Προς το περιεχόμενο

Εμπειρία απο την ασφάλιση κινητού στην Generali/Ξηρογιαννόπουλος + Φωτος απο συνομιλίες


Dimitrios51

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο παρών άρθρο θα αναλύσω την εμπειρία μου και θα σας παρέχω φωτογραφίες απο την επικοινωνία μου με την ασφαλιστική εταιρεία Generali, για μία ασφάλεια που είχα κάνει μέσω της ασφαλιστικής εταιρείας Ξηρογιαννόπουλος για το κινητό τηλέφωνο μου Samsung Note 8.


Η ασφάλεια κόστισε 35€ και η πληρωμή βέβαια έγινε άμεσα και μετά απο αρκετούς μήνες(τον σεπτέμβρη) μου έσπασε η οθόνη, και έτσι αφου το κινητό ήτανε ακόμα εντός ασφάλειας επικοινώνησα με τον Ξηρογιαννόπουλο και μου είπαν τι να κάνω. Έπρεπε να στείλω φωτογραφέις απο την ζημιά στην generali,αποδειξη αγορας, το πιστοποιητικό ασφαλισης,ιμει και λοιπές ιστορίες κι έπειτα περίμενα απάντηση για το εάν θα το δεχτούν για να καλύψουν τα έξοδα επισκευής(!) και όχι αντικατάστασης. Τέλος πάντων εκανα την επισκευή σε γνωστό με τελικό κόστος 350€.
Επικοινώνησα ξανά με την Generali μετά απο μία χρονική περίοδο και αυτοί ζήτησαν να τους στείλω σε φωτογραφία ξανά τα τιμολόγια αγοράς/επισκευής και ξαναζήτησαν πάλι να τους στείλω πιστοποιητικό ασφάλισης, αποδειξη αγορας κινητού,ιμει, IBAN κλπ.
Όπως μπορείτε να δείτε στα screenshot τα οποία θα επισυνάψω, είναι μεγάλη ταλαιπωρία. Ταλαιπωρούν τον κόσμο χωρίς λόγο συν ότι αργούν να απαντήσουν στα emails. Επιχείρησα να τους καλέσω μία φορά(λογο του ότι βρίσκομαι στο εξωτερικό προτίμησα τα emails) και ένας αχρηστος υπάλληλος μου έλεγε διάφορα, ρώταγε ημερομηνία γέννησης για επαλήθευση, ενώ δεν είχα δηλώσει κάποια ημερομηνία, και έλεγε ότι το ΑΦΜ ειναι λάθος(και απο παρατήρηση που είχα κάνει στο πιστοποιητικό ασφάλισης το είχανε γράψει οι ίδιοι λάθος).
Τέλος πάντων, οι 30 μέρες γίναν 45, oi 45 52 και στο τέλος κλείσαμε 2 μήνες. Χθες μου μπήκε ένα μέρος των χρημάτων μου στον λογαριασμό(
286,93€) επειδή οι κύριοι λένε ότι αφαιρουν τον ΦΠΑ! Και άμα θέλω να μου αποζημιώσουν και τον ΦΠΑ θα χρειαστεί να τους στείλω τα τιμολόγια στην διεύθυνση τους!


Πολύ το κούραρα, ρίχτε μια ματιά στα screenshot και βγάλτε συμπεράσματα. Ξανασκεφτήτε το εαν έχετε τα χρήματα και τον χρόνο για να «επενδύσετε» στην ασφάλιση του κινητού σας και πείτε μου τις δικές σας εμπειρίες με την Generali ή παρόμοιες κλεφτασφαλιστικές.

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ε, στείλε την απόδειξη/τιμολόγιο για να πάρεις και τα υπόλοιπα.

Στα αυτοκίνητα αντίστοιχα, έτσι δεν δουλεύει η διαδικασια αποζημίωσης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυχαινει να γνωριζω οτι το τμημα αποζημιωσεων της generali πνιγεται στην δουλεια, δεν λεω οτι αυτος ειναι ο μοναδικος λογος της καθυατερησης, απλα το αναφερω.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και τι τον νοιάζει αυτόν που πληρώνει αν πνίγονται ή αν δεν πνίγονται στη δουλειά; Όταν τους πληρώνεις το ασφάλιστρο, δέχονται αυτοί καθυστερήσεις επειδή θα πνίγεσαι εσυ;

  • Like 14
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 286,93 που το βρηκαν? προφανως και δεν ειναι το 24$% του φπα καθως αυτο βγαινει 282 κατι...

ελεγχετε απο το τμημα ζημιων...

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ....

δεν νομιζω οτι χρειαζεται καν να δω αλλες φωτο

1 ώρα πριν, tsioulak είπε

Τυχαινει να γνωριζω οτι το τμημα αποζημιωσεων της generali πνιγεται στην δουλεια, δεν λεω οτι αυτος ειναι ο μοναδικος λογος της καθυατερησης, απλα το αναφερω.

πνιγονται αλλα ας κανουν και κανενα ιδιαιτερο μην γραφουν με ορθογραφικα ...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι έχει κανει λάθος η ασφαλιστική κάπου. Κανονικά για την εξόφληση πρέπει να τους στείλεις την απόδειξη επισκευής. Εσύ έκοψες τιμολόγιο και τους το έστειλες με μέιλ. Σχετικά με το χρόνο αποζημίωσης είναι όντως αρκετός. Ομως οι όροι έλεγαν κάτι άλλο; 

Σχετικά με τον τελευταίο ερώτημα σου, κρίνεται στο τι θέλει ο καθένας. Έδωσες 35, και σου δίνουν πίσω 350. Ε δε τα λες και λίγα. 

Τέλος να αναφέρω ότι έχω χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη ασφάλεια, και με εξόφλησαν σε όλο το ποσό επισκευής που τους έστειλα. Ο μόνος όρος τους ήταν η επισκευή να μην ξεπερνάει την αξία του κινητού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fylatos είπε

Υπάρχει λόγος που πρήζουν. Πολλοί λένε άντε γ.... και το παρατάνε. Που να δεις στις υγείας τι γίνεται

Ισχύει 100% αυτό.

 

Σε ταράζουν στους όρους και στα έγγραφα μέχρι να πεις άντε και.... Και να αφήσεις τα λεφτά σου...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, zeys13 said:

Δε νομίζω ότι έχει κανει λάθος η ασφαλιστική κάπου. Κανονικά για την εξόφληση πρέπει να τους στείλεις την απόδειξη επισκευής. Εσύ έκοψες τιμολόγιο και τους το έστειλες με μέιλ. Σχετικά με το χρόνο αποζημίωσης είναι όντως αρκετός. Ομως οι όροι έλεγαν κάτι άλλο; 

Σχετικά με τον τελευταίο ερώτημα σου, κρίνεται στο τι θέλει ο καθένας. Έδωσες 35, και σου δίνουν πίσω 350. Ε δε τα λες και λίγα. 

Τέλος να αναφέρω ότι έχω χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη ασφάλεια, και με εξόφλησαν σε όλο το ποσό επισκευής που τους έστειλα. Ο μόνος όρος τους ήταν η επισκευή να μην ξεπερνάει την αξία του κινητού.

Και επειδή έδωσε 35 και του έδωσαν 350 τι σημαίνει; Αυτοί κοστολόγησαν οτι για αυτό το κινητό η ασφάλεια κοστιζει 35Ευρώ (δεν νομίζω να μπαίνουν μέσα), αν κόστιζε παραπάνω η ασφάλεια ας το έλεγαν, αν είναι βλάκες αυτοι που υπολογίζουν τα ασφάλιστρα δικό τους πρόβλημα. Έδωσε όσα του ζήτησαν, δεν του έκαναν καλύτερη τιμη γιατί είναι ομορφόπαιδο (που μπορεί να ισχύει). Στα υπόλοιπα συμφωνώ χοντρικά :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Alxnks είπε

Ε, στείλε την απόδειξη/τιμολόγιο για να πάρεις και τα υπόλοιπα.

Στα αυτοκίνητα αντίστοιχα, έτσι δεν δουλεύει η διαδικασια αποζημίωσης;

Η διαδικασια ναι.Ο χρονος οχι.Σε αυτοκινητο ερχεται πχ για μια στραπατσαρισμενη πορτα ερχεται πρωτα ο εμπειρογνωμονας,πας εσυ σε συνεργειο.βγαζουν το κοστος,ενημερωνεις πρωτα την ασφαλεια για το αν καλυπτει το συγκεκριμενο ποσο και σχεδον αμεσα μπαινουν τα λεφτα.Αν ειναι και γνωστος ο μαστορας δεν βγαζεις ουτε ευρω απο την τσεπη και τον πληρωνεις μολις στα δωσει η ασφαλεια.Στην γερμανια ερχεται ο εμπειρογνωμονας βγαζει ενα κοστος(συνηθως μεγαλυτερο απο οσο ειναι το πραγματικο) σου δινουν τα λεφτα και δεν ασχολουνται τι θα κανεις.Μπορεις και να τα κρατησεις,το εχουν κανει γνωστοι μου.

Επεξ/σία από fastnq2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εσύ τώρα θες να σου πληρώσουν αυτοί τον ΦΠΑ και μετά να περάσεις τα τιμολόγια σαν έξοδα στην εφορία για να τα 'πάρεις' κι απο κει;; 🤣

Ωραίος!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, fastnq2 είπε

Η διαδικασια ναι.Ο χρονος οχι.Σε αυτοκινητο ερχεται πχ για μια στραπατσαρισμενη πορτα ερχεται πρωτα ο εμπειρογνωμονας,πας εσυ σε συνεργειο.βγαζουν το κοστος,ενημερωνεις πρωτα την ασφαλεια για το αν καλυπτει το συγκεκριμενο ποσο και σχεδον αμεσα μπαινουν τα λεφτα.Αν ειναι και γνωστος ο μαστορας δεν βγαζεις ουτε ευρω απο την τσεπη και τον πληρωνεις μολις στα δωσει η ασφαλεια.Στην γερμανια ερχεται ο εμπειρογνωμονας βγαζει ενα κοστος(συνηθως μεγαλυτερο απο οσο ειναι το πραγματικο) σου δινουν τα λεφτα και δεν ασχολουνται τι θα κανεις.Μπορεις και να τα κρατησεις,το εχουν κανει γνωστοι μου.

Οι δικές μου συναναστροφές και εμπειρίες με ασφαλιστικές και αποζημιώσεις, στην Ελλάδα (και στην Αγγλία), δεν ήταν όπως ακριβώς περιγράφεις, αλλά οκ.

Σε κάθε περίπτωση, ο ts από ότι φαίνεται δεν ακολούθησε ούτε αυτό που περιγράφεις εσύ, δεν είδα να επικοινώνησε το πιθανο κόστος επισκευής ώστε να πάρει απάντηση αν/πώς καλύπτεται. Όφειλε να γνωρίζει τους όρους του συμβολαίου που έχει βάλει την υπογραφή του κι αν όχι, τουλαχιστον να ρωτήσει πριν πράξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

Και επειδή έδωσε 35 και του έδωσαν 350 τι σημαίνει; Αυτοί κοστολόγησαν οτι για αυτό το κινητό η ασφάλεια κοστιζει 35Ευρώ (δεν νομίζω να μπαίνουν μέσα), αν κόστιζε παραπάνω η ασφάλεια ας το έλεγαν, αν είναι βλάκες αυτοι που υπολογίζουν τα ασφάλιστρα δικό τους πρόβλημα. Έδωσε όσα του ζήτησαν, δεν του έκαναν καλύτερη τιμη γιατί είναι ομορφόπαιδο (που μπορεί να ισχύει). Στα υπόλοιπα συμφωνώ χοντρικά :)

Δεν το ανέφερα επειδή πλήρωσε πολλά η λίγα. Το ανέφερα σε σχέση με αυτό που λέει ο ts ( Πολύ το κούραρα, ρίχτε μια ματιά στα screenshot και βγάλτε συμπεράσματα. Ξανασκεφτήτε το εαν έχετε τα χρήματα και τον χρόνο για να «επενδύσετε» στην ασφάλιση του κινητού σας και πείτε μου τις δικές σας εμπειρίες με την Generali ή παρόμοιες κλεφτασφαλιστικές ). Αγόρασε ενα κινητό που κάνει 500-600 ευρώ, δε ξέρω και εγώ πόσα. Και σου ζητάνε ενα ποσό της τάξης των 35 ευρώ για ασφάλεια. Εγώ πάντως θα τα έδινα. Έτσι όπως το γράφει είναι σαν να μετάνιωσε που έκανε την ασφάλεια. Αυτό σχολιάζω. Αν δεν το είχε ασφαλίσει και δεν έπαιρνε φράγκο, θα ήταν καλύτερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...