Προς το περιεχόμενο

Φρένα αμαξιού


Dr.angel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδιά πρόσφατα αγόρασα ένα fiat punto sporting. Τής πρώτες 3ς μέρες ήταν μία χαρά μετά άλλαξα δυσκοπλακες και τακάκια και απο τοτε τά φρένα σφυρίζουν. Όχι όταν σταματάς αλλά ενώ προχωράς. ο μηχανικός μου άλλαξε 2 φωρες δυσκοπλακες και 3 φωρες τακάκια αλλά ακόμα τό ίδιο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τις γωνιες τις εσπασε στα τακακια?Γιατι μεχρι να αρχιζουνε να φθειρονται θελει χρονο.Αν ειναι δυνατο τοτε λογικα δεν εχει σπασει τις γωνιες στα τακακια σου και γι αυτο κανει θορυβο.Αλλιως αν κανει ενα μικρο σφυριγμα μπορει απλα να αγγιζουνε λιγο τα τακακια στους δισκους.Γενικα εχουνε ενα θεματακι τα πουντακια με τα φρενα που κανουνε διαφορους ηχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Να ρωτήσω και εγώ εδώ, να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.

Έχω αλλάξει τακάκια (έβαλα aftermarket) και τα καινούργια είναι τελείως αθόρυβα. Όμως έχω παρατηρήσει το εξής:

Για να φρενάρω με την ίδια δύναμη με πριν, πρέπει να πατήσω εως αρκετά χαμηλά το πεντάλ. Δεν έχει όμως κάποιο τζόγο κατά τη διαδρομή. Δηλαδή, συνεχώς αισθάνομαι επιβράδυνση, αλλά για να είναι πιο βίαιη, πρέπει να πατήσω αρκετά χαμηλά σε σχέση με πριν.

Θέλουν κάποιο είδους "στρώσιμο" τα καινούργια τακάκια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, charilaos είπε

Να ρωτήσω και εγώ εδώ, να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.

Έχω αλλάξει τακάκια (έβαλα aftermarket) και τα καινούργια είναι τελείως αθόρυβα. Όμως έχω παρατηρήσει το εξής:

Για να φρενάρω με την ίδια δύναμη με πριν, πρέπει να πατήσω εως αρκετά χαμηλά το πεντάλ. Δεν έχει όμως κάποιο τζόγο κατά τη διαδρομή. Δηλαδή, συνεχώς αισθάνομαι επιβράδυνση, αλλά για να είναι πιο βίαιη, πρέπει να πατήσω αρκετά χαμηλά σε σχέση με πριν.

Θέλουν κάποιο είδους "στρώσιμο" τα καινούργια τακάκια;

Στη αρχή θέλουν ομαλο φρενάρισμα να μην ανεβάσουν απότομα θερμοκρασια , αυτό ισχύει και όταν βάζεις καινούργιες δισκοπλακες για τα πρώτα 1000.

Εάν σου κάνει σωστά εξαέρωση του κυκλώματος , θα κοιταζα και αντλία φρένων , είναι ένα σημάδι όσο αφορά τη διαδρομή πεντάλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Στη αρχή θέλουν ομαλο φρενάρισμα να μην ανεβάσουν απότομα θερμοκρασια , αυτό ισχύει και όταν βάζεις καινούργιες δισκοπλακες για τα πρώτα 1000.

Εάν σου κάνει σωστά εξαέρωση του κυκλώματος , θα κοιταζα και αντλία φρένων , είναι ένα σημάδι όσο αφορά τη διαδρομή πεντάλ.

Πάντως δεν έκανα εξαέρωση. Χρειάζεται, όταν αλλάζεις μόνο τακάκια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, charilaos είπε

Πάντως δεν έκανα εξαέρωση. Χρειάζεται, όταν αλλάζεις μόνο τακάκια;

Από οσο ξέρω μόνο στα τακάκια δεν κάνουν. Βέβαια υγρά φρένων πόσο τα έχεις πάνω έχεις καθαρίσει ποτέ το κύκλωμα ;

Εάν συνεχίσει πήγαινε σε μηχανικό να σου αλλάξει υγρά φρένων ( μηδαμινο κόστος και εξαέρωση) και να το δεί.Μια φορά θα χρειαστείς φρένα , να δουλεύουν άψογα. Και έαν έχει και πολλά χιλιόμετρα το αμάξι , στην επόμενη αλλαγή τακάκια ή δισκόπλακες προγραμμάτισε και βρές το αντίστοχο κίτ επισκευής για τίς δαγκάνες . Συνήθως κοιλλάνε και οι περισσότεροι δεν τις κοιτάνε προληπτικά .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μαρκα δισκοπλακες και τακακια σου εβαλε? Υπαρχουν ποιοτητες και ποιοτητες εκει εξω οπως επισης και επωνυμα "made in china" που δεν ειναι ακριβως αυτο που θα επρεπε.. Στα punto σαν το δικο σου, δισκοπλακες zimmerman και τακακια textar/ferodo/ate/pagid ειναι καλος συνδιασμος και πολυδοκιμασμενος χωρις προβληματα με σωστη αποδοση οπως επισης και χωρις φασαρια στο φρεναρισμα.. τωρα εσενα που κανουν φασαρια εν κινηση, μηπως χρειαζεσαι καποιο κιτ επισκευης δαγκανας και τα τακακια δεν καθονται σωστα οποτε εχεις αποτελεσμα να σφυριζουν? Επισης το να μην πιανουν καλα στην αρχη ειναι λογικο μιας και πρεπει πρωτα να στρωσουν για καποια χιλιομετρα αλλα το να πατας πιο βαθια το πεταλι ειναι σιγουρα ενα προβλημα που πρεπει να λυθει μιας και ειναι επικυνδυνο. Εξαερωση για αρχη και ελεγχο για διαρροες σε ρακορ,μαρκουτσια και κυλινδρακια ταμπουρων πισω.. Περνα μια βολτα απο το puntoclub @fb αν θες ή απο το forum και θα παρεις μια πιο συγκεκριμενη εικονα για τα φρενα σου για το που "πονανε" και αν πονανε σε κατι πιο συγκεκριμενο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nick#18 είπε

Τι μαρκα δισκοπλακες και τακακια σου εβαλε? Υπαρχουν ποιοτητες και ποιοτητες εκει εξω οπως επισης και επωνυμα "made in china" που δεν ειναι ακριβως αυτο που θα επρεπε.. Στα punto σαν το δικο σου, δισκοπλακες zimmerman και τακακια textar/ferodo/ate/pagid ειναι καλος συνδιασμος και πολυδοκιμασμενος χωρις προβληματα με σωστη αποδοση οπως επισης και χωρις φασαρια στο φρεναρισμα.. τωρα εσενα που κανουν φασαρια εν κινηση, μηπως χρειαζεσαι καποιο κιτ επισκευης δαγκανας και τα τακακια δεν καθονται σωστα οποτε εχεις αποτελεσμα να σφυριζουν? Επισης το να μην πιανουν καλα στην αρχη ειναι λογικο μιας και πρεπει πρωτα να στρωσουν για καποια χιλιομετρα αλλα το να πατας πιο βαθια το πεταλι ειναι σιγουρα ενα προβλημα που πρεπει να λυθει μιας και ειναι επικυνδυνο. Εξαερωση για αρχη και ελεγχο για διαρροες σε ρακορ,μαρκουτσια και κυλινδρακια ταμπουρων πισω.. Περνα μια βολτα απο το puntoclub @fb αν θες ή απο το forum και θα παρεις μια πιο συγκεκριμενη εικονα για τα φρενα σου για το που "πονανε" και αν πονανε σε κατι πιο συγκεκριμενο.. 

Δεν έχω punto. Corsa E έχω.

Πίσω έχω δισκόφρενα. Τακάκια μπροστά άλλαξα και έβαλα textar. Από το εργοστάσιο είδα φορούσε ATE. Δισκόπλακες δεν άλλαξα. Δεν σφυρίζουν. Απλά πρέπει να πατήσω χαμηλά το πεντάλ ώστε να πιάσει δυνατά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, charilaos είπε

Δεν έχω punto. Corsa E έχω.

Πίσω έχω δισκόφρενα. Τακάκια μπροστά άλλαξα και έβαλα textar. Από το εργοστάσιο είδα φορούσε ATE. Δισκόπλακες δεν άλλαξα. Δεν σφυρίζουν. Απλά πρέπει να πατήσω χαμηλά το πεντάλ ώστε να πιάσει δυνατά.

Λαθος μου (το χω ξανακανει αντιστοιχα :P), μπερδεψα τα 2 ποστ Εσενα και το αρχικο, sorry. Παρεκαμψε τα των punto-ταμπουρων που πανε για τον topic starter αλλα κρατα τα περυ βυθισματος και στρωσιματος φρενων. Στην αρχη δεν θα πιανουν το ιδιο στο "ιδιο" υψος πεταλιου.. λογικο ειναι μεχρι να πατησουν μεταξυ τους οι 2 επιφανειες τριβής. Αν ομως τελικα πατας και πας πολυ πιο κατω για να πιασουν με αισθηση "σφουγγαριου".. εξαερωση και ελεγχος διαρροών..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 15/5/2020 στις 11:53 ΜΜ, nick#18 είπε

Λαθος μου (το χω ξανακανει αντιστοιχα :P), μπερδεψα τα 2 ποστ Εσενα και το αρχικο, sorry. Παρεκαμψε τα των punto-ταμπουρων που πανε για τον topic starter αλλα κρατα τα περυ βυθισματος και στρωσιματος φρενων. Στην αρχη δεν θα πιανουν το ιδιο στο "ιδιο" υψος πεταλιου.. λογικο ειναι μεχρι να πατησουν μεταξυ τους οι 2 επιφανειες τριβής. Αν ομως τελικα πατας και πας πολυ πιο κατω για να πιασουν με αισθηση "σφουγγαριου".. εξαερωση και ελεγχος διαρροών..

Το πρόβλημα εξαλείφθηκε μετά από σωστή εξαέρωση. Πλέον το πάτημα του πεντάλ είναι όπως πρέπει να είναι. Ευχαριστώ πολύ όλους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Καλησπέρα σε όλους.

Αν και πέρασαν μήνες να πω ότι το πρόβλημα δυστυχώς δεν έχει λυθεί.

Όταν κάνω εξαέρωση στα μπροστά, βελτιώνεται κατά πολύ η κατάσταση, όμως μετά από λίγες ημέρες ξαναχαλάει η αίσθηση. Δηλαδή, πρέπει να πατήσω αρκετά χαμηλά το πεντάλ -σχεδόν μέχρι το τέρμα- ώστε να καταλάβω δυνατό φρενάρισμα. Το έχω πάει και σε φρενά αλλά και στην αντιπροσωπεία και μου λένε ότι δεν έχει κάπου διαρροή και ότι είναι φυσιολογική η πέδηση.

Όμως γνωρίζω το φρένο του αυτοκινήτου μου και λίγο όταν το "τσιμπούσα" έπιανε πολύ δυνατά. Να υπενθυμίσω ότι το πρόβλημα ξεκίνησε αμέσως μόλις έβαλα νέα τακάκια, aftermarket textar όχι γνήσια Opel, αλλά υπολόγιζα ότι κάπου θα έχει αέρα και ότι με την εξαέρωση θα λυθεί. Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται η πάστα από το τακάκι; Παίζει τόσο σημαντικό ρόλο που να βλέπω τόσο σημαντική διαφορά στην αίσθηση; Ρωτάω γιατί αν είναι να τα αγοράσω αλλά τουλάχιστον να αξίζει, μην πάνε χαμένα τα χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, charilaos είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Αν και πέρασαν μήνες να πω ότι το πρόβλημα δυστυχώς δεν έχει λυθεί.

Όταν κάνω εξαέρωση στα μπροστά, βελτιώνεται κατά πολύ η κατάσταση, όμως μετά από λίγες ημέρες ξαναχαλάει η αίσθηση. Δηλαδή, πρέπει να πατήσω αρκετά χαμηλά το πεντάλ -σχεδόν μέχρι το τέρμα- ώστε να καταλάβω δυνατό φρενάρισμα. Το έχω πάει και σε φρενά αλλά και στην αντιπροσωπεία και μου λένε ότι δεν έχει κάπου διαρροή και ότι είναι φυσιολογική η πέδηση.

Όμως γνωρίζω το φρένο του αυτοκινήτου μου και λίγο όταν το "τσιμπούσα" έπιανε πολύ δυνατά. Να υπενθυμίσω ότι το πρόβλημα ξεκίνησε αμέσως μόλις έβαλα νέα τακάκια, aftermarket textar όχι γνήσια Opel, αλλά υπολόγιζα ότι κάπου θα έχει αέρα και ότι με την εξαέρωση θα λυθεί. Υπάρχει περίπτωση να ευθύνεται η πάστα από το τακάκι; Παίζει τόσο σημαντικό ρόλο που να βλέπω τόσο σημαντική διαφορά στην αίσθηση; Ρωτάω γιατί αν είναι να τα αγοράσω αλλά τουλάχιστον να αξίζει, μην πάνε χαμένα τα χρήματα.

Θα κοίταζα τη αντλία φρένων και τα μαρκουτσια , δεν πιστεύω να ευθύνονται τα αφτερμαρκετ τακάκια . Οι δίσκοι σε τι κατάσταση είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Τα μαρκούτσια είναι καλά;Μπας και μπαλονάρουν;

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσεξα κάτι αλλά δεν τα κοίταξα λεπτομερώς. Η αντιπροσωπεία όμως τα είδε λογικά, δε θα το πρόσεχε; Έχω σκοπό να πάω και σε 2ο φρενά να πάρω και άλλη γνώμη.

 

4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Θα κοίταζα τη αντλία φρένων και τα μαρκουτσια , δεν πιστεύω να ευθύνονται τα αφτερμαρκετ τακάκια . Οι δίσκοι σε τι κατάσταση είναι;

Ούτε εγώ πιστεύω ότι φταίνε τα τακάκια. Οι δίσκοι είναι σε καλή κατάσταση, με λίγο δόντι στο χείλος τους. Χιλιόμετρα 73000, 5,5 χρόνια εργοστασιακοί.

Τα μαρκούτσια θα τα ξανακοιτάξω όπως είπε και ο άλλος φίλος.

Η αντλία φρένων όμως γιατί; Στα 5,5 χρόνια να χάλασε; Και μάλιστα συμπτωματικά μόλις άλλαξα τακάκια, από την πρώτη στιγμή;

Υπάρχει ενδεχόμενο να προκάλεσε ζημιά ο μάστορας όπως τα άλλαξε;

Πως δικαιολογείται ότι με μια "γρήγορη" εξαέρωση βελτιώνεται αλλά μετά ξαναχαλάει;

Πολλά ερωτήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...