Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορά πριν 2-3 βδομάδες κάποια δώρα Χριστουγέννων από μαγαζί μέσω ίντερνετ, νομίζω είναι και στο Σκρουτζ.

Είχα ξανά κάνα αγορά και όλα είχαν πάει κομπλέ.

Αυτή τη φορά έκανα μια παραγγελία 50ευρω, στην οποία εκτός των άλλων υπήρχαν και 2 powerbanks ίδιας εταιρείας ίδιο μοντέλο.

Το ένα από τα δύο, φαίνεται ότι κάπου είχε πέσει και "έπαιζε" λίγο το καπάκι του από πάνω συν ότι είχε και μια γρατζουνιά.

Και τα 2 λειτουργικά.

Τελοσπαντων, επικοινωνώ με το κατάστημα, τους λέω έτσι και έτσι, τους στέλνω και το βιντεάκι και η απάντηση που πήρα είναι ότι εφόσον δουλεύει δεν το αλλάζουν.

Και ρωτάω εγώ τώρα?Ισχύει αυτό? Έχω πάρει 2 ίδια το είναι κομπλέ το άλλο προφανώς κάπου έπεσε, είτε μεταφορική είτε από αυτούς και πάει το καπάκι πάνω κάτω και έχει και γρατζουνιά.

Τι μπορώ να κάνω?

Δημοσ.

δηλαδή μόνο το πρόβλημα με το καπάκι που παίζει υπάρχει; 

Βρες ένα πρόβλημα πιο «τεχνικό» που δεν είναι το καπάκι που θ πρέπει να στο αντικαταστήσουν 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, panossar95 είπε

Αγορά πριν 2-3 βδομάδες κάποια δώρα Χριστουγέννων από μαγαζί μέσω ίντερνετ, νομίζω είναι και στο Σκρουτζ.

Είχα ξανά κάνα αγορά και όλα είχαν πάει κομπλέ.

Αυτή τη φορά έκανα μια παραγγελία 50ευρω, στην οποία εκτός των άλλων υπήρχαν και 2 powerbanks ίδιας εταιρείας ίδιο μοντέλο.

Το ένα από τα δύο, φαίνεται ότι κάπου είχε πέσει και "έπαιζε" λίγο το καπάκι του από πάνω συν ότι είχε και μια γρατζουνιά.

Και τα 2 λειτουργικά.

Τελοσπαντων, επικοινωνώ με το κατάστημα, τους λέω έτσι και έτσι, τους στέλνω και το βιντεάκι και η απάντηση που πήρα είναι ότι εφόσον δουλεύει δεν το αλλάζουν.

Και ρωτάω εγώ τώρα?Ισχύει αυτό? Έχω πάρει 2 ίδια το είναι κομπλέ το άλλο προφανώς κάπου έπεσε, είτε μεταφορική είτε από αυτούς και πάει το καπάκι πάνω κάτω και έχει και γρατζουνιά.

Τι μπορώ να κάνω?

μεσω ιντερνετ, σωστα? κανε υπαναχωρηση και αμα εχεις ορεξη ριξε μια καταγγελια στου καταναλωτη να χουν να σε θυμουνται :P

προφανως και δεν ισχυει τι σου λενε, αμα το πληρωνεις καινουργιο τοτε πρεπει να παραλλαβεις καινουργιο, αλλιως υπαρχουν και τα μεταχειρισμενα

Δημοσ.
41 minutes ago, txcellas said:

δηλαδή μόνο το πρόβλημα με το καπάκι που παίζει υπάρχει; 

Βρες ένα πρόβλημα πιο «τεχνικό» που δεν είναι το καπάκι που θ πρέπει να στο αντικαταστήσουν 

Το προϊόν πρέπει να παραδίδεται άθικτο. Ο αγοραστής έχει δικαίωμα αντικατάστασης για οποιαδήποτε φθορά.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, txcellas είπε

δηλαδή μόνο το πρόβλημα με το καπάκι που παίζει υπάρχει; 

Βρες ένα πρόβλημα πιο «τεχνικό» που δεν είναι το καπάκι που θ πρέπει να στο αντικαταστήσουν 

Αν δεν υπάρχει άλλο πρόβλημα πως να το βρω?

Δε θέλω να κοροϊδέψω κάποιον. Αν ήταν κομπλέ δεν θα μίλαγα. Και αν ήταν μόνο η γρατζουνιά επίσης, δε θα τόση σημασία. Γρατζουνιά βέβαια σε κλειστή συσκευασία, ύποπτο. Anyway

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Torasu είπε

Το προϊόν πρέπει να παραδίδεται άθικτο. Ο αγοραστής έχει δικαίωμα αντικατάστασης για οποιαδήποτε φθορά.

Συμφωνώ αλλά πως να το αποδείξει; Πρακτικά αν και ακούγεται τραβηγμένο χρειάζεται unboxing σε ότι παίρνουμε!

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

μεσω ιντερνετ, σωστα? κανε υπαναχωρηση

Την υπαναχωρηση την δινετε σαν καραμελα εδω μεσα. Προυποθετει να μην εχει ανοιχτει η συσκευασια ωστε να επιστραφει το προιον και να παρει ο πελατης τα χρηματα πισω χωρις ερωτησεις. Απο εκει και περα, εχεις το DOA και προφανως την εγγυηση μετα.

Δημοσ.

Στη τελική αν όντως δε καταφέρεις να κάνεις κάτι καθώς λες ότι το προϊόν λειτουργεί κανονικά το μόνο που μένει είναι "μαύρισμα" στο συγκεκριμένο κατάστημα/αρνητική κριτική κτλπ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, overpower είπε

Την υπαναχωρηση την δινετε σαν καραμελα εδω μεσα. Προυποθετει να μην εχει ανοιχτει η συσκευασια ωστε να επιστραφει το προιον και να παρει ο πελατης τα χρηματα πισω χωρις ερωτησεις. Απο εκει και περα, εχεις το DOA και προφανως την εγγυηση μετα.

εχω περιεργεια, δειξε μου που το λεει https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&rid=1

χαρακτηριστικα λεει οτι ο καταναλωτης πρεπει να χρησιμοποιησει το προιον μονο τοσο οσο χρειαζεται για να διαπιστωθει το προβλημα και οχι παραπανω, αλλιως χανει ΜΕΡΟΣ της αξιας του. δε νομιζω να μπορεις να δοκιμασεις το προιον σφραγισμενο, αλλα ακομα και ετσι να ταν θα εχανε καποιο μικροποσο για τη συσκευασια, οχι το δικαιωμα υπαναχωρησης

απ οσα εχω διαβασει παντως ο ΤΣ δικαιουται ολοκληρο το ποσο, ακομα και τα μεταφορικα. μια καταγγελια στο συνηγορο πιστευω θα δωσει γρηγορα τη λυση

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

εχω περιεργεια, δειξε μου που το λεει https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32011L0083&rid=1

 

Από το σκρουτζ επειδή βαριόμουν να το ψάξω σε αυτό το pdf. 

Και επειδή είμαι από κινητό, "να επιστρέψεις το προϊόν στην αρχική του κατάσταση". 

Screenshot_Opera_20190103-002711.png

Επεξ/σία από overpower
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, overpower είπε

Από το σκρουτζ επειδή βαριόμουν να το ψάξω σε αυτό το pdf. 

Και επειδή είμαι από κινητό, "να επιστρέψεις το ποιόν στην αρχική του κατάσταση". 

Screenshot_Opera_20190103-002711.png

δηλαδη θα σου πει το σκρουτζ και οχι η επισημη οδηγια της ΕΕ?

(47) Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα. Παραδείγματος χάριν, ο καταναλωτής θα πρέπει μόνο να δοκιμάσει κάποιο ρούχο και δεν θα πρέπει να του επιτραπεί να το φορέσει. Κατά συνέπεια, ο καταναλωτής θα πρέπει να χειρίζεται και να εξετάζει τα αγαθά με τη δέουσα προσοχή στη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης. Οι υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης δεν θα πρέπει να αποθαρρύνουν τον καταναλωτή από την άσκηση του δικαιώματός του να υπαναχωρήσει.

πως θαρεις θα δεις το προβλημα σε σφραγισμενη συσκευασια?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Θεωρητικά πάντα , θα μπορούσε να σου πεί ότι εσύ το πέταξες κάτω αφού το άνοιξες και εφόσον είναι λειτουργικό δεν τίθεται θέμα αλλαγής. Αν είναι 50 ευρώ η παραγγελία λογικά είναι φθηνά τα powerbanks οπότε δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει τον κόπο να μπείς σε τέτοια διαδικασία με καταγγελίες , συνηγόρους κτλ κτλ αν δεν είναι συνεννοήσιμο το κατάστημα. Προσωπικά θα το κρατούσα αφού λειτουργεί κανονικά και θα "μαύριζα" το κατάστημα σε skroutz, google , fb page αν έχουν για την διαχείριση του προβλήματος που προέκυψε. Ίσως έτσι καταφέρεις περισσότερα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...