Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tasos2012 είπε

Οταν το αγορασες τα γατζακια ηταν στην θεση τους και το πληκτρο δουλευε κανονικα,αρα εσυ εκανες την ζημια και προφανως δεν δικαιουσαι ουτε αντικατασταση,αλλα ουα και να τους τα ζαλιζεις.Αν το πληκτρολογιο ειχε αλλα προβλημα τοτε κακως το κρατησες και το δουλεψες.Δυστυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Καλο ειναι να κανουμε καταγγελιες κλπ,αλλα οταν εχουμε δικιο,οταν εχουμε κανει εμεις την ζημια θεωρω οτι η καταγγελια εχει καθαρα εκδικητικο-συκωφαντικο χαρακτηρα και αν μη τι αλλο ειναι αδικει ,οχι για τον επιχειρηματια,αλλα για τα παιδια που βγαζουν μεροκαματο στο ΠΛΑΙΣΙΟ ή οπουδηποτε αλλου. Η κυρια απο την logitech πως ειναι δυνατον να μιλαει και να κανει υποδειξεις οταν δεν εχει ελεγξει το πληκτρολογιο? Απο την περιγραφη του περιστατικου εγω καταληγω στο οτι η logitech φερθηκε ανευθυνα και εσυ εκδικητικα.Αν τωρα εχεις βαρυ χερι,παρε ενα πιο ακριβο πληκτρολογιο.

δε το σκεφτηκες σφαιρικα

πρωτα απ ολα, μη πας με τα δεδομενα της ελλαδας που υπαρχει 0 σεβασμος στους καταναλωτες (και γενικη ελλειψη σε ολους τους τομεις, αλλα αυτο ειναι οφφτοπικ)

δευτερον, κανεναν δεν συμφερει να μη δειξει εμπιστοσυνη στο πελατη. αυτοι που θελουν να κανουν απατεωνια ειναι η εξαιρεση, οι υπολοιποι θελουν απλα να κανουν τη δουλεια τους. επισης σε φακελωνουν κανονικα (μου ειχαν ζητησει πολλα στοιχεια) οποτε οι απατεωνες θα δυσκολευτουν να το κανουν κατα συρροη. εχοντας λοιπον τις ακριβης στατιστικες η logitech εχει αποφασισει να κανει ρμα χωρις φυσικη εξεταση.

τωρα για τα γαντζακια δε ξερω. αμα δοκιμασε ο ΤΣ να βγαλει πληκτρο με λαθος τροπο τοτε ναι ειναι δικο του λαθος και ειναι στη καλη διαθεση της εταιρειας αν θα του το αλλαξει. η logitech την εχει, το πλαισιο δε καταλαβαινω που κολλαει και δεν επικοινωνει μαζι της

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Δεν αμφισβητω καμια logitech. Aμφισβητω οτι ειναι επισημη γραπτη εντολη αντικαταστασης το email μιας τηλεφωνητριας προς ενα υπαλληλο του πλαισιο. Διοτι δεν ειναι, και θα το καταλαβαινες αν γνωριζες τις διαδικασιες του RMA τοσο μεταξυ πελατη-επιχειρησης, οσο και μεταξυ επιχειρησης-αντιπροσωπειας.

 

Ότι είπε το παιδί πιο πάνω:

 

"Σε 2 περιπτώσεις η ίδια η Logitech κατόπιν email που τους είχα στείλει για σετ χαλασμένα ηχεία (z506) και τηλεφωνική επικοινωνία για ένα ποντίκι G502, αφού μπήκαμε στην διαδικασία να τους στείλω με email το δελτίο αγοράς και να τους δώσω τα s/n, μέσα σε 24 ώρες είχαν στείλει καινούργια σφραγισμένα απευθείας από την αποθήκη τους στην Ολλανδία ενημερώνωντας με εντός λίγων ωρών με tracking number, χωρίς να τους στείλω προϊόν ούτε να το δουν να το δοκιμάσουν ούτε τίποτα, όταν τους ρώτησα και τους είπα μηπως θέλετε να σας στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς μου απάντησαν οτι δεν χρειάζεται! Έχω τα emails αν δεν κάνω λάθος και πολύ ευχαρίστως να τα κοινοποιήσω... Εφόσον όμως έχεις θέμα με το Πλαίσιο μίλα με την logitech να σου ανοίξουν RMA Ticket και να στο αλλάξουν χωρίς να εμπλέξεις το κατάστημα... Μην τα κάνουμε όλα δύσκολα"

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, _Theo_ said:

Ότι είπε το παιδί πιο πάνω:

"Σε 2 περιπτώσεις η ίδια η Logitech κατόπιν email που τους είχα στείλει για σετ χαλασμένα ηχεία (z506) και τηλεφωνική επικοινωνία για ένα ποντίκι G502, αφού μπήκαμε στην διαδικασία να τους στείλω με email το δελτίο αγοράς και να τους δώσω τα s/n, μέσα σε 24 ώρες είχαν στείλει καινούργια σφραγισμένα απευθείας από την αποθήκη τους στην Ολλανδία ενημερώνωντας με εντός λίγων ωρών με tracking number, χωρίς να τους στείλω προϊόν ούτε να το δουν να το δοκιμάσουν ούτε τίποτα, όταν τους ρώτησα και τους είπα μηπως θέλετε να σας στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς μου απάντησαν οτι δεν χρειάζεται! Έχω τα emails αν δεν κάνω λάθος και πολύ ευχαρίστως να τα κοινοποιήσω... Εφόσον όμως έχεις θέμα με το Πλαίσιο μίλα με την logitech να σου ανοίξουν RMA Ticket και να στο αλλάξουν χωρίς να εμπλέξεις το κατάστημα... Μην τα κάνουμε όλα δύσκολα"

Ε ναι συμφωνω απολυτα με το παιδι πιο πανω.

Ο αντιπροσωπος εχει τον τελευταιο λογο αλλα εσυ συνεχιζεις να απαιτεις τον τελευταιο λογο απο τον ενδιαμεσο. Αυτο ειναι που σου λεει και το ποστ αυτο...

Για να στο πω πολυ πιο απλα. Αν το πληκτρολογιο σου ηταν turbo X, θα σου το ειχαν αλλαξει επι τοπου. Διοτι ως αμεσοι (και αποκλειστικοι) αντιπροσωποι εχουν την δικαιοδοσια να κανουν αυτο που απαιτουσες. Αν ηταν αντιπροσωποι της logitech, ομοιως. Αλλα επειδη δεν ειναι, υπαρχει το RMA. Oφειλεις να συμβιβαστεις, διαφορετικα απευθυνεσαι στον αντιπροσωπο αυτοβουλως, οπως περιγραφει και το ποστ που παραθετεις.

Γενικα δεν γνωριζεις πώς δουλευει η αγορα, αυτο ειναι φανερο, αλλα γιαυτο ειναι τα φορουμ. Το προβλημα ειναι πως υπαρχει και δυσκολια στη μαθηση, δηλαδη 11 σελιδες για να καταλαβεις οτι εχεις αδικο και συνεχιζουμε...

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.
Μόλις τώρα, YourTrueLegend είπε

Ε ναι συμφωνω απολυτα με το παιδι πιο πανω.

Ο αντιπροσωπος εχει τον τελευταιο λογο αλλα εσυ συνεχιζεις να απαιτεις τον τελευταιο λογο απο τον ενδιαμεσο. Αυτο ειναι που σου λεει και το ποστ αυτο...

 

Αφού έχει τον τελευταίο λόγο γιατί τότε γιατί ο ενδιάμεσος τον αμφισβητεί και αρνείται να εκτελέσει την αντικατάσταση ; Επειδή το είπε μια "τηλεφωνήτρια"; Δηλαδή πρέπει να το πει ο διευθυντής της Logitech Ελλάς για να έχει βαρύτητα; Καταλαβαίνεις τι γράφεις ;

5 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Γενικα δεν γνωριζεις πώς δουλευει η αγορα, αυτο ειναι φανερο, αλλα γιαυτο ειναι τα φορουμ. Το προβλημα ειναι πως υπαρχει και δυσκολια στη μαθηση, δηλαδη 11 σελιδες για να καταλαβεις οτι εχεις αδικο και συνεχιζουμε...

 

Εσύ μάλλον έχεις δυσκολία στην κατανόηση κειμένου. Αν εσύ λές ότι έχω άδικο, άλλοι δέκα λένε ότι έχω δίκιο. So??

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, _Theo_ said:

Αφού έχει τον τελευταίο λόγο γιατί τότε γιατί ο ενδιάμεσος τον αμφισβητεί και αρνείται να εκτελέσει την αντικατάσταση ; Επειδή το είπε μια "τηλεφωνήτρια"; Δηλαδή πρέπει να το πει ο διευθυντής της Logitech Ελλάς για να έχει βαρύτητα; Καταλαβαίνεις τι γράφεις ;

Ναι επειδη το ειπε μια τηλεφωνητρια χωρις να τηρησει τις διαδικασιες. Το οτι αυτο σου φαινεται τοσο περιεργο ειναι ενδεικτικο τοσο του οτι δεν εχεις ιδεα για το πώς λειτουργει το λιανικο εμποριο (παροτι ισχυριζεσαι οτι εχεις ρολο σε αυτο, συγκεκριμενα του πελατη)  οσο και της διαθεσης συνενοησης που σε διακρινει. Οχι με εμενα, σιγα, αλλά με τους δυσμοιρους υπαλληλους του πλαισιου που πεσανε στο δρομο σου για το συγκεκριμενο θεμα.

*Εγω καταλαβαινω απολυτα τι γραφω. Εσυ παλι δεν προκειται να καταλαβεις κατι περα απο αυτο που σε βολευει. Κι επειδη θεωρω οτι στα προηγουμενα μου ποστ το καλυψα απολυτα το θεμα για οσους μας διαβαζουν, δεν νομιζω οτι χρειαζεται να φτασουμε τις 100 σελιδες επαναλαμβανοντας τα ιδια πραγματα που μονο εσυ αρνεισαι να αντιληφθεις πλεον. Κατ'αρχην επειδη κουραζει τους αναγνωστες. Δεν θα συνεχισω λοιπον αυτο το περιττο loop.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Ε ναι συμφωνω απολυτα με το παιδι πιο πανω.

Ο αντιπροσωπος εχει τον τελευταιο λογο αλλα εσυ συνεχιζεις να απαιτεις τον τελευταιο λογο απο τον ενδιαμεσο. Αυτο ειναι που σου λεει και το ποστ αυτο...

νομιζω ολοι συμφωνουμε οτι αμα εχεις αγορασει απο καλη εταιρεια δεν εχεις λογο να μπλεκεις με ενδιαμεσους 

η ρητορικη ερωτηση που εχω ειναι γιατι δε ξεκινησε το πλαισιο απ ευθειας επικοινωνια με τη logitech? αν υπηρχε αρνηση απο την εταιρεια ΤΟΤΕ θα επρεπε να ξεκινησουν ιστοριες για επισκευη 15ε και να ξεκοιλιασουν το προιον. οσα δικια και να χε το πλαισιο τα εχασε οταν δεν τηρησε την ιεραρχια και γυρισε ενα προιον σε χειροτερη λειτουργικη κατασταση. για μενα το πρωτο πες παει στο καλο, ελλαδα ειμαστε δεν περιμενεις και κατι καλυτερο, το δευτερο ομως ειναι χοντρο φαουλ

2 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Ναι επειδη το ειπε μια τηλεφωνητρια χωρις να τηρησει τις διαδικασιες. Το οτι αυτο σου φαινεται τοσο περιεργο ειναι ενδεικτικο της διαθεσης συνενοησης που σε διακρινει. Οχι με εμενα, σιγα, αλλά με τους δυσμοιρους υπαλληλους του πλαισιου που πεσανε στο δρομο σου για το συγκεκριμενο θεμα.

*Εγω καταλαβαινω απολυτα τι γραφω. Εσυ παλι δεν προκειται να καταλαβεις κατι περα απο αυτο που σε βολευει. Κι επειδη θεωρω οτι στα προηγουμενα μου ποστ το καλυψα απολυτα το θεμα για οσους μας διαβαζουν, δεν νομιζω οτι χρειαζεται να φτασουμε τις 100 σελιδες επαναλαμβανοντας τα ιδια πραγματα που μονο εσυ αρνεισαι να αντιληφθεις πλεον. Δεν θα συνεχισω λοιπον αυτο το περιττο loop.

μα αυτες ειναι οι διαδικασιες. η logitech για να σου κανει ρμα θελει στοιχεια δικα σου και του προιοντος, δεν απαιτει φυσικη εξεταση

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, YourTrueLegend είπε

Ναι επειδη το ειπε μια τηλεφωνητρια χωρις να τηρησει τις διαδικασιες. Το οτι αυτο σου φαινεται τοσο περιεργο ειναι ενδεικτικο της διαθεσης συνενοησης που σε διακρινει. Οχι με εμενα, σιγα, αλλά με τους δυσμοιρους υπαλληλους του πλαισιου που πεσανε στο δρομο σου για το συγκεκριμενο θεμα.

*Εγω καταλαβαινω απολυτα τι γραφω. Εσυ παλι δεν προκειται να καταλαβεις κατι περα απο αυτο που σε βολευει. Κι επειδη θεωρω οτι στα προηγουμενα μου ποστ το καλυψα απολυτα το θεμα για οσους μας διαβαζουν, δεν νομιζω οτι χρειαζεται να φτασουμε τις 100 σελιδες επαναλαμβανοντας τα ιδια πραγματα που μονο εσυ αρνεισαι να αντιληφθεις πλεον. Δεν θα συνεχισω λοιπον αυτο το περιττο loop.

 

Ναι πες μας τώρα ότι είναι κακόμοιροι οι υπάλληλοι του Πλαισίου που έπεσαν στο δρόμο αυτού του διαβολικού καταναλωτή! Σου είπα μην είσαι εμπαθής. Μην συνεχίσεις λοιπόν αυτό το loop και καλή συνέχεια.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, filip123go είπε

Χμ..... Καταλαβαίνω απόλυτα το πρόβλημα σου και την αγανάκτηση σου!! ΑΛΛΑ, από στην στιγμή που έχουν σπάσει τα δυο γατζακια όπως αναφέρεις, ναι, θεωρείται φθορά του χρήστη και ναι, δεν καλύπτεται από την εγγύηση και βγαίνει ολόκληρο το προϊόν εκτός εγγύησης. Δεν θέλω να "σου την πω" απλά δούλευα πολλά χρόνια σε τμήμα service και σε αυτή την περίπτωση ο νόμος είναι με το μέρος τους. Επίσης, η Logitech , πώς έκρινε ότι χρίζει αντικατάσταση το πληκτρολόγιο χωρίς να το ελέγξει;;;;

Edit: Το ότι σου κατέστρεψαν το πληκτρολόγιο προφανώς και είναι απαράδεκτο, όπως και η συμπεριφορά τους!! Το έχουμε πει πολλές φορές. Μην ασχολείστε με τους ενδιάμεσους πωλητές. Κατευθειαν στις εταιρείες (Dell, Logitech, Lenovo , how κλπ)

απο την στιγμη που σε τετοια πληκτρολογια συνηθως διαφημιζεται και η αντοχη των διακοπτων πχ 50 000 000 κλικ αν χαλασει σχετικα γρηγορα δεν ειναι ελλατωματικο το προιον?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, _Theo_ said:

Ναι πες μας τώρα ότι είναι κακόμοιροι οι υπάλληλοι του Πλαισίου που έπεσαν στο δρόμο αυτού του διαβολικού καταναλωτή! Σου είπα μην είσαι εμπαθής. Μην συνεχίσεις λοιπόν αυτό το loop και καλή συνέχεια.

Στα ποστ μου δεν υπαρχει ιχνος εμπαθειας. Καθε αλλο: εκανα μια προσπαθεια να σου εξηγησω καποια βασικα πραγματα που αγνοεις για να καταλαβεις μεχρι πού φτανουν οι υποχρεωσεις της καθε πλευρας και μεχρι πού τα δικαιωματα της αλλης. Και προσπαθησα να στα εξηγησω τοσο απο την μερια της λογικης, οσο και απο την μερια των διαδικασιων/γραφειοκρατιας. Ματαιοτης ματαιοτητων.

Θα απογοητευομουν αν ο σκοπος μου ηταν να πεισω αποκλειστικα εσενα. Ευτυχως ομως, μας διαβαζουν κι αλλοι. Και αφου εσυ, στη συζητηση μας, ανελαβες οικειοθελως τον ρολο του χρησιμου δογματικου in rage "πελατη" που νομιζει πως επειδη εδωσε 15 ευρω του ανηκει ο κοσμος ολος, μπορεσα κι εγω ομορφα και ωραια να κανω τις τοποθετησεις μου και κυριως να εξηγησω και 2-3 πραγματα σε οποιον ενδεχομενως βρεθει σε αντιστοιχη θεση.

Καλη συνεχεια και σε εσενα.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, billiboo είπε

απο την στιγμη που σε τετοια πληκτρολογια συνηθως διαφημιζεται και η αντοχη των διακοπτων πχ 50 000 000 κλικ αν χαλασει σχετικα γρηγορα δεν ειναι ελλατωματικο το προιον?

καλα υπαρχει και η προοπτικη οτι μπορει να δοκιμασε ο ΤΣ να το βγαλει με λαθος τροπο 

απο κει και περα, τα μηχανικα με cherry φανταζει δυσκολο να κανεις ζημια, η logitech ομως χρησιμοποιει κατι αλλα (romel G νομιζω?) τα οποια ισως να ειναι πιο ευαλωττα σε αυτο το θεμα, δεν εχω ιδεα

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω εχω κοψει το συκγεκριμενο Κινεζο-μαγαζο εδω και πολλα χρονια, αλλα βλεπω με τα λυπης μου να συχεχιζει να κανει τα ιδια στους πελατες του......Επισεις στο παρελθον ειχα γραψει 4-5 αρνητικες κριτικες στο site τους για καποιες αγορες που ειχα κανει οι οποιες ειχαν εξαφανιστει ως δια μαγειας την επομενη κιολας ημερα....Αξιζει και μονο να σκεφτειτε οτι δεν ειναι τυχαιο που το skroutz  το Πλαισιο δεν το συμπεριλαμβανει πλεον στην λιστα του, ενω στην αρχη το ειχε...

Επεξ/σία από johnk10
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Στα ποστ μου δεν υπαρχει ιχνος εμπαθειας. Καθε αλλο: εκανα μια προσπαθεια να σου εξηγησω καποια βασικα πραγματα που αγνοεις για να καταλαβεις μεχρι πού φτανουν οι υποχρεωσεις της καθε πλευρας και μεχρι πού τα δικαιωματα της αλλης. Και προσπαθησα να στα εξηγησω τοσο απο την μερια της λογικης, οσο και απο την μερια των διαδικασιων/γραφειοκρατιας. Ματαιοτης ματαιοτητων.

Θα απογοητευομουν αν ο σκοπος μου ηταν να πεισω αποκλειστικα εσενα. Ευτυχως ομως, μας διαβαζουν κι αλλοι. Και αφου εσυ, στη συζητηση μας, ανελαβες οικειοθελως τον ρολο του χρησιμου δογματικου in rage "πελατη" που νομιζει πως επειδη εδωσε 15 ευρω του ανηκει ο κοσμος ολος, μπορεσα κι εγω ομορφα και ωραια να κανω τις τοποθετησεις μου και κυριως να εξηγησω και 2-3 πραγματα σε οποιον ενδεχομενως βρεθει σε αντιστοιχη θεση.

Καλη συνεχεια και σε εσενα.

Διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα το πληκτρολογιο κοστιζει 99.90 στο πλαισιο.  Δεν ξερω ποσο το πηρε το παιδι αλλα σιγουρα οχι για 15 ευρω.  

Επισης στο εμποριο δεν εχει σημασια ποσα δινει ενας πελατης,  τα λεφτα εστω και 15 ευρω για καποιον ειναι σημαντικα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ouranium είπε

Και να σκεφτείς ότι εδώ Σουηδία έχουμε 1 χρόνο εγγύηση για ρούχα και παπούτσια....

δε ξερετε εσεις, παντα φταιει ο πελατης :P

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, godfather0991 said:

Διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα το πληκτρολογιο κοστιζει 99.90 στο πλαισιο.  Δεν ξερω ποσο το πηρε το παιδι αλλα σιγουρα οχι για 15 ευρω.  

Επισης στο εμποριο δεν εχει σημασια ποσα δινει ενας πελατης,  τα λεφτα εστω και 15 ευρω για καποιον ειναι σημαντικα.

Τυχαιο το παραδειγμα των 15 ευρω. Το δικιο και το αδικο δεν αλλαζει απο το ποσο πληρωσες για να αγορασεις το προιον. Το δικιο περιγραφεται στη συμφωνια (που τηρησε το πλαισιο στη συγκεκριμενη περιπτωση, παρα την απαιτηση του πελατη να παρακαμφθει).

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...