Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Moderators Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kti23 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, liakjim είπε Όταν είσαι με άλλα αμάξια τριγύρω σου , δεν στρίβεις κανονικά στη γραμμή σου απαραίτητα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, το αμάξι στα δεξιά (Φερστάπεν), είχε δικαίωμα στην στροφή , άρα, θα έπρεπε να του δοθεί ένα πλάτος αυτοκινήτου. Συνεπώς θα έπρεπε να μην στρίψει προς την κορυφή ο Κίμι αλλά να ακολουθήσει πιο ανοιχτή τροχιά, ειδικά σκεφτόμενοι ότι είχε χώρο στα αριστερά του. Αλλά , μιας και ήταν στην εκκίνηση και όλα έγιναν γρήγορα, ήταν αγωνιστικό. Για μένα θα έπρεπε ο Φερστάπεν να σκεφτεί ότι αν χωθεί , υπάρχει ισχυρή πιθανότητα να κλειστεί ανάμεσα στον τοίχο και στον αντίπαλο, οπότε ακόμα και αν είχε δικαίωμα στη στροφή, τελικά έχασε. +1 Βουτηξε και ο ιδιος λιγο στα φρενα. Θεωρητικα μπορουμε να πουμε οτι ο Kimi ειχε χωρο αριστερα αλλα στην πραξη μπορει παλι να επεφτε καποιος απο πισω του απο την αποτομη αλλαγη πορειας. Λεπτομερειες παντως ουτα τα μεσα δεν ασχοληθηκαν τοσο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkstopo Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 μλκς, εαν ειχε τοιχο εκει δεν θα σκεφτόταν να φρενάρει πιο αργα γιατι ηξερε τι θα πάθαινε. φρέναρε πιο αργα εσκεμμενα για να εξαναγκασει τους αλλους σε βραδυπορία και να ανακτήσει θέσεις. Ηξερε πολύ καλα τι έκανε αλλά η αλφα τον αλφάδιασε. νομίζετε ότι δεν ξερουν τι κανουν οταν μπλεκουν το μισό μονοθέσιο μεσα σε αυτό του αντιπάλου? μια χαρά ξερουν. Αν δεν ηξεραν δεν θα ηταν εκει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eliasjuve Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Το παλικάρι έχει θέμα με τις εκκινήσεις πάντως, δεν είναι τυχαίο τόσες φορές. Και η λύση δεν είναι να σπρωχνει τους άλλους. Είναι αδίστακτος, δεν αφήνει το γκάζι ποτέ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Εγω πιστευω οτι αν στην θεση του Μαξ ηταν ο Λεκλερ, και στην θεση του Κιμι ο Μαξ, παλι τον Μαξ θα κατηγορουσατε καποιοι. Και οποιος καταλαβε καταλαβε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheGrisGrisMan Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, kti23 είπε +1 Βουτηξε και ο ιδιος λιγο στα φρενα. Θεωρητικα μπορουμε να πουμε οτι ο Kimi ειχε χωρο αριστερα αλλα στην πραξη μπορει παλι να επεφτε καποιος απο πισω του απο την αποτομη αλλαγη πορειας. Λεπτομερειες παντως ουτα τα μεσα δεν ασχοληθηκαν τοσο (Τα παρακάτω δεν αφορούν εσένα, μιλαω γενικά, απλά με αφορμή το ποστ σου...) Ναι σιγα μην άνοιγε ο Κίμι και την πόρτα διάπλατα για να περάσει το κάθε τσαμπουκαλεμενο ασχημοπαπο 😄 Απλα ο μαξ εχει συνηθίσει να κερδίζει θέσεις με οριακές/επιθετικές κινήσεις και μέχρι τώρα ήταν τυχερός. Μολις εμπεδωσει ότι δεν θα είναι πάντα τυχερός αλλά ενίοτε θα τρώει και τα μούτρα του, θα μαζευτεί. Αυτό που αναφέρει κ ένας φιλος πιο πάνω ουσιαστικά... Πολλοι οδηγοί βέβαια έχουν περάσει απο αυτη τη φαση και νομιζα ότι ο μαξ την είχε ξεπεράσει (αφου τα είχε καταφέρει για κανα χρόνο, & μπράβο, γιατί δεν είναι και ακίνδυνο πράγμα αυτό το μενταλιτέ), αλλά τελικα φαίνεται πως όχι. Ελπίζω να είναι προσωρινό αν και το προσπέρασμα στον λεκλερκ στην ίδια συνομοταξία ήταν imo. I like watching Max, ανακατεύει την κατσαρόλα, αλλά σχετικά με το ότι μιλαμε γι αυτες τις λεπτομερειες περισσότερο απο την πρώτη νίκη του λεκλερκ η το φριχτό ατύχημα στην Φ2 ή τεσπα οτιδήποτε άλλο, ο λογος είναι ότι Spoiler (Γι αυτό δεν θελω να ανοίξω συζήτηση με κανένα για τα παραπανω, απλά την άποψη μου ειπα.) Επεξ/σία 3 Σεπτεμβρίου 2019 από TheGrisGrisMan Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Moderators Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Στη Monza εκτιμω οτι δε θα ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα για Φερραρι οσο θεωρουν καποιοι. Ολα θα παιχτουν στο ποιανου τα λαστιχα θα κρατησουν παραπανω... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 13 λεπτά πριν, tommy^ είπε Στη Monza εκτιμω οτι δε θα ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα για Φερραρι οσο θεωρουν καποιοι. Ολα θα παιχτουν στο ποιανου τα λαστιχα θα κρατησουν παραπανω... Εννοείται. Η Merc με τα ελαστικά, αν δεν έχουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες είναι Duracell.. Και συνεχίζει, συνεχίζει... Κάτι που δεν είπαμε για το Bέλγιο, στο 1ο πιτ αν δεν έμπαινε ο Vettel, λογικά θα έμπαινε ο Ham. Θα έκανε undercut στον Vet και θα είχε άλλη εξέλιξη ο αγώνας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Αυτό που έκανε ο Μαξ το έκανε και ο Σέννα. (Δεν τους συγκρίνω απλά λέω ότι το έκανε και ο Σέννα). Δηλαδή έβαζε το μονοθέσιο σε τέτοιο σημείο που αν δεν υποχωρήσει ο άλλος τότε τρακάρουν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2019 Στην Μοντσα πιστευω χωρις αργο ή τεχνικο κομματι (οπως στο Σπα) οι κοκκινοι θα κανουν ανετα το 1-2..Υπο νορμαλ συνθηκες παντα (αξιοπιστια καιρος κλπ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Επιβεβαιωσε και ο Κιμι οτι εκοψε πολυ πριν την πρωτη στροφη, γιατι εκοψαν πολυ οι Mercdes μπροστα του: https://www.crash.net/f1/news/928411/1/verstappen-raikkonen-didn-t-expect-me-be-turn-1 Αναφορά σε κείμενο Speaking about the incident, he added: “We got a decent start and went to the inside then had to slow down a lot with the Mercedes slowing down and making a tight corner. Κατι που φαινοταν και με το ματι(οτι εκοψε πολυ ο Κιμι), για αυτο ο Μαξ μπορεσε και τον εφτασε χωρις ομως ο ιδιος να κανει οριακο φρεναρισμα ή dive bombing ή να μπλοκαρει. ------------------------------------------ Ενδιαφερον θα εχει να δουμε ποιος απο τους 2 οδηγους της Φερραρι θα παρει το slipsream στο Q3 στη Monza. Φετος αναμενεται να κανει αισθητη διαφορα. Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Στις 3/9/2019 στις 8:10 ΜΜ, Diinekis21 είπε Εννοείται. Η Merc με τα ελαστικά, αν δεν έχουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες είναι Duracell.. Και συνεχίζει, συνεχίζει... Κάτι που δεν είπαμε για το Bέλγιο, στο 1ο πιτ αν δεν έμπαινε ο Vettel, λογικά θα έμπαινε ο Ham. Θα έκανε undercut στον Vet και θα είχε άλλη εξέλιξη ο αγώνας. Πάλι τα λες λίγο ανάποδα. Η Ferrari ήταν αγωνιστική στο Spa επειδή η θερμοκρασίες δεν ήταν πολύ υψηλές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ειχαμε κλασικα υβριστικους χαρακτηρισμους απο τον γνωστο-αγνωστο των Μεγαρων με αποτελεσμα σβησιμο μηνυματων του, αλλα ας επανελθουμε στο θεμα. Σχετικα με το ποσο κερδιζεις απο tow στο Spa στην ευθεια Kemmel (μετα την Eau Rouge): +4kph to +5kph which can give you 0.3s or 0.4s per lap. "So quite a lot of performance there IF you can position your car right," admits Mercedes Andrew Showlin. https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=G53G5K4GPTs Στο qualy στο Spa ο Leclerc βγηκε μπροστα απο τον Vettel, αλλα ο Vettel στην δευτερη προσπαθεια δεν πηρε το tow απο τον Leclerc(γιατι αφησε τον Ham αναμεσα τους), ισως πηρε λιγο απο τον Hamilton. Αντιστοιχα , στην Mercedes ο Ham βγηκε μπροστα απο τον Bottas, αλλα ο Bottas στην δευτερη προσπαθεια δεν πηρε το tow απο τον Hamilton(γιατι αφησε τον Vettel αναμεσα τους), ισως πηρε λιγο απο τον Vettel. Να δουμε τι θα γινει στη Monza. Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2019 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eri77 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2019 11 λεπτά πριν, haHa είπε Ειχαμε κλασικα υβριστικους χαρακτηρισμους απο τον γνωστο-αγνωστο των Μεγαρων με αποτελεσμα σβησιμο μηνυματων του, αλλα ας επανελθουμε στο θεμα. Σχετικα με το ποσο κερδιζεις απο tow στο Spa στην ευθεια Kemmel (μετα την Eau Rouge): +4kph to +5kph which can give you 0.3s or 0.4s per lap. "So quite a lot of performance there IF you can position your car right," admits Mercedes Andrew Showlin. Στο qualy στο Spa ο Leclerc βγηκε μπροστα απο τον Vettel, αλλα ο Vettel στην δευτερη προσπαθεια δεν πηρε το tow απο τον Leclerc(γιατι αφησε τον Ham αναμεσα τους), ισως πηρε λιγο απο τον Hamilton. Αντιστοιχα , στην Mercedes ο Ham βγηκε μπροστα απο τον Bottas, αλλα ο Bottas στην δευτερη προσπαθεια δεν πηρε το tow απο τον Hamilton(γιατι αφησε τον Vettel αναμεσα τους), ισως πηρε λιγο απο τον Vettel. Να δουμε τι θα γινει στη Monza. Απλά μία διόρθωση. Ο vettel δεν άφησε τον Hamilton. Ο Hamilton μπήκε σαν να κάνει προσπεράσει. Αυτό επειδή ήθελε το tow τού leclerc. Ήξερε ότι ο leclerc ήταν πιο γρήγορος από τον vettel.. Τουλάχιστον έτσι θυμάμαι ότι έγινε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα