greed Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Έχω την απόδειξη αλλά έχουν πέσει υγρά επάνω της με αποτέλεσμα να φαίνονται αρκετά στοιχεία αυτής. Θέλω να δηλώσω στο επίσημο site της intentor τη συσκευή μου. Μου ζητάει αριθμό παραστατικου όμως και αφμ εμπόρου.. καμία ιδέα; Ψάχνω το αφμ τουλάχιστον να είναι σωστό αλλά δεν το βρίσκω στο μεταξύ.
Oscar_Mike Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Ζήτα στο ΜΜ να σου κάνουν μια επανέκδοση της απόδειξης
Torasu Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Πάνε στο κατάστημα απο εκεί που την πήρες μπας και βγάλεις άκρη.
Oscar_Mike Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 τα αβαταρ μας ειναι απο το ιδιο πλανο; @Torasu
txcellas Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Αν έκανες με κάρτα πολύ εύκολα μπορείς να την ξανά βγάλεις
greed Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Να'στε καλά για την αμεσότητα σας. Το είχα αγοράσει το καλοκαιρι και αφορά ένα ψυγείο..μέσω site έχει γίνει η αγορά. Αν μπω στο account μου βλέπω κανονικά τη παραγγελία αλλά δεν βλέπω αριθμό παραστατικου και αφμ. Μπορούν μετά από τόσους μήνες να μου επαναεκδοσουν μέσω email δηλαδή; Ήταν μέσω αντικαταβολής.. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2018 από greed
Torasu Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2018 2 hours ago, greed said: Να'στε καλά για την αμεσότητα σας. Το είχα αγοράσει το καλοκαιρι και αφορά ένα ψυγείο..μέσω site έχει γίνει η αγορά. Αν μπω στο account μου βλέπω κανονικά τη παραγγελία αλλά δεν βλέπω αριθμό παραστατικου και αφμ. Μπορούν μετά από τόσους μήνες να μου επαναεκδοσουν μέσω email δηλαδή; Ήταν μέσω αντικαταβολής.. Λογικά ναι. Επικοινώνησε τηλεφωνικά/με mail/αυτοπροσώπως μαζί τους και δες τι θα σου πουν. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα