Προς το περιεχόμενο

Black Friday παραγγελίες από Γερμανό που δεν παραδόθηκαν


james9tito

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, AmPanos είπε

Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς. Την παραγγελία για το tablet Samsung T580 την εκανα πρωί Τρίτης 20/11 και μια ώρα μετά πέρασα μπροστά από δύο τους καταστήματα, που δεν είχαν κόσμο. Αν ήξερα θα έμπαινα να το ζητήσω. Με ενημέρωσαν στις 3/12 ότι δεν δύνανται να με εξυπηρετησουν και μου αντιπροτειναν στα ίδια λεφτά το Huawei Mediapad T3 που είναι αισθητά υποδεέστερο από το Samsung. Τελικά πήρα μια 20€ δωρ/γη. 

Τα οποια 20 ευρω παλι σε αυτους θα τα δωσεις για να παρεις ενα υπερτιμημενο προϊον μιας και οι τιμες του γενικα ειναι πολυ πανω απο οποιοδηποτε σκρουτζομαγαζο. Lose - Lose δηλαδη. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, Alexandros7474 said:

Έχει δώσει πάνω από 8.000 τεμ . Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση . Κάτι μπερδεύεις 

Παραπλανητική διαφήμιση μπορεί να μην είναι per se, αλλά σίγουρα είναι τακτική αθέμιτου ανταγωνισμού (χρησιμοποιούν μία προσφορά που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν για να μην πας στον ανταγωνισμό) που μάλιστα λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή (αφού στο τέλος δεν εξυπηρετείσαι).

10 hours ago, Alexandros7474 said:

1) Έχει δώσει 8.000 τεμ . Επειδή εγω το ξέρω χωρίς να είμαι υπάλληλος του Γερμανού . Αν ρωτήσεις και εσυ σε ένα μαγαζί ποσά έδωσαν κάνε το επι 400 που είναι τα μαγαζιά τους να σου βγάλει το νούμερο

Σωστά, γιατί τα ίδια τεμάχια πουλάει ο Γερμανός στο Mall, με το Γερμανό στην Πύλο. Οι πράξεις που κάνεις δεν είναι ούτε για μπακάλικο, πόσω δε μάλλον για εταιρεία με δύο δισεκατομμύρια τζίρο.

Τα 8000 τμχ σε ποιό προϊόν αναφέρονται και για ποιό χρονικό διάστημα;

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

γνωστος μου διατηρει καταστημα γερμανου και σε ερωτηση σχετικα με τα κομματια που ειχαν περισσοτερο σε stock δηλαδη τις hisense τις 43αρες μου ειπε οτι ειχαν στα κεντρικα καμια 400 για αγορες μεσο ιντερνετ και οτι αλλο υπηρχε στα καταστηματα..στο συγκεκριμενο καταστημα ειχε μολις 2..

8000 τεμαχια σε καμια περιπτωση.ουτε καν ολα μαζι τα τεμαχια απο ολες τις μαρκες.γενικα ηθελαν να ξεστοκαρουν καποια κομματια που ειχαν μεινει + καποια τυρακια για να γινει ο καταλληλος ντορος.

υπηρχαν πραγματι καποιες καλες προσφορες (ελεω επιστροφης φυσικα)  αλλα καποιες κατα την προσωπικη μου γνωμη ηταν απλα  <<προσφορες>>.

πχ οι hisense δεν νομιζω οτι εχουν κατι καλυτερο να δωσουν απο τις FU. Απλα εχουμε ξεφυγει βαζοντας τιμες 300+ ευρω σε 43αρες κινεζες βαφτιζοντας τες υπερμοντελα και οταν απο τα 300+ βλεπουμε τελικη 220 παρασυρομαστε στην αγορα αγνοωντας οτι επι της ουσιας αγοραζουμε τελικα ενα προιον στην κανονικη του τιμη και της αναλογης ποιοτητας..

Καθαρα προσωπικη μου γνωμη επαναλαμβανω.

Επεξ/σία από Mixail-1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Παραπλανητική διαφήμιση μπορεί να μην είναι per se, αλλά σίγουρα είναι τακτική αθέμιτου ανταγωνισμού (χρησιμοποιούν μία προσφορά που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν για να μην πας στον ανταγωνισμό) που μάλιστα λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή (αφού στο τέλος δεν εξυπηρετείσαι).

Σωστά, γιατί τα ίδια τεμάχια πουλάει ο Γερμανός στο Mall, με το Γερμανό στην Πύλο. Οι πράξεις που κάνεις δεν είναι ούτε για μπακάλικο, πόσω δε μάλλον για εταιρεία με δύο δισεκατομμύρια τζίρο.

Τα 8000 τμχ σε ποιό προϊόν αναφέρονται και για ποιό χρονικό διάστημα;

Αθέμιτος ανταγωνισμός σίγουρα δεν είναι.Ηταν προσφορά για Black Friday και το αγόρασαν πελάτες . Εκτός αν μπορείς να το στοιχειοθετήσεις με επιχειρήματα .Σίγουρα δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση.Αυτό που διαφήμιζε αυτό έπερνες.

Εγώ λέω να το ονομάσουμε σεξουαλικη παρενόχληση μιας και πρέπει κάπως να το ονομάσουμε κατά την λογική σου.

 

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Παραπλανητική διαφήμιση μπορεί να μην είναι per se, αλλά σίγουρα είναι τακτική αθέμιτου ανταγωνισμού (χρησιμοποιούν μία προσφορά που δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν για να μην πας στον ανταγωνισμό) που μάλιστα λειτουργεί εις βάρος του καταναλωτή (αφού στο τέλος δεν εξυπηρετείσαι).

Σωστά, γιατί τα ίδια τεμάχια πουλάει ο Γερμανός στο Mall, με το Γερμανό στην Πύλο. Οι πράξεις που κάνεις δεν είναι ούτε για μπακάλικο, πόσω δε μάλλον για εταιρεία με δύο δισεκατομμύρια τζίρο.

Τα 8000 τμχ σε ποιό προϊόν αναφέρονται και για ποιό χρονικό διάστημα;

Δίκιο έχεις. Στο mall που δουλεύει φίλος έδωσαν 120. Στο golden hall έδωσαν 80.

Μιλάω για το περιβόητο Νοκια 8 . Για τα υπόλοιπα δεν έχω άποψη.

  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 minute ago, Alexandros7474 said:

Αθέμιτος ανταγωνισμός σίγουρα δεν είναι.Ηταν προσφορά για Black Friday και το αγόρασαν πελάτες . Εκτός αν μπορείς να το στοιχειοθετήσεις με επιχειρήματα .Σίγουρα δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση.Αυτό που διαφήμιζε αυτό έπερνες.

Εγώ λέω να το ονομάσουμε σεξουαλικη παρενόχληση μιας και πρέπει κάπως να το ονομάσουμε κατά την λογική σου.

Εξακολουθείς να μην διευκρινίζεις σε ποιό προϊόν αναφέρεσαι, γιατί από τα λεγόμενά σου υποννοείται ότι αναφέρεσαι σε κάποιο συγκεκριμένο, ενώ υπάρχουν αναφορές για πολλά προϊόντα διαφορετικών ειδών τις παραγγελίες των οποίων δεν εξυπηρέτησε η εταιρεία.

Επίσης, οι παραγγελίες αυτές δεν μπήκαν μόνο την Black Friday, μπήκαν όλο τον καιρό στις οποίες υπήρχαν προσφορές.

Δεν πήρες αυτό που διαφήμιζε γιατί απλά δεν το είχε σε αρκετό στοκ ώστε να εξυπηρετήσει την ζήτηση και δεν μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις, μόνο εδώ στο forum έχουν αναφερθεί μερικές δεκάδες, επομένως είναι κάτι που έγινε από σκοπού. Αθέμιτος ανταγωνισμός είναι γιατί με πλασματικό τρόπο σε απέτρεψε από το να ψωνίσεις από τον ανταγωνιστή κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσπερνω τον εκπροσωπο τυπου του Γερμανου που συνεχιζει να σπαμαρει και να γινεται ρομπα και σας παραθετω το μειλ για ηλεκτρονικη καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη. 

[email protected]

Στο μειλ επισυναψτε ταυτοτητα, screenshots απο την παραγγελια , οτι αλλο εχετε πχ αποδειξη οτι σας κρατησαν τα χρηματα και βαλτε cc και το [email protected]

Εκει που ελεγα οτι βαρεθηκα δε γ@μιεται σιγα μην το τραβηξω, βλεπω υποστηρικτες τετοιων πρακτικων και φουντωνω και αλλο. Βεβαια το οτι απαντανε στις καταγγελιες με 20ευρες δωροεπιταγες αποδεικνυουν την "ενοχη" τους. 

24 ωρες μετα το μειλ που εστειλα στον συνηγορο του καταναλωτη με κοινοποιση στο Γερμανο , χτυπησε το τηλ μου για να παρω 20ευρη δωροεπιταγη. Φυσικα αρνηθηκα και τους ενημερωσα οτι το θεμα εχει παρει διαστασεις και δεν ειμαι ο μονος με παραπονα. Τους ειπα οτι δε με ενδιαφερει η δωροεπιταγη αλλα θελω το προϊον, ψαξτε και βρειτε το . Φυσικα η κοπελα μπλοκαρε γιατι απο οτι καταλαβα το κολπο με την 20ευρη πιανει σε μεγαλο ποσοστο . Για να δουμε τι θα ακολουθησει μου ειπε οτι θα επικοινωνησουν παλι μαζι μου. 

 

 

Επεξ/σία από james9tito
  • Like 5
  • Thanks 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, james9tito είπε

Προσπερνω τον εκπροσωπο τυπου του Γερμανου που συνεχιζει να σπαμαρει και να γινεται ρομπα και σας παραθετω το μειλ για ηλεκτρονικη καταγγελια στο συνηγορο του καταναλωτη. 

[email protected]

Στο μειλ επισυναψτε ταυτοτητα, screenshots απο την παραγγελια , οτι αλλο εχετε πχ αποδειξη οτι σας κρατησαν τα χρηματα και βαλτε cc και το [email protected]

Εκει που ελεγα οτι βαρεθηκα δε γ@μιεται σιγα μην το τραβηξω, βλεπω υποστηρικτες τετοιων πρακτικων και φουντωνω και αλλο. Βεβαια το οτι απαντανε στις καταγγελιες με 20ευρες δωροεπιταγες αποδεικνυουν την "ενοχη" τους. 

24 ωρες μετα το μειλ που εστειλα στον συνηγορο του καταναλωτη με κοινοποιση στο Γερμανο , χτυπησε το τηλ μου για να παρω 20ευρη δωροεπιταγη. Φυσικα αρνηθηκα και τους ενημερωσα οτι το θεμα εχει παρει διαστασεις και δεν ειμαι ο μονος με παραπονα. Τους ειπα οτι δε με ενδιαφερει η δωροεπιταγη αλλα θελω το προϊον, ψαξτε και βρειτε το . Φυσικα η κοπελα μπλοκαρε γιατι απο οτι καταλαβα το κολπο με την 20ευρη πιανει σε μεγαλο ποσοστο . Για να δουμε τι θα ακολουθησει μου ειπε οτι θα επικοινωνησουν παλι μαζι μου. 

Προσωπικά δεν είχα σκοπό να κανω καταγγελία γιατί δεν θέλω νέα προσφορά από Γερμανό ώστε να τους δώσω τα χρήματα μου. Αν είναι όμως να υπάρχει η πιθανότητα να μπει κανά πρόστιμο, να το κανω.

Το κακό είναι ότι δεν μπορω να αποδείξω τα λεγόμενα των υπαλλήλων στο τηλέφωνο ότι όλα βαίνουν καλώς και φαντάζομαι οι κλήσεις ηχογραφούνται μόνο προς όφελος τους. Μάλλον για αυτό δεν απαντούσαν και στα emails, μετά σου λένε είπα ξειπα, όπως μου είπαν εμένα.

Επεξ/σία από Pseudonumo
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλήθεια,αυτές τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που καταγράφουν μπορεί κάποιος να τις ζητήσει σε μια τέτοια περίπτωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, theoilia είπε

αλήθεια,αυτές τις τηλεφωνικές επικοινωνίες που καταγράφουν μπορεί κάποιος να τις ζητήσει σε μια τέτοια περίπτωση;

αν έχεις παρατηρήσει λέει "η κλήση σας ενδέχεται να καταγραφεί" άντε ζητά τους εσύ την ηχογράφηση να δεις τι θα σου πουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως είναι να απορείς ρε παιδί μου . Μετά από τέτοια οικονομική κρίση, που συνεχίζεται , τόσες αλυσίδες αλλά και μικρά μαγαζιά που έχουν κλείσει , και μυαλό δεν φαίνεται να βάζουν. Έκανε παραγγελία ,λέει, ο πελάτης , και πέρα από το πρώτο αυτόματο μήνυμα ,άλλη ειδοποίηση δεν έλαβε. Τι δια......λο , τόσο πολύ δουλειά έχουν και "γράφουν" τους πελάτες τους . Θυμίζει τους μπακαλόγατους της Στουρνάρη τη δεκαετία  του '90.(Αν και υπήρχαν και επαγγελματίες στην Στουρνάρη , να μην τους αδικούμε όλους).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εχω ξαναγραψει για γερμανο και κωτσοβολο.Τακτικες συνοικιακου καταστηματος.Για να πω και εγω την εμπειρια μου,αγορα λαπτοπ στο περσινο bf,350 η 400 ευρω δεν θυμαμαι ακριβως με παραλαβη και πληρωμη με την παραλαβη στο καταστημα.Καμια εξελιξη στην φορμα τους εξελιξη παραγγελιας,πηγα γυρω στις 4-5 φορες στο καταστημα και μετα απο πολλα ερχεται,στο δρομο ειναι,θα παραλαβουμε,ξαναελα ακυρωσα την παραγγελια και δεν παιρνω ουτε καλωδια απο εκει πλεον.Α ενδιαμεσα πηγαν να μου δωσουν και ενα λαπτοπ μεγαλυτερης αξιας απο λαθος τους με μπερδεμενες παραγγελιες και εγω ο βλαξ δεν το δεχτηκα γιατι λυπηθηκα τον τυπο που θα πληρωνε 600 ευρω για το  δικο μου κατωτερο λαπτοπ.Ακομα το μετανιωνω οταν βλεπω τις τακτικες τους.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω μπορω να καταλαβω μεχρι και το "το συστημα δεν αντεξε τοσες παραγγελιες" , αν και για κολοσσο τετοιου μεγεθους που τον εχει αγορασει ο οτε θα επρεπε να εχει προβλεφτει κατι τετοιο ωστε να μην ταλαιπωρειται ο πελατης. 

Απο κει και περα το customer support ειναι για κλωτσιες . Ακομη και ενα τυποποιημενο μηνυμα τυπου "θα ελεγξουμε το προβλημα και θα σας ενημερωσουμε" θα επρεπε να στελνεται αμεσα. 

Αλλα η πραγματικοτητα λεει οτι ενδιαφερονται μονο μολις γινει καταγγελια. Οποτε βουρ , δουλευει το κολπο οπως σας ειπα. Ας μοιρασει καμια 1000 20ευρες στην τελικη μπας και προτιμησει του χρονου να βελτιωσει το συστημα του απο το να μοιραζει δωροεπιταγες .

Επεξ/σία από james9tito
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

Τα εχω ξαναγραψει για γερμανο και κωτσοβολο.Τακτικες συνοικιακου καταστηματος.Για να πω και εγω την εμπειρια μου,αγορα λαπτοπ στο περσινο bf,350 η 400 ευρω δεν θυμαμαι ακριβως με παραλαβη και πληρωμη με την παραλαβη στο καταστημα.Καμια εξελιξη στην φορμα τους εξελιξη παραγγελιας,πηγα γυρω στις 4-5 φορες στο καταστημα και μετα απο πολλα ερχεται,στο δρομο ειναι,θα παραλαβουμε,ξαναελα ακυρωσα την παραγγελια και δεν παιρνω ουτε καλωδια απο εκει πλεον.Α ενδιαμεσα πηγαν να μου δωσουν και ενα λαπτοπ μεγαλυτερης αξιας απο λαθος τους με μπερδεμενες παραγγελιες και εγω ο βλαξ δεν το δεχτηκα γιατι λυπηθηκα τον τυπο που θα πληρωνε 600 ευρω για το  δικο μου κατωτερο λαπτοπ.Ακομα το μετανιωνω οταν βλεπω τις τακτικες τους.

Το πρόβλημα όμως εδώ είναι χειρότερο, γιατί ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ , λάβαμε email ότι η παραγγελία έγινε και ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΑ τα χρήματα για μια βδομάδα τουλάχιστον. 

Όχι μόνο δεν έστειλαν την παραγγελία αλλά μας στέρησαν και τη δυνατότητα να προβούμε σε άλλη αγορά.

Δεν μπορούν όλοι να έχουν δεσμευμένα 100ευρα και να πληρώνουν και άλλα σε περίπτωση που.....σκέψου να έκαναν όλα τα μαγαζιά έτσι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Pseudonumo είπε

Το πρόβλημα όμως εδώ είναι χειρότερο, γιατί ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ , λάβαμε email ότι η παραγγελία έγινε και ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΑ τα χρήματα για μια βδομάδα τουλάχιστον. 

Όχι μόνο δεν έστειλαν την παραγγελία αλλά μας στέρησαν και τη δυνατότητα να προβούμε σε άλλη αγορά.

Δεν μπορούν όλοι να έχουν δεσμευμένα 100ευρα και να πληρώνουν και άλλα σε περίπτωση που.....σκέψου να έκαναν όλα τα μαγαζιά έτσι!

Μα η μεγαλυτερη παγιδα ηταν η επιστροφη,γιατι αλλιως οι περισσοτεροι θα προτιμουσαν να πληρωσουν στο καταστημα.Αλλα οι οροι της επιστροφης σε αναγκαζαν να πληρωσεις για ενα προιον που ενας θεος ξερει αν υπηρχε ακομα,ενας θεος ξερει αν θα παραλαμβανες ποτε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, james9tito είπε

Εγω μπορω να καταλαβω μεχρι και το "το συστημα δεν αντεξε τοσες παραγγελιες" , αν και για κολοσσο τετοιου μεγεθους που τον εχει αγορασει ο οτε θα επρεπε να εχει προβλεφτει κατι τετοιο ωστε να μην ταλαιπωρειται ο πελατης. 

Απο κει και περα το customer support ειναι για κλωτσιες . Ακομη και ενα τυποποιημενο μηνυμα τυπου "θα ελεγξουμε το προβλημα και θα σας ενημερωσουμε" θα επρεπε να στελνεται αμεσα. 

Αλλα η πραγματικοτητα λεει οτι ενδιαφερονται μονο μολις γινει καταγγελια. Οποτε βουρ , δουλευει το κολπο οπως σας ειπα. Ας μοιρασει καμια 1000 20ευρες στην τελικη μπας και προτιμησει του χρονου να βελτιωσει το συστημα του απο το να μοιραζει δωροεπιταγες .

Θα το ξαναπώ, δεν είναι κολοσσός. Είναι μαγαζιά FRANCHISE !!!!

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...