Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά σας, θα ήθελα να δημοσιοποιήσω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την εταιρεία Watt & Volt και πιθανολογώ ότι υπάρχουνε δεκάδες εκατοντάδες πολίτες που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα.

Έκανα το λάθος και  έφυγα από την ΔΕΗ (πήγα στην Watt&Volt) και άλλάξα επίσης τον κάτοχο του ηλεκτρικού ρεύματος(για καλύτερα-οικονομία-εξυπηρέτηση-τρόπο πληρωμής-μηνιαία έκδοση λογαριασμού) από τον πατέρα μου σε εμένα από Φεβ 2018 (ο πατέρας μου δεν υπάρχει πια, το σπίτι το κληρονόμησα), επίσης κάνω αίτηση στο Ιdika.gr και εγκρίνεται η αίτηση μου για Κοινωνικό τιμολόγιο, όλα καλά ως τώρα.

Το πρόβλημα:  Από 4 Ιουν 18 μέχρι σήμερα δεν μου στέλνουν λογαριασμό να πληρώσω με την "καραμέλα" ότι:

 

Αναφορά σε κείμενο

H καθυστέρηση στην τιμολόγηση και έκδοση λογαριασμού οφείλεται στο χρονικό διάστημα που απαιτείται ώστε το υπολογιστικό μας σύστημα να προσαρμοστεί στο νέο πλαίσιο τιμολόγησης ΚΟΤ (σύμφωνα με την απόφαση υπ’ αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/892/152  - ΦΕΚ Β 242/01.02.2018).

Όλο αυτό τον καιρό τους έχω στείλει 10 email, έχω συμπληρώσει το έντυπο παραπόνων τους, τους έχω πάρει 10 τηλέφωνα και ΤΙΠΟΤΑ.

Σήμερα βλέπω στο ΙDIKA.GR ότι η αίτηση είναι ακυρωμένη (τα νεύρα μου)

 

2019-01-06_182052.png.8e128522209add06390fd686b134bcdd.png

 

 

Παρακάτω στις φωτογραφίες φαίνεται η εγκεκριμένη αίτηση όταν την έκανα το Φεβρουάριο και την κράτησα screenshot και οι 2 μοναδικοί λογαριασμοί που μου στείλανε από τότε..

2019-01-06_174700.png.9474c6a1c9e5183f1300a7b643af6b31.png

 

 

 

 

 

sc.jpg.3bdf1139dd254a96ec7db970e034ff90.jpg

 

 

 

Απορώ πως θα πληρωθούν οι  μαζεμένοι λογαριασμοί..

Έκανα σήμερα νέα αίτηση στο IDIKA.gr και εγκρίθηκε, τι γίνεται με τους παλιούς λογαριασμούς? θα είναι στο σύμφωνα με την Τιμολόγηση του κοινωνικού τιμολογίου?

Πότε ακυρώθηκε? ένα mail να ενημερωθώ από κάποια υπηρεσία?

Mέχρι και στον συνήγορο του πολίτη (20-10-2018) έστειλα αναφορά αλλά τίποτα κι από εκεί δεν ασχολήθηκαν καθόλου με τους λογαριασμούς.

 

Ερωτήσεις:

Eσείς τι θα κάνατε?

Να αλλάξω εταιρεία? οι λογαριασμοί τι θα απογίνουν?

Υπάρχει άραγε κάποιος δόλος από την Watt & Volt και δεν στέλνουν λογαριασμούς? (μήπως ήξεραν για τις ακυρώσεις τις IDIKA.gr?)

 Aντιμετωπίζουν άλλοι προβλήματα?

Είμαι χαζός και παρακαλάω να πληρώσω?

 

ΗΕLP!!!!

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από peter_p
Δημοσ.

δεν ξερω ανα βοηθαω αλλα σε προτεργια ειμαι μολις εγκριθηκς η αιτηση στην ηδικα μετα απο 3 ημερες ειχα κοτ....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

watt and volt και εδω και δεν μου εχουν στειλει και εμενα λογαριασμου που ειμαι κοινωνικο απο τοτε που αναφερεις, τον Ιουνιο δηλαδη.

Εχω εγκεκριμενο ΚΟΤ-Α απο Αυγουστο.

 

Προφανως και θα κοιταξω για καλυτερη εταιρεια. Οσο για την ΔΕΗ πρεπει να περιμενεις στην ωρα ωρες ατελειωτες και εκει η εξυπηρετηση χαλια, για αυτο και εφυγα απο αυτους.

 

Τελικα καλυτερη η ΔΕΗ και οχι σαν τις αλλες αστειες εταιρειες.

Επεξ/σία από Lacepo
  • Like 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, tzoyris7 είπε

δεν ξερω ανα βοηθαω αλλα σε προτεργια ειμαι μολις εγκριθηκς η αιτηση στην ηδικα μετα απο 3 ημερες ειχα κοτ....

3μερες?  Κοντεύουμε 1 χρόνο και φως δεν βλεπω, απαράδεκτοι στην watt & volt, σκεφτομαι να παω σε αλλη εταιρεια, γίνεται αραγε, χρωσταω χωρις να φταιω, εμπλεξα!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα.. Γιατι σε πεταξαν εξω απο το κοινωνικο τιμολογιο;  Εγινε καμμια αλλαγη και δεν το καταλαβες.. Τωρα δεν μπορεις να κανεις  κατι... Απλα  ρωτησε τωρα τον παροχο σου αν θα σου τιμολογει  πλεον στον κοινωνικο τιμολογιο.. Γιατι κανουν λιγο τους χαζους.. Οτι ταχα δεν το ειδαν.. Και στην Δεη για να ενταχθεις στο κοινωνικο τιμολογιο δεν περιμενεις στην ουρα... Το κανεις ηλεκτρονικα... Και στο τηλεφωνο... Με αστικη χρεωση...

Η εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. διαθέτει τον αριθμό 210 6967500

►Η εταιρεία ΔΕΗ Α.Ε. διαθέτει τον αριθμό 211 2110770

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλαξαν τα κριτηρια και εληξε η προθεσμια που ειχαν, κατι τετοιο , δεν τους πιανεις πουθενα

   http://tinealarissa.gr/index.php/2018/11/13/koinoniko-timologio-dei-allages-kai-nea-aitisi-apo-oloys-toys-dikaioychoys/

 https://www.star.gr/eidiseis/oikonomia/444649/koinwniko-timologio-petoyn-ektos-250000-katanalwtes  

Μια ειδοποιηση αυτοματοποιημενη απο την idika.gr  ή την watt &volt δεν θα πρεπε να ειχα λαβει?

Επεξ/σία από peter_p
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.star.gr/eidiseis/oikonomia/432327/anoixe-h-efarmogh-gia-to-koinwniko-timologio-deh

Επρεπε να εκανες νεα αιτηση φιλε το φθινοπωρο για το κοινωνικο τιμολογιο ξανα υποχρεωτικα ειχες δεν ειχες παλια κοινωνικο τιμολογιο...εκανες ξανα αιτηση?

Επεξ/σία από greengr21
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερα την εκανα, δεν το ηξερα,  οι προηγουμενοι μηνες που η αιτηση εγραφε εγκεκριμενη και δεν πληρωθηκαν λογω αυτων που γραφω παραπανω με τι κοστος κιλοβατορας θα πληρωθουν, κοινωνικου τιμολογιου? Που να ηξερα να ξαναεκανα αιτηση, εμπαινα που κ που κ την εβλεπα εγκεκριμενη. Το θεμα ειναι οτι αν πληρωνα στην ωρα μου τους λογαριασμους δεν θα ειχα και αυτη τη απορια, η watt & volt φταιει επρεπε να μου στελνει κανονικα λογαριασμους κ ενημερωση επανω στον λογαριασμο οτι πρεπει να ξανακανω αιτηση

 

Επεξ/σία από peter_p
Δημοσ.

Είχε βουίξει ο τόπος πως όσοι είχαν κοινωνικό θα έπρεπε να  επαναλάβουν την αίτηση από το φθινόπωρο αλλιώς Νοέμβρη θα τους πέταγαν. Βέβαια τώρα εσύ δεν θα κατηγορήσεις τον εαυτό σου αλλά τη watt/vot (και παλαιότερα θα κατηγορούσες τη ΔΕΗ που έφυγες γιατί νόμιζες πως οι άλλοι θα σου δίναν το ρεύμα τζάμπα).

Τους μόνους που λυπάμαι είναι αυτούς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση που θα σου εξηγούν πως έχει η κατάσταση και εσύ δεν καταλαβαίνεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Χαχα μηπως εισαι ενας απο αυτους? Στον κοσμο σου μπορει να βούηξε αλλα στον κοσμο μου οχι, μονο αυτο εχω στο κεφαλι μου? Ειχα κανει φεβρουαριο οπως ειπα, καθε χρονο νομιζα, μια ειδοποιηση απο καποιον θα εβλαπτε?  Για το μονο που βουηξε ο τοπος ηταν το κοινωνικο μερισμα

Η watt & volt αν εκανε σωστα τη δουλεια της κ εστελνε λογαριασμους θα εβλεπα την διαφορα στην τιμολογηση κ δεν θα ημασταν εδω τωρα να μιλαμε

Δημοσ.

Πως εκανες φιλε αιτηση δεν εχουν κλεισει οι αιτησεις για το κοινωνικο τιμολογιο πλεον?ουτως η αλλως απο νοεμβρη και μετα δεν δικαιουσαι σιγουρα κοτ και λογικα ουτε πριν αφου φαινεται ακυρωμενη η αιτηση στο συστημα...

Δημοσ.

Εκανα σημερα κανονικοτατα και εγκριθηκε, λογικα καπου οκτ νοε δεκ με πεταξαν. Η λογικη λεει οτι 1-2 ή 3 μηνες ημουν εκτος, θα δειξει οταν ξεκινησουν να στελνουν λογαριασμους η watt &volt καποια μεγαλη μερα.  Με αυτα που γινονται  καποια ανυποπτη μερα θα με πεταξουν παλι απο το κοινωνικο τιμολογιο κ αντε να βρεις ποτε εγινε κ πως κ γιατι. Δεν μπορει μια εγκεκριμενη αιτηση να ακυρωνετε ετσι χωρις καν να γραφει ποτε εγινε χωρις ειδοποιηση email. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/1/2019 στις 8:57 ΜΜ, greengr21 είπε

Πως εκανες φιλε αιτηση δεν εχουν κλεισει οι αιτησεις για το κοινωνικο τιμολογιο πλεον?ουτως η αλλως απο νοεμβρη και μετα δεν δικαιουσαι σιγουρα κοτ και λογικα ουτε πριν αφου φαινεται ακυρωμενη η αιτηση στο συστημα...

Οι αιτησεις δεν κλεινουν ποτε.Οποιαδηποτε στιγμη μεσα στην χρονια μπορεις να κανεις αιτηση για οποιοδηποτε λογο οπως π.χ. αλλαγη διευθυνσης.

1 ώρα πριν, peter_p είπε

Το βρηκα τωρα https://www.ethnos.gr/oikonomia/13988_dei-poioi-prepei-na-ypoballoyn-nea-aitisi-gia-koinoniko-timologio?amp  πρεπει να διαβαζεις ολη μερα εφημεριδες

Εφοσον εμπαινες στην σελιδα της ηδικα για το κοτ κ εβλεπες την αιτηση εγκεκριμενη, πως σου ξεφευγε η ανακοινωση που ηταν και ειναι αναρτημενη;;;

Ευάλωτων Πελατών.

Ενημέρωση

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για την υποβολή αιτήσεων ένταξης στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (Κ.Ο.Τ.) ή στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών με βάση τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια του φορολογικού έτους 2017.

Υπενθυμίζεται ότι την υποχρέωση υποβολής νέας αίτησης έχουν και όσοι έχουν ενταχθεί στο Κ.Ο.Τ. κατά το παρελθόν, προκειμένου να αξιολογηθεί εκ νέου η υπαγωγή τους, με βάση τα στοιχεία του φορολογικού έτους 2017.

Όσοι δεν πληρούν πλέον τα κριτήρια ένταξης θα μπορούν να αξιοποιούν το Κ.Ο.Τ. μέχρι την 30η Νοεμβρίου 2018, οπότε και θα έχει παρέλθει ένας μήνας (όπως προβλέπει ο νόμος) από την λήξη της προθεσμίας για την υποβολή δηλώσεων φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων σε όλη τη χώρα (μετά και την παράταση μέχρι την 30η Οκτωβρίου για τις πυρόπληκτες περιοχές).

Δηλαδή, μετά και την παράταση μέχρι την 30η Οκτωβρίου για τις πυρόπληκτες περιοχές, εάν και μέχρι 30/11/2018 δεν έχετε υποβάλλει εκ νέου αίτηση, τότε αυτόματα απεντάσσεσθε από το ΚΟΤ (από 01/12/2018) ακόμη και αν πληροίτε τις προϋποθέσεις για κάποια κατηγορία.

Η εφαρμογή θα συνεχίσει να δέχεται αιτήσεις ένταξης στο ΚΟΤ ή στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών και μετά την 30η Νοεμβρίου 2018.

Επεξ/σία από chsam

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...