Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Αυτη η απαντηση αφορουσε την επι τοπου αλλαγη που απαιτησε ο πελατης με την εισοδο του στο καταστημα. Διοτι λιγες παραγραφους πιο κατω διαβαζουμς πως ο ιδιος υπαλληλος του ειπε οτι μπορει να παει για RMA και να αποφασισει η αντιπροσωπεια για τα περαιτερω. Οπως δηλαδη γινεται στο 90% των αντιστοιχων περιπτωσεων, τιποτα καινουργιο.

Και ποια ηταν αυτη; Την ειχε γραπτως το πλαισιο κατα τη διαρκεια του "περιστατικου" για το οποιο διαμαρτυρεσαι;

Διάβασε το πρώτο ποστ αυτού του νήματος, αντί ν'απαντάς στον αέρα...

Επεξ/σία από Vassilis_24
  • Thanks 1
  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Αυτη η απαντηση αφορουσε την επι τοπου αλλαγη που απαιτησε ο πελατης με την εισοδο του στο καταστημα. Διοτι λιγες παραγραφους πιο κατω διαβαζουμς πως ο ιδιος υπαλληλος του ειπε οτι μπορει να παει για RMA και να αποφασισει η αντιπροσωπεια για τα περαιτερω. Οπως δηλαδη γινεται στο 90% των αντιστοιχων περιπτωσεων, τιποτα καινουργιο.

Και ποια ηταν αυτη; Την ειχε γραπτως το πλαισιο κατα τη διαρκεια του "περιστατικου" για το οποιο διαμαρτυρεσαι;

Αφού λέει το παιδί ότι μίλησε η υπάλληλος της logitech με τον πωλητή του πλαισίου και επίσης ότι έδειξε το email της logitech.

Επεξ/σία από godfather0991
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Αυτη η απαντηση αφορουσε την επι τοπου αλλαγη. Διοτι λιγες παραγραφους πιο κατω ο ιδιος υπαλληλος του ειπε οτι μπορει να γινει RMA και να αποφασισει η αντιπροσωπεια . Οπως δηλαδη γινεται στο 90% των αντιστοιχων περιπτωσεων, τιποτα καινουργιο.

Και ποια ηταν αυτη; Την γνωριζεις; Την ειχε γραπτως το πλαισιο κατα τη διαρκεια του "περιστατικου" για το οποιο διαμαρυρεσαι;

 

Αν έκανες το στοιχειώδη κόπο να διαβάσεις το αρχικό πόστ, θα έβλεπες ότι έχω γράψει πως επικοινώνησα με τη Logitech και μου έστειλε ένα e-mail στο οποίο λέει πως τους περιέγραψα το πρόβλημα και πως το προιόν χρήζει αλλαγής. Επίσης μου είπε να δείξω το e-mail αυτό στον υπάλληλο, όπως και έκανα για να γίνει η αλλαγή η οποία φυσικά ΔΕΝ έγινε. Φυσικά έχω διαθέσιμο το e-mail αυτό για όποιον θέλει να το δει. 

Σταμάτα να είσαι εμπαθής επειδή έχουμε διαφωνήσει σε άλλα θέματα. Μπορεί στο μέλλον να βρεθείς στη θέση μου.

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 hour ago, Vassilis_24 said:

Διάβασε το πρώτο ποστ αυτού του νήματος, αντί ν'απαντάς στον αέρα...

 

1 hour ago, godfather0991 said:

Αφού λέει το παιδί ότι μίλησε η υπάλληλος της logitech με τον πωλητή του πλαισίου και επίσης ότι έδειξε το email της logitech.

 

1 hour ago, _Theo_ said:

Αν έκανες το στοιχειώδη κόπο να διαβάσεις το αρχικό πόστ, θα έβλεπες ότι έχω γράψει πως επικοινώνησα με τη Logitech και μου έστειλε ένα e-mail στο οποίο λέει πως τους περιέγραψα το πρόβλημα και πως το προιόν χρήζει αλλαγής. Επίσης μου είπε να δείξω το e-mail αυτό στον υπάλληλο, όπως και έκανα για να γίνει η αλλαγή η οποία φυσικά ΔΕΝ έγινε. Φυσικά έχω διαθέσιμο το e-mail αυτό για όποιον θέλει να το δει. 

Σταμάτα να είσαι εμπαθής επειδή έχουμε διαφωνήσει σε άλλα θέματα. Μπορεί στο μέλλον να βρεθείς στη θέση μου.

Εχω διαβασει ολο σου το ποστ. Ο υπαλληλος λοιπον ισχυριστηκε οτι το mail αυτο δεν καλυπτει τις προυποθεσεις για να προχωρησει σε αλλαγη. Που σημαινει οτι δεν ειχε εντολη αντικαταστασης με RMA απο κανεναν. Ειχε απλα ενα ανεπισημο mail μιας τηλεφωνητριας η οποια ενδεχομενως να μην εχει καν τετοια δικαιοδοσια.

 Το "Καντε αλλαγη ολα οκ" λοιπον δεν συνεπαγεται οτι υπηρχε η "γραπτη εντολη αντικαταστασης" που αναφερω εγω. Σε αυτες τις περιπτωσεις υπαρχουν πολυ συγκεκριμενες διαδικασιες. Απο καταγραφη serial number, περιγραφη βλαβης απο τον πελατη (γραπτως), μεχρι το τι βρηκε ο τεχνικος και μια σειρα αλλων διαδικασιων που αν παρακαμφθουν, μπορει να ερθει ο τεχνικος της αντιπροσωπειας της logitech 2 μερες μετα και να ισχυριστει οτι το πληκτρολογιο το εσπασες εσυ, και να μη δωσει στο πλαισιο αλλο πληκτρολογιο.  Μαντεψε λοιπον ποιος εκτιθεται εκει. Ο υπαλληλος του πλαισιου που θα σου εκανε το χατηρι. Που καλα κανεις και λες οτι μπορει να βρεθω στη θεση σου καποια στιγμη, αλλα ισως να εχω ηδη βρεθει και στην αλλη θεση, ενος υπαλληλου που δεν τηρησε τις διαδικασιες για να εξυπηρετησει τον πελατη και τελικα βρεθηκε εκτεθιμενος. Better safe than sorry λοιπον, παντα χωρις να παραβιαζεις ουτε τη συμφωνια με τον πελατη, ουτε τους κανονες του εργοδοτη σου, ουτε και την συμφωνια με την αντιπροσωπεια. Αυτο εκανε ο υπαλληλος και για αυτο το λογο τον κατηγορεις.

 Το να κανουν το κατι παραπανω απο το RMA για παρτη σου ειναι στη διακριτικη τους ευχερεια, σε καμια περιπτωση ομως δεν ειναι υποχρεωση τους οπως πιστευεις.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Εχω διαβασει ολο σου το ποστ. Ο υπαλληλος λοιπον ισχυριστηκε οτι το mail αυτο δεν καλυπτει τις προυποθεσεις για να προχωρησει σε αλλαγη. Που σημαινει οτι δεν ειχε εντολη αντικαταστασης με RMA απο κανεναν. Ειχε απλα ενα ανεπισημο mail μιας τηλεφωνητριας.

 Το "Καντε αλλαγη ολα οκ" δεν συνεπαγεται οτι υπαρχει το "γραπτο οκ" που αναφερω εγω. Απαιτειται μια γραφειοκρατια προηγουμενως, πχ serial number, περιγραφη βλαβης (γραπτως), το τι βρηκε ο τεχνικος και μια σειρα αλλων διαδικασιων που αν παρακαμφθουν, μπορει να ερθει ο τεχνικος της logitech 2 μερες μετα και να ισχυριστει οτι το πληκτρολογιο το εσπασες εσυ, και να μη δωσει στο πλαισιο αλλο πληκτρολογιο.  Μαντεψε λοιπον ποιος εκτιθεται εκει. Ο υπαλληλος. Που καλα λες οτι μπορει να βρω στη θεση σου καποια στιγμη, αλλα ισως κι εσυ να βρεθεις καποια στιγμη στη θεση ενος υπαλληλου που δεν τηρησε τις διαδικασιες και βρεθηκε εκτεθιμενος.

Συμφωνώ με αυτά που λες. Ξέρεις τι κάνει τότε ένας σοβαρός και υπεύθυνος υπάλληλος? Φωνάζει τον προϊστάμενο και του λέει τι συμβαίνει και εκείνος με την σειρά του αν είναι σοβαρός και υπεύθυνος παίρνει τηλέφωνο στην logitech και ζητάει τον εκεί προϊστάμενο και μιλάει μαζί του και λύνουν το θέμα. Και αν δεν το λύσουν τότε ο πελάτης τουλάχιστον θα νιώθει ότι του φέρονται με σεβασμό και να είσαι σίγουρος ότι θα καταλάβει την γραφειοκρατία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Just now, godfather0991 said:

Συμφωνώ με αυτά που λες. Ξέρεις τι κάνει τότε ένας σοβαρός και υπεύθυνος υπάλληλος? Φωνάζει τον προϊστάμενο και του λέει τι συμβαίνει και εκείνος με την σειρά του αν είναι σοβαρός και υπεύθυνος παίρνει τηλέφωνο στην logitech και ζητάει τον εκεί προϊστάμενο και μιλάει μαζί του και λύνουν το θέμα. Και αν δεν το λύσουν τότε ο πελάτης τουλάχιστον θα νιώθει ότι του φέρονται με σεβασμό και να είσαι σίγουρος ότι θα καταλάβει την γραφειοκρατία.

Εκει ηταν ο προισταμενος, συμφωνα με το ποστ του ts.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Εχω διαβασει ολο σου το ποστ. Ο υπαλληλος λοιπον ισχυριστηκε οτι το mail αυτο δεν καλυπτει τις προυποθεσεις για να προχωρησει σε αλλαγη. Που σημαινει οτι δεν ειχε εντολη αντικαταστασης με RMA απο κανεναν. Ειχε απλα ενα ανεπισημο mail μιας τηλεφωνητριας.

 Το "Καντε αλλαγη ολα οκ" δεν συνεπαγεται οτι υπαρχει το "γραπτο οκ" που αναφερω εγω. Σε αυτες τις περιπτωσεις υπαρχουν πολυ συγκεκριμενες διαδικασιες. Απο καταγραφη serial number, περιγραφη βλαβης απο τον πελατη (γραπτως), μεχρι το τι βρηκε ο τεχνικος και μια σειρα αλλων διαδικασιων που αν παρακαμφθουν, μπορει να ερθει ο τεχνικος της αντιπροσωπειας της logitech 2 μερες μετα και να ισχυριστει οτι το πληκτρολογιο το εσπασες εσυ, και να μη δωσει στο πλαισιο αλλο πληκτρολογιο.  Μαντεψε λοιπον ποιος εκτιθεται εκει. Ο υπαλληλος του πλαισιου που θα σου εκανε το χατηρι. Που καλα λες οτι μπορει να βρω στη θεση σου καποια στιγμη, αλλα ισως κι εσυ να βρεθεις καποια στιγμη στη θεση ενος υπαλληλου που δεν τηρησε τις διαδικασιες και βρεθηκε εκτεθιμενος.

 

 

Φυσικά και ισχυρίστηκε ότι δεν καλύπτει τις προυποθέσεις, διότι δεν τον συμφέρει. Και δεν είναι το "ανεπίσημο e-mail μιας τηλεφωνήτριας" αλλά από " Logitech customer care agent". Οπότε τι συμπέρασμα βγαίνει ; 

 

2 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Εκει ηταν ο προισταμενος, συμφωνα με το ποστ του ts.

 

Της τεχνικής υποστήριξης, όχι όλου του καταστήματος και ουδέποτε επικοινώνισε απευθείας με τη Logitech, πάρα μόνο με το ζόρι ο υπάλληλος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Εκει ηταν ο προισταμενος, συμφωνα με το ποστ του ts.

Ναι αλλά δεν έκανε τίποτα...(ήταν ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος, δεν ξέρω αν είναι το ίδιο). Και μόνο από σωστό επαγγελματισμό και εφόσον υπήρχε το email έπρεπε να πάρει την logitech.

Το λέω γιατί εμένα μια φορά είχε συμβεί ένα περίπου ίδιο περιστατικό και ήρθε ο υποδιευθυντής του πλαισίου και φέρθηκε όντως άψογα και έψαξε το θέμα από παντού. Φυσικά εγώ είχα κάνει μεγάλη αγορά οπότε σίγουρα παίζει ρόλο.

Επεξ/σία από godfather0991
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν το αγορασες τα γατζακια ηταν στην θεση τους και το πληκτρο δουλευε κανονικα,αρα εσυ εκανες την ζημια και προφανως δεν δικαιουσαι ουτε αντικατασταση,αλλα ουτε και να τους τα ζαλιζεις.Αν το πληκτρολογιο ειχε αλλο προβλημα ,τοτε κακως το κρατησες και το δουλεψες.Δυστυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Καλο ειναι να κανουμε καταγγελιες κλπ,αλλα οταν εχουμε δικιο,οταν εχουμε κανει εμεις την ζημια θεωρω οτι η καταγγελια εχει καθαρα εκδικητικο-συκωφαντικο χαρακτηρα και αν μη τι αλλο ειναι αδικο ,οχι για τον επιχειρηματια,αλλα για τα παιδια που βγαζουν μεροκαματο στο ΠΛΑΙΣΙΟ ή οπουδηποτε αλλου. Η κυρια απο την logitech πως ειναι δυνατον να μιλαει και να κανει υποδειξεις οταν δεν εχει ελεγξει το πληκτρολογιο? Απο την περιγραφη του περιστατικου εγω καταληγω στο οτι η logitech φερθηκε ανευθυνα και εσυ εκδικητικα.Αν τωρα εχεις βαρυ χερι,παρε ενα πιο ακριβο πληκτρολογιο.

 

Επεξ/σία από tasos2012
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, _Theo_ said:

Φυσικά και ισχυρίστηκε ότι δεν καλύπτει τις προυποθέσεις, διότι δεν τον συμφέρει. Και δεν είναι το "ανεπίσημο e-mail μιας τηλεφωνήτριας" αλλά από " Logitech customer care agent". Οπότε τι συμπέρασμα βγαίνει ; 

Της τεχνικής υποστήριξης, όχι όλου του καταστήματος και ουδέποτε επικοινώνισε απευθείας με τη Logitech, πάρα μόνο με το ζόρι ο υπάλληλος.

Σου εξηγησα γιατι ισχυριστηκε οτι δεν καλυπτει τις προυποθεσεις. Διοτι οντως δεν τις καλυπτε καθως υπαρχει συγκεκριμενη γραφειοκρατια πισω απο το RMA και αυτη δεν ειναι το email μιας τηλεφωνητριας την οποια καλεσε ενας δυσαρεστημενος πελατης. Αν καποιος προσπερασει τη διαδικασια, μαγκια του, αλλα αν κατι παει στραβα θα ειναι εκτεθιμενος. Να προσπερασει λοιπον την γραφειοκρατια επειδη το απαιτει ενας πελατης, δεν γινεται.

Customer care agent=τηλεφωνητρια, κατα τ'αλλα. H επειδη δε ξερω και στην εντελεια την δομη της logitech, θα σου πω στα σιγουρα οτι αυτο σημαινει στο 99% των επιχειρησεων. Και 100% θα σου πω οτι ο customer care agent δεν ειναι τεχνικος, αρα ΜΑΛΛΟΝ δεν εχει δικαιοδοσια να αποφασιζει για αντικαταστασεις, ποσο δε μαλλον παραβλεποντας τις διαδικασιες.

ΥΓ. Ο λογος που το τοπικ ειναι στις 10 σελιδες ειναι οτι συνεχιζεις να αρνεισαι μετα απο τοσες αναλυτικες εξηγησεις το γεγονος οτι δεν ηταν υποχρεωμενοι να σου κανουν επι τοπου αλλαγη. Αν λοιπον ακομα αρνεισαι να το καταλαβεις αυτο, τοτε δεν θελω να φανταστω την αντιδραση σου οταν διαπιστωσες για πρωτη φορα, εντος του καταστηματος, οτι δεν προκειται να γινει επι τοπου αντικατασταση, αλλά οτι θα παει σε RMA. Οπως ακριβως συμβαινει με ολους τους υπολοιπους πελατες που πανε συσκευες με φθορες που δεν ειναι απολυτα βεβαιο (για τον υπαλληλο) οτι δεν τις εχουν προκαλεσει οι ιδιοι.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, YourTrueLegend είπε

Σου εξηγησα γιατι ισχυριστηκε οτι δεν καλυπτει τις προυποθεσεις. Διοτι οντως δεν τις καλυπτε καθως υπαρχει συγκεκριμενη γραφειοκρατια πισω απο το RMA και αυτη δεν ειναι το email μιας τηλεφωνητριας την οποια καλεσε ενας δυσαρεστημενος πελατης. Αν καποιος προσπερασει τη διαδικασια, μαγκια του, αλλα αν κατι παει στραβα θα ειναι εκτεθιμενος. Να προσπερασει λοιπον την γραφειοκρατια επειδη το απαιτει ενας πελατης, δεν γινεται.

Customer care agent=τηλεφωνητρια, κατα τ'αλλα. H επειδη δε ξερω και στην εντελεια την δομη της logitech, θα σου πω στα σιγουρα οτι αυτο σημαινει στο 99% των επιχειρησεων. Και 100% θα σου πω οτι ο customer care agent δεν ειναι τεχνικος, αρα ΜΑΛΛΟΝ δεν εχει δικαιοδοσια να αποφασιζει για αντικαταστασεις, ποσο δε μαλλον παραβλεποντας τις διαδικασιες.

 

Η Logitech Ελλάς δεν έχει τεχνικό τμήμα. Άρα για ποιο λόγο να υπάρχει; Δεν ξέρω αν μπορεί να αποφασίζει για αντικαταστάσεις, πάντως μια βαρύτητα την έχει και δεν μπορείς επειδή έτσι γουστάρεις να την αμφισβητείς.

Δημοσ.

Σε 2 περιπτώσεις η ίδια η Logitech κατόπιν email που τους είχα στείλει για σετ χαλασμένα ηχεία (z506) και τηλεφωνική επικοινωνία για ένα ποντίκι G502, αφού μπήκαμε στην διαδικασία να τους στείλω με email το δελτίο αγοράς και να τους δώσω τα s/n, μέσα σε 24 ώρες είχαν στείλει καινούργια σφραγισμένα απευθείας από την αποθήκη τους στην Ολλανδία ενημερώνωντας με εντός λίγων ωρών με tracking number, χωρίς να τους στείλω προϊόν ούτε να το δουν να το δοκιμάσουν ούτε τίποτα, όταν τους ρώτησα και τους είπα μηπως θέλετε να σας στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς μου απάντησαν οτι δεν χρειάζεται! Έχω τα emails αν δεν κάνω λάθος και πολύ ευχαρίστως να τα κοινοποιήσω... Εφόσον όμως έχεις θέμα με το Πλαίσιο μίλα με την logitech να σου ανοίξουν RMA Ticket και να στο αλλάξουν χωρίς να εμπλέξεις το κατάστημα... Μην τα κάνουμε όλα δύσκολα!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, _Theo_ said:

Η Logitech Ελλάς δεν έχει τεχνικό τμήμα. Άρα για ποιο λόγο να υπάρχει; Δεν ξέρω αν μπορεί να αποφασίζει για αντικαταστάσεις, πάντως μια βαρύτητα την έχει και δεν μπορείς επειδή έτσι γουστάρεις να την αμφισβητείς.

Δεν αμφισβητω καμια logitech. Aμφισβητω οτι ειναι επισημη γραπτη εντολη αντικαταστασης το email μιας τηλεφωνητριας προς ενα υπαλληλο του πλαισιο. Διοτι δεν ειναι, και θα το καταλαβαινες αν γνωριζες τις διαδικασιες του RMA τοσο μεταξυ πελατη-επιχειρησης, οσο και μεταξυ επιχειρησης-αντιπροσωπειας.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tasos2012 είπε

Οταν το αγορασες τα γατζακια ηταν στην θεση τους και το πληκτρο δουλευε κανονικα,αρα εσυ εκανες την ζημια και προφανως δεν δικαιουσαι ουτε αντικατασταση,αλλα ουτε και να τους τα ζαλιζεις.Αν το πληκτρολογιο ειχε αλλο προβλημα ,τοτε κακως το κρατησες και το δουλεψες.Δυστυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Καλο ειναι να κανουμε καταγγελιες κλπ,αλλα οταν εχουμε δικιο,οταν εχουμε κανει εμεις την ζημια θεωρω οτι η καταγγελια εχει καθαρα εκδικητικο-συκωφαντικο χαρακτηρα και αν μη τι αλλο ειναι αδικο ,οχι για τον επιχειρηματια,αλλα για τα παιδια που βγαζουν μεροκαματο στο ΠΛΑΙΣΙΟ ή οπουδηποτε αλλου. Η κυρια απο την logitech πως ειναι δυνατον να μιλαει και να κανει υποδειξεις οταν δεν εχει ελεγξει το πληκτρολογιο? Απο την περιγραφη του περιστατικου εγω καταληγω στο οτι η logitech φερθηκε ανευθυνα και εσυ εκδικητικα.Αν τωρα εχεις βαρυ χερι,παρε ενα πιο ακριβο πληκτρολογιο.

 

Μα όλες σχεδόν οι ζημιές γίνονται από χρήστες. Αν είναι να μην της καλύπτει η εγγύηση, τότε για ποιο λόγο υπάρχει ; Μπας και είναι ελαττωματικό το Πληκτρολόγιο ; Ότι να ΄ναι...

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tasos2012 είπε

Οταν το αγορασες τα γατζακια ηταν στην θεση τους και το πληκτρο δουλευε κανονικα,αρα εσυ εκανες την ζημια και προφανως δεν δικαιουσαι ουτε αντικατασταση,αλλα ουα και να τους τα ζαλιζεις.Αν το πληκτρολογιο ειχε αλλα προβλημα τοτε κακως το κρατησες και το δουλεψες.Δυστυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Καλο ειναι να κανουμε καταγγελιες κλπ,αλλα οταν εχουμε δικιο,οταν εχουμε κανει εμεις την ζημια θεωρω οτι η καταγγελια εχει καθαρα εκδικητικο-συκωφαντικο χαρακτηρα και αν μη τι αλλο ειναι αδικει ,οχι για τον επιχειρηματια,αλλα για τα παιδια που βγαζουν μεροκαματο στο ΠΛΑΙΣΙΟ ή οπουδηποτε αλλου. Η κυρια απο την logitech πως ειναι δυνατον να μιλαει και να κανει υποδειξεις οταν δεν εχει ελεγξει το πληκτρολογιο? Απο την περιγραφη του περιστατικου εγω καταληγω στο οτι η logitech φερθηκε ανευθυνα και εσυ εκδικητικα.Αν τωρα εχεις βαρυ χερι,παρε ενα πιο ακριβο πληκτρολογιο.

Θα συμφωνήσω ότι μπορεί να την έκανε την ζημιά ο αγοραστής. Θα διαφωνήσω ότι η logitech φέρθηκε ανεύθυνα. Η logitech που είμαι χρόνια πελάτης της είναι όχι μόνο υπεύθυνη αλλά και πολύ σωστή. Εδώ έκανε ότι θα έκανε κάθε μεγάλη εταιρία που δεν της κοστίζει τίποτα να δεχτεί να αλλάξει ένα πληκτρολόγιο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...