Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχω χρόνο να διαβάσω όλο το thread. Στο Πλαίσιο τους πληρώνουν κάτι λίγα από το βασικό, τους πιέζουν να το παίζουν φιλικοί και άλλες τέτοιες γελοιότητες, είναι με 6μηνες συμβάσεις και ου το καθεξής.

Όσοι πάνε να δουλέψουν στο πλαίσιο το κάνουν για αρπαχτές ή για τα προς το ζην όχι επειδή τους αρέσει ο χώρος, κάτι σαν εισπρακτική ένα πράμα.

 

Οπότε δεν τους ενδιαφέρει καν τι γνώμη έχει ο πελάτης και αν έχει δίκιο.

Επεξ/σία από Voyaller
  • Like 1
  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, YourTrueLegend είπε

Τυχαιο το παραδειγμα των 15 ευρω. Το δικιο και το αδικο δεν αλλαζει απο το ποσο πληρωσες για να αγορασεις το προιον. Το δικιο περιγραφεται στη συμφωνια (που τηρησε το πλαισιο στη συγκεκριμενη περιπτωση, παρα την απαιτηση του πελατη να παρακαμφθει).

κατσε βρε συ θα μας μουρλανεις, σε ποια συμφωνια αναφερεται οτι αμα εχεις κανει λαθος μπορουν να σου μαμησουν το προιον εντελως χωρις επιπτωσεις?

Δημοσ.
1 minute ago, Lezantas26 said:

κατσε βρε συ θα μας μουρλανεις, σε ποια συμφωνια αναφερεται οτι αμα εχεις κανει λαθος μπορουν να σου μαμησουν το προιον εντελως χωρις επιπτωσεις?

Ποτε το ειπα εγω αυτο; Για το RMA μιλαω εγω versus την απαιτηση του πελατη να παρακαμφθει η διαδικασια αυτη.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Τυχαιο το παραδειγμα των 15 ευρω. Το δικιο και το αδικο δεν αλλαζει απο το ποσο πληρωσες για να αγορασεις το προιον. Το δικιο περιγραφεται στη συμφωνια (που τηρησε το πλαισιο στη συγκεκριμενη περιπτωση, παρα την απαιτηση του πελατη να παρακαμφθει).

Ναι αλλα με το 15 ευρω τον κανεις και φαινεται οτι το κανει για λιγα λεφτα.  Να πεςι 500 ευρω.  Και ναι αν εδινε 500 ευρω να δεις πως θα ετρεχαν να τον εξυπηρετησουν και πως θα παρακαμπτανε τα παντα 😉

Και ενα μαγαζι που δικαιολογει την συμπεριφορα του οτι ετσι λεει η διαδικασια και την τηρει πρεπει να την τηρει παντου. Ομως ξερουμε ολοι μας οτι δεν τηρει. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Ποτε το ειπα εγω αυτο; Για το RMA μιλαω εγω versus την απαιτηση του πελατη να παρακαμφθει η διαδικασια αυτη.

εννοω οτι απ τη στιγμη που το χαλασαν παραπανω, και ας εφταιγε αρχικα ο ΤΣ επρεπε να το φτιαξουν/αλλαξουν χωρις συζητηση

παντως και σ αυτο που λες παλι δε βρισκω σωστο το πλαισιο. οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ ας επικοινωνουσαν πρωτα με το κατασκευαστη, αμα τους ελεγε οχι τοτε επρεπε να κανουν οτι κανανε. και ΔΕΝ χρειαζεται φυσικη εξεταση το ρμα της logitech, δε στο λεω στο κενο το εχω τραβηξει (δεν ηταν και πολυ ευχαριστη εμπειρια να πρεπει να δινεις τοσα στοιχεια, ασε που επεσα σε ΣΚ 😩) αλλα ηταν γρηγορο (εξαιρουμενου του ΣΚ) λογικο και ανθρωπινο. ουτε με αντιμετωπισαν λες και παταγα τα πληκτρα με σφυρι ουτε οτι η ζωη μου εξαρταται απ το να τους εξαπατησω για ενα ποντικι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Για να είμαι ειλικρινής δεν έκατσα να διαβάσω όλο το θέμα γιατί υποθέτω ότι κάποια πράγματα θα επαναλαμβάνονται.

Η Logitech είναι μακράν η καλύτερη εταιρεία σε ότι αφορά της εγγυήσεις της.  Δεν επισκευάζει, αντικαθιστά, αρκεί να είσαι σε εγγύηση.

Αν πάλι όχι, θυμάμαι ότι σου έκανε 50% έκπτωση για να αγοράσεις καινούργιο και μάλιστα σου έδινε ακόμα ένα 50% έκπτωση σε περίπτωση που μπορεί να θέλεις να αγοράσεις ένα ακόμα προιόν τους.

Τελευταία φορά που τους χρειάστηκα αυτό ίσχυε, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.

Επικοινωνείς απευθείς με την Logitech και προχωρά σε αντικατάσταση χωρίς να τους επιστρέψεις το ελλατωματικό προιόν.

Τώρα όσο αφορά το Πλαίσιο.  Έχουν παραδεχτεί ότι είναι πάρα πολύ "σφιχτοί" σε ότι αφορά τις εγγυήσεις και την αντικατάσταση. Ήταν ομολογία Προισταμένου των κεντρικών γραφείων απευθείας σε εμένα, γιατί είχα πέσει σε υπάλληλο που απλά ήθελε να πουλήσει χωρίς να έχει γνώσεις.

Στα 15 χρόνια που αγοράζω από εκεί, δεν αντιμετώπισα κανένα απολύτω πρόβλημα στις 4 φορές που χρειάστηκε.

Στην μία μάλιστα μου έδωσαν στο χέρι και την διαφορά.

Δεν είμαι υπάλληλος ούτε μέτοχος.  

Θεωρώ ότι δεν γνώριζες ότι μπορείς να κάνεις την αντικατάσταση απευθείας από την Logitech και έμπλεξες με κάποιον υπάλληλο που δεν γνωρίζει και πολλά.

Επεξ/σία από Veyron
Δημοσ.
14 ώρες πριν, ptriv1 είπε

Ξεχάσατε να αναφέρετε το σημαντικότερο για τις εγγύησεις του Πλαισίου , έχουν σύστημα όταν πας προϊον εντός εγγύησης για αντικατάσταση σου κόβουν πιστωτικό μικρότερης αξίας όσο το πουλάνε μέσα στο σύστημα τους τώρα και όχι στην αξία παραστατικού αγοράς που σου έκοψαν. Εμένα μου τό έκαναν αυτό μια φορά πολύ παλία με έναν σκληρό δίσκο που είχε πάρει ένας πελάτης μου και πριν 2 χρόνια με ένα στικάκι TRANSCEND που το είχα πάρει 29,90 και την δεύτερη φορά που το πήγα για αλλαγή το πήραν πίσω κόβοντας πιστωτικό 7,90 και έγινα μπίλιες με τον διευθυντή του καταστήματος στην Μεταμόρφωση αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γιατί αυτό που μου τιμολόγησαν ήταν το ίδιο  προϊόν με την άξια που το πούλαγαν την στιγμή της αντικατάστασης. Όσον αφορά το εγγύηση 2 χρόνια Πλαίσιο δεν την δίνουν αυτοί αλλά ο κατασκευαστής του προϊόντος και είναι απατεωνίστικο να το γράφουν έτσι. Μετά τον καυγά που έκανα δεν ξαναπάτησα στα καταστήματα τους ούτε συνδετήρες να αγοράσω μακριά και αγαπημένοι.

Αυτο προσπαθησαν να το κανουν και σε εμενα, σε σκληρο δισκο, μου διναν με πιστωτικο ποσο που δεν μπορουσα να αγορασω ουτε την μιση χωρητικοτητα σε δισκο.
Τους ειπα σε ηρεμο τονο οτι τους πηγα 1Tb δισκο, και θελω εναν δισκο 1Tb, και οχι χρηματα για να παρω τον μισο. Χωρις πολλα το δεχτηκαν και πηρα εναν αλλο δισκο.
Πραγματικα χωρις φωνες, δεν ειμαι 2 μετρα 150κιλα αλλα δεν ειμαι και πιτσιρικι 15 χρονων.
Τα κανουν αυτα οπου βρουν. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΤΣΙ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mόλις τώρα πήγα να γράψω για τη μόδα του πιστωτικού σε περίπτωση που ήθελες να επιστρέψεις προιόν τους, ειδικά σκουπίδια όπως οτιδήποτε γράφει ΤΟΥΡΜΠΩΧ επάνω, Έχω να ψωνίσω από πλαίσιο 4 χρόνια και πριν από αυτό είχα να αγοράσω άλλα 8 έτη. Αυτό που αγόρασα ήταν ένα PS3 που έτσι κι αλλιώς και η αντιπροσωπεία είναι τα ίδια χάλια με το πλαίσιο, και το αγόρασα online μιας κι αν τύχαινε κάτι θα χρησιμοποιούσα την υπαναχώρηση. Εγγύηση μόνο από σοβαρά καταστήματα. Πριν από 15 χρόνια ήμουν συχνός πελάτης τους, τώρα τους θάβω όπου τους βρώ, λόγω των τακτικών που χρησιμοποιούν. Πλαίσιο = το Jumbo των προιόντων πληροφορικής. Ότι κινεζιά και καραγκιοζιά ολκής, εκεί θα την βρείς. 

Επεξ/σία από De@th L0rd
  • Like 3
Δημοσ.

Τα γατζακια εσπασαν απο κακη χρηση ή επειδη το προιον ηταν ελαττωματικο? Και οταν λεμε ελαττωματικο τι εννοουμε? Προβληματικο απο την κατασκευη του (απιθανο για μενα,δυο γατζακια σε ολα αυτα να ηταν προβληματικα) ή προιον με μικρη αντοχη στην σκληρη χρηση? Αν ισχυει το πρωτο,τοτε δεν εχει δικαιωμα να απαιτησει τιποτα.Αν ισχυει το δευτερο,δηλαδη προιον με μικρη αντοχη στην σκληρη χρηση,τοτε απευθυνεται στην εταιρεια και οχι στον μεταπωλητη. Απο εκει και περα εχει να κανει με το τι εννοουμε σκληρη χρηση (παντα σε σχεση με την τιμη πωλησης ενος προιοντος),δηλαδη απλα δεν βγαζεις ακρη και αν εισαι τυχερος σου δινουν καινουργιο προιον , για να μην σε χασουν απο πελατη στο μελλον (σπανιο). Το να την πεφτει ομως στο ΠΛΑΙΣΙΟ πιστευω οτι ειναι λαθος. Το πλαισιο δεν εχει καμια απολυτως ευθυνη ειτε μιλαμε για ελαττωματικο προιον (απιθανο να εχει συμβει),ειτε μιλαμε για προιον με μικρη αντοχη στην σκληρη χρηση (πιθανο αλλα τελειως αοριστο).

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...