μετά από περίπου ~5 λεπτά ο υπάλληλος το έκλεισε. Συνέχιζε να επιμένει ότι δεν πρέπει να γίνει αλλαγή. Τότε ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος.

Ήρθε λοιπόν, και αφού ξεκίνησε μια μακροσκελής στιχομυθία ισχυρίστηκε και αυτός ότι το πληκτρολόγιο δεν μπορεί να αλλαχθεί και ότι το εκτυπωμένο e-mail από τη Logitech στην ουσία δεν έλεγε τίποτα, μιας και η υπάλληλος της Logitech δεν ανέφερε ότι...της ανέφερα επακριβώς το πρόβλημα (!!!). 

Επί ματαίω προσπαθούσα να του εξηγήσω γιατί πρέπει να γίνει αλλαγή (του ανέφερα ένα παράδειγμα με ένα κινητό που είχα και είχε χαλάσει η δόνηση και μου το άλλαξαν αμέσως, χωρίς να ισχυριστούν ότι το χάλασα εγώ), ήταν κάθετος, αρνητικός και απότομος. Μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να γίνει είναι...RMA για να αποφασίσει η ίδια η Logitech αν πρέπει να γίνει αλλαγή. Το οποίο μπορούσα να το κάνω και μόνος μου. Έφυγα λέγοντας τους ότι "αν με ξαναδούν να μου γράψουν". Στο σπίτι διαπίστωσα ότι πλέον το πληκτρολόγιο είναι τελείως μη λειτουργικό, καθώς μετά την παραλαβή πολλά πλήκτρα  δεν αποκρίνονται σωστά στις εντολές μου. Έχω κουραστεί όμως και δεν ξέρω τι θα πράξω τώρα... 

Τέτοια αντιμετώπιση από κατάστημα δεν μου έχει ξανατύχει και πραγματικά ήταν μια άσχημη εμπειρία. Από εκεί δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω το οτιδήποτε. Ελπίζω με αυτό το θέμα, να βοηθήσω άλλους καταναλωτές να μην έχουν την ίδια ταλαιπωρία που έχω εγώ. Έχουμε δύναμη ως καταναλωτές, αρκεί να το συνειδητοποιήσουμε και να μην πέφτουμε θύματα ατζαμήδων και καταστημάτων που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πως θα αρπάξουν τα χρήματα των καταναλωτών, ξεχνώντας τους μετά τις αγορές τους.

Αυτά και συγγνώμη αν κούρασα με το μακροσκελές κείμενο.

απαραδεκτος οντως...

εξκιουζμι για το χιουμορακι, αλλα τωρα στο Black friday θα μπορεις να βρεις καλες ευκαιριες για πληκτρολογιο απο το πλαισιο :P

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, opcorsa είπε

απαραδεκτος οντως...

εξκιουζμι για το χιουμορακι, αλλα τωρα στο Black friday θα μπορεις να βρεις καλες ευκαιριες για πληκτρολογιο απο το πλαισιο :P

Για τελευταια φορα, δεν υπαρχει BF στην Ελλαδα 😂😂😂.

Δημοσ.

Εφόσον το πρόβλημα προέρχεται από φυσιολογική φθορά χρήσης και δεν υπήρχε από την αρχή, η εγγύηση δεν σε καλύπτει για το σερβις. Αυτή είναι η απλή πραγματικότητα. Δεν έχει καταπατηθεί κανένα σου δικαίωμα.

  • Like 7
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, defacer είπε

Εφόσον το πρόβλημα προέρχεται από φυσιολογική φθορά χρήσης και δεν υπήρχε από την αρχή, η εγγύηση δεν σε καλύπτει για το σερβις. Αυτή είναι η απλή πραγματικότητα. Δεν έχει καταπατηθεί κανένα σου δικαίωμα.

Αυτό ακριβώς. Δυστυχώς έτσι είναι. Τώρα τι τι έπρεπε να κάνει το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο είναι άλλο θέμα. Και δεν είχα ποτέ πάρε-δωσε με Logitech αντιπροσωπεία, αλλά όλες οι υπόλοιπες, βλέπουν πρώτα το χαλασμένο προϊόν και μετά σου δίνουν καινούριο. Η Dell σου στέλνει τεχνικό σπίτι, η lg Hellas στέλνει κούριερ και έρχεται και το παίρνει κλπ. Ποτέ δεν μου έχει τύχει να πάρω τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία, να τους πω ότι κάτι χάλασε και να μου στείλουν καινούριο. Και είναι και το λογικό... Το πιο απλό να σου πω, μπορεί να έχει χυθεί νερό στο πληκτρολόγιο. Πώς θα σου το αλλάξουν χωρίς να το δουν (δεν λέω ότι όντως έτσι έγινε, ένα παράδειγμα σου φέρνω).

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, defacer είπε

Εφόσον το πρόβλημα προέρχεται από φυσιολογική φθορά χρήσης και δεν υπήρχε από την αρχή, η εγγύηση δεν σε καλύπτει για το σερβις. Αυτή είναι η απλή πραγματικότητα. Δεν έχει καταπατηθεί κανένα σου δικαίωμα.


Απο την στιγμη που η κατασκευαστρια εταιρια ειπε να αλλαχθει τοτε ουτε εσυ ουτε εγω ουτε τα τσακαλια του Πλαισιου εχουν λογο. Τι φοβουνται μια επιπλεον διακινηση;

Απο Πλαισιο μονο συνδετηρες και μολυβια.

  • Like 4
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...