fredd0 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Ισχυρίστηκαν ότι στο mail που μου έστειλε η Logitech δεν ανέφερε...ότι τους ανέφερα το ακριβές πρόβλημα!!! σου ειπαν πολυ απλα οτι εγω θεωρω το προβλημα του προιοντος προβλημα που προηλθε απο την χρηση. Αν η logitech (που δεν εχει δει το προιον) δεχεται να το αντικαστησει κανε RMA, αλλα εγω αντικατασταση δε κανω γιατι δε θεωρω οτι η logitech οταν το δει το προιον δεν θα με 'πιστωσει' για την αντικατασταση. Το προβλημα ειναι οτι εσυ ηθελες σωνει και καλα αντικατασταση απο το πλαισιο. Και θεωρεις κακο service το οτι δε στο αντικατεστησαν. Σε αυτο δεν εχεις δικιο, σου εδωσαν το καναλι να το αντικαταστησεις, εσυ επελεξες να το επισκευασουν. 1 λεπτό πριν, spyros007 είπε Ειναι υποχρεωμενο να το στειλει στον κατασκευαστη ομωσ βαση νομου ολο 'βαση νομου' λες, το νομο ποτε δε μας τον λινκαρεις υγ δεν αρνηθηκαν να του κανουν το προιον RMA by the way, στο ειπε και ο ιδιος. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από fredd0
_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, spyros007 είπε Γιατι δεν το στελνουν λοιπον οπως οριζει και ο νομος για να λυθουν οι αποριες ολων. Από Δευτέρα θα επικοινωνίσω με τη Logitech για να δω τι θα γίνει. Αν μου πουν RMA, θα το στείλω για RMA. Αν μου όμως μου πουν ότι πρέπει να γίνει αλλαγή από το Πλαίσιο θα πάω εκεί και θα γίνει μάχη...
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, fredd0 είπε σου ειπαν πολυ απλα οτι εγω θεωρω το προβλημα του προιοντος προβλημα που προηλθε απο την χρηση. Αν η logitech (που δεν εχει δει το προιον) δεχεται να το αντικαστησει κανε RMA, αλλα εγω αντικατασταση δε κανω γιατι δε θεωρω οτι η logitech οταν το δει το προιον δεν θα με 'πιστωσει' για την αντικατασταση. Το προβλημα ειναι οτι εσυ ηθελες σωνει και καλα αντικατασταση απο το πλαισιο. Και θεωρεις κακο service το οτι δε στο αντικατεστησαν. Σε αυτο δεν εχεις δικιο, σου εδωσαν το καναλι να το αντικαταστησεις, εσυ επελεξες να το επισκευασουν. ολο 'βαση νομου' λες, το νομο ποτε δε μας τον λινκαρεις Τον εβαλε ο απο πανω με την σαμσουνγκ
fredd0 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, spyros007 είπε Τον εβαλε ο απο πανω με την σαμσουνγκ και που ακριβως λεει αυτα που ισχυριζεσαι εσυ (οτι δε πρεπει να αποδειξεις τιποτα, οτι ειναι υποχρεωμενοι να το επιστρεψουν στον κατασκευαστη κοκ)?
defacer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Παιδιά, καλή συνέχεια, όταν ανακαλύψετε τι λέει η νομοθεσία τελικά ελάτε να μας πείτε για να ξέρουμε και μεις και να γελάσουμε όλοι μαζί. Το να μιλάς με τοίχο έχει τη χάρη του, αλλά μέχρι ένα σημείο. 1 1
_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, fredd0 είπε σου ειπαν πολυ απλα οτι εγω θεωρω το προβλημα του προιοντος προβλημα που προηλθε απο την χρηση. Αν η logitech (που δεν εχει δει το προιον) δεχεται να το αντικαστησει κανε RMA, αλλα εγω αντικατασταση δε κανω γιατι δε θεωρω οτι η logitech οταν το δει το προιον δεν θα με 'πιστωσει' για την αντικατασταση. Το προβλημα ειναι οτι εσυ ηθελες σωνει και καλα αντικατασταση απο το πλαισιο. Και θεωρεις κακο service το οτι δε στο αντικατεστησαν. Σε αυτο δεν εχεις δικιο, σου εδωσαν το καναλι να το αντικαταστησεις, εσυ επελεξες να το επισκευασουν. ολο 'βαση νομου' λες, το νομο ποτε δε μας τον λινκαρεις Μα το πρόβλημα είναι ότι η προέλευση του προβλήματος είναι κάτι υποκειμενικό. Δηλαδή οποιοδήποτε πρόβλημα θα προέλθει από τη χρήση, οι πιθανότητες να είναι εξαρχής ελαττωματικό είναι λίγες. Άρα τι εγγύηση και κουραφέξαλα ; Στην ουσία ΔΕΝ υπάρχει εγγύηση... 2
Fulgore Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Από Δευτέρα θα επικοινωνίσω με τη Logitech για να δω τι θα γίνει. Αν μου πουν RMA, θα το στείλω για RMA. Αν μου όμως μου πουν ότι πρέπει να γίνει αλλαγή από το Πλαίσιο θα πάω εκεί και θα γίνει μάχη... Μιλησε με την Logitech και πες τους οτι ο πωλητης(Πλαισιο)δεν το στελνει και αν μπορεις να τους το στειλεις εσυ ο ιδιος για επισκευη.
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) χχ Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από spyros007
defacer Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 3 minutes ago, _Theo_ said: Από Δευτέρα θα επικοινωνίσω με τη Logitech για να δω τι θα γίνει. Αν μου πουν RMA, θα το στείλω για RMA. Αν μου όμως μου πουν ότι πρέπει να γίνει αλλαγή από το Πλαίσιο θα πάω εκεί και θα γίνει μάχη... Θα σου πουν να τους το κάνεις απευθείας RMA, και θα τελειώσει εκεί η υπόθεση.
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, defacer είπε Παιδιά, καλή συνέχεια, όταν ανακαλύψετε τι λέει η νομοθεσία τελικά ελάτε να μας πείτε για να ξέρουμε και μεις και να γελάσουμε όλοι μαζί. Το να μιλάς με τοίχο έχει τη χάρη του, αλλά μέχρι ένα σημείο. Αυτο με τον τοιχο συμφωνο και εγω, ειδικά αμα ειναι και μαντρότοιχος Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2018 από spyros007
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, defacer είπε Θα σου πουν να τους το κάνεις απευθείας RMA, και θα τελειώσει εκεί η υπόθεση. με τη διαφορα οτι πλεον εχει βαλει ενας ακυρο (πλαισιο) το χερακι του και το χαλασε χειροτερα
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Ασε που ειναι υποχρεωμενο να κανει αυτο το RMA
_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, defacer είπε Θα σου πουν να τους το κάνεις απευθείας RMA, και θα τελειώσει εκεί η υπόθεση. Θα δούμε. Αν κρίνω πάντως από τη πρώτη επικοινωνία που είχαμε, δεν το νομίζω.
filip123go Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Λοιπόν, επειδή υπάρχει μεγάλη σύγχυση θα τα γράψω όλα μαζεμένα. Χωρίς "νομίζω" , "μπορει", "ίσως" και "θα δούμε". Αυτά που θα γράψω είναι τι ισχύει νομικά και τι αποφάσεις έχουν βγει σε δικαστικές διαμάχες σε παρόμοια περιστατικά. Θα μιλήσω για λαπτοπ μιας και σε αυτό το τμήμα εργαζόμουν (όχι στο Πλαισιο) αλλά μπορεί να γίνει αναγωγή. Fact no1 : Σπάσιμο , ράγισμα , πτώση υγρών , αλλοίωση συριακών αριθμών (Ω ΝΑΙ) και οποιαδήποτε ένδειξη κακής χρήσης του μηχανήματος , βγάζει το μηχάνημα ΝΟΜΙΚΑ εκτός εγγύησης. Αυτό λέει ο νόμος. Τέλος. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το cntr δεν καλύπτεται από εγγύηση, το βελάκι από την άλλη θα καλυπτόταν. Fact no2: Η βλάβη σε ένα μέρος του μηχανήματος (συγκεκριμένα για λαπτοπ) βγάζει εκτός όλο το μηχάνημα. έχεις σπάσει την οθόνη, εκτός εγγύησης ολόκληρο το λαπτοπ. Εδω μια μικρή παρένθεση για την samsung , αν τους πας σπασμένο προϊόν και στο επισκευάσουν αυτοί , η εγγύηση συνεχίζεται κανονικά. Δεν γνωρίζω αν είναι σε όλα τα προϊόντα της. Fact no3: Το 2 χρόνια εγγύηση Πλαίσιο σημαίνει ότι εσύ σαν τελικός καταναλωτής αναγνωρίζεις το Πλαίσιο σαν επισκευαστικό σου κέντρο ΑΣΧΕΤΑ με το αν το προϊόν έχει εγγύηση του κατασκευαστή. Γιατί γίνεται αυτό:;; Πολύ απλά για να μπορούν να φέρνουν προϊόντα παρά-εισαγωγή. Οπότε αν πάθει τίποτα το προϊόν σου, είναι παρα-εισαγωγη και το πας στην επίσημη αντιπροσωπία , φυσικά δεν θα στο καλύψουν. Έτσι με αυτό το "εγγύηση Πλαίσιο" δεν μπορείς να τους κάνεις τίποτα. Fact no4: Ο μεταπωλητής ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΣ να στείλει το προϊόν στην αντιπροσωπεία ΕΦΌΣΟΝ όμως έχει εγγύηση από αυτήν. Στο παράδειγμα μας τώρα, εσύ υπόγραψες εγγύηση Πλαισίου, οπότε το Πλαίσιο ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να το στείλει στη Logitech. Fact no5: Που βρέθηκαν τα 15ε. Αυτά τα 15 ευρώ είναι ο τεχνικός έλεγχος , από την στιγμή που το προϊόν βγήκε εκτός εγγύησης. Αυτό μέχρι πριν μερικά χρόνια ίσχυε κανονικά. ΩΣΤΌΣΟ , έχει βγει νέος νόμος πριν από 3 αν δεν κάνω λάθος χρόνια, ο οποίος αναφέρει οτι : Αν το προϊόν βρίσκεται χρονικά εντός εγγύησης ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ ο λόγος για τον οποίο έπαψε να λειτουργεί , τότε ο πελάτης δεν πρέπει να χρεωθεί. Απλά επειδή δεν το ξέρουν πολλοί , τα καταστήματα τους χρεώνουν όλους και όποιος γκρινιάξει του βγάζουν την χρέωση. Πρακτικά τώρα τι γίνεται. Ερχόταν το προϊόν σε εμάς , εαν ήταν εντός εγγύησης το στέλναμε αντιπροσωπεία και όλα κομπλέ. Εννοείται δεν το ανοίγαμε (Λαπτοπ παντα) αλλά περνούσε πολύ καλό οπτικό έλεγχο και κάποια τεστ για δίσκο , θερμοκρασίες κλπ. Εαν ήταν εκτός εγγύησης το λαπτοπ λόγο φθοράς (πχ. σπάσιμο), αλλά εντός χρονικά, ενημερώναμε τον πελάτη και του δίναμε την επιλογή η να πάει στην αντιπροσωπεία η να γίνει επισκευή από εμάς. Πάντα ήταν στην επιλογή του πελάτη να αποφασίσει. Τέλος στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορώ να γνωρίζω γιατί το Πλαίσιο απλά δεν έστειλε το προϊόν κατευθείαν στην αντιπροσωπεία εφόσον το επιθυμούσε ο πελάτης..
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, filip123go είπε act no4: Ο μεταπωλητής ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΣ να στείλει το προϊόν στην αντιπροσωπεία ΕΦΌΣΟΝ όμως έχει εγγύηση από αυτήν. Στο παράδειγμα μας τώρα, εσύ υπόγραψες εγγύηση Πλαισίου, οπότε το Πλαίσιο ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να το στείλει στη Logitech. Κανενα ιδιωτικο συμφωνητικό δεν ειναι υπεράνω του νομου. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις