Προς το περιεχόμενο

“Unseen Greece by 20 Mates” από τη Huawei και τον ΕΟΤ


insomnia.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το φιλόδοξο project «Unseen Greece by 20 Mates», υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού παρουσίασε χτες η Huawei, σε ενημερωτική συνάντηση με εκπροσώπους των ΜΜΕ. Σκοπός της συνέργειας αυτής, η ανάδειξη και προώθηση της αθέατης πλευράς της Ελλάδας, μέσα από την σύγχρονη και συχνά διαφορετική ματιά Ελλήνων, ερασιτεχνών και μη φωτογράφων του Instagram, με την αποκλειστική χρήση του κορυφαίου intelligent smartphone Huawei Mate 20 Pro.

Oι είκοσι σύγχρονοι φωτογράφοι - instagrammers που ανταποκρίθηκαν στο δημόσιο, μέσω Instagram, κάλεσμα για συνεργασία της Huawei, επέλεξαν να αποτυπώσουν μέσα από την τριπλή κάμερα Leica με  το νέο υπερευρυγώνιο φακό και τη δύναμη της διπλής τεχνητής νοημοσύνης του Huawei Mate 20 Pro, μια διαφορετική Ελλάδα. Απελευθερωμένοι από τα τουριστικά κλισέ ταξίδεψαν τόσο σε εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως τη Σαντορίνη, τα Ζαγοροχώρια, τη Μάνη, τα Μετέωρα και την Ύδρα, τα Χανιά, τον Όλυμπο και τη Χαλκιδική, σε αστικά κέντρα όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, αλλά και άγνωστα σημεία, όπως η λίμνη Μπελέτσι, το Ωραιόκαστρο κ.α. και απαθανάτισαν εικόνες της χώρας με μια διαφορετική ματιά, εμπλουτίζοντας έτσι την εικόνα που έχουμε για την Ελλάδα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες.

301210009_huawei0015.jpg.6b9a4d4e1bf5fded6f00233b398497f7.jpg

Οι φωτογραφίες που θα τραβήξουν οι 20 instagrammers θα συγκεντρωθούν και θα αποτελέσουν το υλικό της πλατφόρμας www.unseengreece.com, καθώς και στα κανάλια της Huawei στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Instagram και Youtube) προσφέροντας έτσι την ευκαιρία σε όλους να ανακαλύψουν ξανά τις ομορφιές της Ελλάδας, ενώ οι χρήστες του Instagram μπορούν να παρακολουθούν και το hashtag της ενέργειας, #UnseenGreece

 Οι 200 καλύτερες από αυτές τις φωτογραφίες θα παραχωρηθούν από την Huawei στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, ελεύθερων πνευματικών δικαιωμάτων για απεριόριστη χρήση και διάρκεια, σε όποια μέσα και με όποιο τρόπο κρίνει ο ΕΟΤ καλύτερα, για να αποτελέσουν κομμάτι της οπτικής ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να ενισχύσουν με τον τρόπο αυτό τις εκστρατείες προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό.

Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης αφού επισήμανε ότι «από το 2015 και μετά, ξεκίνησε για πρώτη φορά να σχεδιάζεται και να υλοποιείται από το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, μια συνολική εθνική στρατηγική, τόσο σε επίπεδο δράσεων όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας και μάρκετινγκ» για τη «χρονική διεύρυνση της τουριστικής σεζόν, με απώτερο στόχο τις 365 μέρες το χρόνο», χαρακτήρισε την ενέργεια «Unseen Greece» ως «out of the box concept» που έρχεται με τη δύναμη της τεχνολογίας HUAWEI να «διευρύνει κατά… 365, και όχι μόνο 360, μοίρες την οπτική του διεθνούς κοινού για τη χώρα μας». Επίσης, στάθηκε ιδιαίτερα στην δυναμική των instagrammers, σημειώνοντας ότι τα αυθεντικά βιωματικά ταξίδια αποτελούν την κυρίαρχη τάση στην διεθνή τουριστική αγορά, γεγονός που ενίσχυσε την πίστη τόσο του Υπουργείου Τουρισμού όσο και του ΕΟΤ στο συγκεκριμένο project, το οποίο όπως υπογράμμισε «μπορεί να αποτελέσει ιδανικό πρεσβευτή της εθνικής τουριστικής στρατηγικής».

382753989_huawei0028.jpg.ac1e0db1c02ef9bfe6265947f2742153.jpg

Με την σειρά του o κ. Country Manager των Devices για την  Huawei στην Ελλάδα, Kevin Linbing, υπογράμμισε ότι «είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς στη Huawei, να χρησιμοποιήσουμε την υψηλή τεχνολογία των προϊόντων μας για να ενισχύσουμε τη σπουδαία προσπάθεια που  καταβάλλει ο ΕΟΤ για την στήριξη του ελληνικού τουρισμού», ενώ ευχαρίστησε θερμά τόσο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για την στήριξη στην ιδέα του «Unseen Greece» όσο και τους instagrammers, για το πάθος και την δημιουργικότητα που απέδωσαν στο project.

Η συνάντηση έκλεισε με ερωτήσεις των Μέσων στους παρευρισκόμενους instagrammers, σχετικά με την συμμετοχή και τις εμπειρίες τους για την συνεργασία.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ναι καλά. Χορτάσαμε "καμπάνιες", Ολο λάδι κι από τηγανίτα τίποτα. 

Οι δε.. ."Ελληνες Ινσταγκράμμερς" (τι λε ρε παιδί μου) πήραν κανένα χαρτζηλικάκι ? Τίποτα? Ε δε βαριέσαι, δόξα και "likes" Και μουρη στη 'γκόμενα'.

Τρέξτε κορόιδα. Δωρεάν "content".

Στο μεταξύ το τυπάκι, ο αφεντικάρας της Χούα στην ελλάδα, ξέρετε πόσα βγάζει το μήνα, ε ? ε ? Τρέχτε-ΤΟΥ τσάμπα καμπάνιες, κορόιδα.
(Α, ναι! Και για τον ΕΟΤ. Αυτό το υγιές μαγαζί. Θα σας δώσει και μετοχές... :)

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...