Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Γιατι το 2014;;; 🙄

Εννοώ ότι τον αγαπήσαμε (όσοι τέλος πάντων) από το 1ο του gp το 2001 που βαθμολογήθηκε με Sauber. Κυκλοφορεί και μια ιστορία ότι δε τον άφηνε σεκιουριτάς να μπει στη πίστα, γιατί δε πίστευε ότι είναι πιλότος!  :P

Από τα αφηνιασμένα του χρόνια στη McLaren. Από το πρωτάθλημα του το 2007.

Σίγουρα όχι από τη 2η θητεία του στη Ferrari που φαίνεται να μην ήξερε ότι τον προόριζαν για 2ο ρόλο, αλλά κι ο ίδιος δεν ήταν στην ακμή του. Άσχετα αν ξανάνιωσε από ~ 2017 κι έπειτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά θα με φάτε εσείς. Τι είπα δηλαδή;;; Κάποιο ψέμα;;;;;;Κάποια υπερβολή;;;;;

Δηλαδή ο Ραικόνεν στη Φεράρι για αρκετά χρόνια δεν ήταν στη σκιά του Φέτελ π.χ. δεχόμενος ότι είναι δεύτερος οδηγός αλλά τα έδινε όλα να βοηθιήσει τον πρώτο κάτι που κάνει ο Μπότας για το Χάμιλτον και κάτι που δεν γίνεται πλέον στη Φεράρι.

Σε αυτές τις δύο ομάδες δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να υπάρχει ιεραρχία και όταν δεν υπάρχει βλέπουμε τι γίνεται με το κόκκινο μονοθέσιο.

Ναι η ιστορία του Κίμι είναι μεγάλη και για πολλά χρόνια πρωταγωνιστής στις πίστες και στις καρδιές μας αλλά δεν ενοούσα ότι ο Μπότας είναι ισάξιος.Απλά σαν χαρακτήρες συμβιβάστηκαν με το 2ο ρόλο στην ομάδα τους.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Φερράρι δέχτηκε πρόστιμο καθώς το μονοθέσιο του Εκλαίρ βρέθηκε με 4.88 κιλά καύσιμο παραπάνω από όσο είχε δηλωθεί.

Πολλοί θα πουν πως δεν δικαιολογείται επειδή το έξτρα βάρος είναι μειονέκτημα, αλλά αυτό είναι εσφαλμένο αν λάβουμε υπόψιν τα ακόλουθα:

1) Με επιπλέον καύσιμο δεν χρειάζεται ο οδηγός να κάνει lift and coast και μπορεί να πατάει συνέχεια γκάζι, χωρίς να ανησυχεί για την κατανάλωση.

2) Η Φερράρι ήδη βρίσκεται υπό ερεύνα από το Ιντερλάγκος για την παροχή καυσίμου, καθώς υπήρχε υποψία πως "κλέβει" και δίνει επιπλέον καύσιμο μέσω χαρτογράφησης στον κινητήρα από το επιτρεπόμενο (= περισσότερη ισχύς), το οποίο θα απαιτούσε επίσης επιπλέον ποσότητα καυσίμου για να βγάλει τον αγώνα.

Ας μην ξεχνάμε πως και ο Χόρνερ έχει δηλώσει την υποψία του, καθώς και πως από την επόμενη σεζόν θα υπάρξει επιπλέον δεύτερος αισθητήρας σε όλα τα μονοθέσια που θα ελέγχει τη ροή του καυσίμου, λόγω των όσων ακολούθησαν το Γκραν Πρι Βραζιλίας. Θα είναι πραγματικά δυσσάρεστο αν αποδειχθεί πως το πλεονέκτημα που είχε το μονοθέσιό της φέτος ήταν από παράβαση κανονισμών.  

FB_IMG_1575266577395.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Narayan είπε

1) Με επιπλέον καύσιμο δεν χρειάζεται ο οδηγός να κάνει lift and coast και μπορεί να πατάει συνέχεια γκάζι, χωρίς να ανησυχεί για την κατανάλωση.

Καταρχήν υπάρχει ανώτατο όριο 110kg ανά αγώνα. Συνεπώς δεν έχει και πολύ νόημα αυτό.

Δεν είχε βάλει πάνω από 110kg καυσίμου, αλλά αυτό που δήλωσαν ήταν λιγότερο. (δλδ δήλωσε 103kg και είχε 108,8kg). ήταν μια παραβίαση technical directive και όχι rule. Για αυτό το λόγο δεν αποκλείστηκε αλλά πήρε ποινή.

Δεν έχει κάποιο νόημα να πει ψέμματα στην FIA καθώς το ποσό καυσίμου που βάζουν είναι επτασφράγιστο μυστικό και δεν ενδιαφέρει την FIA, αρκεί να είναι κάτω από 110. Και για αυτό δεν είδαμε νούμερα αλλά μόνο την διαφορά.

Ο Horner χτες γύρισε και είπε την κλασσική βλακεία του και απλά για να δημιουργήσει αίσθηση ότι βοηθάνε την Ferrari. Δηλαδή το είπε πριν τον αγώνα, έγινε η ιστορία και η λαδιά έμεινε.

18 λεπτά πριν, Narayan είπε

2) Η Φερράρι ήδη βρίσκεται υπό ερεύνα από το Ιντερλάγκος για την παροχή καυσίμου, καθώς υπήρχε υποψία πως "κλέβει" και δίνει επιπλέον καύσιμο μέσω χαρτογράφησης στον κινητήρα από το επιτρεπόμενο (= περισσότερη ισχύς), το οποίο θα απαιτούσε επίσης επιπλέον ποσότητα καυσίμου για να βγάλει τον αγώνα.

Ας μην ξεχνάμε πως και ο Χόρνερ έχει δηλώσει την υποψία του, καθώς και πως από την επόμενη σεζόν θα υπάρξει επιπλέον δεύτερος αισθητήρας σε όλα τα μονοθέσια που θα ελέγχει τη ροή του καυσίμου, λόγω των όσων ακολούθησαν το Γκραν Πρι Βραζιλίας. Θα είναι πραγματικά δυσσάρεστο αν αποδειχθεί πως το πλεονέκτημα που είχε το μονοθέσιό της φέτος ήταν από παράβαση κανονισμών.  

Δεν έχει σχέση αυτό που συνέβει χτες με το fuel rate. 

Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα, ούτε έχει αποδειχθεί τίποτα. Το μόνο που έχουμε είναι την Red Bull και τον Verstapen να μοιράζει κατηγορίες. Με τα κύρια media να το παίζουν συνεχώς.Το γεγονός ότι η Ferrari χτες έχανε 0,8s στο s3 δεν έχει προφανώς να κάνει με την όλη φιλοσοφία του Low darg του μονοθεσίου της. Πρέπει απαραίτητα να κλέβει....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, greg4 είπε

Καταρχήν υπάρχει ανώτατο όριο 110kg ανά αγώνα. Συνεπώς δεν έχει και πολύ νόημα αυτό.

Δεν είχε βάλει πάνω από 110kg καυσίμου, αλλά αυτό που δήλωσαν ήταν λιγότερο. (δλδ δήλωσε 103kg και είχε 108,8kg). ήταν μια παραβίαση technical directive και όχι rule. Για αυτό το λόγο δεν αποκλείστηκε αλλά πήρε ποινή.

Δεν έχει κάποιο νόημα να πει ψέμματα στην FIA καθώς το ποσό καυσίμου που βάζουν είναι επτασφράγιστο μυστικό και δεν ενδιαφέρει την FIA, αρκεί να είναι κάτω από 110. Και για αυτό δεν είδαμε νούμερα αλλά μόνο την διαφορά.

Ο Horner χτες γύρισε και είπε την κλασσική βλακεία του και απλά για να δημιουργήσει αίσθηση ότι βοηθάνε την Ferrari. Δηλαδή το είπε πριν τον αγώνα, έγινε η ιστορία και η λαδιά έμεινε.

Δεν έχει σχέση αυτό που συνέβει χτες με το fuel rate. 

Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα, ούτε έχει αποδειχθεί τίποτα. Το μόνο που έχουμε είναι την Red Bull και τον Verstapen να μοιράζει κατηγορίες. Με τα κύρια media να το παίζουν συνεχώς.Το γεγονός ότι η Ferrari χτες έχανε 0,8s στο s3 δεν έχει προφανώς να κάνει με την όλη φιλοσοφία του Low darg του μονοθεσίου της. Πρέπει απαραίτητα να κλέβει....

Άρα αν δεν κλέβουν, απλά είναι ανίκανοι. Βέβαια για το τελευταίο είχαμε ήδη βάσιμες υποψίες 😁

Σοβαρά πάντως, αν υπήρχε τεχνική παράβαση υποθέτω πως δεν θα ξεκίνησαν με π.χ. 108.8 kg καυσίμου, αλλά παραπάνω από τα 110 kg που είναι το όριο. Απλά δεν μπορούσαν να υπολογίσουν επακριβώς πόσο κατανάλωση θα έχει ο Εκλαίρ με τον αυξημένο ρυθμό. 

Αυτό όμως θα φαίνοταν στην ζύγιση του οχήματος, δεν θυμάμαι αν φώναξαν το μονοθέσιο του Εκλαίρ στη ζυγαριά το Σάββατο.

Επεξ/σία από Narayan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο Ωστιν που ειναι ιδιας φιλοσοφιας πιστα μια χαρα ανταγωνιστικοι ηταν οι κοκκινοι..,..Και ειπαν απλα οτι ανεβασαν downforce...Στο αμπου νταμπι δεν ανεβασαν λογικα :P

Με αυτα και αυτα ο Χαμιλτον τερματισε ολους τους αγωνες του 2019...Αυτο μονο...

Καλο 2020 να εχουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ρε παιδιά θα με φάτε εσείς.

Δε σε τρώει κανείς παππού!

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ρε παιδιά θα με φάτε εσείς. Τι είπα δηλαδή;;; Κάποιο ψέμα;;;;;;Κάποια υπερβολή;;;;;

Δηλαδή ο Ραικόνεν στη Φεράρι για αρκετά χρόνια δεν ήταν στη σκιά του Φέτελ π.χ. δεχόμενος ότι είναι δεύτερος οδηγός αλλά τα έδινε όλα να βοηθιήσει τον πρώτο κάτι που κάνει ο Μπότας για το Χάμιλτον και κάτι που δεν γίνεται πλέον στη Φεράρι.

Απλά σαν χαρακτήρες συμβιβάστηκαν με το 2ο ρόλο στην ομάδα τους.

Δε νομίζω ότι ποτέ συμβιβάστηκε με το νο2 ούτε φυσικά έκανε τη δουλειά του Bottas. Γι'αυτό και πέρσι πχ. στη Monza δεν άνοιξε τη πόρτα στον Vettel.

Μερικές φορές το μάθαινε μέσα στη πίστα ότι η Ferrari δίνει προτεραιότητα στον Vet (πχ αποτυχημένη προσπάθεια της Ferrari Κίνα 2018 να τον χρησιμοποιήσει ως ασπίδα). Ο Kimi έτρεχε & τρέχει για την παρτάρα του & τα παγωτά.

Καμία σχέση με τον ήρεμο & συνειδητοποιημένο (από ότι φαίνεται και από φέτος) Bottas.

Εν πάσει περιπτώση, πας να συγκρίνεις τo ζενίθ του Bottas με το ναδίρ του Kimi.

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Αυτό όμως θα φαίνοταν στην ζύγιση του οχήματος, δεν θυμάμαι αν φώναξαν το μονοθέσιο του Εκλαίρ στη ζυγαριά το Σάββατο.

Όλοι ζυγίζονται εν τέλει.

Μάλλον μπερδεύεις τους τυχαίους δειγματοληπτικούς ενδιάμεσους ελέγχους.

1 ώρα πριν, greg4 είπε

Καταρχήν υπάρχει ανώτατο όριο 110kg ανά αγώνα. Συνεπώς δεν έχει και πολύ νόημα αυτό.

Δεν είχε βάλει πάνω από 110kg καυσίμου, αλλά αυτό που δήλωσαν ήταν λιγότερο. (δλδ δήλωσε 103kg και είχε 108,8kg). ήταν μια παραβίαση technical directive και όχι rule. Για αυτό το λόγο δεν αποκλείστηκε αλλά πήρε ποινή.

Δεν έχει κάποιο νόημα να πει ψέμματα στην FIA καθώς το ποσό καυσίμου που βάζουν είναι επτασφράγιστο μυστικό και δεν ενδιαφέρει την FIA, αρκεί να είναι κάτω από 110. Και για αυτό δεν είδαμε νούμερα αλλά μόνο την διαφορά.

Ο Horner χτες γύρισε και είπε την κλασσική βλακεία του και απλά για να δημιουργήσει αίσθηση ότι βοηθάνε την Ferrari. Δηλαδή το είπε πριν τον αγώνα, έγινε η ιστορία και η λαδιά έμεινε.

Δεν έχει σχέση αυτό που συνέβει χτες με το fuel rate. 

Δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα, ούτε έχει αποδειχθεί τίποτα. Το μόνο που έχουμε είναι την Red Bull και τον Verstapen να μοιράζει κατηγορίες. Με τα κύρια media να το παίζουν συνεχώς.Το γεγονός ότι η Ferrari χτες έχανε 0,8s στο s3 δεν έχει προφανώς να κάνει με την όλη φιλοσοφία του Low darg του μονοθεσίου της. Πρέπει απαραίτητα να κλέβει....

Ωραίος.

Δε το μετέφεραν έτσι στο SkySports (όσο είδα), πόσο μάλλον τα υπόλοιπα μέσα και νόμιζα ότι ξεκίνησε με πάνω από το όριο καύσιμο και έλεγα τσάμπα τρέχει, θα φάει dsq.

O Horner με απογοητεύει.. H RB ήταν fun place.

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Τελευταία χρονιά συμβολαίου το 2020 για Χάμιλτον με Mercedes.

Με αφορμή αυτό πρέπει να ανοίξουμε κάποια στιγμή ένα poll για τον κορυφαίο ever στην F1.

Ενδιαφερον αρθρο για την προετοιμασια πριν απο καθε αγωνα, για το πως κανει challenge τον εαυτο του κλπ:

Hamilton lifts the lid on his blueprint for F1 success

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Άρα αν δεν κλέβουν, απλά είναι ανίκανοι. Βέβαια για το τελευταίο είχαμε ήδη βάσιμες υποψίες 😁

Σοβαρά πάντως, αν υπήρχε τεχνική παράβαση υποθέτω πως δεν θα ξεκίνησαν με π.χ. 108.8 kg καυσίμου, αλλά παραπάνω από τα 110 kg που είναι το όριο. Απλά δεν μπορούσαν να υπολογίσουν επακριβώς πόσο κατανάλωση θα έχει ο Εκλαίρ με τον αυξημένο ρυθμό. 

Έχει βγει technical directive στην αρχή της χρονιάς που λέει ότι κάθε φορά που βγαίνει το μονοθέσιο από τα pit να δηλώνουν το καύσιμο που έχει. Επίσης αν δεν με απατάει η μνήμη μου πρέπει να δηλώνουν και το καύσιμο που τρώνε και μέσα στο garage.

Δεν υπάρχει περίπτωση να έκαναν αγώνα με πάνω από 110kg. Μιλάμε για DQ 101% σε αυτή την περίπτωση. 

Επίσης ναι είναι λίγο ανίκανοι :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Narayan είπε

Άρα αν δεν κλέβουν, απλά είναι ανίκανοι. Βέβαια για το τελευταίο είχαμε ήδη βάσιμες υποψίες 😁

Σοβαρά πάντως, αν υπήρχε τεχνική παράβαση υποθέτω πως δεν θα ξεκίνησαν με π.χ. 108.8 kg καυσίμου, αλλά παραπάνω από τα 110 kg που είναι το όριο. Απλά δεν μπορούσαν να υπολογίσουν επακριβώς πόσο κατανάλωση θα έχει ο Εκλαίρ με τον αυξημένο ρυθμό. 

Αυτό όμως θα φαίνοταν στην ζύγιση του οχήματος, δεν θυμάμαι αν φώναξαν το μονοθέσιο του Εκλαίρ στη ζυγαριά το Σάββατο.

Το Σαββατο δεν εχει σχεση ποσο ζυγιζε το μονοθεσιο.

 

Εδω μια περιληψη της ολης διαδικασιας:
Explained: FIA procedures at centre of Ferrari controversy

 

Αναφορά σε κείμενο

Ferrari found itself at the centre of another technical controversy ahead of the Abu Dhabi Grand Prix when the FIA found a discrepancy with its fuel declaration.
With the Italian outfit having been under recent scrutiny from rival teams over its power unit in the wake of a number of technical directives, there was fresh intrigue on Sunday when the FIA found a ‘significant difference’ between the fuel amount Ferrari had declared before the race and what had actually been found in the car.

It prompted yet another wave of theories about whether this was part of a clever trick Ferrari had been using or a simple administrative error.

In the end, Ferrari was fined 50,000 Euros for the 4.88kg difference between what it declared was in the car and what there actually was.

Here we look at the procedures that were introduced for the start of the season, and the areas where the FIA says teams will be reported for rule breaches.

What the rules say
As part of F1’s fuel limit rules, teams have long had to declare how much fuel they plan to put in the car for the race. 

Furthermore, FIA technical boss Jo Bauer and his team have the right to weigh the cars before and after the race in order to determine exactly how much fuel has been used – and how that matches up with what has been recorded by the fuel-flow meter.

Ahead of the start of this season, TD12-19 was issued to all teams by F1’s head of single-seater matters Nikolas Tombazis outlining how fuel measurements would be taken.

Teams have to declare the amount of fuel they intend to put in the car – which covers the laps to the grid, the formation lap, the race and the in-lap – at least two hours before the race start.

This amount of fuel has to be in the car's tank no later than one hour before the pitlane opens, after which time no fuel chilling will be allowed.

The FIA then reserves the right to randomly check cars before the race, with the car weighed with a set of "travel wheels" marked by the FIA and with a known weight.

The team will then be asked to drain the fuel tank, with the fuel pump then run to ensure that all remaining fuel goes into the collector – and the FIA will then make sure that there is nothing left in the car.

The car will then be weighed again, and a fuel mass will be calculated from the difference with the earlier weight. The fuel will then be pumped back into the car, which will then be weighed for a third time, after which point the fuel hatch and QD (quick disconnect) will be sealed so no fuel can be added or removed.

Following the race, the FIA can again choose cars for random fuel checks, after the usual parc ferme procedures have been carried out. The car will be weighed with the same marked travel wheels used in previous checks.

As before, the team will be asked to pump out any remaining fuel, and the FIA will make sure that none remains in the car. A further weight check will be used to determine that mass of fuel that has actually been used from the laps to the grid to the in-lap. The car will then be weighed again.

In the TD, Tombazis notes: "The difference between the pre- and post-race fuel masses will be assumed to be the measured fuel mass used (which clearly includes laps to the grid, formation laps, fire-ups etc.).

"It can be compared to the integrated FFM [fuel flow meter] figures and to the fuel injectors model figures in order to provide confirmation of the validity of these readings.

"Please note that the pre-race fuel mass that gets used for this calculation is either the declared mass, or the measured mass if this has been randomly checked."

Tombazis gave a very specific list of situations which may trigger further investigations, and/or the team concerned being reported to the stewards. It reads as follows:

1. If the fuel pump-out procedure differs from the declared and documented process that the team is required to communicate to the FIA in advance.

2. If a significant volume of fuel is found in the car after the fuel has been pumped out using the above procedure.

3. If the team fails to make a fuel mass declaration more than two hours before the pit lane opens, or if the declared amount of fuel is significantly different to what gets drained in the event of a random check.

4. If the comparison between the integrated fuel flow meter signal and the measured fuel mass consumption shows the former to be lower than the latter.

5. If the fuel mass used for the race, assessed with the car weight comparison, exceeds 110kg, as required by Article 30.5 of the F1 Sporting Regulations.

6. If software inspections and/or data analysis show significant operational differences between qualifying and the race.

It was point number three that Ferrari fell foul of in Abu Dhabi, although there has not yet been an official explanation for where the difference originated from.

---------

1 ώρα πριν, greg4 είπε

Δεν είχε βάλει πάνω από 110kg καυσίμου, αλλά αυτό που δήλωσαν ήταν λιγότερο. (δλδ δήλωσε 103kg και είχε 108,8kg). ήταν μια παραβίαση technical directive και όχι rule. Για αυτό το λόγο δεν αποκλείστηκε αλλά πήρε ποινή.

Mια μικρη διορθωση: νομιζω πως δεν εχει σχεση οτι δεν πηρε ποινη επειδη παραβιασε technical directive και οχι rule.

Διορθωσε με αν κανω λαθος.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Lando Norris. Δε μπορώ να περιγράψω ΠΟΣΟ λατρεύω αυτό το παιδί.

Δεν ξέρω ίσως είμαι biased του κερατά, επειδή οδηγάει μακλαρεν, αλλά από τους "νέους" max, leclerc ,albon και ΣΙΑ, είναι αυτός που θέλω πιο πολύ να πάρει ένα πρωτάθλημα.

Είναι παιδί της ηλικίας του, όχι όπως οι άλλοι που είναι λες και έχουν καταπιεί στεκες και καταπληκτικός οδηγός.

 

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...