X1N2 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Τι skill πρέπει να έχει ένας game developer;Γλώσσες προγραμματσιμού,Προγράμματα κλπ.Πως να ξεκινήσω;Έχετε κάτι να προτείνετε;
X1N2 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 22 λεπτά πριν, MitsarasAth είπε τσεκαρε unity που εχει c# UE4 δεν λεει;
masteripper Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 C++...και αν τραβάει η ομάδα Assembly 1
MitsarasAth Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, X1N2 είπε UE4 δεν λεει; αποτι εχω ακουσει παιζιε και αυτο αλλα δεν εχω ασχοληθει καθολου να σου πω με unreal engine
παπι Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2018 c++/ hlsl Θες και ευκλείδια γεωμετρία με οτι μαθηματικά θελει αυτη. Φυσικα μπορεις να πας στο αλλο κλαδο που εχει να κανει με 3d modeling.
vel0city Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) "Game development" μπορεί να σημαίνει μέχρι και game design... Επίσης, η απάντηση που θα έδινα θα ηταν πολύ διαφορετική πχ. αν έλεγες οτι έχεις στόχο να το κάνεις για επάγγελμα για να δουλεύεις σε ένα μεσαίο-μεγάλο studio, να είσαι full-time indie dev, να το κάνεις σα hobby, κλπ. Δεν έχεις δώσει καθόλου λεπτομέρειες, αρα θα έλεγα να αγνοήσεις οτι άλλες απαντήσεις που υπάρχουν εδώ, αφού ο καθένας λεεί οτι νομίζει με βάση τον τομέα και τα εργαλεία που ξερει. Ενα μικρο-rant πριν απαντήσεις: Αν θες να το πας για για επαγγελμα, (αντι σαν hobby φτιαχνοντας μικρα one-man projects η με μικρες ομαδες/φιλους) IMHO: μείνε μακριά. Ρώτα/διάβασε για οποιονδήποτε στο industry και αυτο που θα αντιληφθείς ειναι πως είναι απίστευτα ανταγωνιστικός τομέας (μαντεψε, δεν είσαι ο μονος προγραμματιστης που το φαινεται καλη ιδεα να γινει game developer) και γεμάτος με απλήρωτες υπερωρίες (τα γνωστά "crunches"). Γενικά αν δεν το αγαπάς απίστευτα και είσαι πολύ καλός δε θα πας μακριά. Άσε που η μέση διαρκεια καριερας game dev (μιλάμε κανονικη καριερα, στο industry) ειναι ελάχιστα χρονια κυριως για τους πανω λογους. Και μη νομίζεις, το full-time indie development δεν είναι καλυτερο, εχει αλλα προβλήματα, τα περισσότερα προερχομενα απ'τον ανταγωνισμό και το oversaturation του market. Ξαναλέω, το παραπάνω είναι ξεκάθαρα η γνώμη μου (το "μείνε μακριά" - τα αλλα ειναι facts). Επεξ/σία 27 Δεκεμβρίου 2018 από vel0city 3
παπι Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Game dev σημαινει φτιαχνω βίντεο παιχνίδια. Παλια για να φτιαξεις ενα παιχνίδι θα επρεπε να ξερεις απο ηλεκτρονικά, επειδη τα παιχνιδια ηταν καθαρο ttl χωρις σοφτγουερ. Πχ pong, η πλακετα ηταν μονο για να παιζει pong. Μετα απο την εμπορικη επιτυχία, φτιάχτηκαν "κονσολες" οι οποιες ειχαν ενα υποτυπώδες μαικροπροσεσορ και έπαιρναν το παιχνιδι ως κατριτζακια. Τα κατριτζακια αυτα ηταν ειτε απλη ρομ με "κωδικα" ειτε ειχαν και αλλο μαικροπροσεσορα, ακομα και εκει δεν υπήρχε η έννοια του παιχνιδιού ως σοφτγουερ. Έπειτα βγηκαν οι κονσολεε/υπολογιστές, οπου διαχωριστικε το χαρδγουερ απο το γκειμ. Απο τοτε η δουλεια του χαρδγουερ ειναι να παιρνει το περιεχόμενο απο μια μνήμη, να το επεξεργάζεται και να το βαζει σε μια αλλη. Το απο οου θα τα παρει, τι θα τα κανει και που θα τα βαλει ειναι θεμα σοφτγουερ. Και αυτο το σοφτγουερ για να γινει γκειμ, γραφεται απο σπεσιαλιστα που εχει το τιτλο "γκειμ ντεβελοπερ". Έτσι σημερα ενα γκειμ ντεβελοπερ δεν χρειάζεται να μαθει να φτιάχνει κυκλώματα ή να προγραμματίζει σε asm. Σημερα ενας γκειμ ντεβελοπερ θα κατεβασει το d3d sdk επειδη ειναι οτι καλυτερο υπαρχει ως ιντερφεις της gpu και τη γλωσσα c++ επειδή ειναι η καλύτερη γλωσσα που μπορει να δουλεψει με το d3d. Απαξ και μαθεις ενα μικρο μερος,απο τα παραπάνω, τοτε δεν θα εχεις κανένα πρόβλημα να μεταπηδησεις σε καποιο αλλο ιντρρφεις οπως το opengl, ή σε κάποια ημιγκειμεντζιν οπως xna ή σε γκειμεντζιν οπως unreal. Επειδη σε ολα θα δεις ακριβώς τα ιδια πραματα.
Bloodskin Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 25/12/2018 στις 11:56 ΠΜ, X1N2 είπε Τι skill πρέπει να έχει ένας game developer;Γλώσσες προγραμματσιμού,Προγράμματα κλπ.Πως να ξεκινήσω;Έχετε κάτι να προτείνετε; Αρχικα σιγουρεψου οτι σου αρεσει το game development . Ο μονος τροπος να το κανεις ειναι να δεις open source κωδικα ( η γενικα κωδικα). Οσοι δεν το χουν κανει νομιζουν οτι το game dev ειναι μονο event programming , και search n' sort αλγοριθμοι ομως το πραγμα ειναι πολυ πιο περιπλοκο και ξεφευγει απ την αλγεβρικη λογικη του υπολοιπων προγραμματων. Εμενα προσωπικα δε μ'αρεσει οτι περιλαμβανει προγραμματισμο GUI σε μεγαλο βαθμο. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2018 από Bloodskin 2
X1N2 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2018 Στο ψάξιμο είμαι ακόμα.Απλά προσπαθώ να καταλήξω κάπου.Αν δεν δω πως έχει η φάση πως θα δω αν δεν μου αρέσει.Αν και το GUI μου αρέσει σαν ασχολία θέλω να βλέπω και αποτέλεσμα όσο πιο γρήγορα γίνεται και από τι ξέρω το αποτέλεσμα στα παιχνίδια έρχεται αργά.Πάντως αξίζει να το δοκιμάσω.Πρέπει σιγά σιγά να μάθω c/c++ γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με δαύτες η αλήθεια είναι.
Bloodskin Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Στις 30/12/2018 στις 2:06 ΠΜ, X1N2 είπε Στο ψάξιμο είμαι ακόμα.Απλά προσπαθώ να καταλήξω κάπου.Αν δεν δω πως έχει η φάση πως θα δω αν δεν μου αρέσει.Αν και το GUI μου αρέσει σαν ασχολία θέλω να βλέπω και αποτέλεσμα όσο πιο γρήγορα γίνεται και από τι ξέρω το αποτέλεσμα στα παιχνίδια έρχεται αργά.Πάντως αξίζει να το δοκιμάσω.Πρέπει σιγά σιγά να μάθω c/c++ γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με δαύτες η αλήθεια είναι. Γνωμη μου : Μαθε πρωτα C σε ικανοιποιητικο επιπεδο (included δεικτες , included δυναμικες δομες ) , θα καταλαβεις πως λειτουργει σε πολυ θεμελιακο layer ολη η συχρονη τεχνολογια λογισμικου. Η c++ ειναι το επομενο step ( το οποιο μπορει να ειναι και η C# , αναλογως τι θες να φτιαξεις)
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2018 Εγώ ξεκίνησα να μαθαίνω JavaScript φτιάχνοντας τα κλασσικά παιχνιδάκια Snake, Tetris, Pac man, Pong και σταμάτησα στο Rambo της SEGA και κάποια κομμάτια απο το Street Fighter.. : ) Αν αποφάσιζα να ασχοληθώ με game developement θα προσπαθούσα να φτιάξω κανα mod για το θρυλικό Command & Conquer Generals Zero Hour.. όχι ότι δέν το έχουν ξεσκίσει στις παραλλαγές.. απλά θα έπρεπε να μάθω και game design..
jokul7 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2019 Εδώ είσαι: http://www.rpgmakerweb.com/products/programs/rpg-maker-mv Άσε τα pong και τα snake!
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 25/12/2018 στις 11:56 ΠΜ, X1N2 είπε Τι skill πρέπει να έχει ένας game developer;Γλώσσες προγραμματσιμού,Προγράμματα κλπ.Πως να ξεκινήσω;Έχετε κάτι να προτείνετε; Θα πρότεινα να ξεκινήσεις από την εκμάθηση παιχνιδομηχανών, δηλαδή προγραμμάτων που είναι ειδικά σχεδιασμένα για την κατασκευή παιχνιδιών. Σε μερικά από αυτά, δεν θα χρειαστεί να γράψεις πηγαίο κώδικα, αλλά εάν ξέρεις να γράφεις κώδικα, αυτό θα σε βοηθήσει στην κατανόηση των λογικών βημάτων που θα έχει η εκάστοτε παιχνιδομηχανή. Στις 30/12/2018 στις 2:06 ΠΜ, X1N2 είπε Στο ψάξιμο είμαι ακόμα.Απλά προσπαθώ να καταλήξω κάπου.Αν δεν δω πως έχει η φάση πως θα δω αν δεν μου αρέσει.Αν και το GUI μου αρέσει σαν ασχολία θέλω να βλέπω και αποτέλεσμα όσο πιο γρήγορα γίνεται και από τι ξέρω το αποτέλεσμα στα παιχνίδια έρχεται αργά.Πάντως αξίζει να το δοκιμάσω.Πρέπει σιγά σιγά να μάθω c/c++ γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με δαύτες η αλήθεια είναι. Για γρήγορα αποτελέσματα και για να μπεις λίγο στη φάση «προγραμματισμός video game», δες Scratch και MSkodu. Scratch https://scratch.mit.edu/about/ MSkodu http://www.koduplay.gr/contents.html Για πιο προχωρημένες καταστάσεις. Blender https://www.youtube.com/watch?v=H0cZmykv_Gk Για τις γλώσσες που ανέφερες Μαθήματα για τη C https://www.youtube.com/user/psounis/channels Μαθήματα για τη C++ http://stavrakoudis.econ.uoi.gr/stavrakoudis/?iid=164 Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2019 από Επισκέπτης
grisnakhoi Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2019 Πρωτον, απο εργαλεία Unity σε συνδυασμό με C# για αναπτυξη παιχνιδιων. Για sprites και μοντελα για τους ηρωες σου, μπορεις να ψαχτεις στην πορεια, γιατι στην αρχη υπαρχουν πολλα κιλα freebies εκει εξω. Μετριας ποιοτητας βεβαια, αλλα τα θες κυριως για placeholders. Δεύτερον, διαβασε πολύ. ΠΟΛΥ ομως. Οσο περισσοτερο κατανοησεις βασικες αρχες του game dev, τοσο πιο ευκολα (και σωστα) θα ξεκινησεις το παιχνιδι σου. Θα σου προτεινα το σαιτ που κατεβαζω εγω βιβλια https://www.packtpub.com/ . Τα πραγματα που πρεπει να κατανοησεις δεν ειναι μονο του προγραμματισμου του παιχνιδιου, αλλα και του game design. Τρίτον, απλά ξεκινα και μην ακους κανεναν. Απο προσωπικη μου εμπειρια ομως(εχω προγραμματισει ενα παιχνιδι για android), θα προτεινω να διαβασεις πρωτα και μετα να αναπτυξεις την ιδεα σου αυτη καθαυτη. Γιατι πιθανοτατα οι ελλειψεις σε πολυ καιρια σημεια της αναπτυξης του παιχνιδιου, θα αποδειχτουν πολυ κρισιμες. Εχω πεταξει ΠΟΛΥ κωδικα για να καταληξω σε κατι λειτουργικο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα