Προς το περιεχόμενο

Τεχνητή νοημοσύνη μειώνει τον αριθμό των τροχαίων στο Las Vegas


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως αναφέρει η υπηρεσία της τροχαίας της Nevada, ένα νέο σύστημα που στηρίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη έχει βοηθήσει στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Interstate 15, κατά 17%. 

Η Ισραηλινή startup που ανέπτυξε το νέο αυτό σύστημα και συνεργάζεται με τις αρχές της Nevada ονομάζεται “Waycare”, ενώ το συγκεκριμένο πρόγραμμα θεωρείται πιλοτικό. Ο στόχος είναι η ευρύτερη εφαρμογή του σε όλη την κοιλάδα, συμπεριλαμβάνοντας όλους τους πολυσύχναστους δρόμους της πολιτείας. 

Το σύστημα της Waycare χρησιμοποιεί κάμερες, αισθητήρες, και δεδομένα για την κίνηση των οχημάτων ανά πάσα στιγμή, και με βάση αυτά αναπτύσσει μοντέλα πρόβλεψης της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Το σύστημα έχει ήδη δοκιμαστεί στην Tampa, Florida, και στο Tel Aviv, με θετικά αποτελέσματα. Η τροχαία της Nevada αναφέρει πως η σχετική μείωση στον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο ήρθε χωρίς επιπρόσθετες ενέργειες ή άλλα μέτρα, αλλά μόνο με την χρήση του AI της Waycare. 

To σύστημα λοιπόν συλλέγει πληροφορίες από διάφορες πηγές, ακόμη και από τα ίδια τα αυτοκίνητα, σε ζωντανό χρόνο, και ως εκ τούτου μπορεί να υπολογίσει το επίπεδο ρίσκου και να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή ατυχημάτων. Μόλις το σύστημα της Waycare αναγνωρίσει κάποιο πιθανό ρίσκο (έως και 12 λεπτά νωρίτερα), ειδοποιεί τις αρχές να λάβουν συγκεκριμένα μέτρα, ενώ προσαρμόζει και τα μηνύματα των ηλεκτρονικών πινακίδων πληροφοριών που βρίσκονται πάνω από τον δρόμο. Οι προτάσεις του συστήματος περιλαμβάνουν τοποθέτηση κατευθυντήριων εμποδίων σε συγκεκριμένα σημεία, και τοποθέτηση προειδοποιητικών συστημάτων υψηλής ορατότητας. Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την μείωση της ταχύτητας του 91% των οδηγών που πέρασαν από τον interstate 15 κατά την διάρκεια του προγράμματος, φτάνοντας σε επίπεδα κάτω των 80 χμ/ώρα. 

Screen-Shot-2017-10-31-at-5_09.43-PM.png.424a21a6167353ad08034fc7fd1ccd5c.png

Όπως δήλωσε ο Noam Maital, συνιδρυτής και CEO της Waycare, “Τα αποτελέσματα αυτού του πιλοτικού προγράμματος δείχνουν ξεκάθαρα ότι τα συστήματα AI και deep learning μπορούν να έχουν δραματικά θετική επίδραση στην αύξηση των επιπέδων ασφάλειας των μετακινήσεων, όταν συνδυαστούν με τις αρμόδιες υπηρεσίες”

Phys.org


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δε δουλεύει η φυσική νοημοσύνη των οδηγών επιστρατεύουμε την τεχνητή... 

Καλή κίνηση. Μακάρι να έχει θετικά αποτελέσματα σε βάθος χρόνου για να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα, μήπως και γλυτώσουμε κανένα χριστιανό.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλό είναι αυτό το σύστημα. Πρώτα και πάνω απ'όλα όμως είναι η προσοχή και η αντίληψη του κάθε οδηγού.

Επεξ/σία από vaskor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, gassim είπε

ναι αλλά το φακέλωμα; 😟

Ποιο φακελωμα οταν το 99.9% εχουν facebook ινταγραμ κτλ. και κινητο με gps! Το AI στους δρομους περιμεναμε γiα το φακελωμα? τουλαχιστον αυτο ειναι για να σωσει καμια ζωη και οχι για να βλεπουμε κ@λαρακια στο intagram... worth the risk...👍

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκεί η αστυνομία/τροχαία όταν τους καλούνε πάει αμέσως. Εδώ πηγαίνουν μετά απο 2 ώρες.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, apokatso είπε

Ποιο φακελωμα οταν το 99.9% εχουν facebook ινταγραμ κτλ. και κινητο με gps! Το AI στους δρομους περιμεναμε γiα το φακελωμα? τουλαχιστον αυτο ειναι για να σωσει καμια ζωη και οχι για να βλεπουμε κ@λαρακια στο intagram... worth the risk...👍

Απο το κινητό με gps συλλέγονται δεδομένα για το AI στους δρόμους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλα και παλι αν μ εδιναν την επιλογη να διαλεξω ενα δρομο με λιγοτερους κινδυνους ατυχηματος αλλα θα καταγραφουν που πηγαινω , με εναν αλλο που ο κινδυνος θα ηταν μεγαλυτερος αλλα δεν θα κραταει ιστορικο , παλι τον πρωτο θα διαλεγα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι να μας πουν τα γατάκια!Εδώ σε μας με το που ξεκινάς στο πράσινο σε πιάνει το επόμενο φανάρι κόκκινο οπότε δεν προλαβαίνεις να αναπτύξεις ταχύτητα και μειώνονται οι πιθανότητες για σοβαρό τροχαίο.ΑΙ και πράσινα αλογα.Σαν την Ελληνική ευφυια δεν υπαρχει.

Επεξ/σία από Istros
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μειωσει την ηλιθιοτητα και την αναισθησια μερικων πισω απτο τιμονι γινεται; Και μετα θα μειωθουν και τα τροχαια σε τεραστιο βαθμο το μονο σιγουρο!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, gassim είπε

ναι αλλά το φακέλωμα; 😟

Ρε παίδες σταματήστε αυτη την ανοησία επιτέλους σε καθε θεμα. Απο την στιγμή που γεννιομαστε ειμαστε φακελωμενοι παντου για ονομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την μείωση της ταχύτητας του 91% των οδηγών που πέρασαν από τον interstate 15 κατά την διάρκεια του προγράμματος, φτάνοντας σε επίπεδα κάτω των 80 χμ/ώρα. 

 

Το άλλο 9% θα ήταν Έλληνες που είχαν πάει διακοπές 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BorrowedTime είπε

Ρε παίδες σταματήστε αυτη την ανοησία επιτέλους σε καθε θεμα. Απο την στιγμή που γεννιομαστε ειμαστε φακελωμενοι παντου για ονομα

ειρωνικά το είπα για όσους δεν αντιλαμβάνονται την χρησιμότητα των big data

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω κάποιον από αυτούς που προφανώς διάβασαν και κατανόησαν το άρθρο, να μου εξηγήσει πως φταίει η ανθρώπινη βλακεία ή η ανικανότητα των οδηγών κλπ, όταν αυτό που ουσιαστικά έγινε ήταν να βελτιωθεί η σήμανση των αυτοκινητόδρομων, να δίνονται σωστά μηνύματα στους οδηγούς ώστε να πράττουν ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ ανάλογα και να τοποθετηθούν διαχωριστικά εκεί που πρέπει! 

Αν μη τι άλλο, το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι για το 15-17% των ατυχημάτων στους αυτοκινητόδρομους φταίει η σήμανση, η ελλειπή ενημέρωση και η κατάσταση του δρόμου και όχι οι οδηγοί! 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Whargoul είπε

Περιμένω κάποιον από αυτούς που προφανώς διάβασαν και κατανόησαν το άρθρο, να μου εξηγήσει πως φταίει η ανθρώπινη βλακεία ή η ανικανότητα των οδηγών κλπ, όταν αυτό που ουσιαστικά έγινε ήταν να βελτιωθεί η σήμανση των αυτοκινητόδρομων, να δίνονται σωστά μηνύματα στους οδηγούς ώστε να πράττουν ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΚΗ ανάλογα και να τοποθετηθούν διαχωριστικά εκεί που πρέπει! 

Αν μη τι άλλο, το μόνο που δείχνει αυτό είναι ότι για το 15-17% των ατυχημάτων στους αυτοκινητόδρομους φταίει η σήμανση, η ελλειπή ενημέρωση και η κατάσταση του δρόμου και όχι οι οδηγοί! 

Στο ότι στη βλακεία και την ανικανότητα οφείλετε το υπόλοιπο 83-85% των ατυχημάτων.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...