Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Εξατμιζεται η βενζινη?


giorgosmcmc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα, εχω μια απορια αν η βενζινη εξατμιζεται και σε ποσο μεγαλο βαθμο αν κινεις το αμαξι σπανια ή το αφησεις σε ακηνισια κανα μηνα, γεμισα σχεδον το αμαξι μου τις προαλλες, παιζει ρολο αν ειναι απλο ή καινουριο το αμαξι?

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, giorgosmcmc είπε

Καλησπερα, εχω μια απορια αν η βενζινη εξατμιζεται και σε ποσο μεγαλο βαθμο αν κινεις το αμαξι σπανια ή το αφησεις σε ακηνισια κανα μηνα, γεμισα σχεδον το αμαξι μου τις προαλλες, παιζει ρολο αν ειναι απλο ή καινουριο το αμαξι?

εξατμίζεται και γίνετε νερό ...(όχι πόσιμο)

οπότε το βάζεις μπροστα,κάνει υδραυλική πίεση λόγο νερου,γεννάει το μοτέρ και εισαι οκ

Επεξ/σία από scarface5323
  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε

Καλησπερα, εχω μια απορια αν η βενζινη εξατμιζεται και σε ποσο μεγαλο βαθμο αν κινεις το αμαξι σπανια ή το αφησεις σε ακηνισια κανα μηνα, γεμισα σχεδον το αμαξι μου τις προαλλες, παιζει ρολο αν ειναι απλο ή καινουριο το αμαξι?

H βενζίνη δεν εξατμίζεται αλλά χάνει την ικανότητά της ως καύσιμο. Όσο παλαιώνει, τόσο μειώνονται οι καύσιμοι υδρογονάνθρακες που περιέχει μέσω της εξάτμισής τους. Ανάλογα με τις συνθήκες όπως πχ. θερμοκρασία, και ανάλογα τα πρόσθετα που έχουν μπει, η βενζίνη θα χάσει αισθητά την επίδοσή της σε 3 μήνες, και ίσως να γίνει μη καύσιμη για κάποιους κινητήρες στους 6 μήνες. Κάποια αυτοκίνητα θα μπορέσουν να πάρουν μπρος ακόμη και μετά από 1 χρόνο, αλλά κάπου εκεί είναι και το ανώτατο χρονικό όριο. Το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι καινούριο ίσως κάνει τα πράγματα χειρότερα ίσως και καλύτερα. Εξαρτάται από το πως έχει ρυθμιστεί να διαχειρίζεται τα χαμηλής ποιότητας καύσιμα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
37 λεπτά πριν, Rzarector είπε

H βενζίνη δεν εξατμίζεται αλλά χάνει την ικανότητά της ως καύσιμο. Όσο παλαιώνει, τόσο μειώνονται οι καύσιμοι υδρογονάνθρακες που περιέχει μέσω της εξάτμισής τους. Ανάλογα με τις συνθήκες όπως πχ. θερμοκρασία, και ανάλογα τα πρόσθετα που έχουν μπει, η βενζίνη θα χάσει αισθητά την επίδοσή της σε 3 μήνες, και ίσως να γίνει μη καύσιμη για κάποιους κινητήρες στους 6 μήνες. Κάποια αυτοκίνητα θα μπορέσουν να πάρουν μπρος ακόμη και μετά από 1 χρόνο, αλλά κάπου εκεί είναι και το ανώτατο χρονικό όριο. Το γεγονός ότι το αυτοκίνητο είναι καινούριο ίσως κάνει τα πράγματα χειρότερα ίσως και καλύτερα. Εξαρτάται από το πως έχει ρυθμιστεί να διαχειρίζεται τα χαμηλής ποιότητας καύσιμα. 

Για το πετρελαιο θερμανσης ξερεις αν ισχυει κατι παρομοιο?Αν μεινει μηνες στην δεξαμενη χωρις να το καψεις δηλαδη..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Rzarector είπε

H βενζίνη δεν εξατμίζεται ... τόσο μειώνονται οι καύσιμοι υδρογονάνθρακες που περιέχει μέσω της εξάτμισής τους. ...

🤔

🤷‍♂️

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 λεπτά πριν, fastnq2 είπε

Για το πετρελαιο θερμανσης ξερεις αν ισχυει κατι παρομοιο?Αν μεινει μηνες στην δεξαμενη χωρις να το καψεις δηλαδη..

Δεν ισχύει γιατί δεν έχει υποστεί την διαδικασία refinement στην οποία υπόκειται η βενζίνη. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχετε ακουσει αν τελικα θα καταργηθει το diesel οπως συζητανε? Σκεφτομαι καποια στιγμη να το μετατρεψω σε diesel ή να αγορασω καινουριο αμαξι με diesel σκεπτομενος οτι εκανα μ....κια που δε πηρα απ την αρχη diesel (καθαρα λογω οικονομιας και καλυτερης ανθεκτικοτητας κινητηρα στο πετρελαιο) συμφερει πιστευετε?

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Αναφορά σε κείμενο

The evaporation properties of motor gasoline are expected to change markedly with the progress of evaporation because gasoline is a multi-component fuel. The aim of this paper was to develop a prediction model of the amount of vapor generated from gasoline spill. The risks associated with gasoline spills can be accurately evaluated by the models. Degraded samples of regular gasoline and high-octane gasoline were prepared by leaving them under conditions of no wind at 20 °C, and their vapor pressures and flash points were measured. The evaporation rate was measured by determining weight loss using an electronic balance, and the relation between the weight loss fraction and the evaporation rate was investigated. “Weight loss fraction” was used as a parameter signifying the progress of evaporation and expressed the changes in vapor pressure and evaporation rate as a function of the weight loss fraction. The vapor pressure and the evaporation rate could be shown by exponential functions of the weight loss fraction, and a prediction model of the amount of gasoline vapor was obtained. Furthermore, the prediction model of the flash point of degraded gasoline was derived from the relational expression of temperature and vapor pressure, and the predicted flash points were compared with the measured values.

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0379711209000277

¯\_(ツ)_/¯

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα καινούρια εχει ενα σύστημα  βασικα ενα χωνί  πανω στο ρεζερβουάρ και μαζευει τις αναθυμιάσεις που βασικα βενζίνη είναι και τα στέλνει Στους κυλίνδρους οταν είσαι στις μεσαίες στροφές. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 11/12/2018 στις 8:14 ΜΜ, giorgosmcmc είπε

 Σκεφτομαι καποια στιγμη να το μετατρεψω σε diesel

Σιγα μην το μετατρεψεις και σε ατμοκινητο:D.Δεν επιτρεπεται.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.