_Theo_ Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Σε συνέχεια του προηγούμενου θέματος (το οποίο είναι αυτό εδώ) γράφω για να σας πω ποια ήταν τελικά η κατάληξη. Επικοινώνησα ξανά με τη Logitech και για άλλη μια φορά μου είπαν πως το προιόν χρήζει αλλαγής. Άμεσα, επικοινώνησαν με τα γραφεία της εταιρείας στο εξωτερικό και μετά από 7 εργάσιμες ημέρες με ενημέρωσαν με e-mail ότι εγκρίθηκε το RMA. Σε περίπου άλλες 7 εργάσιμες έφτασε στο σπίτι μου το νέο πληκτρολόγιο σφραγισμένο στο κουτί του το οποίο δουλεύει άψογα. Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν!! Συμπέρασμα : Η Logitech έδειξε πως πρέπει να συμπεριφέρεται μια μεγάλη εταιρεία στους πελάτες της. Από εδώ και πέρα, ΟΛΑ τα περιφερειακά μου θα είναι της Logitech (βασικά, πάντα αυτή προτιμούσα)!! Το Πλαίσιο αντίθετα με αντιμετώπισε με το χειρότερο τρόπο σαν πελάτη. Δεν πρόκειται να ξαναπατήσω εκεί ούτε για να αγοράσω στυλό ή μολύβια. Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση... Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2018 από _Theo_ 9 4
zio10 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2018 Για τη Logitech είναι γνωστό ότι έχει κορυφαία υποστήριξη μαζί με κάποιες άλλες εταιρείες. Για το πλαίσιο δεν ξέρω, πολλά ακούγονται αν και συνήθως γράφονται τα αρνητικά. Τέλος καλό, όλα καλά. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις