Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Kia Ceed GTLine ή VW Polo Highline


PetrosDim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτή τη στιγμη ακριβως επειδή έρχεται νέο μοντέλο , παίρνεις το golf το fl το οποίο ειναι μια τάξη πανω απο το polo , σε πολυ καλές τιμές/εξοπλισμό. 

Κοίτα το 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 60
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Γιατί δε ζούμε στο 1985.

Φίλε μου κατ' αρχάς να σου ευχηθώ να κάνεις παιδιά σύντομα αφού το ελπίζεις, και μην αγχώνεσαι για τα μεγέθη των αυτοκινήτων και μην ακούς αυτούς που σου λένε να πας σε κάτι πιο μεγάλο και πιο άνετο.

Αν θέλεις να δώσεις 20.000€ με βλέψεις για οικογένεια, κοιτά κάτι πιο μεγάλο. Skoda Karoq - Vw t-roc. Η στην κατηγορία του ceed. Aλλα προσωπικά μου φαίνονται πολλά τα 20.000€ για το ceed. Παίζεις σε λ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο λόγος που κοιτούσα Ceed είναι ότι με 20.000 νομιζα οτι επαιρνα το αυτοκινητο που διαφημιζει η ΚΙΑ πανευρωπαικα!

Ελλάδα ομως μου κόβει εξοπλισμο αξιας 3-4 χιλιαδων χωρις να ριχνει τιμη. Σιγουρα αξιοπιστια μενει + εγγυηση!

Απο την αλλη βλεπω στο Car Polo με μεταλλικο+οθονη 8'' κτλ κτλ στα 17.000 και Golf R Line full extra στα 20.500. Τα 2 χρονια εγγυηση πονανε μονο..

Γενικα παντως, γνωριζει καποιος τι παιζει με εκτελωνισμό? Πχ. Αν παρω καινουργιο απο Γερμανια/Βουλγαρια κτλ κτλ ποσα παραπανω πρεπει να δωσω για να παρω Ελληνικες πινακιδες. Διαβασα κατι οτι στην Ε.Ε. αν παρεις αμαξι απο μια χωρα με σκοπο να το πας σε αλλη, δεν πληρωνει ΦΠΑ στην χωρα που το παιρνεις, και πληρωνεις στην αλλη. Ισχυει?

Επεξ/σία από PetrosDim
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 minutes ago, PetrosDim said:

Ο λόγος που κοιτούσα Ceed είναι ότι με 20.000 νομιζα οτι επαιρνα το αυτοκινητο που διαφημιζει η ΚΙΑ πανευρωπαικα!

Ελλάδα ομως μου κόβει εξοπλισμο αξιας 3-4 χιλιαδων χωρις να ριχνει τιμη. Σιγουρα αξιοπιστια μενει + εγγυηση!

Απο την αλλη βλεπω στο Car Polo με μεταλλικο+οθονη 8'' κτλ κτλ στα 17.000 και Golf R Line full extra στα 20.500. Τα 2 χρονια εγγυηση πονανε μονο..

Γενικα παντως, γνωριζει καποιος τι παιζει με εκτελωνισμό? Πχ. Αν παρω καινουργιο απο Γερμανια/Βουλγαρια κτλ κτλ ποσα παραπανω πρεπει να δωσω για να παρω Ελληνικες πινακιδες. Διαβασα κατι οτι στην Ε.Ε. αν παρεις αμαξι απο μια χωρα με σκοπο να το πας σε αλλη, δεν πληρωνει ΦΠΑ στην χωρα που το παιρνεις, και πληρωνεις στην αλλη. Ισχυει?

 

Είσαι σίγουρος για τον εξοπλισμό? 

Στη σελίδα της KIA οθόνες αφής και διάφορα άλλα τα βλέπω μέσα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, NickTG είπε

Είσαι σίγουρος για τον εξοπλισμό? 

Στη σελίδα της KIA οθόνες αφής και διάφορα άλλα τα βλέπω μέσα. 

Ναι ερχεται με την βασικη 7' και την 3.5' και οχι την 8' και 4.2' purevision. Βγαλε και θερμαινομενα καθισματα, ηχοσυστημα κτλ κτλ και παιρνεις κατι πολυ φτωχοτερο απο οτι παιρνει ο Κυπριος, Βουλγαρος στην ιδια τιμη.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mη μπαίνεις στη διαδικασία να συγκρίνεις τιμές αμαξιών σε άλλες χώρες 

Και εγώ μπορώ να σου πω ότι το Golf ο Δανός το παίρνει 35000 €, δεν έχει να κάνει 

21 χιλιάρικα για ΚΙΑ σε αυτή τη κατηγορία, και χωρίς να είναι τούμπανο στον εξοπλισμό, προσωπικά το θεωρώ ανέκδοτο, για αυτό δεν ασχολήθηκα καν, παρόλο που κοιτάω παρόμοια κατηγορία αυτοκινήτου / τιμής με εσένα

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
29 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

21 χιλιάρικα για ΚΙΑ σε αυτή τη κατηγορία, και χωρίς να είναι τούμπανο στον εξοπλισμό, προσωπικά το θεωρώ ανέκδοτο, για αυτό δεν ασχολήθηκα καν, παρόλο που κοιτάω παρόμοια κατηγορία αυτοκινήτου / τιμής με εσένα

Το golf το R-line το είδες από κοντά? κάτω από τα 21000 βγαίνει και έχει στάνταρ την Active Info Display 12.3" και το infotainment με την 8" οθόνη αφής με Android auto και apple car.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Mη μπαίνεις στη διαδικασία να συγκρίνεις τιμές αμαξιών σε άλλες χώρες 

Και εγώ μπορώ να σου πω ότι το Golf ο Δανός το παίρνει 35000 €, δεν έχει να κάνει 

21 χιλιάρικα για ΚΙΑ σε αυτή τη κατηγορία, και χωρίς να είναι τούμπανο στον εξοπλισμό, προσωπικά το θεωρώ ανέκδοτο, για αυτό δεν ασχολήθηκα καν, παρόλο που κοιτάω παρόμοια κατηγορία αυτοκινήτου / τιμής με εσένα

Ναι ακριβως! Εκτος και καταφερω και το ριξω καπου στα 19.000 με κλειδι στο χερι!

 

12 λεπτά πριν, Nickokin είπε

Το golf το R-line το είδες από κοντά? κάτω από τα 21000 βγαίνει και έχει στάνταρ την Active Info Display 12.3" και το infotainment με την 8" οθόνη αφής με Android auto και apple car.....

Ναι, το ειδα σημερα. Εχει και 1-2 στο car σε καλη ευκαιρια. Δεν ξερω μονο τι θα παιχτει με το καινουργιο που φτανει σε 1-2 μηνες. Μπορει να ερθει σε καλη τιμη, απο την αλλη το σημερινο θα πεσει και αλλο.

Επεξ/σία από PetrosDim
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 29/11/2018 στις 1:48 ΜΜ, PetrosDim είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Υστερα απο ερευνα κατέληξα στα 2 μοντελα. Να πω οτι με το Polo εχω φάει κολλημα εδω και καιρο αλλα και το Ceed ειναι φανταστικο με το πακετο GTLine, οποτε ειμαι σε δίλημμα.

Το Polo 1,0 115hp Highline  μαζι με καμερα οπισθοπορειας και μεταλλικό χρώμα μου το εβγαλαν 17.500 με 2 χρονια μονο εργοστασιακή εγγύηση. Μετά είναι περίπου 150-200 το χρόνο ή ίσως και παραπάνω, αν θες να αγοράσεις επέκταση.

Το Ceed 1,0 120hp GTLine έρχεται υπερπλήρες με 20.000 και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Το αμάξι θα το κρατήσω σίγουρα 8 χρόνια και μέσα σε αυτά ελπίζω πως θα κάνω και οικογένεια.

Οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη!

Ευχαριστώ!

Φίλε μου κατ' αρχάς να σου ευχηθώ να κάνεις παιδιά σύντομα αφού το ελπίζεις, και μην αγχώνεσαι για τα μεγέθη των αυτοκινήτων και μην ακούς αυτούς που σου λένε να πας σε κάτι πιο μεγάλο και πιο άνετο. Μια χαρά είναι αυτά που κοιτάς. 

