_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 19 λεπτά πριν, fredd0 είπε καθολου λαθος δε κανει. Για εγγυηση κατασκευαστη μιλας με τον κατασκευαστη, για διετη εγγυηση πωλητη το σφαλμα πρεπει να υπαρχει κατα την αγορα, ετσι λεει ο νομος. Και πως αποδεικνύεται ότι το σφάλμα ΔΕΝ υπήρχε κατά την αγορά ; Και αν υπήρχε και έκανε την εμφάνιση του μετά από καιρό χρήσης ;
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, _Theo_ είπε Και πως αποδεικνύεται ότι το σφάλμα ΔΕΝ υπήρχε κατά την αγορά ; Και αν υπήρχε και έκανε την εμφάνιση του μετά από καιρό χρήσης ; Ο αγοραστης βαση νομου δεν χρειαζεται να αποδείξει τιποτα. 1
fredd0 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Και πως αποδεικνύεται ότι το σφάλμα ΔΕΝ υπήρχε κατά την αγορά ; Και αν υπήρχε και έκανε την εμφάνιση του μετά από καιρό χρήσης ; After 6 months, in most EU countries, you need to prove that the defect already existed on receipt of the goods - for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Μόλις τώρα, spyros007 είπε Ο αγοραστης βαση νομου δεν χρειαζεται να αποδείξει τιποτα. citation needed *
Fulgore Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, defacer είπε Αυτό που λες για το εξουσιοδοτημένο δε βγάζει κανένα νόημα. Τι πάει να πει δεν έχει δικαίωμα; Αν αυτοί είναι διατεθειμένοι να το κάνουν και εσύ τους το επιτρέπεις, ποιος ακριβώς είναι που μας κόβει το δικαίωμα; Για ποιο λόγο να εμπιστευτεί ο πελάτης; The fuck I care, ρωτα τον πελάτη. Εγώ προσωπικά θα εμπιστευομουν τη θεά τύχη για κάτι χαλασμένο που διαφορετικά θα έπρεπε να το ξεγράψω. Εσυ αν θελεις αγαπητε να αφηνεις τον καθε ακυρο πωλητη να βαζει χερι στα πραγματα που σου χαλανε και να ζηταει για επισκευη οσο αυτος θελει. Ασε εμας τα υπολοιπα κοροιδα να απευθυνομαστε στην κατασκευαστρια εταιρεια και στα εξουσιοδοτημενα service μονο. Περαν τουτου για να τελειωνει το παραμυθι γιατι γεμιζουμε τσαμπα σελιδες,ας απευθυνθει οπως ειπα πιο πισω ο συμφορουμιτης στους αρμοδιους φορεις ή να το στειλει το πληκτρολογιο στην Logitech ο ιδιος αν μπορει(αφου τους πει οτι ο πωλητης αρνειται να το στειλει). Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από Fulgore 1
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, fredd0 είπε 3 λεπτά πριν, fredd0 είπε In most EU countries Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από spyros007
_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, fredd0 είπε After 6 months, in most EU countries, you need to prove that the defect already existed on receipt of the goods - for example, by showing that it is due to the poor quality of the materials used. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm Ωραία, έστω ότι αποδεικνύω ότι είναι λόγω κακής ποιότητας των υλικών, θα μου το αλλάξουν ; Και αν δεν γουστάρει ( ή δεν τον συμφέρει) ο πωλητής να παραδεχθεί ότι είναι ελαττωματικό το προιόν και ισχυρίζεται ότι είναι όλα οκ ;;
Vagus. Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μιλάς για δυναμη καταναλωτών χωρις να την αξιοποιείς όμως. "Δασκαλε που διδασκες και νομο δεν εκρατης" Αρθρα 534, 535, 536 του Αστικου Κωδικα, εναρμονισμενα σε κατάλληλη οδηγία της Ευρωπαϊκής Ενωσης, τα βασικα σημεία προασπισης. Πιο ειδικα, απο εγκυκλιο του 2003: Σας γνωρίζουμε ότι με το νόμο 3043/21-08-02 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α 192/21-08-02 προσαρμόζεται η Ελληνική νομοθεσία στην Κοινοτική Οδηγία 99/44(ΕΚ <<σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών>>. Η προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας στην οδηγία 99/44/ΕΚ επήλθε α) με την τροποποίηση των άρθρων 534-561 του ΑΚ και β) με τροποποίηση και συμπλήρωση του άρθρου 5 του Ν. 2251/94 ΄΄προστασία του καταναλωτή΄΄, ο οποίος διέπει αποκλειστικά τις σχέσεις προμηθευτή-καταναλωτή, με σκοπό τη βελτίωση της προστασίας των καταναλωτών σε ένα τομέα που αποτελεί σοβαρή αιτία παραπόνων των καταναλωτών. Την βασικη και ευθυνη αντικαταστασης ελαττωματικου προϊόντος την φερει ο κατασκευαστης και οχι ο μεταπωλητης, κατ ουσια μεσάζοντας. Το καθε κατάστημα μεσολαβει στην οριστικη και ορθη επιλυση, συμφωνα με τα προαναφερομενα αρθρα. Σηνειωση: δεν είμαι δικηγορος, απο το Πολυτεχνειο βγήκα. Εψαξα ομως γιατι ειμαι παθων και γρήγορα μαθων. Μια συντομη επιστολη με αναφορα σε αυτα τα αρθρα και σε καταγγελια στη Γενικη Γραμματεία Καταναλωτη και Συνήγορο Καταναλωτη επιφερει θετικα αποτελεσματα. Καπως ετσι "λυγισα" μια Samsung, καποιους Κωστοβολους κτλ, οταν προσπαθούσαν να επιβαλουν την παρατυπη ανομια ως κανονα. Οπότε δεν έπαιρνα πληκτρολόγια πισω αλλα λεφτα. 1 1
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μα εδω ο κατασκευαστης το αλλαζει προς τι η συζητηση αυτη. Η παρανομια ειναι οτι το πλαισιο αρνειται να κανει τον μεσαζοντα οπως σαφως οριζει ο νομος Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από spyros007 1
_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Fulgore είπε Εσυ αν θελεις αγαπητε να αφηνεις τον καθε ακυρο πωλητη να βαζει χερι στα πραγματα που σου χαλανε και να ζηταει για επισκευη οσο αυτος θελει. Ασε εμας τα υπολοιπα κοροιδα να απευθυνομαστε στην κατασκευαστρια εταιρεια και στα εξουσιοδοτημενα service μονο. Περαν τουτου για να τελειωνει το παραμυθι γιατι γεμιζουμε τσαμπα σελιδες,ας απευθυνθει οπως ειπα πιο πισω ο συμφορουμιτης στους αρμοδιους φορεις ή να το στειλει το πληκτρολογιο στην Logitech ο ιδιος αν μπορει(αφου τους πει οτι ο πωλητης αρνειται να το στειλει). Δεν αρνήθηκαν να το στείλουν για RMA, να είμαστε ακριβείς. Το είπα και στο αρχικό ποστ.
defacer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 minutes ago, Fulgore said: Εσυ αν θελεις αγαπητε να αφηνεις τον καθε ακυρο πωλητη να βαζει χερι στα πραγματα που σου χαλανε και να ζηταει για επισκευη οσο αυτος θελει. Ασε εμας τα υπολοιπα κοροιδα να απευθυνομαστε στην κατασκευαστρια εταιρεια και στα εξουσιοδοτημενα service μονο. Περαν τουτου για να τελειωνει το παραμυθι γιατι γεμιζουμε τσαμπα σελιδες,ας απευθυνθει οπως ειπα πιο πισω ο συμφορουμιτης στους αρμοδιους φορεις ή να το στειλει το πληκτρολογιο στην Logitech ο ιδιος αν μπορει(αφου τους πει οτι ο πωλητης αρνειται να το στειλει). Ναι βέβαια το τι θα έκανα εγώ βρεθήκαμε να το συζητάμε όταν έφερα αντίρρηση στον ισχυρισμό σου περί δικαιώματος επιδιόρθωσης της συσκευής, το οποίο ειπώθηκε στην προσπάθειά σου να στηρίξεις ότι το Πλαίσιο θα είναι εξουσιοδοτημένο σέρβις, το οποίο δεν έχω ιδέα πώς θα σε βοηθήσει γιατί δεν έχουμε φτάσει εκεί ακόμα. Αν δεν είσαι διατεθειμένος ούτε να προσπαθήσεις να στηρίξεις τα λόγια σου, μήπως να τα κρατούσες μέσα εξαρχής; Λέω εγώ τώρα. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από defacer
fredd0 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, spyros007 είπε εξαιρετικα, για πες μας λοιπον τον Ελληνικο νομο που λεει διαφορετικα Μόλις τώρα, spyros007 είπε Μα εδω ο κατασκευαστησ το αλλαζει προς τι η συζητηση αυτη αν το αλλαζει ο κατασκευαστης πας στον κατασκευαστη. Ακολουθοντας την διαδικασια RMA. Ειτε απευθειας ειτε μεσω οποιου Πλαισιο. Αλλα το οποιο Πλαισιο δεν ειναι υποχρεωμενο να σου αντικαταταστησει προιον που δεν ηταν ελλατωματικο κατα την πωληση, αυτο λεει ο νομος, πως να το κανουμε.
_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, spyros007 είπε Μα εδω ο κατασκευαστησ το αλλαζει προς τι η συζητηση αυτη Ισχυρίστηκαν ότι στο mail που μου έστειλε η Logitech δεν ανέφερε...ότι τους ανέφερα το ακριβές πρόβλημα!!! Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από _Theo_
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Γιατι δεν το στελνουν λοιπον οπως οριζει και ο νομος για να λυθουν οι αποριες ολων.
Curtis76 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 30 λεπτά πριν, defacer είπε Αυτό το "τουλάχιστον θα έπρεπε να" το έβαλες για να ενισχύσεις το επιχείρημα; https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_el.htm "Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει επίσης ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία." Η εγγύηση δεν καλύπτει φθορές. Επίσης, μετά το εξάμηνο πρέπει ο πελάτης να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή. Τώρα, αν στην "εγγύηση Πλαίσιο" το Πλαίσιο υπόσχεται περισσότερα, πάσο. Αλλά δεν έχει αυτό να κάνει με νομοθεσία. Σιγα μην αγχωνομαι να ενισχυσω επιχειρηματα που ειναι αυτονοητα. Δεν απαντησες ομως πιο ελαττωμα εργοστασιακο θελει για να παρουσιαστει δυο χρονια? 1
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, fredd0 είπε εξαιρετικα, για πες μας λοιπον τον Ελληνικο νομο που λεει διαφορετικα αν το αλλαζει ο κατασκευαστης πας στον κατασκευαστη. Ακολουθοντας την διαδικασια RMA. Ειτε απευθειας ειτε μεσω οποιου Πλαισιο. Αλλα το οποιο Πλαισιο δεν ειναι υποχρεωμενο να σου αντικαταταστησει προιον που δεν ηταν ελλατωματικο κατα την πωληση, αυτο λεει ο νομος, πως να το κανουμε. Ειναι υποχρεωμενο να το στειλει στον κατασκευαστη ομωσ βαση νομου
Προτεινόμενες αναρτήσεις