Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Μη αποδοση "επιστροφης" eurobank στις προσφορες "20% επιστροφη Black Friday στον Γερμανο 20-25 Νοεμβριου 2018" ;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερα με πηραν τηλεφωνο απο Eurobank για το θεμα μας.

Με λιγα λογια, αυτο που ισχυριστηκαν ειναι οτι εγινε καποιο μηχανογραφικο λαθος,το αναγνωριζουν και δουλευουν ωστε να επιλυθει και μεσα στις προσεχεις ημερες (ασαφες το ποτε) θα πιστωθουν τα χρηματα.

Μου ειπαν επι λεξη,οτι δεν χανετε τα χρηματα σας (παλι καλα ρε απλες,thanks!) και οτι απλα πρεπει να κανετε λιγο υπομονη.

Μου ειπαν επισης οτι γνωριζουν οτι το προβλημα εχει επηρρεασει πολυ κοσμο και προσπαθουν να βρουν μαζικη λυση - αντι μαλλον να πιστωνουν εναν-εναν.

 

Τι να πω, δεν εχω και πολλες επιλογες παρα να περιμενω. Το μονο παρηγορο ειναι το γεγονος οτι το προβλημα ειναι γενικευμενο και το γνωριζουν οποτε αναμενουμε λυση. 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
  • Thanks 2
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 188
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

(Το παρον θεμα ανοιγει κατοπιν ζητησης μελων για το παρακατω: ) Λογω των συνεχων αναφορων μελων στα σχετικα θεματα για την ιδια εξελιξη περι μη αποδοσης συμφωνα με τους ορους της πολυδιαφημισμενη

Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να ενημερώσουν όλους όσους πήραν τηλέφωνο, για την εξέλιξη της υπόθεσης τους (αν όχι τον καθένα ξεχωριστά, τουλάχιστον με μία ανακοίνωση). Αν χρωστάς στη τράπε

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τηλεφώνησα σήμερα   μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου μπορεί  να τραβήξει αλλα μπορεί , και σε τρις τέσσερες ημέρες !!

Θα πιστωθεί ολο το ποσον της επιστροφης 20 % αλλα όταν ρώτησα γιατί μπήκε το 1% στην πρώτη δοση και όχι σε ολο το ποσο δεν ηξερε να  μου πει

Δεν ξέρουν τι τους γένεται  Πιστευτώ ότι θα το κάνουν σε κάθε έναν ξεχωριστά καλα είναι να ελέγχουμε την καρτα για να μην κάνουν καμία μαλακιά ακομα.

 

 

Επεξ/σία από kosbak
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να ενημερώσουν όλους όσους πήραν τηλέφωνο, για την εξέλιξη της υπόθεσης τους (αν όχι τον καθένα ξεχωριστά, τουλάχιστον με μία ανακοίνωση).

Αν χρωστάς στη τράπεζα και περάσει μία μέρα τρέχουν άμεσα τόκοι υπερημερίας. Αν σου χρωστάει η τράπεζα γιατί θα πρέπει να περιμένεις 1 ή 2 μήνες; 

Επειδή λοιπόν ούτε επικοινώνησαν μαζί μου, αλλά και για να πιεστούν ακόμη περισσότερο να λειτουργούν επαγγελματικά κι όχι σαν να απευθύνονται σε κατοίκους μπανανίας, θα προχωρήσω σε καταγγελία. 

 

  • Like 8
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 hours ago, nikko_ said:

Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να ενημερώσουν όλους όσους πήραν τηλέφωνο, για την εξέλιξη της υπόθεσης τους (αν όχι τον καθένα ξεχωριστά, τουλάχιστον με μία ανακοίνωση).

Αν χρωστάς στη τράπεζα και περάσει μία μέρα τρέχουν άμεσα τόκοι υπερημερίας. Αν σου χρωστάει η τράπεζα γιατί θα πρέπει να περιμένεις 1 ή 2 μήνες; 

Επειδή λοιπόν ούτε επικοινώνησαν μαζί μου, αλλά και για να πιεστούν ακόμη περισσότερο να λειτουργούν επαγγελματικά κι όχι σαν να απευθύνονται σε κατοίκους μπανανίας, θα προχωρήσω σε καταγγελία. 

Κράτα μας ενήμερους σε παρακαλώ. Έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον το θέμα, κι εγώ ήμουν οριακά να "λυγίσω" με κάποιες από τις προσφορές εκείνων των ημερών.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πολυ "σπαστικο" παντως, να αγοραζεις οτιδηποτε προσυμφωνημενα, να μην τηρειται η συμφωνια, ή να καθυστερει πολυ και να πρεπει να κρατας τα προιοντα σφραγισμενα για να τα επιστρεψεις αν κατι παει στραβα. Ετσι οπως το πανε, μιλαμε για μηνα και αν...

Και μονο το ψυχολογικο κομματι, αρκει για να μην θελησουν πολλοι να ξαναμπουν σε παρομοια διαδικασια στο μελλον.

Οσο καλη και να ειναι η τιμη, θα θυμασαι και θα στριβεις το κεφαλι..., υπαρχουν και αλλου καλες προσφορες.

Αυτο-σαμποταρονται σαν επιχειρηση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με λίγα λόγια τα κάνανε μπάχαλο και δεν ξέρουν τι τους γίνεται πρόκειται καθαρά για κοροϊδία του καταναλωτή..και εγώ την πάτησα έτσι κ μου έχει πιστωθεί μόνο το 1% μέχρι στιγμής βέβαια έχω κάνει 5 τηλέφωνα και email με απόδειξη αγοράς..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

On 12/12/2018 at 14:25, GeorgeMan said:

Κράτα μας ενήμερους σε παρακαλώ. Έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον το θέμα, κι εγώ ήμουν οριακά να "λυγίσω" με κάποιες από τις προσφορές εκείνων των ημερών.

Την Πέμπτη το πρωί έστειλα την καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή μέσω email.

Σήμερα το πρωί βλέπω ότι έχει μπει ένα μεγάλο μέρος (!) από την προβλεπόμενη επιστροφή στο λογαριασμό μου με ημερομηνία χθεσινή. Δεν ενημερώθηκα από τον Συνήγορο αν έκανε κάποια ενέργεια, οπότε δεν ξέρω αν το γεγονός είναι τυχαίο.

Τι κάνανε λοιπόν οι εξυπνάκηδες:

Είχαν επιστρέψει το 1% της πρώτης (από τις 6 δόσεις) και χθες επέστρεψαν και το 19% του συνολικού ποσού.

Άρα μου χρωστάνε ακόμη το 19% επιστροφή της πρώτης δόσης.  

Άλλα τηλέφωνα πάλι. Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι όντως ανίκανοι και άχρηστοι ή απλά απατεώνες.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 λεπτά πριν, nikko_ είπε

Την Πέμπτη το πρωί έστειλα την καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή μέσω email.

Σήμερα το πρωί βλέπω ότι έχει μπει ένα μεγάλο μέρος (!) από την προβλεπόμενη επιστροφή στο λογαριασμό μου με ημερομηνία χθεσινή. Δεν ενημερώθηκα από τον Συνήγορο αν έκανε κάποια ενέργεια, οπότε δεν ξέρω αν το γεγονός είναι τυχαίο.

Τι κάνανε λοιπόν οι εξυπνάκηδες:

Είχαν επιστρέψει το 1% της πρώτης (από τις 6 δόσεις) και χθες επέστρεψαν και το 19% του συνολικού ποσού.

Άρα μου χρωστάνε ακόμη το 19% επιστροφή της πρώτης δόσης.  

Άλλα τηλέφωνα πάλι. Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι όντως ανίκανοι και άχρηστοι ή απλά απατεώνες.

Ετσι οπως τα λες πρεπει να σου χρωστανε το 1% τον υπολοιπων (5) δοσεων! 

Εφοσον σου δωσανε το 19% του συνολικου ποσου, τοτε σου χρωστανε το υπολοιπο 1%. Αλλα επειδή εχεις παρει ηδη το 1% της 1ης δοσης, σου μενει να παρεις το 1% των αλλων 5 δοσεων! 

 

Και σκεψου δεν εχω πιει ακομη καφε😝

  • Like 1
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Professor Xavier said:

Ετσι οπως τα λες πρεπει να σου χρωστανε το 1% τον υπολοιπων (5) δοσεων! 

Εφοσον σου δωσανε το 19% του συνολικου ποσου, τοτε σου χρωστανε το υπολοιπο 1%. Αλλα επειδή εχεις παρει ηδη το 1% της 1ης δοσης, σου μενει να παρεις το 1% των αλλων 5 δοσεων! 

Και σκεψου δεν εχω πιει ακομη καφε😝

Έχεις δίκιο, ουτε εγώ είχα πιει καφέ. Άσε που έχω συγχυστεί με την όλη ιστορία.

Μετά από νέα τηλεφωνική κλήση μου εξήγησαν ότι με τις επόμενες δόσεις θα μπαίνει το 1% της επιστροφής.

Απλά πράγματα και τα δυσκολεύουν τόσο πολύ.

Επεξ/σία από nikko_
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανικανότητα είναι ,εμένα δεν μου έχουν τραβήξει πίσω το 20% επιστροφής που μου έχουν δώσει από παραγγελία που ακύρωσα.

Επέστρεψαν τα λεφτά αλλά έχω ακόμα τα χρήματα της επιστροφής.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα το μουσι του Προφητη!

Μπηκε σημερα το υπολοιπο ποσοστο Επιστροφης.(Ειχαν βαλει 1.50 ευρω και μπηκαν τα υπολοιπα 210)

Ανακαλω τον Ιερο Πολεμο.

Επεξ/σία από momotis
  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, nikko_ είπε

Έχεις δίκιο, ουτε εγώ είχα πιει καφέ. Άσε που έχω συγχυστεί με την όλη ιστορία.

Μετά από νέα τηλεφωνική κλήση μου εξήγησαν ότι με τις επόμενες δόσεις θα μπαίνει το 1% της επιστροφής.

Απλά πράγματα και τα δυσκολεύουν τόσο πολύ.

Και σε μένα το ίδιο.Πιστώθηκε το 19% της επιστροφής χθες, ενώ λίγες μέρες πριν είχα πάρει το 1% της πρώτης από τις 12 δόσεις.Στο μεταξύ έχουν και πάλι 10% επιστροφή για τις γιορτές και στους όρους τώρα εξηγούν ότι για ηλεκτρονικές παραγγελίες θα πιστώνεται με την χρέωση της κάρτας το 1% και το υπόλοιπο 19% μετά από μερικές μέρες. Έχω μια δωροεπιταγή 30 ευρώ που μου έδωσαν για τις προηγούμενες ''περιποιήσεις΄΄  τους και σκέφτομαι πάλι να το τολμήσω για ένα πολυμηχάνημα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 minutes ago, vagmouk said:

Και σε μένα το ίδιο.Πιστώθηκε το 19% της επιστροφής χθες, ενώ λίγες μέρες πριν είχα πάρει το 1% της πρώτης από τις 12 δόσεις.Στο μεταξύ έχουν και πάλι 10% επιστροφή για τις γιορτές και στους όρους τώρα εξηγούν ότι για ηλεκτρονικές παραγγελίες θα πιστώνεται με την χρέωση της κάρτας το 1% και το υπόλοιπο 19% μετά από μερικές μέρες. Έχω μια δωροεπιταγή 30 ευρώ που μου έδωσαν για τις προηγούμενες ''περιποιήσεις΄΄  τους και σκέφτομαι πάλι να το τολμήσω για ένα πολυμηχάνημα.

Έχει ορο ότι θα τα έχουν καταβάλει έως τέλος Φλεβάρη!! Προσοχή.

Και απ' ό,τι είδα έχει και ελαφρώς χειρότερες τιμές σε σχέση με τη bf, συν ότι η επιστροφή είναι η μισή...

Δεν είναι και ιδιαίτερα ελκυστικό τώρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/12/2018 στις 11:31 ΠΜ, vasilis26 είπε

Μία από τα ίδια και εγώ. Αγορά και πληρωμή μέσω κάρτας με δόσεις από site στις 24/11. Η χρέωση τις πρώτης δόσης εμφανίστηκε Πέμπτη 6/12 και επιστροφή μπήκε το Σάββατο 8/12 η οποία είναι 1% και αφορά το ποσό της πρώτης δόσης (όχι του συνολικού ποσού της αγοράς). Επικοινώνησα με Eurobank και ο υπάλληλος μου είπε "η συναλλαγή φαίνεται να έπεσε στις 3/12"....... συμπλήρωσε μία φόρμα προς το αρμόδιο τμήμα με τα δεδομένα και τις παρατηρήσεις μου και περιμένω νεότερά τους........

Μάλλον είμαστε πολλοί.....

Παλικάρια χθες ξαναμίλησα με Europhone Banking (210-9555000) και έγινε νέο αίτημα για την υπόθεση της επιστροφής μου! Η Eurobank επιρρίπτει τις ευθύνες στον Γερμανό. Πάντως μου διευκρίνισε ο υπάλληλος πως πρέπει ο καθένας ξεχωριστά να κινήσει τηλεφωνικά τη διαδικασία. Αλλιώς πολλοί θα περιμένουν μάταια!

Επεξ/σία από chorilias
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.