Προς το περιεχόμενο

Black Friday παραγγελίες από Γερμανό που δεν παραδόθηκαν


james9tito

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dim_plo είπε

Το ακόλουθο σχόλιο έχει δημοσιευθεί αρχικώς σε αυτήν την ενότητα. Το δημοσιεύω και εδώ λόγω της συνάφειας των 2 θεμάτων και με την προοπτική να φανεί χρήσιμο έστω και σε έναν/ μία από εσάς]

Ας δώσω και εγώ την δική μου οπτική επί του όλου θέματος.

Περσινή Black Friday. Αγοράζω το απόγευμα laptop (αξίας 1499€) από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών από κατάστημα της Θεσσαλονίκης (για το οποίο χρειάστηκε να κάνω ταξίδι από Ημαθία).

Χαλασμένη κάρτα γραφικών, το επιστρέφω το επόμενο πρωί (2ο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη). Μου λένε περίπτωση DOA, θα αντικατασταθεί με νέο όμοιο. Δυστυχώς δεν έχουμε ετοιμοπαράδοτο.

Τους τονίζω ότι δεν θα δεχθώ καμιά αντιπροσφορά/ πιστωτικό με δέσμευση μελλοντικής αγοράς από την πλευρά μου πάρα μόνον αντικατάσταση με το ίδιο μοντέλο laptop. Ο υπεύθυνος του αρμόδιου τμήματος του καταστήματος με διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει πιθανότητα να μην λάβω το προϊόν το οποίο αγόρασα και αφότου με ενημερώσει σχετικά με το πώς θα μου αποσταλεί, αναχωρώ για τον τόπο διαμονής μου.

Ακολουθεί επί δυόμιση εβδομάδες μια απίστευτη φαρσοκωμωδία (τηλεφωνική διαβεβαίωση από τον product manager της εταιρείας ότι θα παραλάβω άμεσα -> αναβολές επί αναβολών -> περιμένουμε την ASUS να μας ενημερώσει για το πότε μπορεί να βρεθεί κομμάτι -> δυστυχώς υπήρξε πρόβλημα κατα την περίοδο των προσφορών και το σύστημα μας επέτρεψε εσφαλμένα στους αγοραστές να τοποθετήσουν περισσότερες παραγγελίες [15] σε σχέση με το διαθέσιμο απόθεμα [12] -> υπάρχουν 3 αγοραστές που έχουν δεσμεύσει κομμάτι για παραλαβή από κατάστημα αλλά δεν το έχουν πληρώσει, προσπαθούμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί τους αλλά δεν μπορούμε να τους βρούμε -> θα τους δώσουμε διορία απάντησης μέχρι το Σάββατο και αν έστω και ένας δεν απαντήσει το κομμάτι που θα αποδεσμευτεί είναι δικό σας -> η διορία απάντησης επεκτείνεται για μία ακόμη εβδομάδα -> σας έχουμε δυσάρεστα νέα: δεν μπορούμε να σας αποστείλουμε το ίδιο προϊόν -> [γελοίες] αντιπροσφορές σε άλλους κωδικούς laptops -> επιστροφή χρημάτων και κάπου εδώ τελειώνουν όλες οι δυνατές ενέργειες από την πλευρά μας).

Σε κάθε επικοινωνία που είχα μαζί τους σημείωνα με ποιον συνομιλώ (από τον πωλητή, μέχρι το help desk και τον product manager). Απαιτούσα να μου απαντούν εγγράφως. Σε κανένα σημείο δεν άκουσα ένα "Συγγνώμη" για τον όλον εμπαιγμό (ο οποίος έγκειται στο ότι ο product manager δεν έκανε σωστά την δουλειά του είτε επειδή δεν ήξερε και στην πορεία θέλησε να καλυφθεί είτε επειδή ήθελε να εξυπηρετήσει 2 ή 3 δικούς του πριν από εμένα).

Τον "κυνήγησα" μεχρι εκεί που δεν πάει. Έκανα καταγγελίες όπου μπορείτε να φανταστείτε. Τους "μαύρισα" σε κάθε πλατφόρμα αξιολόγησης των υπηρεσιών τους (να ξέρετε ότι κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της πονάει όταν λαμβάνει δημόσια αρνητικό review). Εν τέλει πήρα τα χρήματα μου πίσω και αυτός καθαιρέθηκε.

Την φετινή Black Friday είδα μέχρι και σχετικό όρο στη συγκεκριμένη αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών σχετικά με τη δέσμευση προϊόντος και την διορία πληρωμής και παραλαβής του από το κατάστημα. Θα μου πείτε "Ρε Μήτσο για εσένα έβαλαν τον σχετικό όρο;". Τουλάχιστον ξέρω ότι έκανα όσά έπρεπε και όσα μπορούσα για να σας απαντήσω "Ναι, και για εμένα.".

TL; DR (Too long; Didn't read)

Αν σέβεστε τον εαυτό σας, τα χρήματα σας και τον χρόνο σας (= πάλι χρήματα), μάθετε ποια τα δικαιώματα σας και ποιες οι υποχρεώσεις σας ως καταναλωτές. Να απαιτείτε πάντοτε γραπτές απαντήσεις. Μόνον όταν εμείς (ως καταναλωτικό κοινό) γίνουμε πιο ευσυνείδητοι έχουμε ρεαλιστικές πιθανότητες καταχρηστικές συμπεριφορές όπως αυτές που αναφέρετε παραπάνω να εκλείψουν. Έχουμε πραγματική δύναμη (και όχι, αυτό δεν είναι κλισέ).

Εύχομαι κάθε ένας και κάθε μία από εσάς να ανταμειφθεί κατάλληλα για την ενέργεια, τα χρήματα και τον χρόνο που καταναλώσατε για αυτούς τους ανεκδιήγητους τύπους. Και επειδή συχνά είναι μία παράμετρος που παραβλέπεται,  θα το ξαναπώ: προσωπικός χρόνος = χρήμα.

Φίλε έπραξες όπως ακριβώς έπρεπε και συγχαρητήρια. Μακάρι και εμείς οι υπόλοιποι σε παρόμοιες περιπτώσεις (που ουσιαστικά οι εταιρείες παίζουν μαζί μας γιατί το να ζητήσουν ένα συγνώμη τους είναι αδιανόητο) να δρούμε όπως και εσύ και να το τραβάμε όσο γίνεται. Έδωσες από τον χρόνο σου για καταγγελίες και κριτικές και ήσουν σίγουρα ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στην φετινή αλλαγή, μπορεί να μην κέρδισες κάτι άμεσα (είμαι βέβαια σίγουρος πως το χάρηκες όταν ο άλλος πήρε πόδι :P) αλλά σίγουρα πολλοί άλλοι φέτος δεν χρειάστηκε να γίνουν έρμαια της ίδιας εταιρείας (ή τουλάχιστον η κατάσταση δεν ήταν όπως πέρσι).

 

 

2 ώρες πριν, iakoboss7 είπε

για να βοηθησεις ομως και ολους τους αλλους που σκεφτονται για καταγγελιες κλπ τι απαντησεις ελαβες? θα σου εδιναν αλλο εν τελη αν το τραβαγες?

Πιστεύω πως το κυριότερο σε αυτή την περίπτωση δεν είναι να παραλάβεις τελικά το προϊόν (ναι, γνωρίζω πως πολλές φορές υπάρχουν καταστάσεις άμεσης ανάγκης ή πραγματικές ευκαιρίες), αλλά το να μπορέσεις να αποτελέσεις αιτία να αλλάξει τροπάριο το κατάστημα που ουσιαστικά σε κοροϊδεύει και σε γράφει στα τέτοια του. Εγώ σιγά μετά από τέτοια αντιμετώπιση να μην τους επιβράβευα κιόλας με την αγορά μου.

Καταλαβαίνω πως υπάρχουν περιπτώσεις και απρόβλεπτα που ακόμα και μεγάλες αλυσίδες δεν είναι πάντα προετοιμασμένες να αντιμετωπίσουν. Το ρητό "O πελάτης έχει πάντα δίκιο" αναγνωρίζω πως είναι μία από τις μεγαλύτερες μπαρούφες γιατί κάποιες φορές πολύ απλά "δεν έχει". Στην Ελλάδα όμως αρκετές μεγάλες αλυσίδες και πολλά καταστήματα λειτουργούν με την λογική πως οι ίδιες έχουν πάντα δίκιο και δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσεις απολογία από κανέναν γιατί πολύ απλά "κάναν ό,τι μπορούσαν και δεν ευθύνονται αυτές".

Επεξ/σία από JoannisV
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 μολις παρελαβα τον εκτυπωτη απο τη προσφορα απο γερμανο. μου ειχαν στειλει μαιλ απο τη πεμπτη. 2 μερες καθηστερηση μονο συμφωνα με τον εκτιμωμενο χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, james9tito είπε

Και ποιος σου ειπε οτι θελω να "δανεισω" στο Γερμανο λεφτά για 5-10 μερες ξερωγω και μετα να μου τα επιστρεψει? Οταν η αποθηκη σου λεει διαθεσιμο πρεπει να ειναι διαθεσιμο. Αν δεν μπορεις να εξυπηρετησεις Χ ατομα τοτε προφανως δεν εισαι σωστος απεναντι στους πελατες σου. 

Φίλε για να είμαστε ακριβοδίκαιοι δεν μπορεί κάποιος να προβλέψει κάποιος τον όγκο παραγγελιών σε Black Friday .

Δεν νομίζω να ψώνισες σε κανονική περίοδο και να έγινε το ίδιο . 

 

3 ώρες πριν, alkis13 είπε

Εχει κανεις αλλος την εντυπωση οτι δεν εγινε black friday στην ελλαδα;
Οπως επισης οτι το επιπεδο του καταναλωτικου κοινου ειναι στο 0 και οι "επιχειρηματίες" της δεκαρας κοροιδευουν χωρις πολυ κοπο;

Η μονο εγω ειμαι;

Και οχι υπερτιμολογημενο λαπτοπ που κανει 1500 σκρουτζ και το βαζει γνωστη αλυσιδα 1300€ δεν ειναι black friday.

ΥΓ Δυστυχως οι οποιες προσφορες ειναι ειτε απο το εξωτερικο (τυπου eu.evga store είτε amazon), είτε από e-shop.gr και αυτες λιγες.

Αλήθεια είναι αυτό που γράφεις 

Και δεν είναι μονο στα ηλεκτρονικά αλλά και στα ρούχα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε για να είμαστε ακριβοδίκαιοι δεν μπορεί κάποιος να προβλέψει κάποιος τον όγκο παραγγελιών σε Black Friday .

Δεν νομίζω να ψώνισες σε κανονική περίοδο και να έγινε το ίδιο . 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούν να πάρουν να πουν ένα "Συγνώμη, κάναμε λάθος", αλλά κάνουν τους Κινέζους, δεν απαντούν στα τηλέφωνα ή πρέπει να τους παίρνει ο ίδιος ο πελάτης αντί αυτοί. Το επιχείρημα είναι πολλές οι παραγγελίες και δεν υπάρχουν διαθέσιμοι υπάλληλοι για να κάνουν κλήσεις των 3-4 λεπτών δεν μου ακούγεται σωστό για μια εταιρεία σαν τον Γερμάνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουπς τωρα πηρα χαμπαρι το thread.....! ας ξαναγραψω,λοιπον

την 'ιστορια' μου με το φετινο Black Friday φιασκο του Γερμανου...☹️

Ηλεκτρονικη παραγγελια απο το germanos.gr Τριτη 20/11/18.

μεσω καρτας Eurobank η πληρωμη.με ποσο συναλλαγης(αγορας) 538ε.

Λενοβο 15.6' G50-45 με δωρο Hp 2130 πολυμηχανημα.2 τετοια.

και παραλαβη απο καταστημα Γερμανος της περιοχης μου.

 Η παραγγελια μου εδειχνε 'ΠΑΡΑΛΗΦΘΗΚΕ'.μου ηρθαν 1 μειλ την ιδια μερα

οτι καταχωρηθηκε η παραγγελια μου,κ ενα sms την επομενη 'να κανω λιγη υπομονη,

λογω b.f και τα σχετικα'.

 

επι 9 Ημερες.ουτε παρελαβα τιποτα,ουτε ειχα την παραμικρη ενημερωση για το ποτε & αν θα παραλαβω.

 Παρα τα επανειλημμένα μειλ & τα τηλεφωνηματα χωρις επιτυχια.

Φυσικα το ποσον κρατηθηκε απο την καρτα & τον λογαριασμο μου απο την ιδια στιγμη που μπηκε η παραγγελια στο συστημα τους.

 

28/11  κατεθεσα  ΑΙΤΗΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ στην Eurobank.

κ την επομενη μερα εκανα καταγγελια στον Συνηγορο του Καταναλωτη &  στη Γραμμη Καταναλωτη 1520.

  

Δεχτηκα τηλ απο Γερμανο 29 ή 30 Νοε.

'Δεν κατεστη δυνατο να βρεθει αποθεμα,η παραγγελια σας ακυρωνεται,κ σας στελνουμε δωροεπιταγη 50ε στο μειλ σας.

Σε 3 εργασιμες θα επιστραφει το ποσο χωρις αλλη δικη σας ενεργεια...ζητουμε συγνωμη'.

ΣΗΜΕΡΑ μπηκαν τα 538ε,δεσμευμενα απο 20/11.....!

 

Επισης σημερα μου ζητησαν απο τη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή αντιγραφο της παραγγελιας μου

-το εστειλα και της διαφημισης...

εχει κανεις screenshot απο τη προσφορα,guys ...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πλάκα είναι ότι στο τηλέφωνο ο υπάλληλος μου είπε "ειχαν και 2-3 πελάτες ακόμα το ίδιο πρόβλημα"...

Ποιός ξέρει πόσοι ακόμα είχαν πρόβλημα που δεν μπήκαν ποτέ στο insomnia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εβαλα παραγγελια για παραλαβη και πληρωμη απο το καταστημα και εστειλα συγγενικο μου προσωπο να παραλαβει γιατι ειμουν ολη την εβδομαδα εξωτερικο. Δεν εδωσαν το προιον γιατι δεν ειμουν εγω που εγραφε ονομα στην παραγγελια. Σημερα καλεσα το προιον δεν υπαρχει, το εστειλαν πισω, εαν θελω μπορω να ξανακανω παραγγελια με 3πλασια τιμη.
Καλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε για να είμαστε ακριβοδίκαιοι δεν μπορεί κάποιος να προβλέψει κάποιος τον όγκο παραγγελιών σε Black Friday .

Δεν νομίζω να ψώνισες σε κανονική περίοδο και να έγινε το ίδιο . 

Δεν με αφορά τι περίοδος είναι. Η εταιρία οφείλει να προβλέψει την κίνηση που θα έχει και να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί. 

Καλή πίστη να δεχτώ ότι ήταν άπειρες οι παραγγελίες. Φταιει πάλι ο πελάτης που το σύστημα σε αφήνει να κάνεις παραγγελία και σου παίρνει τα λεφτά ενώ δεν υπάρχει διαθεσιμότητα; 

Μην δικαιολογουμε τα αδικαιολογητα. Ο άλλος γράφει ότι του είχαν δεσμευμένα 538€ για δέκα μέρες, δηλαδή τι άλλο πρέπει να διαβάσουμε για να καταλήξουμε ότι πρόκειται περί μπ@@@;

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

dim_plo: <"Αγοράζω το απόγευμα laptop (αξίας 1499€) από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών ειδών από κατάστημα της Θεσσαλονίκης">  ?????

Γιατί δεν γράφετε ποιά είναι?

 

Παραγγελία 20/11 samsung tablet  10.1 ανάλυση 1900x1200 16gb στα 149 ευρώ. Πήρα τηλέφωνο στις 29/11 και μου προτάθηκε στα ίδια χρήματα LENOVO 1280x800 ή MLS  1280x800. Δεν δέχθηκα και ζήτησα σε καλύτερη τιμή το samsung 10.1 32gb που το είχε προσφορά 246 ευρώ από 305. Μου είπαν 199 ευρώ, δέχτηκα και μου το έστειλαν.  Τιμή σκρούτζ 214 ευρώ. Δυστυχώς αυτά είναι τα χάλια μας.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, james9tito είπε

Δεν με αφορά τι περίοδος είναι. Η εταιρία οφείλει να προβλέψει την κίνηση που θα έχει και να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί. 

Καλή πίστη να δεχτώ ότι ήταν άπειρες οι παραγγελίες. Φταιει πάλι ο πελάτης που το σύστημα σε αφήνει να κάνεις παραγγελία και σου παίρνει τα λεφτά ενώ δεν υπάρχει διαθεσιμότητα; 

Μην δικαιολογουμε τα αδικαιολογητα. Ο άλλος γράφει ότι του είχαν δεσμευμένα 538€ για δέκα μέρες, δηλαδή τι άλλο πρέπει να διαβάσουμε για να καταλήξουμε ότι πρόκειται περί μπ@@@;

Φίλε η εταιρεία αν δεν το εχεις καταλάβει δεν οφείλει τίποτα. Η έχει διαθεσιμότητα και εξυπηρετεί  η όχι . Και στα π@@@ τους αν σε αφορά η όχι . 

Η προλαβαίνει να ανταποκριθει η όχι . Είναι η Cosmote κράτος εν κράτη .

Και εσυ από την μεριά σου αν θέλεις συνεχίζεις να είσαι πελάτης τους η όχι .

Το σωστό είναι όταν βγάλεις τέτοια προσφορά να την δίνεις μονο μέσα από καταστήματα και οποίος προλάβει στην κλότσοπατιναδα

οπως έκανε πρόπερσι η public με το I phone η φέτος με το Samsung s7 

Επεξ/σία από Alexandros7474
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 hours ago, james9tito said:

Ξαναλέω δεν ειναι τα αντικείμενα , δεν ειναι ο κοπος μου , αλλά σκεφτομαι ότι καποιος που παραγγειλε κατι αξιας και πληρωσε με πιστωτικη θα εχει παθει εγκεφαλικο τωρα.

Κατ' αρχάς εκτός του ότι είναι ΚΑΙ τα αντικείμενα ΚΑΙ ο κόπος ΚΑΙ η πιστωτική, είναι και κάτι άλλο, πολύ σημαντικότερο κατά την άποψή μου:

Σε κρατάνε «όμηρο» για να μην ψωνίσεις από αλλού και στο τέλος δεν σου παραδίδουν με αποτέλεσμα να χάσεις την περίοδο των εκπτώσεων και να μην βρίσκεις το προϊόν που ήθελες για τη δουλειά/σχολή/καύλα σου σε εκπτωτική τιμη άλλου καταστήματος.

Καταγγείλτε τους κύριοι, είναι παραπλανητικές οι τακτικές αυτές, μην ντρέπεστε και μην βαριέστε να γράψετε πέντε αράδες σε ένα e-mail.

Για δικό σας καλό είναι.

2 minutes ago, Alexandros7474 said:

Φίλε η εταιρεία αν δεν το εχεις καταλάβει δεν οφείλει τίποτα.

Φυσικά και οφείλει να έχει επαρκή διαθεσιμότητα για τα διαφημιζόμενα προϊόντα, διαφορετικά είναι παραπλανητική η διαφήμιση και θα πρέπει να φάει πρόστιμο.

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Κατ' αρχάς εκτός του ότι είναι ΚΑΙ τα αντικείμενα ΚΑΙ ο κόπος ΚΑΙ η πιστωτική, είναι και κάτι άλλο, πολύ σημαντικότερο κατά την άποψή μου:

Σε κρατάνε «όμηρο» για να μην ψωνίσεις από αλλού και στο τέλος δεν σου παραδίδουν με αποτέλεσμα να χάσεις την περίοδο των εκπτώσεων και να μην βρίσκεις το προϊόν που ήθελες για τη δουλειά/σχολή/καύλα σου σε εκπτωτική τιμη άλλου καταστήματος.

Καταγγείλτε τους κύριοι, είναι παραπλανητικές οι τακτικές αυτές, μην ντρέπεστε και μην βαριέστε να γράψετε πέντε αράδες σε ένα e-mail.

Για δικό σας καλό είναι.

Φυσικά και οφείλει να έχει επαρκή διαθεσιμότητα για τα διαφημιζόμενα προϊόντα, διαφορετικά είναι παραπλανητική η διαφήμιση και θα πρέπει να φάει πρόστιμο.

Έχει δώσει πάνω από 8.000 τεμ . Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση . Κάτι μπερδεύεις 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, james9tito είπε

Δεν με αφορά τι περίοδος είναι. Η εταιρία οφείλει να προβλέψει την κίνηση που θα έχει και να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί. 

Καλή πίστη να δεχτώ ότι ήταν άπειρες οι παραγγελίες. Φταιει πάλι ο πελάτης που το σύστημα σε αφήνει να κάνεις παραγγελία και σου παίρνει τα λεφτά ενώ δεν υπάρχει διαθεσιμότητα; 

Μην δικαιολογουμε τα αδικαιολογητα. Ο άλλος γράφει ότι του είχαν δεσμευμένα 538€ για δέκα μέρες, δηλαδή τι άλλο πρέπει να διαβάσουμε για να καταλήξουμε ότι πρόκειται περί μπ@@@;

14 μερες για την ακριβεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δανειστώ τον χώρο σας καθώς μετά από αγορά στον κωτσοβολο του bundle - ακουστικά +farcry5 - και με επιβεβαίωση της trust, 

 

Ο κωδικός ενεργοποίησης έληξε (τραγικό το λιγότερο). Βέβαια πουθενά δεν αναφερόταν πότε έληγε έτσι... 

 

Σκέφτομαι τι ιστορία ανοίξαμε πάλι και σιχτιριζω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Έχει δώσει πάνω από 8.000 τεμ . Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση . Κάτι μπερδεύεις 

ρε Μαν,μη γραφεις τετοια πραγματα....οτι δεν οφειλει τπτ....κ πως ξερεις οτι εχει δωσει 8.000 τεμαχια....?

think before you type something....εκτος κ αν εισαι υπαλληλος cosmote/Γερμανου...ελεος.....!

χρωσταγα εγω του καθε μακακα 540ε να του τα δανεισω 15 μερες ? κ να μη μπορεσω να κοιταξω αλλου ?

κ να παρω και απ τα 3 το μακρυτερο,μετα απο 10 μερες....?

εισαι σοβαρος...? φυσικα κ δεν ηξερα τι αχρηστα & ανημπορα 'κουμασια' ειναι...αλλιως

δεν θα παραγγελνα.......!

Επεξ/σία από Bakos100
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...