*nenya* Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 hours ago, defacer said: Δε διάβασα τα προηγούμενα ακόμα. Μια σκέψη μόνο, μήπως εδώ μπλέκουμε το θέμα του μουσικού ταλέντου γενικά, με το "πόσο εργοστασιακής παραγωγής (vs homegrown talent) είναι κατά μέσο όρο η σύγχρονη ποπ μουσική"; Ακριβώς! Δεν είναι ότι ξαφνικά π.χ. απ'το έτος 2010 ξερωγώ και μετά βλέπουμε να φθίνει ή να εξαφανίζεται το μουσικό ταλέντο. Πάντα και παντού θα υπάρχουν άνθρωποι με ταλέντο στη μουσική. Η ύπαρξη μουσικού ταλέντου δεν σχετίζεται με την εποχή. Η προβολή του ή μη όμως σχετίζεται άμεσα. Και 2 μουσικά ταλέντα που χωρίς την ύπαρξη του YT δεν θα τα είχα ανακαλύψει/απολαύσει: Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2018 από *nenya*
Fortistis Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Η pop μουσική πάντα ίδια είναι. Αυτά που έχουν μείνει μετά από χρόνια είναι όσα pop τραγούδια άντεξαν στο χρόνο. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η πρόσβαση στην και η διάχυση της μουσικής. Προ-ιντερνετς, υπήρχε διαφορετικός τρόπος διάχυσης. Με το ιντερνετς άρχισαν όλοι να μαζεύουν μουσική σαν κονσέρβες σε προπολεμική κατάσταση, μέχρι που βγήκαν τα streaming services και ανακάλυψαν κατά πόσο χωράνε όλα αυτά τα bytes σε διάφορες τρύπες του σώματος. Αφού πέρασε και αυτό, τώρα μένει είτε η γκρίνια ότι «όλα χάλασαν με την τεχνολογικά» είτε το να βρει κανείς πώς και πού βρίσκεται η καλή μουσική. Η καλή μουσική και το μουσικό ταλέντο δεν έχει χαθεί ούτε μειώνεται. Δεν είναι το ίδιο βέβαια, εννοώντας ότι δεν εκφράζεται με τον ίδιο τρόπο. Χρειάζεται όμως να μπορεί κανείς αφενός να το αναγνωρίσει και, αφετέρου, να μπορεί και να το βρει. 2
Lanike71 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μα όλα αυτά που αναφέρονται, αποδεικνύουν το αντίθετο! Με λίγα λόγια, μιλάμε για κάποιες δεκαετίες που η οικονομική κατάσταση του κόσμου ήταν χειρότερη ( όλοι ξέρουμε ότι το να πάρεις μία κασσέτα ήταν πανάκριβη), όπως και τα μέσα αναπαραγωγής των μέσων αυτών, δεν υπήρχε η πρόσβαση στον κόσμο μέσω ίντερνετ, άρα ήταν πολύ δυσκολότερο να ξεψαχνίσεις και να διαλέξεις. Και παρ' όλα αυτά, μας σερβίριζαν "διαμάντια". Τώρα, που μπορούμε να ψάξουμε όπου θέλουμε, η μουσική είναι πολύ φτηνή ως αγορά, το YT κατακλύζεται από χιλιάδες καλλιτέχνες και μη μου πει κανείς ότι και το YT χειραγωγείται...Τα ταλέντα πάντα θα τα προωθεί το ένστικτο του κόσμου. Και βλέπουμε τη σαβούρα μπροστά. Τελικά μήπως υπάρχει κάτι πιο βαθύ ως κατάσταση; Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2018 από Lanike71
billiboo Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Lanike71 είπε Μα όλα αυτά που αναφέρονται, αποδεικνύουν το αντίθετο! Με λίγα λόγια, μιλάμε για κάποιες δεκαετίες που η οικονομική κατάσταση του κόσμου ήταν χειρότερη ( όλοι ξέρουμε ότι το να πάρεις μία κασσέτα ήταν πανάκριβη), όπως και τα μέσα αναπαραγωγής των μέσων αυτών, δεν υπήρχε η πρόσβαση στον κόσμο μέσω ίντερνετ, άρα ήταν πολύ δυσκολότερο να ξεψαχνίσεις και να διαλέξεις. Και παρ' όλα αυτά, μας σερβίριζαν "διαμάντια". Τώρα, που μπορούμε να ψάξουμε όπου θέλουμε, η μουσική είναι πολύ φτηνή ως αγορά, το YT κατακλύζεται από χιλιάδες καλλιτέχνες και μη μου πει κανείς ότι και το YT χειραγωγείται...Τα ταλέντα πάντα θα τα προωθεί το ένστικτο του κόσμου. Και βλέπουμε τη σαβούρα μπροστά. Τελικά μήπως υπάρχει κάτι πιο βαθύ ως κατάσταση; ναι ο κοσμος εχει ριξει τα στανταρ του
Fortistis Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 17 λεπτά πριν, Lanike71 είπε Μα όλα αυτά που αναφέρονται, αποδεικνύουν το αντίθετο! Με λίγα λόγια, μιλάμε για κάποιες δεκαετίες που η οικονομική κατάσταση του κόσμου ήταν χειρότερη ( όλοι ξέρουμε ότι το να πάρεις μία κασσέτα ήταν πανάκριβη), όπως και τα μέσα αναπαραγωγής των μέσων αυτών, δεν υπήρχε η πρόσβαση στον κόσμο μέσω ίντερνετ, άρα ήταν πολύ δυσκολότερο να ξεψαχνίσεις και να διαλέξεις. Και παρ' όλα αυτά, μας σερβίριζαν "διαμάντια". Τώρα, που μπορούμε να ψάξουμε όπου θέλουμε, η μουσική είναι πολύ φτηνή ως αγορά, το YT κατακλύζεται από χιλιάδες καλλιτέχνες και μη μου πει κανείς ότι και το YT χειραγωγείται...Τα ταλέντα πάντα θα τα προωθεί το ένστικτο του κόσμου. Και βλέπουμε τη σαβούρα μπροστά. Τελικά μήπως υπάρχει κάτι πιο βαθύ ως κατάσταση; H κασσέτα ήταν πανάκριβη (εάν ήθελες από τις καλές και όχι από τις απλές) αλλά το πού μπορούσες να τις βρεις και από πού μπορούες να τις "γεμίσεις" ήταν γνωστό. Ο κάθε άνθρωπος που άκογε μουσική, είχε βρει τις πηγές του κυρίως μαθαίνοντας τις πηγές αυτές από προηγούμενους. Αυτές οι πηγές έχουν αλλάξει πλέον. Μέσα σε αυτό είναι και οι αυτόματες διαδικασίες, όπου γίνονται dominate από popular demands (είτε ως προτάσεις, είτε ως διαθέσιμο περιεχόμενο).
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Η μουσική βιομηχανία, προκειμένου να διατηρήσει τη ρόη του χρήματος, θα προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του κοινού. Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2018 από Επισκέπτης
palawiaris Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Μεγάλο πρόβλημα είναι και οι DJ,όχι όλοι αλλά αυτοί που νομίζουν ότι είναι dj.,που βγάλανε ρεμίξ να ντρέπεσαι να τα ακούσεις,και αυτοί ακάθεκτοι. Δεύτερο πρόβλημα είναι αυτή η χιπχοπ πως σκατά την λένε,που τα τραγουδάνε κάτι μαύροι συνήθως.Φουλ μονοτονία σε στίχο και σε μουσική. Τρίτο πρόβλημα οι γκόμενες που φοράνε μαγιό και κουνάνε όλο τα πισινά τους λες και παίζουν σε πορνό.Οκ καλά είναι να βλέπεις που και που, αλλά ξέφυγαν.Σε λίγο θα πάθουμε ανοσία και δεν θα μας σηκώνεται να ουμε με τόσα πισινά που είδαμε. 1 ώρα πριν, Lanike71 είπε Μα όλα αυτά που αναφέρονται, αποδεικνύουν το αντίθετο! Με λίγα λόγια, μιλάμε για κάποιες δεκαετίες που η οικονομική κατάσταση του κόσμου ήταν χειρότερη ( όλοι ξέρουμε ότι το να πάρεις μία κασσέτα ήταν πανάκριβη), όπως και τα μέσα αναπαραγωγής των μέσων αυτών, δεν υπήρχε η πρόσβαση στον κόσμο μέσω ίντερνετ, άρα ήταν πολύ δυσκολότερο να ξεψαχνίσεις και να διαλέξεις. Και παρ' όλα αυτά, μας σερβίριζαν "διαμάντια". Τώρα, που μπορούμε να ψάξουμε όπου θέλουμε, η μουσική είναι πολύ φτηνή ως αγορά, το YT κατακλύζεται από χιλιάδες καλλιτέχνες και μη μου πει κανείς ότι και το YT χειραγωγείται...Τα ταλέντα πάντα θα τα προωθεί το ένστικτο του κόσμου. Και βλέπουμε τη σαβούρα μπροστά. Τελικά μήπως υπάρχει κάτι πιο βαθύ ως κατάσταση; Δεν νομίζω η κασέτα να ήταν τόσο ακριβή,ούτε ο κόσμος χειρότερα οικονομικά. Εξάλλου σε κάθε γωνία υπήρχε και ένας τσιγγάνος που πουλούσε πολύ πράμα. Έγραφε και ο κόσμος από ράδιο,από καμιά καφετέρια.... 2
godjet Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Εχθές τραβήχτηκα να ακουσω μία συναυλία ενός πιανίστα στο φουαγιέ ενός Μουσείου ..την ώρα Λοιπόν που έπαιζε shumann και ξεδιπλώνονταν η μεγαλοφυΐα του κλασσικού συνθέτη , ποιος ξέρει πόσες σελίδες με νότες και έργο μιας ζωής , ακουγόταν στο βάθος ένα ακαταπαυστο ρυθμικό τυμπανο - λουπα από το παρακείμενο χριστουγεννιάτικο αστεροκοσμο. . δεν μπόρεσα να μη σκεφτώ ότι τελικά δεν γνωριζω αν έχουμε κάνει βήματα προς τα μπροστά ή προς τα πίσω Όσον αφορά την ψυχή μας 1
godfather0991 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Ποτέ η ποιοτική μουσική δεν ήταν στο προσκήνιο. Ούτε τώρα ούτε τις προηγούμενες δεκαετίες. Απλώς έτυχε ακόμα και αυτή που ήταν πιο mainstream (π.χ. michael jackson) να είναι ταλέντα και όντως να παράγουν αρκετές φορές καλή μουσική. Απλώς μας φαίνεται πια χειρότερη η κατάσταση επειδή υπάρχει το ίντερνετ και η σαβούρα από όλο τον πλανήτη έρχεται στο σπίτι μας με ένα κλικ. Άσε που κάποιοι "μουσικοί" πια γίνονται διάσημοι λόγω youtube επειδή έχουν πολλά views, ανεξάρτητα αν το κομμάτι τους ακούγεται ή όχι...
lnwolfgr Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Underground παιδιά!! η αληθινή μουσική βρίσκεται στο underground, χωρις φανφάρες, χωρίς χορηγούς, χωρις promotion, χωρίς τίποτα. Και οταν τελειώνεις το live να πηγαίνεις σπίτι σου με 20 ευρώ στήν τσέπη νυχτοκάματο, απο το live μου μόλις τελείωσες. fuck yea!!
nick_gr2 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Ούτε το τύμπανο που ακουγόταν στον "Shumann" 😖 φταίει, ούτε η τιμή της κασσέτας, ούτε οι επιλογές των DJs ούτε οι κwλοι στα clips των τραγουδιών. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Η πρόσβαση στην "κακή-μαζική" μουσική είναι σαφώς πιο εύκολη. Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχει ταλέντο ή πιο ποιοτική μουσική. Εσύ επιλέγεις πόσο χρόνο θα αφιερώσεις. Αν μουσική για σένα είναι τα Trending του Youtube, μην έχεις απαιτήσεις. 7
AliasAndrew Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Μια χαρα ταλεντα υπαρχουν και σημερα, τιποτα δεν φθινει. Απλα εχει αλλαξει το τοπιο απο την στιγμη που σταματησαμε να πληρωνουμε την μουσικη που ακουμε. Παλια που εβγαζαν χρημα οι (ελεεινες, ληστρικες και τρισαθλιες) δισκογραφικες με τις πωλησεις δισκων, ειχαν την πολυτελεια να μπορουν να ρισκαρουν και με πιο εναλλακτικους/ποιοτικους καλλιτεχνες. Και να μην πετυχαιναν οι τελευταιοι στις πωλησεις ειχαν ηδη τεραστια κερδη απο τους ποπ δισκους και απορροφουσαν ευκολα τις οποιες απωλειες. Σημερα που δεν αγοραζει κανεις μουσικη προωθουν καθαρα μονο αυτο που θα πουλησει. Και επειδη δεν βγαινουν πλεον με τις πωλησεις μονο, απαιτουν ποσοστα απο τις ζωντανες εμφανισεις των λιγων που προωθουν. Ενας καινουριος ποιοτικος καλλιτεχνης τρωει πορτα απευθειας. Φτιαξε κοινο μονος σου και μετα βλεπουμε, του λενε οι δισκογραφικες. Και προφανως ειναι δυσκολο να γινει αυτο. Και καλος να ειναι καποιος πως θα ξεχωρισει απο την θαλασσα των τραγουδιων που βγαινουν καθημερινα? Θελει προωθηση και χρημα. Εχει στηθει ολοκληρη βιομηχανια που εκμεταλλευεται μουσικους που θελουν να ακουστουν τα κομματια τους. Μουσικα blog και σελιδες που σου ζητουν λεφτα για να ακουσουν τα κομματια σου. Οχι για να τα παρουσιασουν, απλα για να τα ακουσουν και θα δουν αν θελουν να τα καλυψουν στην σελιδα! Υπαρχουν σελιδες οπως το reverbnation.com που σε χρεωνουν συνδρομες για μια σειρα απο αχρηστα 'εργαλεια' προωθησης. Υπαρχουν υπηρεσιες που βαζουν τα τραγουδια σου στο itunes, spotify κλπ που δεν αξιωνουν ποσοστα απο τις πωλησεις σου (γιατι σιγα μην υπαρξουν) αλλα σε χρεωνουν για καθε κομματι που ανεβαζεις. Για να μην μιλησω για τα ατελειωτα λαμογια που πουλανε ψευτικα views και σχολια απο bot. Ολα αυτα και πολλα αλλα αναγκαζουν πολλους μουσικους να παραιτηθουν και στο τελος μενουν οι καγκουροπ καλλιτεχνες 1
Oscar_Mike Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Μια χαρά διαμάντια έχουν βγει από το τέλος των 90ς και βγαίνουν και σήμερα, το ότι κατακλυζόμαστε από ευκολόπεπτα σαβουρπόπ χιτάκια δεν αναιρεί την ύπαρξη ταλέντων. Βεβαία, είναι και το τι εννοεί ο καθένας "καλή" μουσική αν και γενικά το κάλο είναι κάλο ασχέτως μουσικού γούστου. Ας πούμε εγώ λατρεύω και θεωρώ μουσική ιδιοφυΐα τον Mike Patton, από Mr. Bungle και Faith no More μέχρι Fantomas, Kaada/Patton, Zu τον Anger Core της GLaDOS στο Portal και ο,τι άλλο έχει κάνει, ενώ στη @*nenya* δεν αρέσει! 1
stefanos_13 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 35 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε Μια χαρά διαμάντια έχουν βγει από το τέλος των 90ς και βγαίνουν και σήμερα, το ότι κατακλυζόμαστε από ευκολόπεπτα σαβουρπόπ χιτάκια δεν αναιρεί την ύπαρξη ταλέντων. Βεβαία, είναι και το τι εννοεί ο καθένας "καλή" μουσική αν και γενικά το κάλο είναι κάλο ασχέτως μουσικού γούστου. Ας πούμε εγώ λατρεύω και θεωρώ μουσική ιδιοφυΐα τον Mike Patton, από Mr. Bungle και Faith no More μέχρι Fantomas, Kaada/Patton, Zu τον Anger Core της GLaDOS στο Portal και ο,τι άλλο έχει κάνει, ενώ στη @*nenya* δεν αρέσει! Με πρόλαβες. Μακράν η καλύτερη φωνή εκεί έξω. 1
Vasivouzoukos Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2018 Μην είστε κακοπροαίρετοι, αυτά είναι τα είδωλα της εποχής μας στην ραπ σκηνή. Υπάρχει ελπίδα 😂
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα