Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η Tesla ανοίγει την πλατφόρμα προ-παραγγελιών του Model 3 για την Ευρώπη


Rzarector

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 33
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αναμένεται να αυξηθούν οι ρευματοκλοπές στα βόρεια προάστεια , γιατί τώρα θα έχουν να φορτίσουν και τα TESLA!

Βενζίνη προς το παρόν και μεταχειρισμένο έως 10000 το πολύ...και μη μου πει κανείς για υπερθέρμανση του πλανήτη κλπ κλπ γτ με τις τιμές των tesla υπερθερμαινεται το κεφάλι μου  Πάρε τις μπαταρί

"η Tesla θέλει να ανταγωνιστεί δυναμικά την BMW, Audi, και Mercedes-Benz στην έδρα τους, αφού οι τελευταίοι απέτυχαν να πάρουν σημαντικό κομμάτι της medium-sedan κατηγορίας στην Αμερική." Και το

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο site κρατήσεων της tesla λεει κάντε κρατήσεις τωρα (δηλαδη δωστε μας τα λεφτά σας) και οι παραδόσεις ξεκινουν το Φεβρουάριο. 

Στην πραγματικότητα (το λέγανε οι σκεπτικιστές, άρχισαν να το λενε και οι πωλητες της tesla, γραφεται πλεον ανοιχτά και στα φίλια sites) οι παραδόσεις μάλλον θα ξεκινήσουν σε κανενα χρόνο.

ΟΚ, tesla ειναι αυτή. 

Για τις τιμές, την υποστηριξη, ποιοτητα παραγωγής και τον σοβαρο/φθηνοτερο ανταγωνισμο δε χρειάζεται να σχολιάσω τιποτα, ειναι πλέον γνωστά στη μάζα. 

Επεξ/σία από isay
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, lexotamilf είπε

Τί; Όχι Ελλάδα; Στην Ευρώπη δεν είμαστε ακόμα ή έχασα κάτι; 👼

Απλά, στην Ελλάδα οι περισσότεροι έχουν ενα θέμα με την Tesla και γενικότερα με οτι εχει σχέση με τον Musk... Μπορεί να αγοράσουν στο μέλλον ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά όχι Tesla...

Δεν το κατάλαβες απο τα σχόλια;

  • Thanks 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γιατί τα ίδια άτομα δεν έχουν αντίστοιχες αντιδράσεις και κριτικές για αλλές εταιρίες με ηλεκτροκίνητα ; Μήπως υπάρχουν σαφείς αιτίες; 

  • bmw i3
  • Chev Bolt
  • Focus electric
  • Hyundai Kona
  • Jaguar i-pace
  • nissan leaf
  • vw e-golf
  • Audi e-tron
  • Kia soul ev
  • Αρκετα άλλα

PS : Οι αντιδράσεις δεν ειναι μονο ελληνικές, αλλά πανευρωπαικές και η μέγιστη πηγή ειναι η ίδια η αμερική

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, isay είπε

Και γιατί τα ίδια άτομα δεν έχουν αντίστοιχες αντιδράσεις και κριτικές για αλλές εταιρίες με ηλεκτροκίνητα ; Μήπως υπάρχουν σαφείς αιτίες; 

  • bmw i3
  • Chev Bolt
  • Focus electric
  • Hyundai Kona
  • Jaguar i-pace
  • nissan leaf
  • vw e-golf
  • Audi e-tron
  • Kia soul ev
  • Αρκετα άλλα

PS : Οι αντιδράσεις δεν ειναι μονο ελληνικές, αλλά πανευρωπαικές και η μέγιστη πηγή ειναι η ίδια η αμερική

το θέμα είναι πως στις εταιρείες αυτές δεν παραγγέλνεις για να το έχεις μετά από κανά χρόνο το αυτοκίνητο. το παραγγέλνεις το παίρνεις στον μήνα άντε δύο εάν είναι κάτι εξεζητημένο. και σε αυτό δεν είναι πρόβλημα της βιομηχανίας αλλά λόγω κρίσης στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία δεν κρατάει στοκ. αλλιώς θα τα είχες άμεσα.

στην Τέσλα παραγγέλνεις κάτι τώρα και θα το πάρεις του όποτε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η πρόοδος στην ηλεκτροκίνηση είναι τεράστια.

Πριν 10 χρόνια γελάγαμε στο άκουσμα ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου και λόγω επιδόσεων και λόγω αυτονομίας. Και έχουν φτάσει σήμερα να κάνουν 0-100 σε 2.7''(!) και αυτονομία γύρω στα 500-600χλμ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, james01gr είπε

το θέμα είναι πως στις εταιρείες αυτές δεν παραγγέλνεις για να το έχεις μετά από κανά χρόνο το αυτοκίνητο. το παραγγέλνεις το παίρνεις στον μήνα άντε δύο εάν είναι κάτι εξεζητημένο. και σε αυτό δεν είναι πρόβλημα της βιομηχανίας αλλά λόγω κρίσης στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία δεν κρατάει στοκ. αλλιώς θα τα είχες άμεσα.

στην Τέσλα παραγγέλνεις κάτι τώρα και θα το πάρεις του όποτε

Πλεον στην αμερική μπορεις να παραλάβεις πολύ συντομα (αλλα απο αυτά που εχουν στοκ, οχι αυτο που θες) αλλά τα παραπονα εχουν αυξηθει εκθετικά για την ποιοτητα των αυτοκινητων (βάψιμο, αξιοπιστία, μηχανικά προβλήματα, προχειροτητες συναρμολογησης, γρατσουνισμένα, βρώμικα, ΟΧΙ υδατοστεγή, ταξινόμησεις, beta software, έλλειψη ανταλλακτικών, αστεία after sale s υποστηριξη και πολλες αλλες παιδικές ασθενειες που δεν δικαιολογουνται στα ζητουμενα χρηματα). Χτες διαβαζα ανακοινωση της tesla (πάντα μεσα απο κατευθυνομενα sites) οτι σε 5 λεπτα μπορεις να πάρεις το αυτοκινητο, αλλα αυτό δείχνει την κάθετη πτώση στη ζήτηση και αυτό γινεται κυρίως επειδή ο κόσμος αρχισε να κοιτά και τις εναλλακτικές λύσεις και οτι πέφτει στο μισο η επιδοτηση. 

Εννοείται οτι αυτοι που επεσαν θυματα του supreme leader και εκαναν κρατησεις για το μοντελο 35Κ-tax δεν θα παραλάβουν ποτε. 

Ο ερχομός στην Ευρώπη και το ανοιγμα των κρατήσεων ειναι στο ιδιο πνευμα και με παραλληλη αναρτηση οτι οι παραδόσεις θα ξεκινησουν το Φεβρουάριο, αλλά ακομα και τωρα δεν εχει πάρει τεχνικη επάρκεια για το model 3 και οπως δειχνουν τα πραγματα θα αργήσει. Με δυο λογια, δωστε μας τα λεφτά σας, βλέπουμε ποτε θα παραγγείλετε και ισως στο ενδιάμεσο σας πεισουμε να πάρετε το πιο ακριβο Ms ή Μx. Η χρονικη στιγμή της ανακοινωσης κρατησεων στην Ευρωπη δεν ειναι τυχαία. Η ζητηση στην Αμερική για model 3 εχει γκρεμιστεί, μειωνεται στο μισο η επιδοτηση, ο σοβαρός ανταγωνισμος αυξάνεται συνεχεια και τα παραπονα των αγοραστών πλέον πέφτουν καταιγίδα. 

Αν ήμουν στην Ευρωπη και ενδιαφερόμουν να αγοράσω tesla (λέμε τώρα), με αυτα που εχω δει, αποκλειεται να έκανα κράτηση. Θα περιμενα πρωτα να φτάσουν, να γινουν οι ταξινομησεις, να στρώσει το δικτυο υποστηριξης (εδω γελάμε) και υποδομών και μετά αν ακομα ήθελα να δωσω τοσα χρήματα, θα πήγαινα ντουκου.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, Xiaomi Mi 8 είπε

Όπα, ο Αμερικανός ξέρει μια χαρά από χλιδή...

Διαφωνώ, ειδικά τα tesla καμία σχέση με premium αίσθηση. Θα έλεγα ότι είναι ένα από τα καθαρά μειονεκτήματά τους αυτό. Σαν να μπαίνεις μέσα σε οποιοδήποτε supermini είναι μέσα.

Σε ό,τι αφορά επίσης τους υπόλοιπους αμερικάνους κατασκευαστές luxury cars, αρκεί να δεις πόσες τέτοιες μάρκες έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους. Αλλά ακόμα κι αν μιλήσουμε για cadillac ή Linoln (δεν έχουν μείνει κι άλλοι εδώ που τα λέμε) περισσότερο την αίσθηση του μεγάλου έχουν παρά του premium ή luxury, πάντα σε σχέση με τους ευρωπαίους αντίστοιχους κατασκευαστές του συγκεκριμένου segment.

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Νορβηγία πάντως λόγω και των φοροαπαλλαγών αλλά και φοροελαφρύνσεων για την προώθηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η Tesla είχε δείξει να κάνει αρκετές πωλήσεις σε model s/x παλαιότερα. Έχω την εντύπωση όμως πως οι φοροαπαλλαγές μειώθηκαν (σε Νορβηγία) που είναι και σημαντικό κριτήριο για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, charly32 είπε

με τέτοιες τιμές μετά φταίνε οι "επενδυτές" που θέλουνε να πάνε Εβρόπη

Δεν είμαι grammar Nazi, αλλά μόλις μου έπεσε το αριστερό μάτι...

Στο θέμα: με τα Tesla τί γίνεται όταν πρέπει να κάνεις service; Όταν πάθει κάποια βλάβη; Αυτό είναι ένα βασικό θέμα. Δεν ξέρω τί παίζει γι αυτό ρωτάω. Αν ΔΕΝ παίζει, τότε τί συζητάμε;

Επεξ/σία από johncorfas
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
29 λεπτά πριν, johncorfas είπε

Στο θέμα: με τα Tesla τί γίνεται όταν πρέπει να κάνεις service; Όταν πάθει κάποια βλάβη; Αυτό είναι ένα βασικό θέμα. Δεν ξέρω τί παίζει γι αυτό ρωτάω.

Τάμα σε οτι θεοτητα υπάρχει!

Πέρα απο την πλακα, ακομα και στην αμερική που υποτιθεται ειναι η μαμα εταιρεία αρα η πηγη των ανταλλακτικών οι καθυστερήσεις ειναι τεράστιες. Μιλαμε για μήνες σε πολλες περιπτώσεις. Διαβαζα την προηγουμενη εβδομάδα οτι ακομα και πιστοποιημένα συνεργαζόμενα (*) συνεργεία σταμάτησαν να δεχονται tesla γιατί δεν μπορουσαν να τα εξυπηρετήσουν λογω των τεραστιων καθυστερησεων στα ανταλλακτικα. Επισης ακομα και τώρα δεν υπάρχουν after sales (immitation) ανταλλακτικά, πράγμα πολύ κακο και για τους χρόνους αποκατάστασης αλλα και το κόστος.

Και εδώ δε μιλάμε για θέματα εγγύησης οπου ο πελάτης (δικαιολογημένα) φωνάζει για τις καθυστερήσεις (δες μονος σου τι γραφεται στo tesla forum) αλλά ακομα και πελάτες που ειχαν ατυχήματα (ανθρωποι ειμαστε, τρακάρουμε) οι καθυστερήσεις ειναι τραγικά μεγάλες αν χρειάζεται κάτι σημαντικο. Τις προάλλες μάλιστα διαβασα περιπτωση που κάποιος έσπασε (απο λάθος δικο του) το μικρο τζαμι στην πισω πορτα συνεπιβάτη και η τεσλα του ειπε, εμεις δεν εχουμε αυτο το ανταλλακτικο, βρειτε ενα τζαμα να το φτιάξετε. Είναι για κλαματα η φάση. 

Με δυο λογια, αν ξέρεις τι παιζει με το after sales support και τη διαθεσιμοτητα ανταλλακτικών κάνεις ένα τάμα να μη χρειαστεί να πας συνεργείο και αμα χρειαστεί επικαλείσαι μεχρι και νεκρομάντη μπας και βρεις λύση. 

Εμενα μου προκαλεί νευρικοτητα και η ολη φαση με τους tesla superchargers. Σε περιοχές που δεν ειναι μονοκατοικίες με γκαράζ (για να εχεις δικο σου φορτιστη) υπάρχει μποτιλιάρισμα για να φορτίσεις, γιατί πας και αφηνεις το αμαξι σου για τουλάχιστον μιση ώρα, οποτε αναμονη. Δεν ειναι σαν να μπαινεις στο βενζινάδικο που σε 5 λεπτά εχεις φουλάρει ενεργεια και φευγεις. Μπορει να ειναι διαφορετική φιλοσοφία "ενεργειας" αλλά αμα δεν εχεις γκαραζ με φορτιστη ... μπορει να ζοριστείς. Εννοείται το project battery swap που ειχε υποσχεθεί ο supereme leader κατα το πρωτο hype, δεν εγινε ποτε πραγματικοτητα. 

(*) Τα συνεργεία που θελουν να πιστοποιηθούν πρεπει να σκάσουν ενα βουνο λεφτά για εκπαιδεύσεις και ειδικό εξοπλισμο. Αυτό δεν ειναι πρωτόγνωρο στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά να το κάνεις και η μαμα εταιρεία να μη σου στελνει ανταλλακτικά για να κάνεις τη δουλεια σου (ωστε να κανεις αποσβεση και να βγάλεις μεροκάματο) ειναι πρωτογνωρο σε τετοιο βαθμο. 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Pleo είπε

Διαφωνώ, ειδικά τα tesla καμία σχέση με premium αίσθηση. Θα έλεγα ότι είναι ένα από τα καθαρά μειονεκτήματά τους αυτό. Σαν να μπαίνεις μέσα σε οποιοδήποτε supermini είναι μέσα.

Σε ό,τι αφορά επίσης τους υπόλοιπους αμερικάνους κατασκευαστές luxury cars, αρκεί να δεις πόσες τέτοιες μάρκες έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους. Αλλά ακόμα κι αν μιλήσουμε για cadillac ή Linoln (δεν έχουν μείνει κι άλλοι εδώ που τα λέμε) περισσότερο την αίσθηση του μεγάλου έχουν παρά του premium ή luxury, πάντα σε σχέση με τους ευρωπαίους αντίστοιχους κατασκευαστές του συγκεκριμένου segment.

Ο Αμερικανός δεν αρέσκεται μόνο στα εγχώρια αυτοκίνητα. Για αυτό είπα ότι δεν είναι και εντελώς άσχετος.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το περιεργάστηκα στην  königsallee στο  Düsseldorf .. Σε καμία ΜΑ ΚΑΜΙΑ των περιπτώσεων η ποιότητα κατασκευής κ φινιρίσματος δεν αγγίζει αυτήν των  premium ευρωπαϊκών μοντέλων .. Ούτε κάν αυτήν των μικρών τους όπως σειρά 1,Α class κτλ .. Με απογοήτευσε πολύ σε αυτόν των τομέα . Κατά τα αλλά φέρει πολύ τεχνολογία..

Επεξ/σία από Chris_BMW
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.