Curtis76 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Fulgore είπε Ειναι κυριολεκτικα αναλογα την περιπτωση και εν μερη και τον κατασκευαστη. Προφανως δεν ειναι λογικο να αρχιζουν να ξεφλουδιζουν εντος εγγυησης. Προφανως και δεν ειναι... της ιδιας αποψης ειμαι και εγω, διαφορετικα καταληγουμε σε αυτο που ειπε ο φιλος οτι οι εγγυησεις ειναι ενα ψεμα που νομιζω οτι θα ηταν λαθος συμπερασμα. Το να γινομαστε αντιδραστικοι και να σπαμε τα νευρα του αλλου που προσπαθει να βρει λυση ειναι αστειο. Υπαρχει παντα η πιθανοτητα να μη μας γνωστοποιείται ολη η αληθεια αλλα αυτο δε θα πρεπει να μας ενδιαφερει αν θελουμε να συζητησουμε. Παντως δε μπορω να σκεφτω περιπτωση που να μην ισχυει οτι το προιον δεν ειναι απαραιτητο να αντεχει οσο λεει η εγγυηση. Μονο σε αναλωσιμα μερη που ομως τα αναγραφουν στην εγγυηση.
Fulgore Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Curtis76 είπε Προφανως και δεν ειναι... της ιδιας αποψης ειμαι και εγω, διαφορετικα καταληγουμε σε αυτο που ειπε ο φιλος οτι οι εγγυησεις ειναι ενα ψεμα που νομιζω οτι θα ηταν λαθος συμπερασμα. Το να γινομαστε αντιδραστικοι και να σπαμε τα νευρα του αλλου που προσπαθει να βρει λυση ειναι αστειο. Υπαρχει παντα η πιθανοτητα να μη μας γνωστοποιείται ολη η αληθεια αλλα αυτο δε θα πρεπει να μας ενδιαφερει αν θελουμε να συζητησουμε. Παντως δε μπορω να σκεφτω περιπτωση που να μην ισχυει οτι το προιον δεν ειναι απαραιτητο να αντεχει οσο λεει η εγγυηση. Μονο σε αναλωσιμα μερη που ομως τα αναγραφουν στην εγγυηση. Γιαυτο και εγω εξ αρχης αυτο που ανεφερα ειναι να επικοινωνησει με αρμοδιους φορεις ή φυσικα να το στειλει ο ιδιος για επισκευη και απο εκει και περα οτι γινει εγινε. Σε αντιθεση με τον αλλο συμφορουμιτη πιο πισω που μπηκε και ηταν αντιθετος και ελεγα τα δικα του περι νομων.
Curtis76 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, Fulgore είπε Γιαυτο και εγω εξ αρχης αυτο που ανεφερα ειναι να επικοινωνησει με αρμοδιους φορεις ή φυσικα να το στειλει ο ιδιος για επισκευη και απο εκει και περα οτι γινει εγινε. Σε αντιθεση με τον αλλο συμφορουμιτη πιο πισω που μπηκε και ηταν αντιθετος και ελεγα τα δικα του περι νομων. Το κακο ειναι οτι ενω μπαινει το λινκ του νομου, παρακατω γραφει δεν έχει την ποιότητα και τις επιδόσεις που έχουν κανονικά τα προϊόντα αυτού του τύπου αλλα με καποιον μαγικο τροπο το ξεχναμε και γραφουμε μονο οτι η εγγυηση δε καλυπτει φθορες. Μπορει να ειναι καταστηματαρχης, anyway. 1
Diinekis21 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 @_Theo_ Mε RMA στη Logitech λογικά δε θα έχεις θέμα αφού σου έχουν απαντήσει θετικά. Aν έχεις διαφορές με μαγαζιά κάνε μια αναφορά εδώ ή εδώ Και μια καταγγελία εδώ Γενικά κοιτάνε πως θα τσιμπήσουν χρήματα από το service (πχ. τα 15€ που σου ζητάνε). Δε χρειάζονται ούτε διαπραγματεύσεις, ούτε ταλαιπωρίες αν πιστεύεις ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει καταχρηστικά το προιόν. Σου αρνούνται; Τους ενημερώνεις για τις κινήσεις σου και τις κάνεις, αν δεν αλλάξουν ρότα. 1
ptriv1 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ξεχάσατε να αναφέρετε το σημαντικότερο για τις εγγύησεις του Πλαισίου , έχουν σύστημα όταν πας προϊον εντός εγγύησης για αντικατάσταση σου κόβουν πιστωτικό μικρότερης αξίας όσο το πουλάνε μέσα στο σύστημα τους τώρα και όχι στην αξία παραστατικού αγοράς που σου έκοψαν. Εμένα μου τό έκαναν αυτό μια φορά πολύ παλία με έναν σκληρό δίσκο που είχε πάρει ένας πελάτης μου και πριν 2 χρόνια με ένα στικάκι TRANSCEND που το είχα πάρει 29,90 και την δεύτερη φορά που το πήγα για αλλαγή το πήραν πίσω κόβοντας πιστωτικό 7,90 και έγινα μπίλιες με τον διευθυντή του καταστήματος στην Μεταμόρφωση αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γιατί αυτό που μου τιμολόγησαν ήταν το ίδιο προϊόν με την άξια που το πούλαγαν την στιγμή της αντικατάστασης. Όσον αφορά το εγγύηση 2 χρόνια Πλαίσιο δεν την δίνουν αυτοί αλλά ο κατασκευαστής του προϊόντος και είναι απατεωνίστικο να το γράφουν έτσι. Μετά τον καυγά που έκανα δεν ξαναπάτησα στα καταστήματα τους ούτε συνδετήρες να αγοράσω μακριά και αγαπημένοι. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2018 από ptriv1 4
fredd0 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 26 λεπτά πριν, ptriv1 είπε Ξεχάσατε να αναφέρετε το σημαντικότερο για τις εγγύησεις του Πλαισίου , έχουν σύστημα όταν πας προϊον εντός εγγύησης για αντικατάσταση σου κόβουν πιστωτικό μικρότερης αξίας όσο το πουλάνε μέσα στο σύστημα τους τώρα και όχι στην αξία παραστατικού αγοράς που σου έκοψαν. Εμένα μου τό έκαναν αυτό μια φορά πολύ παλία με έναν σκληρό δίσκο που είχε πάρει ένας πελάτης μου και πριν 2 χρόνια με ένα στικάκι TRANSCEND που το είχα πάρει 29,90 και την δεύτερη φορά που το πήγα για αλλαγή το πήραν πίσω κόβοντας πιστωτικό 7,90 και έγινα μπίλιες με τον διευθυντή του καταστήματος στην Μεταμόρφωση αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γιατί αυτό που μου τιμολόγησαν ήταν το ίδιο προϊόν με την άξια που το πούλαγαν την στιγμή της αντικατάστασης. Όσον αφορά το εγγύηση 2 χρόνια Πλαίσιο δεν την δίνουν αυτοί αλλά ο κατασκευαστής του προϊόντος και είναι απατεωνίστικο να το γράφουν έτσι. Μετά τον καυγά που έκανα δεν ξαναπάτησα στα καταστήματα τους ούτε συνδετήρες να αγοράσω μακριά και αγαπημένοι. αυτο ναι, ειναι καραπαρανομο.
rofl Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) κι εγω παρομοια αντιμετωπιση απο πλαισιο με μεγαλη φθορα keycaps σε μηχανικο logitech. απο την πρωτη στιγμη ο υπαλληλος μου ειπε φυσιολογικη φθορα, ενω ειναι αρκετα διαδεδομενο γνωστο προβλημα κακης ποιοτητας υλικου στο συγκεκριμενο κ/β. με μανουρα οτι εγω δεν το αποδεχομαι το κραταει για μια βδομαδα, οπως του ειπα να επικοινωνησει με αντιπροσωπεια. μια βδομαδα + μετα το πληκτρολογιο γυριζει απο ελεγχο ως φυσιολογικη φθορα. εικαζω οτι ειχε σταλει στο κεντρικο service του πλαισιου. ** επειδη κανονικα ηταν τελευταια μερα της εγγυησης που το παρελαβα απο πλαισιο, στελνω καπακι mail στην logi. μετα κανα 15ημερο καθυστερησης λογω φορτου με χαζα αυτοματοποιημενα mail και ξαναστειλε φωτο και αποδειξη, αλλα χωρις καμια ταλαιπωρια, μολις μιλησα με εκπροσωπο no questions asked δρομολογησε και μια βδομαδα μετα ειχα τα keycaps στην πορτα μου απο ολλανδια. *** να μη θεωρησω οτι ουτε καν το πλαισιο μπηκε στον κοπο να μιλησει με logi? οταν παιρνεις κατι μαυρο και γινεται ασπρο (κυριολεκτω) μεσα στην εγγυηση οχι δεν ειναι φυσιολογικη φθορα 😂 ειλικρινα το πλαισιο τα τελευταια 6-7 χρονια τραγικη ποικιλια και τιμες στο 99% των περιπτωσεων πλεον και service, Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2018 από rofl
Lanike71 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, ptriv1 είπε Ξεχάσατε να αναφέρετε το σημαντικότερο για τις εγγύησεις του Πλαισίου , έχουν σύστημα όταν πας προϊον εντός εγγύησης για αντικατάσταση σου κόβουν πιστωτικό μικρότερης αξίας όσο το πουλάνε μέσα στο σύστημα τους τώρα και όχι στην αξία παραστατικού αγοράς που σου έκοψαν. Εμένα μου τό έκαναν αυτό μια φορά πολύ παλία με έναν σκληρό δίσκο που είχε πάρει ένας πελάτης μου και πριν 2 χρόνια με ένα στικάκι TRANSCEND που το είχα πάρει 29,90 και την δεύτερη φορά που το πήγα για αλλαγή το πήραν πίσω κόβοντας πιστωτικό 7,90 και έγινα μπίλιες με τον διευθυντή του καταστήματος στην Μεταμόρφωση αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι γιατί αυτό που μου τιμολόγησαν ήταν το ίδιο προϊόν με την άξια που το πούλαγαν την στιγμή της αντικατάστασης. Όσον αφορά το εγγύηση 2 χρόνια Πλαίσιο δεν την δίνουν αυτοί αλλά ο κατασκευαστής του προϊόντος και είναι απατεωνίστικο να το γράφουν έτσι. Μετά τον καυγά που έκανα δεν ξαναπάτησα στα καταστήματα τους ούτε συνδετήρες να αγοράσω μακριά και αγαπημένοι. Τα ίδια και σε μένα με σκληρό δίσκο.
papoys1 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 7 ώρες πριν, _Theo_ είπε Δεν αρνήθηκαν να το στείλουν για RMA, να είμαστε ακριβείς. Το είπα και στο αρχικό ποστ. Άρα το πλαίσιο κανονικά έκανε τη δουλειά του και κακώς του τα χώνουμε τουλάχιστον για τη συγκεκριμένη περίπτωση.(Ας του τα χώσουμε για άλλα που τυχόν σας έχουν τύχει εγώ δεν θα του τα χώσω γιατί όσα προιόντα έχω πάρει από εκεί πολλά είναι και πάνω από 10ετία όλα μα όλα λειτουργούν χωρίς προβλήματα.Θα σας πω ότι ο υπολογιστής που χρησιμοποιώ είναι turbo 10+ χρόνων και το μόνο πρόβλημά του μέχρι τώρα είναι ότι κολλάει κάποια φορές η έξοδος θύρας του DVD το οποίο δεν είναι turbo αλλά LG.) Στο θέμα τώρα μετά το δικό μου λιβάνισμα στο πλαίσιο.Από τη διετή δική του εγγύηση διαπίστωσε ότι δεν καλυπτόταν και πολύ σωστά έκανε. Σου λέει το σπάσιμο των γάντζων αν δεν έγινε από κακή χρήση αλλά απλά στην πληκτρολόγηση,οφείλετε σε κακή κατασκευή η χρήση ακατάλληλων υλικών για τα οποία η κύρια και αποκλειστική ευθύνη είναι της logitech οπότε το στέλνουμε εκεί και αυτή θα αποφασίσει. Ξέρω ότι πολλοί θα μου τα χώσουν για την εγγραφή μου αυτή αλλά δεν πειράζει.Γέρος είμαι και ψωνίζω και από πλαίσιο γιατί είναι δίπλα μου και με βολεύει. 2 1
TEDTREDY Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Μιλησε με την Logitech μηπως και στο αντικαταστήσει η ιδια χωρις να εμπλακει το πλαισιο.
HPPRO Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 14 ώρες πριν, filip123go είπε Αυτό ακριβώς. Δυστυχώς έτσι είναι. Τώρα τι τι έπρεπε να κάνει το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο είναι άλλο θέμα. Και δεν είχα ποτέ πάρε-δωσε με Logitech αντιπροσωπεία, αλλά όλες οι υπόλοιπες, βλέπουν πρώτα το χαλασμένο προϊόν και μετά σου δίνουν καινούριο. Η Dell σου στέλνει τεχνικό σπίτι, η lg Hellas στέλνει κούριερ και έρχεται και το παίρνει κλπ. Ποτέ δεν μου έχει τύχει να πάρω τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία, να τους πω ότι κάτι χάλασε και να μου στείλουν καινούριο. Και είναι και το λογικό... Το πιο απλό να σου πω, μπορεί να έχει χυθεί νερό στο πληκτρολόγιο. Πώς θα σου το αλλάξουν χωρίς να το δουν (δεν λέω ότι όντως έτσι έγινε, ένα παράδειγμα σου φέρνω). Εμένα πέρσυ η microsoft hellas μου άλλαξε σετ πληκτρολόγιο ποντίκι εντός εγγύησης χωρίς κανένα έλεγχο. Έστειλαν με courier την αντικατάσταση χωρίς να ζητήσουν το χαλασμένο 1
chill Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Επικοινώνησε απευθείας με μητρική logitech... μου έχουν αντικαταστήσει από g19 μέχρι g35. Το g35 μάλιστα εκτός εγγύησης. Την επόμενη είχα τα νέα στην πόρτα μου....οι τύποι είναι οι θεοί του rma!!! 2
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, papoys1 είπε Άρα το πλαίσιο κανονικά έκανε τη δουλειά του και κακώς του τα χώνουμε τουλάχιστον για τη συγκεκριμένη περίπτωση.(Ας του τα χώσουμε για άλλα που τυχόν σας έχουν τύχει εγώ δεν θα του τα χώσω γιατί όσα προιόντα έχω πάρει από εκεί πολλά είναι και πάνω από 10ετία όλα μα όλα λειτουργούν χωρίς προβλήματα.Θα σας πω ότι ο υπολογιστής που χρησιμοποιώ είναι turbo 10+ χρόνων και το μόνο πρόβλημά του μέχρι τώρα είναι ότι κολλάει κάποια φορές η έξοδος θύρας του DVD το οποίο δεν είναι turbo αλλά LG.) Στο θέμα τώρα μετά το δικό μου λιβάνισμα στο πλαίσιο.Από τη διετή δική του εγγύηση διαπίστωσε ότι δεν καλυπτόταν και πολύ σωστά έκανε. Σου λέει το σπάσιμο των γάντζων αν δεν έγινε από κακή χρήση αλλά απλά στην πληκτρολόγηση,οφείλετε σε κακή κατασκευή η χρήση ακατάλληλων υλικών για τα οποία η κύρια και αποκλειστική ευθύνη είναι της logitech οπότε το στέλνουμε εκεί και αυτή θα αποφασίσει. Ξέρω ότι πολλοί θα μου τα χώσουν για την εγγραφή μου αυτή αλλά δεν πειράζει.Γέρος είμαι και ψωνίζω και από πλαίσιο γιατί είναι δίπλα μου και με βολεύει. ψωνιζε απ οπου θες, δε μ φαινεται περιεργο, εχω δει και μεσηλικες που εμπιστευονται αποκλειστικα πλαισιο (true story). αυτο δεν αλλαζει οτι πουλανε με κανενα σκοπο να τηρησουν την εγγυηση οταν αυτες αρχισουν να εμφανιζουν το ενα προβλημα πισω απ τ αλλο (τουβλοΧ). δε φανταζεσαι τι πολεμους εκανα καθε φορα μαζι τους θα πιστευε κανεις οτι τουλαχιστο οταν σκας ποσα λεφτα περισσοτερα απ οτι ενα σκρουτζομαγαζο, τοτε θα εχριζες τουλαχιστο μια πιο ανθρωπινη αντιμετωπιση (οχι οτι ολα τα σκρουτζ ειναι ιδια, εχω πετυχει μαγαζια που βαζουν τα γυαλια στο καθε πλαισιο).
godfather0991 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Το θέμα νομίζω είναι η συμπεριφορά (αν όντως έγιναν έτσι τα πράγματα). Δεν είναι σωστό ένα μαγαζί να φέρεται στους πελάτες με αυτό τον τρόπο ακόμα και αν έχουν άδικο. Μπορείς να αρνηθείς ευγενικά και να εξηγήσεις γιατί δεν σε καλύπτει η εγγύηση. Αφού όμως ο πελάτης επικοινώνησε με την logitech και εκείνοι συμφώνησαν να αλλαχθεί δεν βρίσκω τον λόγο να μην αλλαχθεί εφόσον το κόστος για το πλαίσιο είναι πραγματικά μικρό. Γιατί να χάσεις έναν πελάτη? Το πλαίσιο πραγματικά είναι μια αλυσίδα η οποία δεν είναι εμπιστοσύνης γενικά. Όχι μόνο σε εξυπηρέτηση αλλά σε τιμές και service (όχι πάντα αλλά πολλές φορές). Για μενα πια είναι πιο αξιόπιστο να αγοράσεις από μερικά παιδιά από το insomnia παρά από πλαίσιο. Και δυστυχώς έχει επιβεβαιώσει και πολλές φορές την κακή φήμη που έχει όσο αναφορά την παροχή εργασίας. Το πως φέρεται στους υπαλλήλους, τι τους πληρώνει κτλ. (όχι ότι άλλες αλυσίδες είναι καλύτερες public κ.α.)
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Aκομα δεν εχω καταλαβει ποιο ειναι το προβλημα. Το πλαισιο δεχεται να του αντικαταστησει το πληκτρολογιο με διαδικασια RMA. Κατα γραμμα δηλαδη οτι προβλεπεται σε τετοιες περιπτωσεις. Ο ts ομως δεν ικανοποιειται με αυτην την αντιμετωπιση ( ; ), απαιτωντας απο το πλαισιο να του κανει επι τοπου αλλαγη/επισκευη. Δικαιωμα του να ζηταει οτι θελει, αλλα αυτο δε συνεπαγεται και υποχρεωση του καταστηματος να κανει κατι περισσοτερο απ'οσα προβλεπονται στην συμφωνια εγγυησης. Και καπως ετσι φτασαμε στις 8 περιττες σελιδες, συν το αρχικο ποστ που γραφτηκε μια εκθεση ιδεων για να καταληξουμε οτι το πλαισιο προσεφερε RMA, αλλα δεν το δεχτηκε ο πελατης... Αυθαιρετα υποθετω οτι απλως δεν αρεσε η συμπεριφορα του υπαλληλου με τον οποιο μιλησε. Ή η φατσα του. Η εναλλακτικη ειναι ο πελατης-ts να μην εχει ιδεα απο το πώς δουλευει το RMA/εγγυησεις και γενικοτερα η αγορα και να νομιζει οτι ετυχε κακης αντιμετωπισης, ενω πρακτικα ειχε την προβλεπομενη τυπικη αντιμετωπιση (RMA) που εχουν ολοι. That being said τον τιτλο του τοπικ τον λες και clickbait. Οπως και την χειραγωγηση που γινεται στο πρωτο ποστ (ο τροπος περιγραφης των γεγονοτων οδηγει ευκολα στο συμπερασμα οτι το πλαισιο εχει κανει κατι λαθος, ενω η προταση που αποδεικνυει οτι ηταν τυπικο που ειναι και η ουσια, αναφερθηκε μεσα σε μιση σειρα, ενω σπαταληθηκαν ολοκληρες παραγραφοι για να μαθουμε τους ανουσιους διαλογους με το μισο προσωπικο του καταστηματος και της αντιπροσωπειας). Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2018 από YourTrueLegend 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις