Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Μη αποδοση "επιστροφης" eurobank στις προσφορες "20% επιστροφη Black Friday στον Γερμανο 20-25 Νοεμβριου 2018" ;


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε επικοινωνια με την Eurobank η απαντηση τους ειναι "Δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε ουτε το ποτε ουτε το αν θα μπει η Επιστροφη"!!!

Σε μενα εχει γινει χρεωση και μπηκε μονο το 1% Επιστροφη. Αγορα online 23/11.

Ευτυχως που οτι πηρα το εχω ακομη σφραγισμενο και ηδη κανονισα για επιστροφη ολης της παραγγελιας!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 188
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

(Το παρον θεμα ανοιγει κατοπιν ζητησης μελων για το παρακατω: ) Λογω των συνεχων αναφορων μελων στα σχετικα θεματα για την ιδια εξελιξη περι μη αποδοσης συμφωνα με τους ορους της πολυδιαφημισμενη

Εγώ θεωρώ ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να ενημερώσουν όλους όσους πήραν τηλέφωνο, για την εξέλιξη της υπόθεσης τους (αν όχι τον καθένα ξεχωριστά, τουλάχιστον με μία ανακοίνωση). Αν χρωστάς στη τράπε

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέποντας αυτό το θέμα και το άλλο με τον Γερμανό,και αυτη την black friday δραματικά τα ελληνικά καταστήματα και σε τιμές και σε αντιμετώπιση και σε απόθεμα και οργάνωση.😣😝

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 hours ago, KoGi said:

Σε επικοινωνια με την Eurobank η απαντηση τους ειναι "Δεν μπορουμε να επιβεβαιωσουμε ουτε το ποτε ουτε το αν θα μπει η Επιστροφη"!!!

Σε μενα εχει γινει χρεωση και μπηκε μονο το 1% Επιστροφη. Αγορα online 23/11.

Ευτυχως που οτι πηρα το εχω ακομη σφραγισμενο και ηδη κανονισα για επιστροφη ολης της παραγγελιας!

Και εμένα πρώτα το 1% μπήκε και σήμερα το πρωί το υπόλοιπο 19%

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
On 02/12/2018 at 11:01, nikko_ said:

Θα επαναλάβω αυτό που είχα γράψει και στο άλλο thread. 

Αγορά και εξόφληση μέσω eshop Γερμανού στις 22 Νοεμβρίου και ακόμη δεν έχει χρεωθεί η κάρτα (10 μέρες μετά).

Δεν μου έχει ξανασυμβεί σε οποιαδήποτε συναλλαγή, σε Ελλάδα ή εξωτερικό.

Ελπίζω όταν γίνει η χρέωση, να μπει απευθείας κι η επιστροφή και να μην έχουμε άλλα.

Τελικά η χρέωση στη κάρτα έγινε χθες (6/12) και ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12.

Δεν βλέπω ακόμη καμία επιστροφή (ούτε το 1%), οπότε πιστεύω ότι θα έχουμε νέο γύρο τηλεφώνων και καταγγελιών.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
34 λεπτά πριν, nikko_ είπε

Τελικά η χρέωση στη κάρτα έγινε χθες (6/12) και ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12.

Δεν βλέπω ακόμη καμία επιστροφή (ούτε το 1%), οπότε πιστεύω ότι θα έχουμε νέο γύρο τηλεφώνων και καταγγελιών.

Τα ίδια και σε μένα! Χθες βράδυ εμφανίστηκε επιτέλους η χρέωση στη κάρτα (6/12) αλλά ως ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12. Η αγορά βέβαια έγινε 20/11! 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
45 λεπτά πριν, chorilias είπε

Τα ίδια και σε μένα! Χθες βράδυ εμφανίστηκε επιτέλους η χρέωση στη κάρτα (6/12) αλλά ως ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται η 5/12. Η αγορά βέβαια έγινε 20/11! 

Και εγώ μία από τα ίδια!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Αυτό έχει ξαναγίνει και πέρσι και αν ημερομηνία συναλλαγής εμφανίζεται τώρα τι θα τους κάνεις τους καλύπτει η κλτραπεζα .

Έχουμε την απόδειξη αγοράς.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, bigbang said:

Έχουμε την απόδειξη αγοράς.

 και επιπλέον το email επιβεβαίωσης που αποδεικνύει πότε έγινε η αγορά από το eshop.

Αν τυχόν δεν αποδώσουν την Επιστροφή θα στραφώ στον Συνήγορο και θα τους κατηγορήσω ότι σκοπίμως και με δόλο μετακύλησαν την συναλλαγή για να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους, παραπλανώντας τον καταναλωτή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω έχω την καλύτερη περίπτωση. 

Αγοράζω ηλεκτρονικά με πιστωτική μια τηλεόραση Σάββατο 24/11. Η τηλεόραση έρχεται Τετάρτη 28/11 χωρίς να έχει εμφανιστεί η πληρωμή στην Eurobank. Παραλαμβάνω από ΕΛΤΑ κουριερ αλλά η τηλεόραση εμφανίζει ελάττωμα. Μετά από αγώνα κυριολεκτικά 2 ημερών (δεν μπορούσα να μιλήσω με κανέναν εκπρόσωπο, ήμουν στην αναμονή επί 4 ώρες και αυτές όχι συνεχόμενα μιας και στην μισή ώρα έπεφτε η γραμμή)  βρήκα κάποιον εκπρόσωπο και πήρα τις οδηγίες και τα στοιχεία επιστροφής. Παρασκευή 30 στέλνω πίσω την Τηλεόραση με ΕΛΤΑ. Δευτέρα 3 μιλάω με Γερμανό και δηλώνω τον αριθμό επιστροφής και τους επισημαίνω ότι δεν επιθυμώ την αγορά άλλου προϊόντος και ότι θέλω να μην χρεωθώ για την αρχική αγορά, κοινώς τα λεφτά μου πίσω. 

Και τι κάναν οι θεοι!

Χωρίς ακόμα να φαίνεται η αρχική πληρωμή μου επέστρεψαν στην πιστωτική 350 που κόστιζε η τηλεόραση και μετά αφαίρεσαν τα 70 της επιστροφής. Δηλαδή φαίνομαι με +280 στην κάρτα. 

Βέβαια υποψιάζομαι μπλέξιμο καθώς ακόμα δεν έχει φανεί και η επιστροφή. 

Θα τηλ από Δευτέρα αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. Καλά μου ξεμπερδέματα

 

  • Haha 3
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, zorans είπε

Χωρίς ακόμα να φαίνεται η αρχική πληρωμή μου επέστρεψαν στην πιστωτική 350 που κόστιζε η τηλεόραση και μετά αφαίρεσαν τα 70 της επιστροφής. Δηλαδή φαίνομαι με +280 στην κάρτα.

Κάνε τα 280€ σου πόντους €πιστροφής (πως λέμε κάν' τα σουβλάκια) και μοίρασέ τα σε όσους δεν πήραν πόντους για τις συναλλαγές τους... Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ!!!

  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.