ΛεναΛενα Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2018 Να πω την αληθεια δεν ειχα ποτε προβλημα με κανενα απο τα γνωστα κουριερ (acs, speedex, Γ.Τ., ΕΛΤΑ) με εχουν εξυπηρετησει αψογα...ετυχα μαλλον σε καλα καταστηματα...:-/
REPLAY33 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, marmagia είπε ζω σε παράλληλο σύμπαν. διαβάζω οτι η acs ΚΑΛΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΑΝ ΔΕ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ? οταν μου στελνουν κατι με αυτους (μαυρη ωρα) ξερω οτι απλα θα νευριασω, θα τσακωθω και ΔΕΝ θα παραλάβω. 1,5 στις 2 φορές ισχυρίζονται οτι δεν ήμουν σπίτι. οταν τους καλώ λένε εεεεε ναι δεν ειχε χρονο το παιδιιιιιιι πολλές οι διανομές. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Αν λοιπόν δεν μπορούν να παραδώσουν είτε να προσλάβουν προσωπικό είτε να δουν τι δεν μπορούν να παραδώσουν και να πάρουν κανενα τηλέφωνο. Μπορεί να είναι κατι επείγον και απλά να προτιμω να ερθω να το παρω απο το καταστημα. Οταν 'ομως ανεβαζουν το status οτι δεν ημουν σπιτι 20.00 ε δεν προλαβαίνω να πάω να το παραλάβω και να θελω. είναι δε τραγικοί γιατί πολλές φορες τυγχάνει να έχω παραγγείλει ηλεκτρονικά απο διάφορα μαγαζια και να είναι πχ 3 αποστολές την ίδια ημέρα στο ιδιο κατάστημα της acs προσ διανομή. Τους παίρνω τηλ μια μερα πριν και το ίδιο πρωι στο ανοιγμα και τους λεω αυτοι ειναι οι αριθμοι αποστολης δωστε τα σε εναν ανθρωπο ολα και εσεις να ξεμπερδευετε και εγω να μην περιμενω 3 διαφορετικους διανομεις. Ε ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. Μου είπαν (2 φορές εγινε αυτό) με υφάκι οτι κατι τετοιο δεν μπορεί να γίνει. Λες και τους ζητάω χάρη που τους μειώνω και τα λειτουργικά κόστη Και εσύ Αμπελοκήπους μένεις?Συνέχεια το ίδιο πρόβλημα είχα κ εγώ, μέχρι που σταμάτησα να ψωνίζω από καταστήματα που έχουν ως μοναδική επιλογή την acs. Έχω παραγγείλει μια πρωτεΐνη από bbc.gr ένα Σάββατο(υπόψιν μένω Αθήνα απλά λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνω ποτέ ανοιχτά τα καταστηματα) 3 ημέρες μετα παραγγέλνω από την one plus το oneplus 6 ήταν Τρίτη μεσημέρι,Τρίτη απόγευμα έχω μνμ από ups ότι έχει παραληφθεί το δέμα,Πέμπτη μεσημέρι έχω παραλάβει το oneplus 6,Παρασκευή δέχομαι μνμ μεσω viber από acs ότι πέρασαν κ δεν μας βρήκαν,ενώ δουλεύω σε κεντρικοτατο κατάστημα στην λεωφόρο Αλεξάνδρας ανοιχτό από το πρωί,περνώ τηλ την acs δεν το σήκωσαν ποτέ,εν τέλει 10 ημέρες μετά την αρχική παραγγελία με πήραν τηλ να πάω να το πάρω εγώ με την δικαιολογία ότι δεν μας έβρισκαν,απαίτησα να το στείλουν πίσω κ να γράψουν στα σχόλια τους ότι δεν μπόρεσαν να μου το παραδώσουν αλλιώς θα τους πάρει ο διάολος,σε μια ώρα μ είχαν φέρει το δέμα κ ζήτησαν συγγνώμη,ήταν η τελευταία φορά που παρήγγειλα κάτι μέσω acs.. Συμπέρασμα 2 ημέρες να μου έρθει ένα κινητό από Πολωνία στην Αθήνα και 10 να μου έρθει μια πρωτεΐνη από Χαλάνδρι σε Αμπελοκήπους 2
marmagia Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, REPLAY33 said: Και εσύ Αμπελοκήπους μένεις?Συνέχεια το ίδιο πρόβλημα είχα κ εγώ, μέχρι που σταμάτησα να ψωνίζω από καταστήματα που έχουν ως μοναδική επιλογή την acs. Έχω παραγγείλει μια πρωτεΐνη από bbc.gr ένα Σάββατο(υπόψιν μένω Αθήνα απλά λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνω ποτέ ανοιχτά τα καταστηματα) 3 ημέρες μετα παραγγέλνω από την one plus το oneplus 6 ήταν Τρίτη μεσημέρι,Τρίτη απόγευμα έχω μνμ από ups ότι έχει παραληφθεί το δέμα,Πέμπτη μεσημέρι έχω παραλάβει το oneplus 6,Παρασκευή δέχομαι μνμ μεσω viber από acs ότι πέρασαν κ δεν μας βρήκαν,ενώ δουλεύω σε κεντρικοτατο κατάστημα στην λεωφόρο Αλεξάνδρας ανοιχτό από το πρωί,περνώ τηλ την acs δεν το σήκωσαν ποτέ,εν τέλει 10 ημέρες μετά την αρχική παραγγελία με πήραν τηλ να πάω να το πάρω εγώ με την δικαιολογία ότι δεν μας έβρισκαν,απαίτησα να το στείλουν πίσω κ να γράψουν στα σχόλια τους ότι δεν μπόρεσαν να μου το παραδώσουν αλλιώς θα τους πάρει ο διάολος,σε μια ώρα μ είχαν φέρει το δέμα κ ζήτησαν συγγνώμη,ήταν η τελευταία φορά που παρήγγειλα κάτι μέσω acs.. Συμπέρασμα 2 ημέρες να μου έρθει ένα κινητό από Πολωνία στην Αθήνα και 10 να μου έρθει μια πρωτεΐνη από Χαλάνδρι σε Αμπελοκήπους Δε μένω Αμπελοκήπους. Πάντως εμάς εδώ το κατάστημα του Χαλανδρίου μας εξυπηρετεί και όπως είπανε... πετάει Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2018 από marmagia
panossar95 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Και μόλις θα άνοιγα θέμα, αλλά το πέτυχα όπως κατέβαινα. Πραγματικά, είμαι τόσο εκνευρισμένος με την Acs. Και όχι αυτές τις μέρες που έχουν πολύ δουλειά ( προφανώς δεν με νοιάζει ότι έχουν πολύ δουλειά, ας μην την δέχονταν αν δεν μπορούν να την εξυπηρετήσουν) αλλά έχω σχηματίσει άποψη τους τελευταίους μήνες που τυχαίνει να έχω δέματα με την συγκεκριμένη εταιρεία. Επειδή αγοράζω νικοτίνες για το ηλεκτρονικό τσιγάρο μου και γενικά ατμιστικα προϊόντα από Λάρισα/Θεσσαλονίκη, μερικές φορές και από εξωτερικό,και ότι αγοράζω συνήθως είναι εκτός Αθηνών όπου και βρίσκομαι, έχω και πάρε δώσε τουλάχιστον 3-4 φορές το μήνα με την acs. Κάθε, να κάθε γαμημενη φορά το ίδιο πράγμα. Περιμένουμε το δέμα, βλέπουμε ότι είναι στο κέντρο διαλογής, έχει πάει για παράδοση και λέω οκ, την επόμενη μέρα θα το φέρουν. Δεν έρχεται. Λέω οκ δε πειράζει, την επόμενη. Και μάντεψτε τι γίνεται την επόμενη. Ξαφνικά, ενώ είμαι όλη μέρα σπίτι, δεν έχει εμφανιστεί ούτε πάρει τηλέφωνο κανείς και βλέπω χαρτάκι από acs. Μια δυο τρεις, δε μίλησα αλλά ην τελευταία φορά γίναμε μπουρδέλο με μια από το τηλεφωνικό (είχε και απίστευτο ύφος ενώ μιλούσα ήρεμα στην αρχή, αλλά με μπριζωσε όπως μου μίλαγε και γίνανε κωλος) Αποφασίζω να τους καλέσω από τη δουλειά μου. Τους λέω έτσι και έτσι, είχε τύχει να έχω ρεπό να είμαι 2 μέρες σπίτι και να βρίσκω χαρτάκι χωρίς να χτυπήσει κάποιος ή να με πάρει τηλέφωνο. Της λέω δεν έχει νόημα αυτό, καθώς την επόμενη μέρα θα ξανάρθετε, και θα έχετε και άλλα δέματα που θα καθυστερήσουν επίσης. Επιπλέον, το να δίνεις χρονικό περιθώριο 10-4 είναι το λιγότερο ηλίθιο. Έστω ότι έχετε να παραδώσετε 100 δέματα σε μια περιοχή. Και έχετε πει σε όλους 10-4, ενώ οι πελάτες σας (ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΕΤΕ ΣΠΊΤΙ) μπορούν από αυτές τις 6 ώρες τις 2 ή τις 3. Τι θα γίνει? Πόσο δύσκολο είναι να δώσεις μια συγκεκριμένη ώρα ή έστω ένα περιθώριο 2 ωρών και όχι 6??? Εντωμεταξυ η δική μου περίπτωση είναι ακόμα χειρότερη καθώς είμαστε 3 σπίτια στη πολυκατοικία συγγενικά, που μπορούν να εξυπηρετησουν αν λείπω. Εγώ είμαι σπίτι από τις 2 και μετά, ενώ κάτω έχω τον ξάδερφο μου που είναι μέχρι τις 2. Οπότε αν με έπαιρναν ένα τηλέφωνο όταν και καλά δεν με έβρισκαν, θα τους έλεγα χτυπήστε στο πρώτο να το αφήσετε, όπως βέβαια τους το λέω σε κάθε συναλλαγή που κάνουμε αλλά με γράφουν στα παπάρια τους. Πραγματικά δε καταλαβαίνω την τακτική της συγκεκριμένης εταιρείας. Προφανώς για κάτι που έχω πληρώσει δεν υπάρχει περίπτωση να πάω να το πάρω. Επιπλέον όταν λέω καλέστε με γιατί έχω άλλους 2 που μπορούν να παραλάβουν και δεν το κάνουν αλλά αφήνουν χαρτάκια, είναι φανερό ότι με γράφουν στα τέτοια τους. Και το χειρότερο είναι, ότι θα ξανάρθουν. Δεν γλυτώνουν κάτι, αυτό δε καταλαβαίνω εγώ. Προτιμούν να έρθουν την επόμενη ημέρα από το να καλέσουν και να γίνει η δουλειά σε 2 λεπτά. Έχω κάνει και αίτημα στα μαγαζιά που ψωνίζω αν είναι εύκολο να αλλάξουν εταιρεία κούριερ, καθώς στην Αθήνα τουλάχιστον και στη περιοχή που είμσι υπάρχει σοβαρό θέμα με acs. Τι να πω... Σκέτη απογοήτευση. Και κάτι τελευταίο. Μη μου πει κάποιος για φόρτο εργασίας. ΣΤΑ ΑΡΧΙ*** ΜΟΥ. Ας μην έκαναν τόσες συνεργασίες αν δεν μπορούσαν να τις παραδώσουν. Και όπως είπα, δε μιλάω μόνο για αυτή τη περίοδο, γενικά συμβαίνει αυτό. 7 ώρες πριν, Getta Robo είπε @tornado ετσι ακριβως εχει η κατασταση. Για την τελευταια δικη μου περιπτωση, περιμενα ενα δεμα απο Αγγλια. Ημουν σπιτι ολη μερα, ουτε χτυπηθηκε ποτε κουδουνι, ουτε με πηραν τηλεφωνο. Πηγα κατω και βρηκα χαρτακι. Καλω το καταστημα που ειναι υπευθυνο, της Καλλιθεας συγκεκριμενα και μου απαντησαν πως αποκλειεται ο διανομεας να εφευγε διχως να σας ψαξει κτλ. Καλω λοιπον στα κεντρικα και τους αναφερω την κατασταση, οπως και το οτι ειναι η πολλοστη φορα που συμβαινει με την ACS, και δεν εχω προβλημα με αλλες εταιρειες. Ο τυπας που μιλουσα στο τηλεφωνο μου εδινε κυριολεκτικα οτι δικαιολογια του κατεβει. Πως δεν ακουσα το κουδουνι, πως ειναι επαγγελματιες και δεν θα εφευγαν πριν παραδοθει το δεμα και αλλα κουλα. Εν ολιγης, οχι μονο δεν εκαναν την παραμικρη κινηση για να διερευνησουν και να βελτιωσουν το προβλημα, αλλα ηθελαν να το επιρριψουν σε εμενα. Εστειλα λοιπον μηνυμα στον πωλητη και στην εταιρεια του με το περιστατικο, προκειμενου να σταματησουν να συνεργαζοντε με αυτους. Το ιδιο ειχα κανει και με αλλους στην Ελλαδα, οσοι συνεργαζοντε αποκλειστικα με ACS δεν αγοραζω απο εκει. Η ζωή μου με την acs, ακριβώς αυτά έχω γράψει πριν διαβάσω, αυτά ακριβώς μου συμβαίνουν κάθε φορά όταν έχω θέμα από την "εταιρεία" αυτήν. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2018 από panossar95 2 1
kti23 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Θα συμφωνήσω για την υπερκοστολογηση δεμάτων , πρόσφατα έστειλα σε μέλος αντικαταβολή και τα 22 ευρώ για ένα κουτί πιστεύω είναι υπερβολικά. Ωστόσο αυτή τη φορά μου έκανε εντύπωση ότι η παράδοση έγινε 2-3 μέρες νωρίτερα από ότι μου είχαν πει ενώ επίσης η μεταφορά των χρημάτων έγινε μάλιστα σε διάστημα 4 ημερών μετά την παράδοση. Άλλες φορές έχει συμβεί και το τελείως αντίθετο. Χαρακτηριστικά, είχα παραγγείλει μια τσάντα από κατάστημα στη Θεσσαλονίκη έγινε η αποστολή και με πήρε ο courier τηλέφωνο ενώ ήμουν στην δουλειά για να μου πει ότι είχε πετάξει το δέμα στο μπαλκόνι επειδή έλειπα (ευτυχώς ήταν τσάντα) Γυρνώντας σπίτι , παρατηρώντας ότι στο μπαλκόνι δεν υπήρχε το δέμα , χτύπαγα κουδούνια μέχρι να βρω το σωστό μπαλκόνι. Γενικά με πολλές υπηρεσίες πλέον παίζεται κάθε φορά ένα ενδιαφέρον παιχνίδι τύχης. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2018 από kti23 1
dimitris_sal Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 16 ώρες πριν, panossar95 είπε ΣΤΑ ΑΡΧΙ*** ΜΟΥ. Ας μην έκαναν τόσες συνεργασίες αν δεν μπορούσαν να τις παραδώσουν. Θα συμφωνήσω 100% Πληρώνεσαι ενα συγκεκριμένο (υψηλό) ποσό για να παρέχεις συγκεκριμένες υπηρεσίες. Αν δεν μπορείς να τις παρέχεις μείωσε τις τιμές σου (και ενημέρωσε βεβαίως και τους πελάτες σου) ή άλλαξε επάγγελμα! Πήγαινε να μαζέψεις ελιές,να πουλάς κουλούρια...δεν ξερω και δεν με νοιάζει! 1
marmagia Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 hours ago, kti23 said: Θα συμφωνήσω για την υπερκοστολογηση δεμάτων , πρόσφατα έστειλα σε μέλος αντικαταβολή και τα 22 ευρώ για ένα κουτί πιστεύω είναι υπερβολικά. Ωστόσο αυτή τη φορά μου έκανε εντύπωση ότι η παράδοση έγινε 2-3 μέρες νωρίτερα από ότι μου είχαν πει ενώ επίσης η μεταφορά των χρημάτων έγινε μάλιστα σε διάστημα 4 ημερών μετά την παράδοση. Άλλες φορές έχει συμβεί και το τελείως αντίθετο. Χαρακτηριστικά, είχα παραγγείλει μια τσάντα από κατάστημα στη Θεσσαλονίκη έγινε η αποστολή και με πήρε ο courier τηλέφωνο ενώ ήμουν στην δουλειά για να μου πει ότι είχε πετάξει το δέμα στο μπαλκόνι επειδή έλειπα (ευτυχώς ήταν τσάντα) Γυρνώντας σπίτι , παρατηρώντας ότι στο μπαλκόνι δεν υπήρχε το δέμα , χτύπαγα κουδούνια μέχρι να βρω το σωστό μπαλκόνι. Γενικά με πολλές υπηρεσίες πλέον παίζεται κάθε φορά ένα ενδιαφέρον παιχνίδι τύχης. Και με ποιο κριτήριο πήρε ένα δέμα ο κούριερ και το πέταξε στο μπαλκόνι; Πως ξέρει τι περιέχει αυτό το κουτί; Οι άνθρωποι είναι τραγικοί. Εμένα μου έχει συμβεί 2 φορε το εξής:η μητέρα μου κάνει μια συγκεκριμένη θεραπεία με ένα φάρμακο που αγοράζεται απευθείας από την φαρμακευτική. Πρόκειται περί σκευάσματος που κοστίζει 300€ το μπουκαλάκι. Δυο φορές λοιπόν γνωρίζοντας ότι το έχει στείλει η φαρμακευτική τους τηλεφωνώ 9 παρά ώστε να μην πουν ότι αργήσατε να τηλεφωνήσετε και τους ενημερώνω ότι όπως θα δείτε από το κουτί κιόλας αλλά και από τα στοιχεία πρόκειται περί φαρμάκου. Είναι ιδιαίτερα ακριβό και δεν αντέχει μη ελεγχόμενη θερμοκρασία. Αν δεν μπορείτε να το παραδώσετε σας παρακαλώ πείτε το μου τώρα να έρθω εγώ. Μου λένε ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ναι ναι καλά θα σας το φέρουμε ως τις 18:00. ΔΕΝ ΕΦΕΡΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΕΝΟ. Την μια περίμενα λίγο παραπάνω από τις 18:00 μήπως και το φέρουν και όταν πήρα τηλέφωνο μου είπαν κλασικά δεν προλαβαινουμεεεεεε και ίσα που πρόλαβα να πάω να το πάρω 15 λεπτά απόσταση με το αυτοκίνητο. Την δεύτερη φορά σε έξαλλη κατάσταση τους παίρνω τηλέφωνο (η αγένεια του προσωπικού τους σε κάθε επικοινωνία είναι δεδομένη- τις μισές φορές δε σηκώνουν το τηλέφωνο η το σηκώνουν και το κλείνουν και τις άλλες μισές μιλάνε σαν να σε διατάζουν) και κυριολεκτικά άρχιζα να τους βρίζω και να τους ενημερώνω ότι εάν το διάλυμα δεν είναι όπως πρέπει θα το πληρώσουν εκείνοι. Με τα πολλά και ύστερα από τσακωμό 10 λεπτών το έδωσαν σε έναν υπάλληλο τους όπως σχολάνε να πάει σπίτι τους και μου το έφερε κατά τις 21:30. Αυτο δεν αλλάζει ωστόσο το ποσό καραγκιόζηδες είναι. Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2018 από marmagia
Getta Robo Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 14 hours ago, kti23 said: Χαρακτηριστικά, είχα παραγγείλει μια τσάντα από κατάστημα στη Θεσσαλονίκη έγινε η αποστολή και με πήρε ο courier τηλέφωνο ενώ ήμουν στην δουλειά για να μου πει ότι είχε πετάξει το δέμα στο μπαλκόνι επειδή έλειπα (ευτυχώς ήταν τσάντα) Αυτος ο ανθρωπος που εκανε αυτο το πραγμα, αντι να ειναι ανεργος και να εχει την θεση του καποιος νοημων οργανισμος, ειναι σε μισθοδοσια ελευθερος αναμεσα μας. Κριμα που δεν υπηρχε καμια καμερα να τον γραψει να καμαρωνει ο κοσμος. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δεν έχω συνεργαστει τον τελευταιό καιρό με την ACS, αλλά η γενική ταχυδρομκή με την οποία έχω συνεργαστεί είναι και αυτή ψιλό απαράδεκτη. Για παράδοση Σάββατο ενώ έχω ενημέρωση (tracking code) ότι το δέμα μου έχει φορτωθεί από τις 10:00 το πρωί και η παράδοση στην χειρότερη των περιπτώσεων θα έχει γίνει μεχρι τις 14:00 γιατί μετά κλείνουν. Με καλούν στις 14:30 και μου λεν να συνεχίσω να περιμένω γιατί θα ολοκληρώσουν την αποστολή στις 15:00. Το κέντρο αποστολής τους είναι 800 μ. από το σπίτι μου. Τα συμπεράσματα δικά σας. Εννοείται λοτι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό, την προηγούμενη φορά (καθημερινή) ενώ ζητούν 3 ώρες για την παράδοση κατόπιν συνενόησης 2 φορές απέτυχαν να έρθουν στις προσυνενοημένες ώρες και τελικά πήγα και πήρα εγώ τα προϊόντα απο το κέντρο αποστολής.
eaglos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Από τις χειρότερες εταιρίες. 'Οποτε μού στέλουν δέμα με τη συγκεκριμένη, ξέρω από πριν ότι θα χάσω ένα Σάββατο για να παραλάβω ο ίδιος από το κατάστημα στου Φιξ. Οι λόγοι είναι οι γνωστοί, οι ώρες παράδοσης είναι αστείες και 99% αφήνουν χαρτάκι χωρίς να χτυπήσουν καν.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 12 minutes ago, eaglos said: και 99% αφήνουν χαρτάκι χωρίς να χτυπήσουν καν. Παίζει να έβαζα το χέρι μου στη φωτιά ότι αν καθόμασταν σκοπιά στο κουδούνι και τους πετυχαίναμε τη στιγμή που έγραφαν το χαρτάκι, δεν θα μας έδιναν το πακέτο έτσι κι αλλιώς γιατί δεν θα το είχαν μαζί τους... 😛 1 1
aggelos87 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Στα κεντρικά παίρνετε να κάνετε παράπονα ή μόνο εδώ γράφετε τον πόνο σας; Εγώ εδώ πχ δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα τέτοιο πρόβλημα με καμιά από τις 4. Άλλα παιδιά έγραψαν το ίδιο. Πιθανότατα λοιπόν μιλάμε για απαράδεκτα υποκαταστήματα και όχι για απαράδεκτες εταιρίες. Πάρτε τηλέφωνα στα κεντρικά με κάθε σας πρόβλημα και δώστε τους πληροφορίες ώστε να μαζευτούν παράπονα για το κάθε προβληματικό υποκατάστημα μήπως και τους τραβήξουν λίγο το αυτί
Mhlogiatros Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 "Είναι σε διανομή" αλλά το έχει άλλος αλλού και από αύριο ;
nikos121 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) acs χαλανδριου μακραν το χειροτερο υποκαταστημα απο ολα τα κουριερ στον πλανητη Γη. Καλυτερα να μου βγαλουν τα νυχια ενα ενα να μου χωσουνε βελονες στα ματια να με ψησουνε ζωντανο στα καρβουνα παρα να περιμενω δεμα απο αυτους Επεξ/σία 29 Δεκεμβρίου 2018 από nikos121
fredd0 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, nikos121 είπε acs χαλανδριου μακραν το χειροτερο υποκαταστημα απο ολα τα κουριερ στον πλανητη Γη. α καλα ... κατι εγγραφα που επρεπε να εχουν ερθει σε εμενα (τερμα Βορεια,καταστημα Κηφισιας μας καλυπτει) πηγαν στο Χαλανδρι για λογους που ξερει η ACS .... την αλλη μερα βαλανε ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ στο tracking (χωρις φυσικα να περασουν καν απο το σπιτι μου, αφου το σπιτι μου 'ανοικει' σε αλλο καταστημα). Με περνει ο ανθρωπος τηλεφωνο, μου λεει συμβαινει τιποτα? γιατι ειδε αρνηση και σου λεει ζοχαδιασε για καποιο λογο και δε παρελαβε . Παιρνω την ACS Χαλανδριου, τιποτα. Μιλαμε 2-3 ωρες, δεν απανταγε κανεις, ενα ηχογραφημενο στα Αγγλικα "the line is busy please hold". Οταν επιασα γραμμη (την 3η μερα αφου επρεπε να εχουν παραδωσει ) μου ειπε μια οτι ξερετε εχουμε πολλη δουλεια οποτε ελατε εσεις στο Χαλανδρι να παραλαβετε. Ακουσε καντηλια. Το φερανε, με μια βδομαδα καθυστερηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις