Προς το περιεχόμενο

Η απαράδεκτη Wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.
Εδώ και ενάμιση χρόνο είμαι συνδρομητής VDSL στη Wind.
Εκτός από μία βλάβη πριν λίγους μήνες που φτιάχτηκε μέσα σε μία-δύο μέρες (λογικό και ανθρώπινο) όλα ήταν καλά και παράπονο ουδέν από τις υπηρεσίες της εταιρίας. Από την Πέμπτη το μεσημέρι (22/11) ξαφνικά κόπηκε το ίντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο ταυτόχρονα. Πήρα την τεχνική υποστήριξη και περίμενα, όπως είπαν, να επικοινωνήσουν μαζί μου. Επειδή δεν είμαι άσχετος με το άθλημα, έβαλα άλλο ρούτερ επάνω μήπως έφταιγε το δικό μου, αλλά ήταν ΟΚ. Επίσης, άλλαξα το τηλεφωνικό καλώδιο, αλλά κι αυτό μια χαρά. Υπέθεσα, λοιπόν, ότι το θέμα έίναι της εταιρίας και περίμενα να το χειριστούν.
Όταν μετά πό δύο μέρες (24/11) τους πήρα πάλι, είπαν πως είχαν επικοινωνήσει μαζί μου (ψέμα) ενώ ουδέποτε έλαβα κλήση στο κινητό που τους είχα δώσει για επικοινωνία. Τους ρώτησα τι γίνεται και μου είπαν πως το "χειρίζονται" και πως πράγματι έβλεπαν ότι δεν υπάρχει καν γραμμή που να παίζει.
Έκτοτε, παίρνω δύο φορές την ημέρα, ενώ θα έπρεπε να παίρνουν αυτοί και να ενημερώνουν, και όποιος βγαίνει στη γραμμή λέει το ίδιο ποίημα.
"Δεν μπορώ να σας πω τίποτα άλλο εγώ, θα σας πάρουν τηλέφωνο". Αυτό, εδώ και τρεις ημέρες που τους παίρνω πρωί-βράδυ.
Χθες, λοιπόν, δεν άντεξα πλέον και τους είπα-εννοώντας κάθε λέξη-πως αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σήμερα το πρωί, θα διαβάσουν τα χαμπέρια τους εδώ.
Πριν λίγο, πάλι, αφού κάλεσα και τους είπα ότι θα προσβάλω το συμβόλαιο, και αφού πάντα παραδέχονται ότι έχω δίκιο, και "να κάνω λίγη υπομονή ακόμα", αν και έχουν περάσει έξι (6) μέρες που δεν έχω ούτε σταθερό ούτε και ίντερνετ που πληρώνω και ποτέ δεν έχω αφήσει λογαριασμό απλήρωτο, μου είπαν ότι το ίδιο "δευτεροβάθμιο κλιμάκιο" που χειρίζεται τη βλάβη πέντε μέρες τώρα, θα με πάρει τηλέφωνο αύριο. Πλέον η υπομονή τελείωσε.

Απευθύνομαι στη Wind ευθέως, λοιπόν, και τους λέω: