Προς το περιεχόμενο

Black Friday παραγγελίες από Γερμανό που δεν παραδόθηκαν


james9tito

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο αδερφός μου παράγγειλε ένα πληκτρολόγιο στο bf από Γερμανό.Μετά από μια βδομάδα περίπου του το ακύρωσαν και του έδωσαν μια 10ευρη επιταγή.🤨

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

22/11 παραγγελία ηλεκτρονική mate 10 pro , email και sms για την επιβεβαίωση της παραγγελίας, τον αριθμό της και ότι θα παραλάβω απο το τάδε κατάστημα (πλήρωσα ηλεκτρονικά και όχι στο κατάστημα παραλαβής για να πάρω την επιστροφή 20%).  26/11 πήρανε και τα λεφτά απο τον λογαριασμό (μέχρι τότε ήταν δεσμευμένα). 

Σε 4 mail δεν απαντήσανε ποτέ. Στο κατάστημα μου λέγανε κάθε φορά πάρτε μας αύριο να δούμε αν ήρθε, ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ στην εξέλιξη της παραγγελίας.

30/11 μετά από τηλεφωνο δικό μου  (και 40 λεπτά αναμονή) μου απάντησαν ότι το προϊόν δεν μπήκε ποτέ στο καλάθι και επομένως δεν υπάρχει παραγγελία, οπότε πάμε για επιστροφή των χρημάτων (χωρίς καμία 10ευρη δωροεπιταγή...).  Την ίδια μέρα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και (γεγονός μάλλον άσχετο με το προηγούμενο τηλεφωνημα μου) μου μπήκαν 80 ευρώ επιστροφή στην κάρτα!!! και σήμερα 4/12 μου επιστράφηκε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ποσό των 399 ευρώ!!!

Οπότε με βλέπω σήμερα-αύριο να καταναλώνω όλοκληρο το ποσό της επιστροφής και αν με πάρουν τηλέφωνο να μου τα ζητήσουν πίσω θα τους βάλω σε...ολιγόλεπτη αναμονή (και κάθε 5 λεπτά θα τους λέω να μην κλείσουν την γραμμή για να μη...χάσουν την προτεραιότητά τους...)👿

Επεξ/σία από samsunglife
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία στις 23/11 μία τηλεόραση Toshiba 49" με κάρτα eyrobank για επιστροφή ευρώ του 20%. Υπήρχε φυσικά διαθεσιμότητα στο εν λόγω προϊόν - άμεσα διαθέσιμο. Ενημερωνόμουν κανονικά για την εξέλιξη της παραγγελίας όποτε υπήρχε αλλαγή στο status μέσω mail και κινητού και τελικά παρέλαβα στις 27/11.

Τα ευρώ της επιστροφής είχαν μπει την 01/12 που τσέκαρα, αφού όμως πρώτα είχα επικοινωνήσει με την τράπεζα ώστε να ανοίξουν σχετικό αίτημα πίστωσης των ευρώ της επιστροφής. Οπότε γενικά όλα καλά πήγαν και είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την αγορά από Γερμανό.

Επεξ/σία από ghortman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, KoreanW είπε

κανονικά θα έλεγα πως θα βάλουν μυαλό αν χάσουν πελάτες,

αλλά με αυτούς εδώ το ανησυχητικό είναι πως συνεχίζουν απτόητοι λες και ενεργούν σε δικό τους επιχειρηματικό σύμπαν σε χώρα τριτοκοσμική...

και όποτε γουστάρουν, ρίχνουν πάλι από ένα κράχτη γιατί μπορούν

και στα τέτοια τους πόσοι ιθαγενείς θα τσιμπήσουν ξανά και ξανά και η ζωή συνεχίζεται....

τόσο καταφανέστατα προσβλητική συμπεριφορά σε τέτοιο βάθος χρόνου απέναντι στην πελατεία τους και να συνεχίζουν, ε μπράβο στους μάγκες !!!

Οι ιθαγενείς δεν είναι ιδιαίτερα εκπαιδευμένοι στο καταναλωτικό σύστημα, επιπλέον έχουν και κοντή μνήμη. Του χρόνου το μαγαζί θα βάλει καταχωρήσεις "προσφορών" για Black Friday στα διάφορα μέσα που κάνουν κρα για διαφημιστικά έσοδα και αμέσως πολλοί θα τρέξουν να τσιμπήσουν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν αμφιβάλλω

απλά το σύστημα του Γερμανού έχει καταντήσει με λοταρία και όχι με μαγαζί

όποιος πελάτης παραλάβει τον κράχτη σημαίνει ότι κέρδισε το τζόκερ και μένει ευχαριστημένος, οι πολλοί υπόλοιποι έχασαν το bf και μερικοί ελπίζουν ακόμα στην επόμενη κλήρωση του χρόνου...

και πουθενά καταναλωτικό κίνημα ή πολιτεία ή παράγοντες της αγοράς (γιατί και αυτοί θίγονται...)

τόσα χρόνια τόση ανοχή

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

[Το ακόλουθο σχόλιο έχει δημοσιευθεί αρχικώς σε αυτήν την ενότητα. Το δημοσιεύω και εδώ λόγω της συνάφειας των 2 θεμάτων και με την προοπτική να φανεί χρήσιμο έστω και σε έναν/ μία από εσάς]

Ας δώσω και εγώ την δική μου οπτική επί του όλου θέματος.

Περσινή Black Friday. Αγοράζω το απόγευμα laptop (αξίας 1499€) από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών από κατάστημα της Θεσσαλονίκης (για το οποίο χρειάστηκε να κάνω ταξίδι από Ημαθία).

Χαλασμένη κάρτα γραφικών, το επιστρέφω το επόμενο πρωί (2ο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη). Μου λένε περίπτωση DOA, θα αντικατασταθεί με νέο όμοιο. Δυστυχώς δεν έχουμε ετοιμοπαράδοτο.

Τους τονίζω ότι δεν θα δεχθώ καμιά αντιπροσφορά/ πιστωτικό με δέσμευση μελλοντικής αγοράς από την πλευρά μου πάρα μόνον αντικατάσταση με το ίδιο μοντέλο laptop. Ο υπεύθυνος του αρμόδιου τμήματος του καταστήματος με διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να μην λάβω το προϊόν το οποίο αγόρασα και αφότου με ενημερώσει σχετικά με το πώς θα μου αποσταλεί, αναχωρώ για τον τόπο διαμονής μου.

Ακολουθεί επί δυόμιση εβδομάδες μια απίστευτη φαρσοκωμωδία (τηλεφωνική διαβεβαίωση από τον product manager της εταιρείας ότι θα παραλάβω άμεσα -> αναβολές επί αναβολών -> περιμένουμε την ASUS να μας ενημερώσει για το πότε μπορεί να βρεθεί κομμάτι -> δυστυχώς υπήρξε πρόβλημα κατα την περίοδο των προσφορών και το σύστημα μας επέτρεψε εσφαλμένα στους αγοραστές να τοποθετήσουν περισσότερες παραγγελίες [15] σε σχέση με το διαθέσιμο απόθεμα [12] -> υπάρχουν 3 αγοραστές που έχουν δεσμεύσει κομμάτι για παραλαβή από κατάστημα αλλά δεν το έχουν πληρώσει, προσπαθούμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί τους αλλά δεν μπορούμε να τους βρούμε -> θα τους δώσουμε διορία απάντησης μέχρι το Σάββατο και αν έστω και ένας δεν απαντήσει το κομμάτι που θα αποδεσμευτεί είναι δικό σας -> η διορία απάντησης επεκτείνεται για μία ακόμη εβδομάδα -> σας έχουμε δυσάρεστα νέα: δεν μπορούμε να σας αποστείλουμε το ίδιο προϊόν -> [γελοίες] αντιπροσφορές σε άλλους κωδικούς laptops -> επιστροφή χρημάτων και κάπου εδώ τελειώνουν όλες οι δυνατές ενέργειες από την πλευρά μας).

Σε κάθε επικοινωνία που είχα μαζί τους σημείωνα με ποιον συνομιλώ (από τον πωλητή, μέχρι το help desk και τον product manager). Απαιτούσα να μου απαντούν εγγράφως. Σε κανένα σημείο δεν άκουσα ένα "Συγγνώμη" για τον όλον εμπαιγμό (ο οποίος έγκειται στο ότι ο product manager δεν έκανε σωστά την δουλειά του είτε επειδή δεν ήξερε και στην πορεία θέλησε να καλυφθεί είτε επειδή ήθελε να εξυπηρετήσει 2 ή 3 δικούς του πριν από εμένα).

Τον "κυνήγησα" μεχρι εκεί που δεν πάει. Έκανα καταγγελίες όπου μπορείτε να φανταστείτε. Τους "μαύρισα" σε κάθε πλατφόρμα αξιολόγησης των υπηρεσιών τους (να ξέρετε ότι κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της πονάει όταν λαμβάνει δημόσια αρνητικό review). Εν τέλει πήρα τα χρήματα μου πίσω και αυτός καθαιρέθηκε.

Την φετινή Black Friday είδα μέχρι και σχετικό όρο στη συγκεκριμένη αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών σχετικά με τη δέσμευση προϊόντος και την διορία πληρωμής και παραλαβής του από το κατάστημα. Θα μου πείτε "Ρε Μήτσο για εσένα έβαλαν τον σχετικό όρο;". Τουλάχιστον ξέρω ότι έκανα όσά έπρεπε και όσα μπορούσα για να σας απαντήσω "Ναι, και για εμένα.".

TL; DR (Too long; Didn't read)

Αν σέβεστε τον εαυτό σας, τα χρήματα σας και τον χρόνο σας (= πάλι χρήματα), μάθετε ποια τα δικαιώματα σας και ποιες οι υποχρεώσεις σας ως καταναλωτές. Να απαιτείτε πάντοτε γραπτές απαντήσεις. Μόνον όταν εμείς (ως καταναλωτικό κοινό) γίνουμε πιο ευσυνείδητοι έχουμε ρεαλιστικές πιθανότητες καταχρηστικές συμπεριφορές όπως αυτές που αναφέρετε παραπάνω να εκλείψουν. Έχουμε πραγματική δύναμη (και όχι, αυτό δεν είναι κλισέ).

Εύχομαι κάθε ένας και κάθε μία από εσάς να ανταμειφθεί κατάλληλα για την ενέργεια, τα χρήματα και τον χρόνο που καταναλώσατε για αυτούς τους ανεκδιήγητους τύπους. Και επειδή συχνά είναι μία παράμετρος που παραβλέπεται,  θα το ξαναπώ: προσωπικός χρόνος = χρήμα.

Επεξ/σία από dim_plo
  • Like 8
  • Thanks 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, dim_plo said:

Έκανα καταγγελίες όπου μπορείτε να φανταστείτε.

τι απαντησεις ειχες απο τις καταγγελίες?

και εν τελη αφου το ηθελες το λαπτοπ γιατι δεν το πηρες πισω να το πας απλα για επισκευη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, iakoboss7 είπε

τι απαντησεις ειχες απο τις καταγγελίες?

και εν τελη αφου το ηθελες το λαπτοπ γιατι δεν το πηρες πισω να το πας απλα για επισκευη?

o ανθρωπος εκανε ολοκληρο ταξιδι να πληρωσει 1500 ευρω να παρει ένα λαπτοπ που τελικα αποδειχτηκε με καμενη καρτα γραφικων , εσυ θα το πηγαινες για επισκευή? η θα απαιτουσες καινουριο ?? θα εδινες 1500 για να παρεις επισκευασμενο λαπτοπ??

  • Like 1
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει κανεις αλλος την εντυπωση οτι δεν εγινε black friday στην ελλαδα;
Οπως επισης οτι το επιπεδο του καταναλωτικου κοινου ειναι στο 0 και οι "επιχειρηματίες" της δεκαρας κοροιδευουν χωρις πολυ κοπο;

Η μονο εγω ειμαι;

Και οχι υπερτιμολογημενο λαπτοπ που κανει 1500 σκρουτζ και το βαζει γνωστη αλυσιδα 1300€ δεν ειναι black friday.

 

ΥΓ Δυστυχως οι οποιες προσφορες ειναι ειτε απο το εξωτερικο (τυπου eu.evga store είτε amazon), είτε από e-shop.gr και αυτες λιγες.

Επεξ/σία από alkis13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, iakoboss7 είπε

τι απαντησεις ειχες απο τις καταγγελίες?

Μέχρι να λάβω τις αρχικές απαντήσεις, η υπόθεση είχε ήδη διευθετηθεί (με την έννοια ότι ενημερώθηκα για την τύχη του product manager και ότι ολοκληρώθηκε η επιστροφή των χρημάτων μου). Εν τω μεταξύ, μισό μήνα αργότερα αγόρασα το ίδιο μοντέλο από άλλη αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών.

Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι δεν έμεινα στα λόγια. Προχώρησα σε καταγγελία (την οποία και τους κοινοποίησα) και σε αρνητική αξιολόγηση σε κάθε πλατφόρμα που μου έδινε τη σχετική δυνατότητα.
 

34 λεπτά πριν, iakoboss7 είπε

και εν τελη αφου το ηθελες το λαπτοπ γιατι δεν το πηρες πισω να το πας απλα για επισκευη?

Θεωρώ ότι ο @Jimqtech σου απάντησε πολύ ορθά. Πέραν του ταξιδιού (το οποίο χρειάστηκε να κάνω δις), επειδή σέβομαι τον εαυτό μου συνυπολογίζω τον χρόνο που σπατάλησα στο τηλέφωνο (και τον οποίο θα μπορούσα να διαθέσω για προσωπικές μου υποθέσεις/ στο ιατρείο μου), τον εκνευρισμό και την ταλαιπωρία μου κ.λπ. Σημειωτέον, δεν άκουσα ποτέ ένα "συγγνώμη". Και αν με ρωτάς αν είμαι αρκετά ευσυνείδητος καταναλωτής, η συγκεκριμένη αλυσίδα δεν θα με δει ποτέ ξανά ως πελάτη της. Ακόμα και αν βγάλει τον μεγαλύτερο κράχτη που έχουμε δει ποτέ.

Επεξ/σία από dim_plo
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, alkis13 είπε

Εχει κανεις αλλος την εντυπωση οτι δεν εγινε black friday στην ελλαδα;
Οπως επισης οτι το επιπεδο του καταναλωτικου κοινου ειναι στο 0 και οι "επιχειρηματίες" της δεκαρας κοροιδευουν χωρις πολυ κοπο;

Η μονο εγω ειμαι;

Και οχι υπερτιμολογημενο λαπτοπ που κανει 1500 σκρουτζ και το βαζει γνωστη αλυσιδα 1300€ δεν ειναι black friday.

ΥΓ Δυστυχως οι οποιες προσφορες ειναι ειτε απο το εξωτερικο (τυπου eu.evga store είτε amazon), είτε από e-shop.gr και αυτες λιγες.

Μια χαρα τα λες αδερφουλη, μετρημένες στα δαχτυλα ηταν οι προσφορες τελικα..κάθε χρονο και χειροτερα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, dim_plo said:

Μέχρι να λάβω τις αρχικές απαντήσεις, η υπόθεση είχε ήδη διευθετηθεί (με την έννοια ότι ενημερώθηκα για την τύχη του product manager και ότι ολοκληρώθηκε η επιστροφή των χρημάτων μου).

για να βοηθησεις ομως και ολους τους αλλους που σκεφτονται για καταγγελιες κλπ τι απαντησεις ελαβες? θα σου εδιναν αλλο εν τελη αν το τραβαγες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NICK1982 είπε

Κανείς λάθος φίλε, παραγγελία 20/11 laptop το οποίο ήταν διαθέσιμο μέχρι και την επόμενη μέρα. 22/11 χρέωση στην κάρτα. Καμία ενημέρωση στην εξέλιξη παραγγελίας. 29/11 μετά από δικες μου ενοχλήσεις, τηλέφωνο για ακύρωση παραγγελίας και δώρο επιταγή 20€. 2/12 επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό  μου. Άκουσαν τα προβλεπόμενα και προχωράμε σε καταγγελίες. 

Τότε το κατάστημα αξίζει τις καταγγελίες. Όπως είπα στην περίπτωση μου όταν έγινε η χρέωση ήρθε και το μήνυμα ότι το προϊόν είναι προς παράδοση στο courier και για αυτό θεώρησα πώς έτσι λειτουργούν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...