Πάμε τώρα στα αυτοκίνητα που έχεις επιλέξει: 

Το ΚΙΑ είναι ακριβό. Ήρθε η ώρα για την KIA να κάνει απόσβεση της καλής της φήμης με το νέο Ceed, οπότε οι τιμές ανέβηκαν. Στα καλά του στοιχεία είναι η νέα γενιά μοτέρ που είναι αρκετά προηγμένη μηχανολογικά, ειδικά το 1.0 T-GDI που επιλέγεις, αν και θέλει υψηλές στροφές για να σου δώσει δύναμη, οπότε να περιμένεις κατανάλωση. Πάντως δεν κρεμάει κιόλας στις χαμηλές αφού έρχεται και με ένα ωραίο εξατάχυτο κιβώτιο. Μετά είναι η ανεξάρτητη ανάρτηση που το κάνει απολαυστικό στην οδήγηση. Βέβαια μην περιμένεις ότι θα πάρεις GTI, αλλά είναι αρκετά σφικτό πλέον αφού το νέο σασί του χρησιμοποιεί ενισχυμένο ατσάλι μεγαλύτερης σκληρότητας σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Τα αμορτισέρ είναι επίσης 40% σκληρότερα, άρα έχουμε ένα γενικά στιβαρό αποτέλεσμα με καλό κράτημα. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, η KIA θα ετοιμάσει και κάποια έκδοση καυτού Ceed αργότερα στο ίδιο σασί φυσικά αφού "σηκώνει" άνετα. Το τιμόνι του νέου Ceed είναι κατά 17% πιο αποκρίσιμο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά δεν ξέρω να σου πω σε τι συχνότητα δουλεύει. Από αξιοπιστία, δεν μπορούμε να μιλήσουμε ακόμη, αλλά προσωπικά το περιμένω χειρότερο από τα προηγούμενα Ceed. Είπαμε, η KIA έρχεται να εισπράξει την επιτυχία των προηγούμενων σε αυτόν τον τομέα, και βλέπω ότι εστίασε σε ένα καλό στήσιμο (νέο σασι, νέα ανάρτηση), καλύτερο τιμόνι, και νέους κινητήρες, οπότε από κάπου πρέπει να έχει κόψει :))) Φυσικά, κανείς δεν το ξέρει αυτό. 

Το Polo πιο βαρετό σχεδιαστικά από το Ceed, και επίσης δεν το βρίσκω πιστικό στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού. Έχει πλέον μέγεθος και χώρους Golf, αλλά παραμένει Polo σε αίσθηση (μαλακό, βαρετό, αδιάφορο). Εν τω μεταξύ, ενώ είναι μαλακό δεν είναι άνετο αφού χτυπάει σε ανωμαλίες. Αυτό εμένα μου δείχνει κακό στήσιμο γενικά, άρα δεν το συγκρίνω με το Ceed. Επίσης έχει ήδη ανακληθεί για πρόβλημα στην πίσω ζώνη. Στα καλά του Polo βάζω τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει (και τι δεν έχει), ενώ ο κινητήρας που επέλεξες θεωρείται ο καλύτερος τρικύλινδρος τούρμπο της αγοράς αυτή την στιγμή, με πολύ ζωντανή και ταυτόχρονα οικονομική απόδοση. Σε σχέση με το KIA, είναι λίγο πιο γρήγορο και πιο οικονομικό. 

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Φίλε μου κατ' αρχάς να σου ευχηθώ να κάνεις παιδιά σύντομα αφού το ελπίζεις, και μην αγχώνεσαι για τα μεγέθη των αυτοκινήτων και μην ακούς αυτούς που σου λένε να πας σε κάτι πιο μεγάλο και πιο άνετο. Μια χαρά είναι αυτά που κοιτάς. 

Πάμε τώρα στα αυτοκίνητα που έχεις επιλέξει: 

Το ΚΙΑ είναι ακριβό. Ήρθε η ώρα για την KIA να κάνει απόσβεση της καλής της φήμης με το νέο Ceed, οπότε οι τιμές ανέβηκαν. Στα καλά του στοιχεία είναι η νέα γενιά μοτέρ που είναι αρκετά προηγμένη μηχανολογικά, ειδικά το 1.0 T-GDI που επιλέγεις, αν και θέλει υψηλές στροφές για να σου δώσει δύναμη, οπότε να περιμένεις κατανάλωση. Πάντως δεν κρεμάει κιόλας στις χαμηλές αφού έρχεται και με ένα ωραίο εξατάχυτο κιβώτιο. Μετά είναι η ανεξάρτητη ανάρτηση που το κάνει απολαυστικό στην οδήγηση. Βέβαια μην περιμένεις ότι θα πάρεις GTI, αλλά είναι αρκετά σφικτό πλέον αφού το νέο σασί του χρησιμοποιεί ενισχυμένο ατσάλι μεγαλύτερης σκληρότητας σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Τα αμορτισέρ είναι επίσης 40% σκληρότερα, άρα έχουμε ένα γενικά στιβαρό αποτέλεσμα με καλό κράτημα. Έτσι όπως το βλέπω εγώ, η KIA θα ετοιμάσει και κάποια έκδοση καυτού Ceed αργότερα στο ίδιο σασί φυσικά αφού "σηκώνει" άνετα. Το τιμόνι του νέου Ceed είναι κατά 17% πιο αποκρίσιμο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά δεν ξέρω να σου πω σε τι συχνότητα δουλεύει. Από αξιοπιστία, δεν μπορούμε να μιλήσουμε ακόμη, αλλά προσωπικά το περιμένω χειρότερο από τα προηγούμενα Ceed. Είπαμε, η KIA έρχεται να εισπράξει την επιτυχία των προηγούμενων σε αυτόν τον τομέα, και βλέπω ότι εστίασε σε ένα καλό στήσιμο (νέο σασι, νέα ανάρτηση), καλύτερο τιμόνι, και νέους κινητήρες, οπότε από κάπου πρέπει να έχει κόψει :))) Φυσικά, κανείς δεν το ξέρει αυτό. 

Το Polo πιο βαρετό σχεδιαστικά από το Ceed, και επίσης δεν το βρίσκω πιστικό στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού. Έχει πλέον μέγεθος και χώρους Golf, αλλά παραμένει Polo σε αίσθηση (μαλακό, βαρετό, αδιάφορο). Εν τω μεταξύ, ενώ είναι μαλακό δεν είναι άνετο αφού χτυπάει σε ανωμαλίες. Αυτό εμένα μου δείχνει κακό στήσιμο γενικά, άρα δεν το συγκρίνω με το Ceed. Επίσης έχει ήδη ανακληθεί για πρόβλημα στην πίσω ζώνη. Στα καλά του Polo βάζω τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας που ενσωματώνει (και τι δεν έχει), ενώ ο κινητήρας που επέλεξες θεωρείται ο καλύτερος τρικύλινδρος τούρμπο της αγοράς αυτή την στιγμή, με πολύ ζωντανή και ταυτόχρονα οικονομική απόδοση. Σε σχέση με το KIA, είναι λίγο πιο γρήγορο και πιο οικονομικό. 

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την λεπτομερή ανάλυση!!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα εδω στην Ελλάδα οι αντιπροσωπείες οτι να ναι σου πλασάρουν. Οταν εψαχνα για το ι20 βλεποντας την διαφήμιση ελεγα οκ. Με 10χιλιαρικα θα παρω ενα καλο αμαξι με καλο εξοπλισμό και δω δίνανε την πιο απλη εκδοση 13χιλιαρικα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, sakks80 είπε

Αν το focus 1.0 st line η titanium εκδοσεις βγαινει και αυτο 20.000 πας καρφι στο ford.

Το ST Line ετσι οπως το θελω, σχεδον φουλ εξτρα, ο διαμορφωτης μου το βγαζει ακριβως 20.000. Το θεμα ειναι απο κατω γραφει η τιμη ειναι χωρις ΦΠΑ κτλ κτλ...οποτε μαλλον θα πονεσω! Πρεπει να παω Θες/κη να μιλησω απο κοντα μαλλον. Πολυ ωραιο αυτοκινητο γενικα, και απο οτι φαινεται η Ford δινει 8 χρονια εργοστασιακη δωρο

 

6 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Καλα εδω στην Ελλάδα οι αντιπροσωπείες οτι να ναι σου πλασάρουν. Οταν εψαχνα για το ι20 βλεποντας την διαφήμιση ελεγα οκ. Με 10χιλιαρικα θα παρω ενα καλο αμαξι με καλο εξοπλισμό και δω δίνανε την πιο απλη εκδοση 13χιλιαρικα.

Ασε.... μια ζωη κορόιδα σε ολα. Απο κινητα/λαπτοπ μεχρι αυτοκινητα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.