fredd0 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, filip123go είπε Τέλος στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορώ να γνωρίζω γιατί το Πλαίσιο απλά δεν έστειλε το προϊόν κατευθείαν στην αντιπροσωπεία εφόσον το επιθυμούσε ο πελάτης.. To εχει πει 3ς φορες ο TS. Του προτειναν να το κανουν RMA στην Logitech, εκεινος ηθελε επιτοπου αντικασταση απο το καταστημα. Οποτε ΔΕΝ το επιθυμουσε ο πελατης. Ο πελατης επιθυμουσε αντικασταση απο το καταστημα. 2
Fulgore Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, fredd0 είπε σου ειπαν πολυ απλα οτι εγω θεωρω το προβλημα του προιοντος προβλημα που προηλθε απο την χρηση. Θα σου πω ενα δικο μου προσωπικο παραδειγμα με προιον Logitech αγορασμενο απο το Πλαισιο στο mall. Ειχα αγορασει κατι ακουστικα Logitech g230 τα οποια οπως ειπα σε 1χρονο τα μαξιλαρακια ειχαν αρχισει να ξεφλουδιζουν. Αυτο προφανως θα προελθει απο την χρηση αλλα απο την στιγμη που εμφανιζεται εντος της εγγυησης παρολο που σαν χρηστης το προκαλεσες,η εταιρεια στο καλυπτει γιατι δεν αντεχουν το ελαχιστο χρονικο διαστημα της εγγυησης και δειχνει κακη ποιοτητα αντοχης υλικου. Ετσι και εγινε χωρις πολλα πολλα οταν ενημερωσα την logitech μου εγινε κατευθειαν επιστροφη χρηματων. Αντιστοιχα περιστατικα μπορεις να βρεις πιο παλια και με αλλα ακουστικα της Logitech. 1
fredd0 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Fulgore είπε Θα σου πω ενα δικο μου προσωπικο παραδειγμα με προιον Logitech αγορασμενο απο το Πλαισιο στο mall. Ειχα αγορασει κατι ακουστικα Logitech g230 τα οποια οπως ειπα σε 1χρονο τα μαξιλαρακια ειχαν αρχισει να ξεφλουδιζουν. Αυτο προφανως θα προελθει απο την χρηση αλλα απο την στιγμη που εμφανιζεται εντος της εγγυησης παρολο που σαν χρηστης το προκαλεσες,η εταιρεια στο καλυπτει γιατι δεν αντεχουν το ελαχιστο χρονικο διαστημα της εγγυησης και δειχνει κακη ποιοτητα αντοχης υλικου. Ετσι και εγινε χωρις πολλα πολλα οταν ενημερωσα την logitech μου εγινε κατευθειαν επιστροφη χρηματων. Αντιστοιχα περιστατικα μπορεις να βρεις πιο παλια και με αλλα ακουστικα της Logitech. το πλαισιο σου επεστρεψε τα χρηματα η η logitech?
Fulgore Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, fredd0 είπε το πλαισιο σου επεστρεψε τα χρηματα η η logitech? Αφου απο το Πλαισιο το ειχα αγορασει οπως το ανεφερα,τι δουλεια εχει η Logitech να μου επιστρεψει τα χρηματα αφου δεν τα αγορασα κατευθειαν απο αυτην?
spyros007 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εχει η logiteck επισημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για να υπαρχουν και παραεισαγωγες????? Επισεις γαιτι βαλανε χερι στο πληκτρολογιο και γαιτι ζηταγανε 15 ευρω για επισκευη Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2018 από spyros007
_Theo_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, fredd0 είπε To εχει πει 3ς φορες ο TS. Του προτειναν να το κανουν RMA στην Logitech, εκεινος ηθελε επιτοπου αντικασταση απο το καταστημα. Οποτε ΔΕΝ το επιθυμουσε ο πελατης. Ο πελατης επιθυμουσε αντικασταση απο το καταστημα. Το οποίο το πρότειναν στο τέλος και σαν τελευταία λύση. 1
Fulgore Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, spyros007 είπε Εχει η logiteck επισημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για να υπαρχουν και παραεισαγωγες????? Οχι γιαυτο και το καταστημα/πωλητης οφειλει να στειλει το προβληματικο προιον σε αυτην για ελεγχο/επισκευη.Οτι δηλαδη κανουν ολα τα υπολοιπα καταστηματα.
_Theo_ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Fulgore είπε Οχι γιαυτο και το καταστημα/πωλητης οφειλει να στειλει το προβληματικο προιον σε αυτην για ελεγχο/επισκευη.Οτι δηλαδη κανουν ολα τα υπολοιπα καταστηματα. Και όμως έχει. Αφού επικοινώνισα μαζί τους!
Fulgore Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε Και όμως έχει. Αφού επικοινώνισα μαζί τους! Αν οντως εχει που επισκευαζει τα προιοντα εδω,τοτε πηγαινε το την Δευτερα. Ειχα την εντυπωση οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2018 από Fulgore
_Theo_ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Fulgore είπε Αν οντως εχει που επισκευαζει τα προιοντα εδω,τοτε πηγαινε το την Δευτερα. Ειχα την εντυπωση οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα. Έχει αλλά αν δεν κάνω λάθος, δεν επισκευάζει. Όποιος θέλει μπορώ να του δώσω το τηλέφωνο. Το βρήκα μετά από γερό ψάξιμο στο internet.
giorgoskav Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ πλαισιο ειχε καποτε σωστο support απο το 2004 και μετα την ειδανε αλλιως τι κανουνε οτι μπορουνε για να γλυτωσουν το οτιδηποτε και στην τελικη θα του ελεγα μεγαλε δεν θες εσυ μια υπαρχει και ο τεχνικος υπευθυνος ολωνω των τμηματων στην μαγουλα που θελω το ονομα του για την καταγγελια που θα γινει εκ των αλλων και για την συμπεριφορα σου προς τον τελικο πελατη!
Curtis76 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 27 λεπτά πριν, Fulgore είπε Θα σου πω ενα δικο μου προσωπικο παραδειγμα με προιον Logitech αγορασμενο απο το Πλαισιο στο mall. Ειχα αγορασει κατι ακουστικα Logitech g230 τα οποια οπως ειπα σε 1χρονο τα μαξιλαρακια ειχαν αρχισει να ξεφλουδιζουν. Αυτο προφανως θα προελθει απο την χρηση αλλα απο την στιγμη που εμφανιζεται εντος της εγγυησης παρολο που σαν χρηστης το προκαλεσες,η εταιρεια στο καλυπτει γιατι δεν αντεχουν το ελαχιστο χρονικο διαστημα της εγγυησης και δειχνει κακη ποιοτητα αντοχης υλικου. Ετσι και εγινε χωρις πολλα πολλα οταν ενημερωσα την logitech μου εγινε κατευθειαν επιστροφη χρηματων. Αντιστοιχα περιστατικα μπορεις να βρεις πιο παλια και με αλλα ακουστικα της Logitech. Τελικά η εγγύηση καλυπτει ή δεν καλύπτει φθορές. Κυκλοφορουν φημες οτι μετά το εξάμηνο πρέπει ο πελάτης να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή εσύ υποθετω οτι δεν απεδειξες τιποτα αφου μαλλον τα αγορασες με καλα μαξιλαρακια και το ξερουν και στο καταστημα αυτο. Τελικα τι λεει ο νομος?
Fulgore Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Ειναι κυριολεκτικα αναλογα την περιπτωση και εν μερη και τον κατασκευαστη. Προφανως δεν ειναι λογικο να αρχιζουν να ξεφλουδιζουν εντος εγγυησης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις