Προς το περιεχόμενο

RTX 20series Turing thread (TU 102, TU 104, TU106)


aorus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

The Division 2 runs significantly faster in DX12, over 20fps increase in CPU/RAM-limited scenarios

Βάζεις DX11 και reshade τώρα ή έχεις τα +20FPS με DX12 ; 

Btw, σε high-end σύστημα με 8700/9900K και τούμπανες RAM η διαφορά θα είναι πολύ μικρότερη.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

The Division 2 runs significantly faster in DX12, over 20fps increase in CPU/RAM-limited scenarios

Βάζεις DX11 και reshade τώρα ή έχεις τα +20FPS με DX12 ; 

Btw, σε high-end σύστημα με 8700/9900K και τούμπανες RAM η διαφορά θα είναι πολύ μικρότερη.

Dx12 και ξερό ψωμί ;) καιρός να αφήσουμε πίσω το dx11 σιγά σιγά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Dx12 και ξερό ψωμί ;) καιρός να αφήσουμε πίσω το dx11 σιγά σιγά 

No reshade no party ομως. Με το geforce experience κατι γινεται αλλα παλι reshade δεν ειναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μονη λυση αν δεν την παλευεις χωρις reshade ειναι το hdr που ειναι και το real deal.. Αλλα περιοριζει σε τετοια παιχνιδια γιατι ειναι λιγες οι υλοποιησεις σε μονιτορ και σε TV δεν το παιζεις αυτο το παιχνιδι θελει as many fps as possible..

 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Η μονη λυση αν δεν την παλευεις χωρις reshade ειναι το hdr που ειναι και το real deal.. Αλλα περιοριζει σε τετοια παιχνιδια γιατι ειναι λιγες οι υλοποιησεις σε μονιτορ και σε TV δεν το παιζεις αυτο το παιχνιδι..

Άλλο το ένα άλλο το άλλο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Άλλο το ένα άλλο το άλλο 

Δεν ειναι αλλο το reshade πρωτιστως ειναι τεχνικη pseudoHDR ΚΑΙ εχει και αλλα options οπως adaptive/luma sharpening techniques, προσθηκη φιλτρων κοκ.. 

Ειναι πιο ολοκληρωμενο εργαλειο αλλα την δουλεια του HDR σε καμια περιπτωση δεν μπορει να την κανει οσο καλα την κανει το πραγματικο HDR για πολλους λογους περαν των limitations του h/w.

Επισης αν καποιος δεν γνωριζει τι ακριβως κανει το καθε φιλτρο μπορει πολυ ευκολα να τα σκ@τωσει.. Αλλα αν του αρεσει αυτου περι ορεξεως..

Προσωπικα εχω δει πολλα εκτρωματα υλοποιησεις και επειδη ψιλοασχολουμαι με επεξεργασια φωτογραφιας απλα γελαω με αυτα που βλεπω καμια φορα..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Δεν ειναι αλλο το reshade πρωτιστως ειναι τεχνικη pseudoHDR ΚΑΙ εχει και αλλα options οπως adaptive/luma sharpening techniques, προσθηκη φιλτρων κοκ.. 

Ειναι πιο ολοκληρωμενο εργαλειο αλλα την δουλεια του HDR σε καμια περιπτωση δεν μπορει να την κανει οσο καλα την κανει το πραγματικο HDR με το h/w για πολλους λογους περαν των limitations του h/w

Lumansharpen και πιο ζωντανά χρώματα θέλουμε για αυτό βάζουμε reshade.αυτά δεν τα φτιάχνει κανένα HDR. 

Τώρα το ψευτοHDR θα το βάλουμε αν δεν υποστηρίζει το παιχνίδι ή δεν έχουμε HDR οθόνη/TV. 

Επεξ/σία από Acmilangr2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Lumansharpen και πιο ζωντανά χρώματα θέλουμε για αυτό ΒΆΖΟΥΜΕ reshade. Τώρα το ψευτοHDR θα το βάλουμε αν δεν υποστηρίζει το παιχνίδι ή δεν έχουμε HDR οθόνη/TV. 

 

Με tonemapping και ενα ματσο color kai deblur filters ξεκινησε η ιστορια αν το θυμασαι.. Στην πορεια προστεθηκαν πολλα πραγματα.. Ο κοσμος εντυπωσιαζεται απο το πολυ χρωμα ή/και την αντιθεση και φτιαχνει κατι τελειως εκτος πραγματικοτητας πολλες φορες απλα επειδη δειχνει ζωντανο.. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, d4ydr33m3r είπε

Με tonemapping και ενα ματσο color kai deblur filters ξεκινησε η ιστορια αν το θυμασαι.. Στην πορεια προστεθηκαν πολλα πραγματα.. Ο κοσμος εντυπωσιαζεται απο το πολυ χρωμα ή/και την αντιθεση και φτιαχνει κατι τελειως εκτος πραγματικοτητας πολλες φορες απλα επειδη δειχνει ζωντανο.. 

Και το HDR αυτό κάνει αλλά το λατρεύει ο κόσμος. 90%DCI-P3 έναντι 99%SRGB δίνει πολύ πιο ζωηρα χρώματα και πολλές είναι παραπάνω από το πραγματικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε

Και το HDR αυτό κάνει αλλά το λατρεύει ο κόσμος. 90%DCI-P3 έναντι 99%SRGB δίνει πολύ πιο ζωηρα χρώματα και πολλές είναι παραπάνω από το πραγματικό. 

 

Δεν κανει αυτο το HDR τουλαχιστον μονο.. Το HDR σε συνδυασμο με την μεγαλυτερη χρωματικη παλλετα και το μεγαλυτερο δυναμικο ευρος του δινει ενα απιστευτο ρεαλισμο στην εικονα. 

Σε καμια περιπτωση το πραγματικο HDR δεν κανει την εικονα να δειχνει ψευτικη αντιθετως της δινει ζωη ΟΤΑΝ υλοποιειται σωστα και ΟΤΑΝ χρησιμοποιειται σωστος εξοπλισμος και σεταρεται σωστα.. 

Κανει καλυτερο preservation σε shadows/highlights και προσφερει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ και οχι απλα πιο ζωηρα χρωματα.. Υπαρχει ειδοποιος διαφορα αναμεσα στα δυο αυτα πραγματα..  

Απλα οι υλοποιησεις HDR στα παιχνιδια σημερα ειναι κατα βασιν μετριες και χωρις τον σωστο εξοπλισμο οποτε και πολλες φορες βλεπουμε μετρια πραγματα..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ΤΑΑ + sharpening είναι must για μένα, οπότε και την super-duper οθόνη με τα 10.000 nits και 12bit panel να είχα, πάλι θα έβαζα reshade όπου μπορούσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Το ΤΑΑ + sharpening είναι must για μένα, οπότε και την super-duper οθόνη με τα 10.000 nits και 12bit panel να είχα, πάλι θα έβαζα reshade όπου μπορούσα.

Αυτό είπα από την αρχή. Ότι δεν έχει να κάνει το sharpening με το HDR. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...