Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, defacer είπε

Εφόσον το πρόβλημα προέρχεται από φυσιολογική φθορά χρήσης και δεν υπήρχε από την αρχή, η εγγύηση δεν σε καλύπτει για το σερβις. Αυτή είναι η απλή πραγματικότητα. Δεν έχει καταπατηθεί κανένα σου δικαίωμα.

Πια εργοστασιακη φθορα μπορει να εχει ενα πληκτρολογιο που θα κανει να παρουσιαστει 2 χρονια? Η εγγυηση καλύπτει ή τουλαχιστον θα επρεπε να καλυπτει και την αντοχη του προιοντος.

Επεξ/σία από Curtis76
  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fredd0 είπε

Νομιζω ο TS ειπε οτι έχει '2 χρονια εγγυηση πλαισιο' οποτε ... απο κει μαλλον κρινει το πλαισιο αν το καλυπτει η εγγυηση του

Ναι το γραφει σε αρκετα περιφερειακα(και οχι μονο)για εγγυηση Πλαισιου,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ο πελατης ειναι υποχρεωμενος να το δεχτει αυτο αν δεν θελει,ειδικα απο την στιγμη που μιλαμε για πωλητη.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, MegalosVeziris είπε

Ποτέ πλαίσιο απο μένα τα τελευταία δέκα χρόνια. Ας πουλήσει κάνα τούρμποξ σε κάνα γερο

Καλά από τέτοιες εξυπνάδες χορτάσαμε. Ο δικός μου turbo x μια χαρά δουλεύει 9 χρόνια τώρα, το μόνο που κάηκε ήταν ένα τροφοδοτικό που μου το άλλαξαν, πριν 2 μήνες κάηκε και η οθόνη, πήρα άλλη.

  • Like 1
Δημοσ.
10 minutes ago, spyros007 said:

 Και λαθος ειναι και παρανομο και προφανώς εσυ εχεις λάθος ερμηνεια του νομου.Ειναι υποχρεωμένος να κανει το μεσαζοντα με την κατασκευάστρια εταιρία και να κανει οτι αυτη υποδειξει.

Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να κάνει αυτό που λέει ο νόμος στη χώρα που δραστηριοποιείται.

Ο νόμος στη χώρα που δραστηριοποιείται το Πλαίσιο λέει πως μετά από ένα χρόνο, για βλάβες που δεν μπορεί ο πελάτης να αποδείξει ότι υπήρχαν από την αρχή, ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει απολύτως τίποτα.

Έλεγξε τις πηγές σου.

14 minutes ago, Fulgore said:

Το πλαισιο ειναι εξουσιοδοτημενο service προιοντων Logitech?

Take a wild guess για να απαντήσεις στην ίδια σου την ερώτηση.

Σε ποιο σύμπαν έχει οποιοδήποτε λόγο το Πλαίσιο να ασχοληθεί με το να είναι εξουσιοδοτημένο service οτιδήποτε;

Που και να ήταν, δεν έχω ιδέα γιατί πιστεύεις ότι αυτό έχει σημασία νομικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Curtis76 είπε

Πια εργοστασιακη φθορα μπορει να εχει ενα πληκτρολογιο που θα κανει να παρουσιαστει 2 χρονια? Η εγγυηση καλύπτει ή τουλαχιστον θα επρεπε να καλυπτει και την αντοχη του προιοντος.

Σε παλαιό πληκτρολόγιο της ms έπεσαν επάνω κάτι σοβάδες από το ταβάνι, έσπασαν μόνο τα δύο ποδαράκια από την πίεση, ασβέστες πετραδάκια και σκόνες μπήκαν κάτω από τα πλήκτρα. Την επόμενη το άνοιξα και το έβαλα το ένα μέρος στο μπάνιο για καθάρισμα και βρέξιμο με μπόλικο νερό. Όταν στέγνωσε το βίδωσα πάλι. Το πληκτρολόγιο λειτουργεί μια χαρά.

Αν τύχει και σπάσει πλήκτρο έτσι απλά σε τυπική χρήση δίχως να συμβεί κάτι απρόοπτο, είναι για μένα 100% θέμα ελαττωματικού προϊόντος από πρίν.

Επεξ/σία από Βασίλης_29
  • Like 2
Δημοσ.

Απ' ότι έχω καταλάβει η Ελλάδα έχει μια πρωτοτυπία παγκοσμίως. Δεν ψωνίζουν από αλυσίδες και όσοι το κάνουν έχουν προβλήματα. Βλέπε αλλά θέματα για Mediamarkt, public, eShop κτλπ. Όλα refubrished είναι ή γυρισμένα από πελάτες που έριξαν παναγιες και τους τρόμαξαν. Αυτά λοιπόν τα προϊόντα τα επομιζεται ο επόμενος πελάτης και να τα μας...

Πόσοι δεν βρήκαν laptop με όνομα χρήστη μέσα ή ρούτερ με stella@otenet.

Έχω να ψωνίσω πλαίσιο από το 2009.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, defacer είπε

Ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να κάνει αυτό που λέει ο νόμος στη χώρα που δραστηριοποιείται.

Ο νόμος στη χώρα που δραστηριοποιείται το Πλαίσιο λέει πως μετά από ένα χρόνο, για βλάβες που δεν μπορεί ο πελάτης να αποδείξει ότι υπήρχαν από την αρχή, ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει απολύτως τίποτα.

Έλεγξε τις πηγές σου. 

Παλι κανεις λάθος φιλαρακι οποτε για ξαναελενξε τις πηγες σου..................

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, defacer είπε

Take a wild guess για να απαντήσεις στην ίδια σου την ερώτηση.

Σε ποιο σύμπαν έχει οποιοδήποτε λόγο το Πλαίσιο να ασχοληθεί με το να είναι εξουσιοδοτημένο service οτιδήποτε;

Που και να ήταν, δεν έχω ιδέα γιατί πιστεύεις ότι αυτό έχει σημασία νομικά.

Αν δεν ειναι εξουσιοδοτημενο service το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο δεν εχει κανενα δικαιωμα να πειραξει ελαττωματικο προιον,κοινως ουτε καν να το ανοιξει για ελεγχο.

Λεει πουθενα ο νομος οτι ο πωλητης εχει την δυνατοτητα με το ετσι θελω να βαζει χερι στο ελαττωματικο προιον της συσκευης και να βγαζει δικα του πορισματα εντος εγγυησης με το ετσι θελω?

Για ποιο λογο να εμπιστευτει ο πελατης ενα πωλητη που δεν εγκρινει ο κατασκευαστης να βαλει χερι στο πληκτρολογιο για ελεγχο και επισκευη?

Οπως αναφερθηκε και πιο πισω,υπαρχουν αρμοδιοι φορεις για να απευθυνθει ο συμφορουμιτης για να δουμε τελικα ποιος εχει δικιο και ποιος οχι.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

 

 

1 λεπτό πριν, spyros007 είπε

Παλι κανεις λάθος φιλαρακι οποτε για ξαναελενξε τις πηγες σου..................

καθολου λαθος δε κανει. 

Για εγγυηση κατασκευαστη μιλας με τον κατασκευαστη, για διετη εγγυηση πωλητη το σφαλμα πρεπει να υπαρχει κατα την αγορα, ετσι λεει ο νομος.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, fredd0 είπε

καθολου λαθος δε κανει. 

Για εγγυηση κατασκευαστη μιλας με τον κατασκευαστη, για διετη εγγυηση πωλητη το σφαλμα πρεπει να υπαρχει κατα την αγορα, ετσι λεει ο νομος.

Μα στην περιπτωση μας ο κατασκευαστης παρεχει εγγυηση 2χρονια κανονικα,δεν ειναι οτι ο πωλητης παρεχει καποια εξτρα εγγυηση για να πουμε οτι στην περιπτωση αυτη οντως ειναι υπευθυνος για το rma.

https://www.logitechg.com/el-gr/product/g413-mechanical-gaming-keyboard

Το λεει κατω κατω για 2χρονια εγγυηση περιορισμενου υλικου.

Γιαυτο ειπα ας το εστελνε το Πλαισιο στην Logitech για επισκευη και εκεινη να εκρινε αν το πληκτρολογιο ειναι εντος ή εκτος εγγυησης και αν η ζημια επισκευαζεται δωρεαν ή οχι.

Δημοσ.
9 minutes ago, Curtis76 said:

Πια εργοστασιακη φθορα μπορει να εχει ενα πληκτρολογιο που θα κανει να παρουσιαστει 2 χρονια? Η εγγυηση καλύπτει ή τουλαχιστον θα επρεπε να καλυπτει και την αντοχη του προιοντος.

Αυτό το "τουλάχιστον θα έπρεπε να" το έβαλες για να ενισχύσεις το επιχείρημα;

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm

"Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία."

Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές. Επίσης, μετά το εξάμηνο πρέπει ο πελάτης να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή.

Τώρα, αν στην "εγγύηση Πλαίσιο" το Πλαίσιο υπόσχεται περισσότερα, πάσο. Αλλά δεν έχει αυτό να κάνει με νομοθεσία.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Μα στην περιπτωση μας ο κατασκευαστης παρεχει εγγυηση 2χρονια κανονικα,δεν ειναι οτι ο πωλητης παρεχει καποια εξτρα εγγυηση για να πουμε οτι στην περιπτωση αυτη οντως ειναι υπευθυνος για το rma.

https://www.logitechg.com/el-gr/product/g413-mechanical-gaming-keyboard

Το λεει κατω κατω για 2χρονια εγγυηση περιορισμενου υλικου.

Γιαυτο ειπα ας το εστελνε το Πλαισιο στην Logitech για επισκευη και εκεινη να εκρινε αν το πληκτρολογιο ειναι εντος ή εκτος εγγυησης και αν η ζημια επισκευαζεται δωρεαν ή οχι.

τοτε απευθυνεσαι στον κατασκευαστη που εχει μια χαρα διαδικασια RMA μεσω του site του -> https://support.logitech.com/el_gr/contact

και γω αγοραζω μνημες corsair που εχουν ισοβια εγγυηση , αν κατι συμβει μετα απο 3 χρονια (που εχει συμβει) δε παω στο καταστημα, στην Corsair παω

Επεξ/σία από fredd0
Δημοσ.
8 minutes ago, Fulgore said:

Αν δεν ειναι εξουσιοδοτημενο service το Πλαισιο και το καθε Πλαισιο δεν εχει κανενα δικαιωμα να πειραξει ελαττωματικο προιον,κοινως ουτε καν να το ανοιξει για ελεγχο.

Λεει πουθενα ο νομος οτι ο πωλητης εχει την δυνατοτητα με το ετσι θελω να βαζει χερι στο ελαττωματικο προιον της συσκευης και να βγαζει δικα του πορισματα εντος εγγυησης με το ετσι θελω?

Για ποιο λογο να εμπιστευτει ο πελατης ενα πωλητη που δεν εγκρινει ο κατασκευαστης να βαλει χερι στο πληκτρολογιο για ελεγχο και επισκευη?

Οπως αναφερθηκε και πιο πισω,υπαρχουν αρμοδιοι φορεις για να απευθυνθει ο συμφορουμιτης για να δουμε τελικα ποιος εχει δικιο και ποιος οχι.

Αυτό που λες για το εξουσιοδοτημένο δε βγάζει κανένα νόημα. Τι πάει να πει δεν έχει δικαίωμα; Αν αυτοί είναι διατεθειμένοι να το κάνουν και εσύ τους το επιτρέπεις, ποιος ακριβώς είναι που μας κόβει το δικαίωμα;

Για ποιο λόγο να εμπιστευτεί ο πελάτης; The fuck I care, ρωτα τον πελάτη. Εγώ προσωπικά θα εμπιστευομουν τη θεά τύχη για κάτι χαλασμένο που διαφορετικά θα έπρεπε να το ξεγράψω.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fredd0 είπε

τοτε απευθυνεσαι στον κατασκευαστη που εχει μια χαρα διαδικασια RMA μεσω του site του -> https://support.logitech.com/el_gr/contact

και γω αγοραζω μνημες corsair που εχουν ισοβια εγγυηση , αν κατι συμβει μετα απο 3 χρονια (που εχει συμβει) δε παω στο καταστημα, στην Corsair παω

Η σωστη διαδικασια ειναι να απευθυνθεις στο καταστημα αγορας/πωλητη αν το προιον δεν εχει αγοραστει απευθειας απο τον κατασκευαστη.Υπαρχουν αρκετοι κατασκευαστες που δεν δεχονται κατευθειαν rma ετσι απλα(πχ Asus).

Τωρα αν για παραδειγμα ο πωλητης εχει καποιο προβλημα(εχει κλεισει το καταστημα)εκει ναι να απευθυνθεις στον κατασκευαστη.

Αλλο παραδειγμα ειναι το amazon που στο λεει κιολας οτι καλυπτει μονο τα πρωτα 2χρονια και για την υπολοιπη εγγυηση να απευθυνθεις στον κατασκευαστη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, fredd0 είπε

καθολου λαθος δε κανει. 

Για εγγυηση κατασκευαστη μιλας με τον κατασκευαστη, για διετη εγγυηση πωλητη το σφαλμα πρεπει να υπαρχει κατα την αγορα, ετσι λεει ο νομος.

Οκ ο κατασκευαστης που τελικα καλυπτει το προυον με 2 εγγυηση (αφου έστειλε και μειλλ) δεν ξερει.

Εσυ ξέρεις καλυτερα🤣🤣

 

ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΠΕΙ Η ΚΑΤΣΚΕΥΣΤΡΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΥΤΟ.

Επεξ/σία από spyros007
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...