Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ κάτι παρόμοιο με το Seven Spots, έκανα την παραγγελία Κυριακή. E-mail επιβεβαίωσης ήρθε την Τετάρτη γιατι λέει ηταν παρά πολλές οι παραγγελίες και δεν προλάβαιναν να τις δούνε όλες. Έφυγε Πέμπτη-Παρασκευή από όπου ηταν να φύγει και στο Seven Ιωαννίνων ήρθε σήμερα .

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, jerry banana said:

΄παντως απαραδεκτο γιατι το εχω διαβασει και σε αλλα ατομα,να μιλαμε για μια εταιρεια τεραστια στην Ελλαδα και να επιτρεπει τετοια λαθη.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι προσπαθούν να σε ξεπεταξουν με δωροεπιταγη 10 ευρώ αντί να καλύψουν όλη την αξία του παιχνιδιού.

Απαράδεκτο. Γιατί ο κόσμος θα μπορούσε να πάρει από αλλού αν δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Τώρα πάει η bf... τι να τα κάνεις τα 10 ευρώ.

Επεξ/σία από NotAliki177
  • Like 4
Δημοσ.

Συνέβη και σε μένα . Παραγγελία διαθέσιμου ηχείου την Δευτέρα πριν απο το Black Friday, επειδή τους υποπτεύτηκα έστειλα email την Πέμπτη στο e-sales να δω τι γίνεται και μου απάντησαν οτι η παραγγελία είναι καταχωρημένη. Τελικά την Τρίτη με ενημέρωσαν με e-mail οτι το προιον δεν είναι διαθέσιμο με συννημένο κουπόνι των 10 ευρω.
Φυσικά έφυγαν email αγανάκτησης τα οποία δεν απάντησαν. 

Πραγματικά απαράδεκτοι . 

  • Like 1
Δημοσ.

οσον αφορα πάντως τις αγορές online με καρτα η χρέωση γίνεται οταν ειναι διαθέσιμο το προϊόν και φυγει απο την αποθήκη για τον παραλήπτη.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, vaggos88 είπε

οσον αφορα πάντως τις αγορές online με καρτα η χρέωση γίνεται οταν ειναι διαθέσιμο το προϊόν και φυγει απο την αποθήκη για τον παραλήπτη.

Στον Γερμανό λες ή γενικά; γιατι πχ σε public είχα κάνει παραγγελία και με χρέωσαν πριν την στείλουν. Τελικά το κυρίως προϊόν που ήθελα δεν ήταν διαθέσιμο με αποτέλεσμα να ακυρώσω την παραγγελία και να περιμένω να μου επιστρέψουν τα λεφτά..

Δημοσ.

Γενικά είναι απαράδεκτοι γιατί δεν υπάρχει CC, μόνο κάτι μπακαλόγατοι που απαντάνε στα τηλέφωνα και δίνουν δωράκια σε φάση άντε και παράτα μας. 

Απο την άλλη φταίμε κι εμείς γιατί όντως είμαστε χωριάτες και δεν είχαμε δυστυχώς Black Friday στο χωριό μας οπως στην Αμερική και πέφτουμε κοροϊδία του κάθε παπατζη

Εγω έπαθα το ίδιο με το public σε παιχνίδια LEGO που ενώ ήταν διαθέσιμα και έγινε κανονικά κράτηση και πληρωμή , τελικά ποτέ δεν μου ήρθαν και η επιστροφή χρημάτων παραμένει ... 

Να μας γίνει μάθημα

  • Like 1
Δημοσ.

εγω σε παραγγελεια που εκανα λαθος και αντι για τιμολογιο επελεξα αποδειξη λιανικης μου απαντησαν μετα απο 5 ημερες τηλεφωνικης προσπαθειας και 4 email ( στα οποια ακομα περιμενω απαντηση ) πως  η εταιρεια germanos-eshop ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να αλλαξει μια αποδηξη σε τιμολογιο , μετα απο αυτην την απαντηση με επιασε νευρικο γελιο και οταν με ρωτησε γιατι γελαω της ειπα πως ειναι το λιγοτερο αστειο το 2018 μια εταιρεια να μην μπορει να αλλαξει απο αποδειξη σε τιμολογιο και το εκλεισα.

Η παραγγελεια μου νομιζω ειναι ακομα στο καταστημα και με περιμενει.

Δημοσ.

Παραγγελία 19/11 κάποια παιχνίδια για Xbox. Ήρθε μόνο το email επιβεβαίωσης και από τότε σιωπή. Τηλέφωνα καθημερινά σχεδόν και πότε δε κατάφερα να βγάλω γραμμη και δεν απαντησαν ούτε στο email. 

Πλέον άφησα την παραγγελία στην τύχη της αφού ούτε να την ακυρώσω δε μπορώ. 

Παραλαβή και πληρωμή από κατάστημα. 

  • Sad 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, christos4 είπε

Στον Γερμανό λες ή γενικά; γιατι πχ σε public είχα κάνει παραγγελία και με χρέωσαν πριν την στείλουν. Τελικά το κυρίως προϊόν που ήθελα δεν ήταν διαθέσιμο με αποτέλεσμα να ακυρώσω την παραγγελία και να περιμένω να μου επιστρέψουν τα λεφτά..

για γερμανο. στα αλλα καταστηματα δεν ξερω.

Δημοσ.

Τελικά την έκαναν σε πολλούς εγώ 2 παιχνίδια πήρα τα οποία δε τα 'εστειλαν ποτέ ούτε ακύρωσαν την παραγγελία αλλά αντί για τα παιχνίδια μου έστειλαν δωροεπιταγή 20 ευρώ χ2 δηλαδή 40 ευρώ. Τελικά μόνο ο ένας κωδικός δούλευε δηλαδή τα 20 ευρώ το άλλο θα το πήρε κάποιος υπάλληλος. Δεν ασχολήθηκα γιατί το μαγαζί είναι μπακάλικο και είναι σαν να διαμαρτύρεσαι στο μπακάλικο για ελιές που δεν έχουν ωραία όψη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κανονικά θα έλεγα πως θα βάλουν μυαλό αν χάσουν πελάτες,

αλλά με αυτούς εδώ το ανησυχητικό είναι πως συνεχίζουν απτόητοι λες και ενεργούν σε δικό τους επιχειρηματικό σύμπαν σε χώρα τριτοκοσμική...

και όποτε γουστάρουν, ρίχνουν πάλι από ένα κράχτη γιατί μπορούν

και στα τέτοια τους πόσοι ιθαγενείς θα τσιμπήσουν ξανά και ξανά και η ζωή συνεχίζεται....

τόσο καταφανέστατα προσβλητική συμπεριφορά σε τέτοιο βάθος χρόνου απέναντι στην πελατεία τους και να συνεχίζουν, ε μπράβο στους μάγκες !!!

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vaggos88 είπε

οσον αφορα πάντως τις αγορές online με καρτα η χρέωση γίνεται οταν ειναι διαθέσιμο το προϊόν και φυγει απο την αποθήκη για τον παραλήπτη.

Κανείς λάθος φίλε, παραγγελία 20/11 laptop το οποίο ήταν διαθέσιμο μέχρι και την επόμενη μέρα. 22/11 χρέωση στην κάρτα. Καμία ενημέρωση στην εξέλιξη παραγγελίας. 29/11 μετά από δικες μου ενοχλήσεις, τηλέφωνο για ακύρωση παραγγελίας και δώρο επιταγή 20€. 2/12 επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό  μου. Άκουσαν τα προβλεπόμενα και προχωράμε σε καταγγελίες. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NICK1982 είπε

Κανείς λάθος φίλε, παραγγελία 20/11 laptop το οποίο ήταν διαθέσιμο μέχρι και την επόμενη μέρα. 22/11 χρέωση στην κάρτα. Καμία ενημέρωση στην εξέλιξη παραγγελίας. 29/11 μετά από δικες μου ενοχλήσεις, τηλέφωνο για ακύρωση παραγγελίας και δώρο επιταγή 20€. 2/12 επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό  μου. Άκουσαν τα προβλεπόμενα και προχωράμε σε καταγγελίες. 

Δωσε λεπτομερειες και αν θες αναλυτικα τι εκανες για να βοηθηθουν και αλλοι . Αυτο ειχα κατα νου οταν ανοιξα το νημα , τετοιες περιπτωσεις , τα δικα μου ηταν πταισματα μπροστα σε κατι τετοιο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γραπτές καταγγελίες σε γενική γραμματεία καταναλωτή, και στον συνήγορο του καταναλωτή. Τουλάχιστον ελπίζω να φάνε ένα γερό πρόστιμο. Γιατί μας πήραν τα λεφτά για 10 μέρες και εμείς απλά περιμέναμε να παραλάβουμε. Χάνοντας το δικαίωμα να αγοράσουμε από αλλού. Ας μην σχολιάσω τα της "επιστροφής"

Επεξ/σία από NICK1982
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...