Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Μη αποδοση "επιστροφης" eurobank στις προσφορες "20% επιστροφη Black Friday στον Γερμανο 20-25 Νοεμβριου 2018" ;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

(Το παρον θεμα ανοιγει κατοπιν ζητησης μελων για το παρακατω: )

Λογω των συνεχων αναφορων μελων στα σχετικα θεματα για την ιδια εξελιξη περι μη αποδοσης συμφωνα με τους ορους της πολυδιαφημισμενης "επιστροφης" 20% της eurobank για τις ηλεκτρονικες αγορες απο το καταστημα Γερμανος αξιας ανω των 199€ το διαστημα "black friday" 20 μεχρι 25 Νοεμβριου 2018 μεχρι στιγμης, μια βδομαδα μετα την εκκαθαριση online πληρωμων στον Γερμανο,  ανοιγει αυτο το θεμα. Ετσι θα ειναι ολα μαζεμενα σε ενα θεμα αντι να αναφερονται "σκορπια" στα επι μερους θεματα τα οποια και κλειδωσαν.

 

  • Like 12
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 188
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

H απάντηση της τράπεζας στο fb 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Η πίστωση των ευρώ €πιστροφή που αναλογούν στη συναλλαγή που πραγματοποιήσατε από τα eshop Γερμανός ή/και Cosmote θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Σε περίπτωση που δεν εμφανιστούν τα €υρώ €πιστροφή, τότε παρακαλώ να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Europhone Banking 24 ώρες το 24ωρο, στα τηλέφωνα: 210 - 95 55 000 & 801 111 1144 από σταθερό για να ελέγξουν τη συναλλαγή. 

Καλή συνέχεια,
η ομάδα της Eurobank

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξέρετε είχα το ίδιο θέμα με αγορά από MediaMarkt τον Σεπτέμβριο τότε που έπαιζε επιστροφή 20% στις λευκές συσκευές.

Πήρα τηλέφωνο το ebanking και μετά μου ζήτησαν να τους στείλω φωτογραφίες από τις αποδείξεις που είχα αγοράσει από το Mediamarkt για να κάνουν εξακρίβωση. Μετά από αυτό σε κανά 3 μέρες μου έβαλαν την επιστροφή

επομένως, ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bill987 είπε

H απάντηση της τράπεζας στο fb 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Η πίστωση των ευρώ €πιστροφή που αναλογούν στη συναλλαγή που πραγματοποιήσατε από τα eshop Γερμανός ή/και Cosmote θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Σε περίπτωση που δεν εμφανιστούν τα €υρώ €πιστροφή, τότε παρακαλώ να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το Europhone Banking 24 ώρες το 24ωρο, στα τηλέφωνα: 210 - 95 55 000 & 801 111 1144 από σταθερό για να ελέγξουν τη συναλλαγή. 

Καλή συνέχεια,
η ομάδα της Eurobank

Γενικοτητες και αυτο,ξεκαθαρη απαντηση δεν δινουν,μεχρι τωρα εχουμε 3εργασιμες,τελος της εβδομαδας,υπο επεξεργασια,διερεύνηση κτλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
33 λεπτά πριν, greengr21 είπε

Στο σελιδα τους στο facebook υπαρχει αναρτηση οτι θα μπει η επιστροφη μεχρι τελος της εβδομαδας...ποια εβδομαδα τωρα ειναι ενα θεμα...

Εχει αναφερθει ηδη στα κλειδωμενα θεματα τις προηγουμενες ημερες, επομενως προφανως αφορα την εβδομαδα που τελειωνει (αν δεν τελειωσε αφου πλεον ειναι περασμενες 6 το βραδυ, σημερα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, newnick είπε

Να ξέρετε είχα το ίδιο θέμα με αγορά από MediaMarkt τον Σεπτέμβριο τότε που έπαιζε επιστροφή 20% στις λευκές συσκευές.

Πήρα τηλέφωνο το ebanking και μετά μου ζήτησαν να τους στείλω φωτογραφίες από τις αποδείξεις που είχα αγοράσει από το Mediamarkt για να κάνουν εξακρίβωση. Μετά από αυτό σε κανά 3 μέρες μου έβαλαν την επιστροφή

επομένως, ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!

φιλικα,ασχετη περιπτωση φιλε και καλο ειναι το σβησεις,οι αγορες που εχουμε κανει ειναι online οι αποδειξεις δεν εχουν σχεση,ολες οι συναλλαγες περασμενες στο e-banking ειναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και εγω μιλησα ξανα μαζι τους λενε λογια του αερα και τιποτα αλλο   απλα μας δουλευουν  

και φυσικα φταιει η γιουρομπανκ αν δεν εφταιγε θα ειχαν βαλει το 1%

Επεξ/σία από mples
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά από τον γερμανό στις 21/11 με χρήση χρεωστικης.παραλαβη προϊόντος 23/11 .δεν έχουν μπει τα € επιστροφή. ύστερα από πολλά τηλ στην τράπεζα και στο αρμόδιο τμήμα, παραδέχθηκαν ότι υπάρχει θέμα και θα μπουν πιθανον την Δευτέρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω αγόρασα Πέμπτη βράδυ και η εκκαθάριση έγινε 26/11...σε συνομιλία με υπάλληλο της Τράπεζας μου είπε ότι λαμβάνεται υπ οψιν η ημέρα αγοράς...παρόλα αυτά με άφησε στην αναμονή και υπέβαλε αίτημα στην Τράπεζα...ολα αυτά Τετάρτη απόγευμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις μίλησα μαζί τους ( phone banking eurobank) και μου είπαν ότι αφού δεν έχουν μπει ακόμα οι πόντοι πρέπει να γίνει  αίτημα για διερεύνηση. Το έτοιμα το έκανε απευθείας ο υπάλληλος που μιλούσα ρωτώντας με μόνο σε ποιο κατάστημα έγινε η συναλλαγή ( eshop germanos). Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία τα έβλεπε στο σύστημα τους. Είπε ότι θα με ενημερώσουν τηλεφωνικά.

Επεξ/σία από sxbruno
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και οχι χρήστης eurobank φαίνεται πως όλες οι τράπεζες είχαν "θέματα" την προηγούμενη βδομάδα μιας και εγώ με εθνική ακόμα περιμένω την επιστροφή 10% σε πόντους go4more από αγορά στα media markt(online) την προηγούμενη παρασκευή.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία σήμερα μου είπαν πως είχε "θέμα" το σύστημα την προηγούμενη βδομάδα και αναμένετε να φτιαχτεί τις επόμενες μέρες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πηρα τελικα κατι (παροτι ψαχνομουν), αλλά καταλαβαινω την ανησυχια σας. Κι εγω στη θεση σας θα ειχα μαλλον αρχισει τα mails κλπ. Παρολα αυτα επειδη δεν αμφισβητειτε οτι η προσφορά υπηρξε και σιγουρα δε μπορει να αμφισβητηθει η αγορα που κανατε (ουτε καν με την αποδειξη, τι συζηταμε, η συναλλαγη υπαρχει καταγεγραμμενη στην καρτα σας!), θα ελεγα να κανετε απλως υπομονη, αν δεν ειναι σημερα-αυριο θα ειναι μεθαυριο ή σε μια βδομαδα. Το τι απανταει ο καθε υπαλληλος τραπεζας/μαγαζιου κλπ παντως καλο ειναι να μην το λαμβανετε καθολου υποψη, 99,9% των περιπτωσεων ειναι κατι που γραφουν ή λενε απλα για να το γραψουν/πουν και δεν εχουν ουτε οι ιδιοι εικονα του τι γινεται ή (οχι οτι αυτο ειναι καλο) δεν καθονται να ασχοληθουν πραγματικα με το τι εγινε/γινεται.

Δεν εχω αυτη τη στιγμη καποια αμφιβολια οτι θα μπει η "επιστροφη", θεμα χρονου ειναι. Φουλ εκνευριστικο ειναι επισης χωρις κουβεντα, απλά οχι για πολλα "τρεχαματα" του στυλ "να το επιστρεψω", "να κανω καταγγελια" κλπ (θα ειναι χαμενος χρονος και κοπος, χωρις καποιο 'επιπλεον' αποτελεσμα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον να γραψω και εγω αναλυτικα την περιπτωση μου,σορρυ αν σας εχω κουρασει

-αγορα 20/11,εμφανιζεται στο e-banking η συναλλαγη 22/11

-μυριζομαι τη δουλεια και παιρνω τηλ 23/11 την εξυπηρετηση πελατων της eurobank η απαντηση "λογικα θα εμφανιστει μεχρι το τελος της ημερας,αλλιως να μας ξαναπαρετε"

-τηλεφωνο  26/11 και τοτε μου ειπαν για 3 εργασιμες απο την ημερα εμφανισης της συναλλαγης στο e-banking(μαξιμουμ διαστημα)

-ξαναπερνω 27/11(σιγα μην τους αφηνα σε ησυχια χαχα) απαντηση αν δεν μπει σημερα παρτε αυριο να δωσουμε αιτημα

-ξανα 28/11 που περασαν οι 3 εργασιμες,εδωσαν το αιτημα και θα με παρουν οι ιδιοι την ιδια μερα να με ενημερωσουν(δεν πηρε κανεις)

-ΞΑΝΑ 29/11 εκει δεν ηξεραν τι να μου απαντησουν,το θεμα ειναι υπο επεξεργασια κτλπ(cult στιγμη να μου ζηταει η κοπελια στο τηλ ενα δεκαψηφιο αριθμο για εξακριβωση,τι λες κοπελα μου να σου πω το ονομα του πατερα μου να ξεμπερδευουμε χαχα)

Υ.Γ. δεν ειμαι τοσο μιρλας οσο φαινομαι😜,αλλα δε γουσταρω κοροιδια και δουλεμα και δεν ειμαι τυπος του "δε βαριεσαι"

Επεξ/σία από greengr21
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μίλησα με υπάλληλο της eurobank για ένα θέμα με το ebanking που είχα, και έτυχε να ρωτήσω και για την επιστροφή και με ενημέρωσε ότι η επιστροφή θα μπει σε όλους 3 με 7 Δεκέμβριου, και οι αποδείξεις δεν έχουν σχέση γιατί βλέπουν την κίνηση το ποτέ δεσμεύτηκαν τα λεφτά.

Τι να κάνουμε ας περιμένουμε, το να τα χάσουμε είναι περίπου απίθανο.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.