Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρήγγειλα από aliexpress, ένα X96 mini, s905X, 2G/16GB @ 21.47€.

Όταν έκανα την παραγγελία, υπήρχαν μόνο 3 διαθέσιμα configuration (color) για το Χ96 max και μόνο 1 για το mini το οποίο είχε 2gb ram.

Τώρα απ΄ ότι βλέπω έχει προσθέσει και το config με το 1g ram @ 21.85€

To config με τα 2gb ram πλέον είναι @ 27,74€

Στο screenshot της παραγγελίας μου στο ali, φαίνεται ότι έχω παραγγείλει το μοντέλο με τα 2gb ram.

 

Τον είχα ρωτήσει αν περιλαμβάνετε remote (είχε αντίφαση στην περιγραφή την οποία και διόρθωσε)

έκανε τρεις ημέρες να απαντήσει κι όταν επέλεξα ν' ακυρώσω την παραγγελία λόγω κακής επικοινωνίας με τον seller, απάντησε και την έστειλε αμέσως!

Τώρα που του είπα να επιβεβαιώσει ότι έστειλε το μοντέλο με τα 2gb ram, δεν απάντησε ακόμα..

 

Απ' ότι διάβασα (αφού έγινε shipped η παραγγελία), κυκλοφορούν fake Χ96 mini, τα οποία ενώ εμφανίζουν 2gb ram, το πραγματικό μέγεθος είναι 1gb.

Δεδομένου της τιμής, πιστεύω 99% ότι στέλνει fake.

 

Το "κατάστημα του" είναι σε λειτουργία 5+ χρόνια κι εμφανίζει 1832 followers,

Η βαθμολογία του:

  • 4.7 item as described
  • 4.6 Communication
  • 4.5 Shipping speed

Φαίνονται καλά ΑΛΛΑ είναι below average σε ΟΛΑ!

 

Να πω ότι δε χρησιμοποίησα papal διότι η προμήθεια του (0.94€), ανέβαζε το κόστος της παραγγελίας πάνω από τα 22€.

 

Το θέμα είναι πώς να κινηθώ τώρα;

Να περιμένω να παραλάβω κι ύστερα τα τρέχω διαγνωστικά προγράμματα για ν' αποδείξω ότι έχει 1gb ram;

Ν' ανοίξω dispute στο ali σε 10 ημέρες; (τότε σε αφήνει)

Να τον ρωτήσω ξεκάθαρα αν στέλνει fake unit;

 

Τι προτείνετε να κάνω;

 

 

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.

Αν κανεις ετσι για το 20ευρω, που να αγοραζες και το Golf με τις fake μετρησεις...

Δεν θα κερδισεις κατι αν κανεις dispute επειδη απλα υπαρχει η πιθανοτητα... κατσε να σ ερθει...

Δημοσ.
Στις 5/12/2018 στις 3:22 ΜΜ, tz3s είπε

Αν κανεις ετσι για το 20ευρω, που να αγοραζες και το Golf με τις fake μετρησεις...

Δεν θα κερδισεις κατι αν κανεις dispute επειδη απλα υπαρχει η πιθανοτητα... κατσε να σ ερθει...

Δεν είναι λογική αυτή. Είναι η κοροϊδία. Όλοι πουλάνε x96mini με 1gb ram @ ~22€.

Αν ήθελα 1gb ram, θα μπορούσα να αγοράσω από οποιονδήποτε.

Αλλά το να διαφημίζει 2gb ram, και να σου στέλνει 1gb (πραγματικά) είναι εξαπάτηση.

Τον έχω ρωτήσει εδώ και 5 ημέρες ποια έκδοση έστειλε και δεν απάντησε..

 

Στις 5/12/2018 στις 4:24 ΜΜ, Salvation81 είπε

4.5 και ανω δεν ειναι bellow average, τι να πουν και καποιοι με 3 :)

Κι όμως, για aliexpress είναι below average.

Δεν το λέω έγω.

Το ίδιο το ali το γράφει

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, solution1 είπε

Δεν είναι λογική αυτή. Είναι η κοροϊδία. Όλοι πουλάνε x96mini με 1gb ram @ ~22€.

Αν ήθελα 1gb ram, θα μπορούσα να αγοράσω από οποιονδήποτε.

Αλλά το να διαφημίζει 2gb ram, και να σου στέλνει 1gb (πραγματικά) είναι εξαπάτηση.

Τον έχω ρωτήσει εδώ και 5 ημέρες ποια έκδοση έστειλε και δεν απάντησε..

Κι όμως, για aliexpress είναι below average.

Δεν το λέω έγω.

Το ίδιο το ali το γράφει

Αν το Alie που εχει κλιμακα απο 1 εως 5 θεωρει το 4.5 bellow average ενταξει, εγω το θεωρω απλα ok ουτε καλο ουτε κακο.

Πχ αν δεις τι παραπονα κανουν μερικοι για προιοντα και αντι για 5 αστερια βαζουν 4 θα τρελαθεις. Ακομα και λογο χρονου παραδοσης βαζουν λιγοτερα αστερια στην κριτικη προιοντος και οχι στο ποσο γρηγορα εσταλει το προιον. Δεν θελει πολυ δλδ απο 5 να πας στο 4.5.

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά άνοιξα dispute και ζητάω επιστροφή όλου του ποσού κι επιστροφή του δέματος στον αποστολέα του.

Σημειωτέον, δεν έχω παραλάβει ακόμα, ούτε έχω την πρόθεση.

Ο λόγος ήταν ότι αρνήθηκε ν' απαντήσει 4η φορά στην ερώτηση που του έκανα, σχετικά με την έκδοση που έστειλε.

Εγώ τον ρωτούσα τι έστειλε κι αυτός επέμενε να μάθει αν παρέλαβα 😬

Τώρα προτείνει refund 5$..

Δε δέχτηκα φυσικά.

Πιστεύετε ότι αξίζει να ζητήσω ένα μεγαλύτερο ποσό;

Να το θέσω αλλιώς: Τη στιγμή που υπάρχει το mecool με s905W/ 2G/ 16G @ ~25€,

τι ποσό θα ήσασταν διατεθειμένοι να πληρώσετε για x96mini /s905W/ 1G/ 8G;

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, solution1 είπε

τι ποσό θα ήσασταν διατεθειμένοι να πληρώσετε για x96mini /s905W/ 1G/ 8G;

Με τα σημερινά δεδομένα ... αν μου έδινες 5 ευρω, μάλλον εγω θα δεχομουν να μου το δώσεις. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν σου έδινα ε;.. Κατάλαβα..

Για να πω την αλήθεια σκεφτόμουν ότι 15€ δεν αξίζει σίγουρα.

Από την άλλη, 5€  εγώ θα τα έδινα  😄

Στα 10€ είχα ενδοιασμό αλλά νομίζω με κάλυψες.

Να προτείνω refund 15€ ή διακινδυνεύω;

Σε μιάμιση ημέρα, λήγει το χρονικό όριο της μεταξύ μας διαπραγμάτευσης

κι αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει την υπόθεση το ίδιο το aliexpress.

Στο snapshot της παραγγελίας μου, φαίνεται ξεκάθαρα το "color" 2G/16G, οπότε νομίζω δεν έχω λόγο ανησυχίας.

Αυτό που φοβάμαι είναι μήπως δείχνοντας ότι συζητάω κάποιο refund, ύστερα το aliexpress, καθορίσει από μόνο του ένα "δίκαιο ποσό".

Η απάντηση που έδωσα, είναι ότι η έκδοση με το 1gb, δεν καλύπτει τις ανάγκες μου.

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.

Ναι, έχει.

Είναι κολλημένο στο τελωνείο της Γερμανίας.

Έκανα την παραγγελία για λογαριασμό του θείου μου (κάτοικος Γερμανίας)

Μέχρι στιγμής όμως, δεν του ήρθε ειδοποίηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γνώμη μου, κακώς βιάστηκες και άνοιξες dispute από την στιγμή που δε το έλαβες.

Θα μπορούσες να το παραλάβεις, να τραβήξεις φώτο και βίντεο από το άνοιγμα και αν είναι όντως η άλλη έκδοση, άλλο προϊόν δλδ σου έστειλε, τότε και μόνο τότε ανοίγεις dispute και το aliexpress θα σε αποζημίωνε όλο το ποσό. Θα σου έμενε κιόλας το TV box.

Τώρα και δεν ξέρεις αν είναι το σωστό και σε πιέζει ο χρόνος και είναι ο λόγος σου εναντίον του πωλητή, που αποτι λες έχει καλό σκορ

Επεξ/σία από mary
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, τι γίνεται με το aliexpress?

Υπάρχει τρόπος να μιλήσω (chat) με άνθρωπο;

Μπαίνω εδώ: https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/selectTopic.htm
κι αφού επιλέξω κατηγορία: Returns and refunds >> Dispute progress >> The product I received doen't match the description. What can I do?
Με συνδέει με την Eva η οποία αποδεικνύεται bot!

Χθες έκανε step in το aliexpress και η πρόταση του ήταν " no return, full refund"
Σήμερα που μπήκα, έχει countdown 9 ημερών, να επιστρέψω το προϊόν με δικά μου έξοδα!

Είμαι σίγουρος ότι πάτησα accept στην πρόταση του ali. Φαίνεται κι από το dispute history (  AliExpress proposed a new solution >> Buyer accepted AliExpress' proposal)

Κι ύστερα γράφει: Seller accepted buyer's proposal ( Proposal: Return goods & refund EUR € 22,55)

Εγώ ποτέ δεν έκανα τέτοια πρόταση!

Η ακριβής συνομιλία, ήταν η εξής:

seller: We are so sorry to cause you inconvenience.  Please accept our sincere apologies
this is our problems, we can refund to you 5 USD As a compensation
for this product, it is  the lowest , we dont earn anything, and if the product can  be working, please accept our advice,
in our store, we have many products, if you  need it, we can  give you some discounts , waiting for your kindly reply

 

Απαντώ: I've already told you that a 1GB model doesn't fit my needs.
It's useless to me. I can't run the apps I want.

I want to speak directly to aliexpress please.

 

seller: sorry for that,for this case, if you return to us, we can full refund to you, thanks

 

Απαντώ: Ok, but since it was your fault,
you are covering shipping cost.

 

Απαντάει ο seller σήμερα, αφού έχει κανεί accept το υποτιθέμενο proposal

 

you return to us, please pay for the shipping fees

 

Τι να κάνω τώρα;

Επεξ/σία από solution1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...