Προς το περιεχόμενο

Η απαράδεκτη Wind


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.
Εδώ και ενάμιση χρόνο είμαι συνδρομητής VDSL στη Wind.
Εκτός από μία βλάβη πριν λίγους μήνες που φτιάχτηκε μέσα σε μία-δύο μέρες (λογικό και ανθρώπινο) όλα ήταν καλά και παράπονο ουδέν από τις υπηρεσίες της εταιρίας. Από την Πέμπτη το μεσημέρι (22/11) ξαφνικά κόπηκε το ίντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο ταυτόχρονα. Πήρα την τεχνική υποστήριξη και περίμενα, όπως είπαν, να επικοινωνήσουν μαζί μου. Επειδή δεν είμαι άσχετος με το άθλημα, έβαλα άλλο ρούτερ επάνω μήπως έφταιγε το δικό μου, αλλά ήταν ΟΚ. Επίσης, άλλαξα το τηλεφωνικό καλώδιο, αλλά κι αυτό μια χαρά. Υπέθεσα, λοιπόν, ότι το θέμα έίναι της εταιρίας και περίμενα να το χειριστούν.
Όταν μετά πό δύο μέρες (24/11) τους πήρα πάλι, είπαν πως είχαν επικοινωνήσει μαζί μου (ψέμα) ενώ ουδέποτε έλαβα κλήση στο κινητό που τους είχα δώσει για επικοινωνία. Τους ρώτησα τι γίνεται και μου είπαν πως το "χειρίζονται" και πως πράγματι έβλεπαν ότι δεν υπάρχει καν γραμμή που να παίζει.
Έκτοτε, παίρνω δύο φορές την ημέρα, ενώ θα έπρεπε να παίρνουν αυτοί και να ενημερώνουν, και όποιος βγαίνει στη γραμμή λέει το ίδιο ποίημα.
"Δεν μπορώ να σας πω τίποτα άλλο εγώ, θα σας πάρουν τηλέφωνο". Αυτό, εδώ και τρεις ημέρες που τους παίρνω πρωί-βράδυ.
Χθες, λοιπόν, δεν άντεξα πλέον και τους είπα-εννοώντας κάθε λέξη-πως αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σήμερα το πρωί, θα διαβάσουν τα χαμπέρια τους εδώ.
Πριν λίγο, πάλι, αφού κάλεσα και τους είπα ότι θα προσβάλω το συμβόλαιο, και αφού πάντα παραδέχονται ότι έχω δίκιο, και "να κάνω λίγη υπομονή ακόμα", αν και έχουν περάσει έξι (6) μέρες που δεν έχω ούτε σταθερό ούτε και ίντερνετ που πληρώνω και ποτέ δεν έχω αφήσει λογαριασμό απλήρωτο, μου είπαν ότι το ίδιο "δευτεροβάθμιο κλιμάκιο" που χειρίζεται τη βλάβη πέντε μέρες τώρα, θα με πάρει τηλέφωνο αύριο. Πλέον η υπομονή τελείωσε.

Απευθύνομαι στη Wind ευθέως, λοιπόν, και τους λέω:

* Ντροπή σας, κύριοι και κυρίες που διατείνεστε πως φτιάχνετε μία πρωτοπόρα σε υπηρεσίες εταιρία που σκοπό έχει την άψογη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του εκάστοτε πελάτη.
* Δύο φορές ντροπή σας που εν έτει 2018 και διαμένοντας σε προάστιο των Αθηνών, κανείς δεν φιλοτιμείται να πάρει τον πελάτη και να του μιλήσει απλά, λέγοντάς του πώς εξελίσσεται η πορεία της βλάβης.
* Τρεις φορές ντροπή σας, γιατί δεν βγαίνει κανείς προϊστάμενος στο τηλέφωνο, γιατί "δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό", λέει.
* Τέσσερις φορές ντροπή σας, γιατί ο πελάτης είναι εγγεγραμμένος (από εσάς) στα παλαιότερα των υποδημάτων σας και έχει ευτελιστεί, ζητώντας το στοιχειώδες δικαίωμά του σε αυτό που πληρώνει για να έχει, δηλαδή την επικοινωνία με τον έξω κόσμο.
* Πέντε φορές ντροπή σας που-απ' ό,τι μου είπαν πριν λίγο στο τηλέφωνο-κανείς δεν έχει πάει αυτοπροσώπως στο ΚΑΦΑΟ της περιοχής να δει αν απλά έχει ξεκουμπωθεί το καλώδιο, αλλά "το χειρίζονται μέσα από το κτήριο της ΤΥ".

Αύριο θα δω τι διακιώματα έχω να αποχωρήσω από την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αυτή εταιρία που δείχνει μηδενικό σεβασμό στον πελάτη.
Ελπίζω-μάταια, μάλλον-να το δει κάποιος ιθύνων της εταιρίας και να διορθώσει το πρόβλημα, αλλά εφόσον έξι μέρες τώρα μας έχουν γραψει κανονικά, γιατί να γίνει μετά τη δημοσίευση του νήματος αυτού;

Απλά θεώρησα, όμως, πως ο καταναλωτής πρέπει να ακούσει το συμβάν για να κανονίσει την πορεία του.

Ευχαριστώ για το βήμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι, μιλάμε για ένα μπάχαλο. Από υπηρεσίες δεν είχα πρόβλημα, αλλά κάθε τρεις και λίγο λάθος λογαριασμούς. Το να συνεννοηθείς μαζί τους ήταν ένα μαρτύριο, όταν έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ, το πρόβλημα διορθωνόταν την επόμενη μέρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν το δωσαν βλαβη σε οτε καληνυχτα και εφεξε.τον τελευταιο καιρο οι βλαβες στον οτε αντι να λυνονται σε 48 ωρες λυνονται σε 148.απειρες κθυστερησεις σε αρσεις βλαβων σε προγραμματισμους συνδυαστικων ,σε μετατροπες σε vdsl vpu  κτλ κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όντως, το έδωσαν ως βλάβη στον ΟΤΕ μετά από μία βδομάδα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί έπρεπε να περάσουν 7 μέρες για να στείλουν άνθρωπο στο σπίτι να δει ότι πράγματι δεν είναι θέμα δικής μας καλωδίωσης ή βραχυκυκλώματος. Τους το είχα πει ότι εφόσον δεν υπάρχει καν τηλεφωνική γραμμή που να παίζει, κάτι έγινε στο ΚΑΦΑΟ.

Σήμερα το πρωί φτιάχτηκε και είναι ΟΚ.

Επεξ/σία από sdim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς που τελικά μετά από τόσες μέρες εξυπηρετήθηκες. Σε παρόμοια περίπτωση αυτό που είχα κάνει ήταν να αλλάξω πάροχο. 
Όταν με πήραν τηλέφωνο να μου πουν γιατί, τους ανέφερα τη βλάβη και ως δια μαγείας φτιάχτηκε την επόμενη μέρα.
Τυχαίο? Ίσως.

Και μετά απορούν κάποιοι γιατί λέει πληρώνουμε ακριβό internet ενω "στα εξωτερικά με 0,001€ παίρνεις 2gbps γραμμή". 

Εδώ ρε μάγκες δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν ένα τεχνικό, ζητάτε και τεχνολογίες αιχμής και γραμμές και ταχύτητες και εξυπηρέτηση? Να ξέρουμε λίγο που ζούμε, δεν είναι κακό. Είμαστε μια Ουγκάντα στην Ευρώπη, πάλι καλά να λέμε. Αν στη χρεώνουν 5€ το γραμμή ποιός θα στην εγκαταστήσει μετά που δεν θα έχουν λεφτά να πληρώσουν ούτε το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ internet, εσύ ο ίδιος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω αναλογη περίπτωση  με την vodafone βλαβη απο 26/11 απο τοτε ειμαι χωρις ιντερνετ και σταθερο. Δευτερη μερα μου λενε οτι έρχεται ο τεχνικος, δεν επικοινωνουν να εξηγήσουν τι γινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 minutes ago, sdim said:

Όντως, το έδωσαν ως βλάβη στον ΟΤΕ μετά από μία βδομάδα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί έπρεπε να περάσουν 7 μέρες για να στείλουν άνθρωπο στο σπίτι να δει ότι πράγματι δεν είναι θέμα δικής μας καλωδίωσης ή βραχυκυκλώματος. Τους το είχα πει ότι εφόσον δεν υπάρχει καν τηλεφωνική γραμμή που να παίζει, κάτι έγινε στο ΚΑΦΑΟ.

Σήμερα το πρωί φτιάχτηκε και είναι ΟΚ.

Το ότι το έδωσαν σε 1 βδομάδα στο είπαν από τη Wind ή ο ΟΤΕ (μπορεί να πέτυχες τον τεχνικό στο δρόμο)? Γιατί στην δικιά μου περίπτωση τον Οκτώβριο, ενώ το είχαν δώσει άμεσα (Wind) ο ΟΤΕ έκανε να έρθει 7-8 μέρες...

Επεξ/σία από ThReSh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
53 minutes ago, Riddel said:

Ξερει καπιος αν μπορω να κανω κατι 8 μερες χωρις ιντερνετ, σταθερο

Προσωρινά αν έχεις κινητό στην ίδια εταιρεία ζήτα να σου κάνουν εκτροπή εκεί και να δώσουν λεπτά ομιλίας και πολλα MB τσαμπέ. 

Για την βλάβη πρήζε κάθε μέρα και κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστω για την απάντηση, τελικα μεσο τριτων εμαθα οτι δεν ηρθε ο τεχνικος δυο μερες τωρα λογωκαιρου, σημερα ο καιρος στην Κρήτη ειναι ηλιόλουστος 

 

Ειναι τραγικο

Επεξ/σία από Riddel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα έχει ποντικούς στο καφαο και κουνάνε τα καλώδια  :P .Μια έχω μια δεν έχω  αλλά στο ζεύγος σχεδόν δε μετράω τάση   3 φορες εχω ζητησει αλλαγη ζευγους τιποτα δεν εχουν κανει .  Εχω συνδεσει καλωδιο κατευθειαν εξω . Τι να κανω να ξαναδηλωσω βλαβη ?

 

 

Capture.PNG

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/11/2018 στις 11:41 ΜΜ, sdim είπε

Καλησπέρα σε όλους.
Εδώ και ενάμιση χρόνο είμαι συνδρομητής VDSL στη Wind.
Εκτός από μία βλάβη πριν λίγους μήνες που φτιάχτηκε μέσα σε μία-δύο μέρες (λογικό και ανθρώπινο) όλα ήταν καλά και παράπονο ουδέν από τις υπηρεσίες της εταιρίας. Από την Πέμπτη το μεσημέρι (22/11) ξαφνικά κόπηκε το ίντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο ταυτόχρονα. Πήρα την τεχνική υποστήριξη και περίμενα, όπως είπαν, να επικοινωνήσουν μαζί μου. Επειδή δεν είμαι άσχετος με το άθλημα, έβαλα άλλο ρούτερ επάνω μήπως έφταιγε το δικό μου, αλλά ήταν ΟΚ. Επίσης, άλλαξα το τηλεφωνικό καλώδιο, αλλά κι αυτό μια χαρά. Υπέθεσα, λοιπόν, ότι το θέμα έίναι της εταιρίας και περίμενα να το χειριστούν.
Όταν μετά πό δύο μέρες (24/11) τους πήρα πάλι, είπαν πως είχαν επικοινωνήσει μαζί μου (ψέμα) ενώ ουδέποτε έλαβα κλήση στο κινητό που τους είχα δώσει για επικοινωνία. Τους ρώτησα τι γίνεται και μου είπαν πως το "χειρίζονται" και πως πράγματι έβλεπαν ότι δεν υπάρχει καν γραμμή που να παίζει.
Έκτοτε, παίρνω δύο φορές την ημέρα, ενώ θα έπρεπε να παίρνουν αυτοί και να ενημερώνουν, και όποιος βγαίνει στη γραμμή λέει το ίδιο ποίημα.
"Δεν μπορώ να σας πω τίποτα άλλο εγώ, θα σας πάρουν τηλέφωνο". Αυτό, εδώ και τρεις ημέρες που τους παίρνω πρωί-βράδυ.
Χθες, λοιπόν, δεν άντεξα πλέον και τους είπα-εννοώντας κάθε λέξη-πως αν δεν επικοινωνήσουν μαζί μου σήμερα το πρωί, θα διαβάσουν τα χαμπέρια τους εδώ.
Πριν λίγο, πάλι, αφού κάλεσα και τους είπα ότι θα προσβάλω το συμβόλαιο, και αφού πάντα παραδέχονται ότι έχω δίκιο, και "να κάνω λίγη υπομονή ακόμα", αν και έχουν περάσει έξι (6) μέρες που δεν έχω ούτε σταθερό ούτε και ίντερνετ που πληρώνω και ποτέ δεν έχω αφήσει λογαριασμό απλήρωτο, μου είπαν ότι το ίδιο "δευτεροβάθμιο κλιμάκιο" που χειρίζεται τη βλάβη πέντε μέρες τώρα, θα με πάρει τηλέφωνο αύριο. Πλέον η υπομονή τελείωσε.

Απευθύνομαι στη Wind ευθέως, λοιπόν, και τους λέω:

* Ντροπή σας, κύριοι και κυρίες που διατείνεστε πως φτιάχνετε μία πρωτοπόρα σε υπηρεσίες εταιρία που σκοπό έχει την άψογη παροχή υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση του εκάστοτε πελάτη.
* Δύο φορές ντροπή σας που εν έτει 2018 και διαμένοντας σε προάστιο των Αθηνών, κανείς δεν φιλοτιμείται να πάρει τον πελάτη και να του μιλήσει απλά, λέγοντάς του πώς εξελίσσεται η πορεία της βλάβης.
* Τρεις φορές ντροπή σας, γιατί δεν βγαίνει κανείς προϊστάμενος στο τηλέφωνο, γιατί "δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό", λέει.
* Τέσσερις φορές ντροπή σας, γιατί ο πελάτης είναι εγγεγραμμένος (από εσάς) στα παλαιότερα των υποδημάτων σας και έχει ευτελιστεί, ζητώντας το στοιχειώδες δικαίωμά του σε αυτό που πληρώνει για να έχει, δηλαδή την επικοινωνία με τον έξω κόσμο.
* Πέντε φορές ντροπή σας που-απ' ό,τι μου είπαν πριν λίγο στο τηλέφωνο-κανείς δεν έχει πάει αυτοπροσώπως στο ΚΑΦΑΟ της περιοχής να δει αν απλά έχει ξεκουμπωθεί το καλώδιο, αλλά "το χειρίζονται μέσα από το κτήριο της ΤΥ".

Αύριο θα δω τι διακιώματα έχω να αποχωρήσω από την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αυτή εταιρία που δείχνει μηδενικό σεβασμό στον πελάτη.
Ελπίζω-μάταια, μάλλον-να το δει κάποιος ιθύνων της εταιρίας και να διορθώσει το πρόβλημα, αλλά εφόσον έξι μέρες τώρα μας έχουν γραψει κανονικά, γιατί να γίνει μετά τη δημοσίευση του νήματος αυτού;

Απλά θεώρησα, όμως, πως ο καταναλωτής πρέπει να ακούσει το συμβάν για να κανονίσει την πορεία του.

Ευχαριστώ για το βήμα.

τα ίδια είχα πάθει και εγώ. μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ και τ/φ με wind τον Οκτώβριο αλλά είμαι σίγουρος πως ήταν θέμα το ΟΤΕ καθώς όταν κόπηκε το ίντερνετ, συνεργείο του ΟΤΕ έκανε εργασίες στο KV και είχαμε μείνει 4 σπίτια χωρίς τ/φ και ίντερνετ... αλλά ήθελαν πρήξιμο κάθε ημέρα μέχρι να φτιαχτεί η βλάβη. δεν έχεις δυστυχώς άλλη λύση. μόνο όταν τους πρήζεις σε προσέχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/12/2018 στις 4:44 ΠΜ, poulinos είπε

αν το δωσαν βλαβη σε οτε καληνυχτα και εφεξε.τον τελευταιο καιρο οι βλαβες στον οτε αντι να λυνονται σε 48 ωρες λυνονται σε 148.απειρες κθυστερησεις σε αρσεις βλαβων σε προγραμματισμους συνδυαστικων ,σε μετατροπες σε vdsl vpu  κτλ κτλ.

Τον προηγούμενο χρόνο είχα ολοκαίνουρια συνδρομή στη Wind η οποία ήταν να συνδεθεί από τέλη Οκτώβρη και τελικά συνδεθήκαμε αρχές Γενάρη. Στο μεταξύ ούτε ίντερνετ, ούτε τηλέφωνο.

Η βλάβη; Ο τεχνικός της Wind κούμπωσε τα καλώδια σε λάθος ΚΑΦΑΟ, αλλά η Wind πέρασε τη "βλάβη" στον ΟΤΕ και δεν ήταν "σε θέση να εμπλακεί στο ζήτημα". Δεν έστειλε τεχνικό να δει το ΚΑΦΑΟ ποτέ, δεν επικοινωνούσε μέσω τηλεφώνου... και μας έστειλε και λογαριασμό να πληρώσουμε λίγο αφού συνδέθηκε η γραμμή, στον οποίο ήμασταν και υπερχρεωμένοι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
On 13/12/2018 at 16:18, Νυχτερίρι said:

Τον προηγούμενο χρόνο είχα ολοκαίνουρια συνδρομή στη Wind η οποία ήταν να συνδεθεί από τέλη Οκτώβρη και τελικά συνδεθήκαμε αρχές Γενάρη. Στο μεταξύ ούτε ίντερνετ, ούτε τηλέφωνο.

Η βλάβη; Ο τεχνικός της Wind κούμπωσε τα καλώδια σε λάθος ΚΑΦΑΟ, αλλά η Wind πέρασε τη "βλάβη" στον ΟΤΕ και δεν ήταν "σε θέση να εμπλακεί στο ζήτημα". Δεν έστειλε τεχνικό να δει το ΚΑΦΑΟ ποτέ, δεν επικοινωνούσε μέσω τηλεφώνου... και μας έστειλε και λογαριασμό να πληρώσουμε λίγο αφού συνδέθηκε η γραμμή, στον οποίο ήμασταν και υπερχρεωμένοι!!!

 o τεχνικος της wind δεν μπορει να ανοιξει καφαο του οτε.ο τεχνικος της wind μπορει να τσεκαρει κατανεμητη/χωνευτη και στο αστικο κεντρο.μονη εξαιρεση αν το καφαο ειναι απο τα καινουρια και ανηκει στην wind. οποτε αν δεν ισχυει αυτο τοτε η wind περναει την βλαβη στον οτε και περιμενει. ο τεχνικος του παροχου δεν εχει δικαιωμα να ανοιξει το καφαο εκτος απο την πιο πανω περιπτωση που ανεφερα να ειναι Kv της wind.ο λογαριασμος δυστυχως βγαινει αυτοματα οποτε αυτο που κανεις οταν παιξεις ειναι να ζητησεις να πιστωθει η γραμμη σου για τις ημερες που δεν επαιξες το οποιο γινεται στον επομενο συνηθως λογαριασμο. καθυστερησεις στις ενεργοποιησεις μπορει να γινουν για απειρους λογους.απο πλευρας wind να μην υπαρχει οριο στο αστικο κεντρο το οποιο ειναι σπανιο .απο πλευρας οτε να μην υπαρχει απερχομενο,να μην υπαρχει κεντρικο,να υπαρχει μεγαλο φορτο,να εχει φαει η αιτηση reject μια δυο φορες και να εχει γινει επαναπροωθηση κτλ. το reject μπορει να γινει για απειρους λογους.δυστυχως δεν ειναι ουτε η πρωτη φορα ουτε η τελευταια που γινεται κατι τετοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

διαβαζω αυτες τις μερες τι τραβαει ο καθενας σας  και πραγματικα τοσοι πολλοι τοσα προβληματα σιγουρα δεν ειναι τυχαια 

και εγω περιμενω την Cosmote 2 μηνες να μου κανει μια μεταφορα απο μια πολη σε αλλη

 

μαζικες καταγγελιες θελει στον ΕΕΤΤ  μπας και βαλουν αυστηρους κανονες στις εταιριες  που ολες τους ειναι απαραδεκτες

οπου και αν πας ειναι μην σου τυχει βλαβη ταλαιπωρια  και τιποτα αλλο

 

επιστολες στους υπουργους στον ΕΕΤΤ  μπας και κανουν σωστα την δουλεια τους και βαλουν προστιμο σε αυτες τις εταιριες 

και στρωσουν ποτε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...