Προς το περιεχόμενο

Photos of your moto


Spect~

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 6/6/2021 στις 10:57 ΠΜ, Extinction είπε

Με το καλό, από τους πιο ωραίους καναπέδες 😁

iem8xnd.jpg
1BB2h69.jpg

Εγώ έκλεισα 1 μήνα+ με το Duke, στρώσαμε, πατήσαμε και 2.000χλμ+ το έχω ευχαριστηθεί όσο δεν πάει 🙂

Ωχουυυυυυ πανέμορφη! Φίλε μου να είσαι καλά πάντα να την ευχαριστιέσαι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
18 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Θέλω λίγο να ηρεμήσετε...

visa.jpg

Φίλε μου σοβαρά σε ζηλεύω με την καλή έννοια πάντα μην παρεξηγηθουμε,Απορώ το πωσ είσαι τόσο ηρεμοσ να οδηγός το παπί,μακάρι να μπορούσα και εγώ να έπαιρνα ένα δεύτερο τέτοιο αλλά δεν θα την βγάλω καθαρη- θα νευριαζω όταν οδηγώ,

Σήμερα έκανα τεστ για δεύτερο που θέλω το sh 150 και το sh 300, με το που πήρα το 150 απογοητευση- πολύ αργό, μετά παίρνω το 300 πολύ καλύτερα,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονοκάβαλο μέσα στην πόλη είναι άψογο το 150 ρε συ, για να μην πω είναι και καλύτερο.

Τώρα αν θες να κατέβεις κανέναν Κηφισό ή να πας όλη την Ποσειδώνος και αν είσαι και δικάβαλος πας στο άλλο άκρο που ναι η μέγιστη ξενέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SakafliaC είπε

Μονοκάβαλο μέσα στην πόλη είναι άψογο το 150 ρε συ, για να μην πω είναι και καλύτερο.

Τώρα αν θες να κατέβεις κανέναν Κηφισό ή να πας όλη την Ποσειδώνος και αν είσαι και δικάβαλος πας στο άλλο άκρο που ναι η μέγιστη ξενέρα.

Στο 300 θα πάω, το 150 είχα άλλες ελπίδες γιατί μου είχαν δώσει ένα 150 απριλια σκαραβαίο και ήταν γρήγορο, καμία σχέση με το 150 sh, 10ετιασ σκούτερ και τράβαγε δικαβαλο μια χαρά,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mp123 είπε

Στο 300 θα πάω, το 150 είχα άλλες ελπίδες γιατί μου είχαν δώσει ένα 150 απριλια σκαραβαίο και ήταν γρήγορο, καμία σχέση με το 150 sh, 10ετιασ σκούτερ και τράβαγε δικαβαλο μια χαρά,

Χοντάκιας φουλ.. 😈

Απλά μου φαίνεται πολύ κοντά σε κυβικά και χρήση το 300 με το Forza ρε συ. Δηλαδή για τι το θέλεις το μικρό? Super και να πας δουλειά πχ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, SakafliaC είπε

Χοντάκιας φουλ.. 😈

Απλά μου φαίνεται πολύ κοντά σε κυβικά και χρήση το 300 με το Forza ρε συ. Δηλαδή για τι το θέλεις το μικρό? Super και να πας δουλειά πχ?

Βασικά ναι, για σούπερ καμμθα κοντινή δουλειά κλπ, που να βγάζω το γουρούνι για να πάω να πάρω τσιγάρα η για ψώνια η κάπου κοντινά,

Καλύτερα να δώσω κάτι παραπάνω για 300 αρι,με 150 και 200 που έλεγα με τίποτα έπειτα από το σημερινό τεστ,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε εννοείται δεν είπα να βγάλεις το άλλο, αλλά επειδή μου λες ακριβώς αυτά που είπα, super και βόλτα δηλαδή και έγραψες και από μόνος σου κοντινή βόλτα, έλεγα μήπως προτιμούσες το 150αρι.

Μιλάμε για αρκετά φράγκα διαφορά και κατανάλωση επίσης.

Καινούριο θα το πάρεις και αυτό να υποθέσω?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SakafliaC είπε

Μικρή ζελατίνα έχεις βάλει.. Από τι προστατεύει εκτός από αέρα? Λογικά είναι και αλεξίσφαιρη?

Και αέρα κόβει και κόβιντ κόβει και μυγάρια και παγίδα είναι! Σαν τους δημόσιους με τα πλεξιγκλάς τους είμαι. Ίσως γι αυτό στα φανάρια ζητάνε από μένα τα κοράσια να τα μεταφέρω και όχι τους τύπους με τα γυμνά. Βγάζει μία αίγλη ασφάλειας και σταθερότητας, πώς να πω! ^_^

6 ώρες πριν, mp123 είπε

Φίλε μου σοβαρά σε ζηλεύω με την καλή έννοια πάντα μην παρεξηγηθουμε,Απορώ το πωσ είσαι τόσο ηρεμοσ να οδηγός το παπί,μακάρι να μπορούσα και εγώ να έπαιρνα ένα δεύτερο τέτοιο αλλά δεν θα την βγάλω καθαρη- θα νευριαζω όταν οδηγώ,

Σήμερα έκανα τεστ για δεύτερο που θέλω το sh 150 και το sh 300, με το που πήρα το 150 απογοητευση- πολύ αργό, μετά παίρνω το 300 πολύ καλύτερα,

Κοίτα, όλα σχετικά είναι και περιπτωσιολογικά. Πρώτον, είναι το πρώτο δίκυκλο της καριέρας μου. Δεύτερον, κάνει maximum 200 χλμ τον μήνα. Τρίτον, οι διαδρομές που κάνει είναι διαδρομές των 5-6χλμ έκαστη αποκλειστικά στο κέντρο της Αθήνας. Τέταρτον, η στάθμευσή του γίνεται και στην δουλειά και στην κατοικία σε περιοχές όπου δεν προσφέρονται για τίποτα καλύτερο. Βασικά και το συγκεκριμένο υπερβολή είναι. Συνεχώς το βρίσκω αλλού για να παρκάρουν άλλοι, μέχρι και ριγμένο κάτω. Στην δουλειά ειδικά, δεν ξέρεις εάν επιστρέφοντας το βρεις καμμένο ή να έχει κάνει φτερά. Οπότε το βασικό κριτήριο ήταν κάτι αξιοπρεπές για τα δεδομένα ενός άσχετου αρχάριου να μάθει καταρχάς τι εστί δίκυκλο, οικονομικό σχετικά όχι λόγω πίεσης αλλά λόγω ανυπαρξίας λόγου για κάτι καλύτερο και συνάμα κατά το δυνατόν αξιόπιστο χωρίς να μπαίνει στο μάτι κανενός. Το τονίζω το τελευταίο... Τώρα να πήγαινα να έδινα 5 χιλιάρικα για πρώτο μηχανάκι για να πηγαίνω πιο στυλάτα στην δουλειά και με περίσσια δύναμη, προσωπικά δεν μου φαινόταν και πολύ λογικό. Γενικότερα δεν ήθελα να γίνω δούλος σε ένα επιπλέον αντικείμενο. Είμαι ήδη σε αρκετά και απλά ήθελα κάτι που θα με εξυπηρετεί το δίχως άλλο και όχι το αντίθετο. Έχω καταλήξει ότι έστω για την μέχρι τώρα χρήση του, ήταν και είναι μία πολύ καλή επιλογή εν τέλει. Οπότε βάζω το κρανάκι μου, χαλαρά μέχρι 40-50 χαω και τους πιο φουσκωτούς τους φτάνω στα φανάρια. ^_^

Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι μ' αρέσει πάνω στο παπί. Μου έχει φύγει η αρχική φοβία και πλέον το απολαμβάνω ακόμα και στο κέντρο. Οκ, τους περιορισμούς του πλέον τους αντιλαμβάνομαι, αλλά ειλικρινά δεν με απασχολεί καθόλου. Και αυτό με κάνει πραγματικά χαρούμενο. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Και αέρα κόβει και κόβιντ κόβει και μυγάρια και παγίδα είναι! Σαν τους δημόσιους με τα πλεξιγκλάς τους είμαι. Ίσως γι αυτό στα φανάρια ζητάνε από μένα τα κοράσια να τα μεταφέρω και όχι τους τύπους με τα γυμνά. Βγάζει μία αίγλη ασφάλειας και σταθερότητας, πώς να πω! ^_^

Κοίτα, όλα σχετικά είναι και περιπτωσιολογικά. Πρώτον, είναι το πρώτο δίκυκλο της καριέρας μου. Δεύτερον, κάνει maximum 200 χλμ τον μήνα. Τρίτον, οι διαδρομές που κάνει είναι διαδρομές των 5-6χλμ έκαστη αποκλειστικά στο κέντρο της Αθήνας. Τέταρτον, η στάθμευσή του γίνεται και στην δουλειά και στην κατοικία σε περιοχές όπου δεν προσφέρονται για τίποτα καλύτερο. Βασικά και το συγκεκριμένο υπερβολή είναι. Συνεχώς το βρίσκω αλλού για να παρκάρουν άλλοι, μέχρι και ριγμένο κάτω. Στην δουλειά ειδικά, δεν ξέρεις εάν επιστρέφοντας το βρεις καμμένο ή να έχει κάνει φτερά. Οπότε το βασικό κριτήριο ήταν κάτι αξιοπρεπές για τα δεδομένα ενός άσχετου αρχάριου να μάθει καταρχάς τι εστί δίκυκλο, οικονομικό σχετικά όχι λόγω πίεσης αλλά λόγω ανυπαρξίας λόγου για κάτι καλύτερο και συνάμα κατά το δυνατόν αξιόπιστο χωρίς να μπαίνει στο μάτι κανενός. Το τονίζω το τελευταίο... Τώρα να πήγαινα να έδινα 5 χιλιάρικα για πρώτο μηχανάκι για να πηγαίνω πιο στυλάτα στην δουλειά και με περίσσια δύναμη, προσωπικά δεν μου φαινόταν και πολύ λογικό. Γενικότερα δεν ήθελα να γίνω δούλος σε ένα επιπλέον αντικείμενο. Είμαι ήδη σε αρκετά και απλά ήθελα κάτι που θα με εξυπηρετεί το δίχως άλλο και όχι το αντίθετο. Έχω καταλήξει ότι έστω για την μέχρι τώρα χρήση του, ήταν και είναι μία πολύ καλή επιλογή εν τέλει. Οπότε βάζω το κρανάκι μου, χαλαρά μέχρι 40-50 χαω και τους πιο φουσκωτούς τους φτάνω στα φανάρια. ^_^

Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι μ' αρέσει πάνω στο παπί. Μου έχει φύγει η αρχική φοβία και πλέον το απολαμβάνω ακόμα και στο κέντρο. Οκ, τους περιορισμούς του πλέον τους αντιλαμβάνομαι, αλλά ειλικρινά δεν με απασχολεί καθόλου. Και αυτό με κάνει πραγματικά χαρούμενο. 

Φιλε αληθινά Μπραβο. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...