Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filip123go είπε



Τέλος στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορώ να γνωρίζω γιατί το Πλαίσιο απλά δεν έστειλε το προϊόν κατευθείαν στην αντιπροσωπεία εφόσον το επιθυμούσε ο πελάτης..          

To εχει πει 3ς φορες ο TS. Του προτειναν να το κανουν RMA στην Logitech, εκεινος ηθελε επιτοπου αντικασταση απο το καταστημα. Οποτε ΔΕΝ το επιθυμουσε ο πελατης. Ο πελατης επιθυμουσε αντικασταση απο το καταστημα.

  • Like 2
  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, fredd0 είπε

σου ειπαν πολυ απλα οτι εγω θεωρω το προβλημα του προιοντος προβλημα που προηλθε απο την χρηση.

Θα σου πω ενα δικο μου προσωπικο παραδειγμα με προιον Logitech αγορασμενο απο το Πλαισιο στο mall.

Ειχα αγορασει κατι ακουστικα Logitech g230 τα οποια οπως ειπα σε 1χρονο τα μαξιλαρακια ειχαν αρχισει να ξεφλουδιζουν.

Αυτο προφανως θα προελθει απο την χρηση αλλα απο την στιγμη που εμφανιζεται εντος της εγγυησης παρολο που σαν χρηστης το προκαλεσες,η εταιρεια στο καλυπτει γιατι δεν αντεχουν το ελαχιστο χρονικο διαστημα της εγγυησης και δειχνει κακη ποιοτητα αντοχης υλικου.

Ετσι και εγινε χωρις πολλα πολλα οταν ενημερωσα την logitech μου εγινε κατευθειαν επιστροφη χρηματων.

Αντιστοιχα περιστατικα μπορεις να βρεις πιο παλια και με αλλα ακουστικα της Logitech.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Fulgore είπε

Θα σου πω ενα δικο μου προσωπικο παραδειγμα με προιον Logitech αγορασμενο απο το Πλαισιο στο mall.

Ειχα αγορασει κατι ακουστικα Logitech g230 τα οποια οπως ειπα σε 1χρονο τα μαξιλαρακια ειχαν αρχισει να ξεφλουδιζουν.

Αυτο προφανως θα προελθει απο την χρηση αλλα απο την στιγμη που εμφανιζεται εντος της εγγυησης παρολο που σαν χρηστης το προκαλεσες,η εταιρεια στο καλυπτει γιατι δεν αντεχουν το ελαχιστο χρονικο διαστημα της εγγυησης και δειχνει κακη ποιοτητα αντοχης υλικου.

Ετσι και εγινε χωρις πολλα πολλα οταν ενημερωσα την logitech μου εγινε κατευθειαν επιστροφη χρηματων.

Αντιστοιχα περιστατικα μπορεις να βρεις πιο παλια και με αλλα ακουστικα της Logitech.

το πλαισιο σου επεστρεψε τα χρηματα η η logitech?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, fredd0 είπε

το πλαισιο σου επεστρεψε τα χρηματα η η logitech?

Αφου απο το Πλαισιο το ειχα αγορασει οπως το ανεφερα,τι δουλεια εχει η Logitech να μου επιστρεψει τα χρηματα αφου δεν τα αγορασα κατευθειαν απο αυτην?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει η logiteck επισημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για να υπαρχουν και παραεισαγωγες?????

Επισεις γαιτι βαλανε χερι στο πληκτρολογιο και γαιτι ζηταγανε 15 ευρω για επισκευη

Επεξ/σία από spyros007
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, fredd0 είπε

To εχει πει 3ς φορες ο TS. Του προτειναν να το κανουν RMA στην Logitech, εκεινος ηθελε επιτοπου αντικασταση απο το καταστημα. Οποτε ΔΕΝ το επιθυμουσε ο πελατης. Ο πελατης επιθυμουσε αντικασταση απο το καταστημα.

 

Το οποίο το πρότειναν στο τέλος και σαν τελευταία λύση.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, spyros007 είπε

Εχει η logiteck επισημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα για να υπαρχουν και παραεισαγωγες?????

Οχι γιαυτο και το καταστημα/πωλητης οφειλει να στειλει το προβληματικο προιον σε αυτην για ελεγχο/επισκευη.Οτι δηλαδη κανουν ολα τα υπολοιπα καταστηματα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fulgore είπε

Οχι γιαυτο και το καταστημα/πωλητης οφειλει να στειλει το προβληματικο προιον σε αυτην για ελεγχο/επισκευη.Οτι δηλαδη κανουν ολα τα υπολοιπα καταστηματα.

 

Και όμως έχει. Αφού επικοινώνισα μαζί τους!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε

Και όμως έχει. Αφού επικοινώνισα μαζί τους!

Αν οντως εχει που επισκευαζει τα προιοντα εδω,τοτε πηγαινε το την Δευτερα.

Ειχα την εντυπωση οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fulgore είπε

Αν οντως εχει που επισκευαζει τα προιοντα εδω,τοτε πηγαινε το την Δευτερα.

Ειχα την εντυπωση οτι δεν υπαρχει στην Ελλαδα.

 

Έχει αλλά αν δεν κάνω λάθος, δεν επισκευάζει. Όποιος θέλει μπορώ να του δώσω το τηλέφωνο. Το βρήκα μετά από γερό ψάξιμο στο internet.

Δημοσ.

ΔΥΣΤΗΧΩΣ

ΤΟ πλαισιο ειχε καποτε σωστο support απο το 2004 και μετα την ειδανε αλλιως

τι κανουνε οτι μπορουνε για να γλυτωσουν το οτιδηποτε και στην τελικη θα του ελεγα μεγαλε δεν θες εσυ μια υπαρχει και ο τεχνικος υπευθυνος ολωνω των τμηματων στην μαγουλα που θελω το ονομα του για την καταγγελια που θα γινει εκ των αλλων και για  την συμπεριφορα σου προς τον τελικο πελατη!

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Θα σου πω ενα δικο μου προσωπικο παραδειγμα με προιον Logitech αγορασμενο απο το Πλαισιο στο mall.

Ειχα αγορασει κατι ακουστικα Logitech g230 τα οποια οπως ειπα σε 1χρονο τα μαξιλαρακια ειχαν αρχισει να ξεφλουδιζουν.

Αυτο προφανως θα προελθει απο την χρηση αλλα απο την στιγμη που εμφανιζεται εντος της εγγυησης παρολο που σαν χρηστης το προκαλεσες,η εταιρεια στο καλυπτει γιατι δεν αντεχουν το ελαχιστο χρονικο διαστημα της εγγυησης και δειχνει κακη ποιοτητα αντοχης υλικου.

Ετσι και εγινε χωρις πολλα πολλα οταν ενημερωσα την logitech μου εγινε κατευθειαν επιστροφη χρηματων.

Αντιστοιχα περιστατικα μπορεις να βρεις πιο παλια και με αλλα ακουστικα της Logitech.

Τελικά η εγγύηση καλυπτει ή δεν καλύπτει φθορές. Κυκλοφορουν φημες οτι μετά το εξάμηνο πρέπει ο πελάτης να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε από την αρχή εσύ υποθετω οτι δεν απεδειξες τιποτα αφου μαλλον τα αγορασες με καλα μαξιλαρακια και το ξερουν και στο καταστημα αυτο. Τελικα τι λεει ο νομος?

 

Δημοσ.

Ειναι κυριολεκτικα αναλογα την περιπτωση και εν μερη και τον κατασκευαστη.

Προφανως δεν ειναι λογικο να αρχιζουν να ξεφλουδιζουν εντος εγγυησης.

 

 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...