Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, greg4 είπε

ΔΕΝ τιμωρήθηκε για την κίνηση δεξιά, σε έχω διορθώσει 2 φορές ήδη αλλά συνεχίζεις να αγνοείς. Τιμωρήθηκε γιατί αφού απέκτησε έλεγχο έκανε το τιμόνι ευθεία. Δες το και από το motorsport:

"The footage clearly captures Vettel correcting an oversteer moment as he rejoins the track – which is shown by a sharp steering wheel movement to the right by the German.

Shortly after that, however, Vettel has dispatched the oversteer and begins steering to the left to follow the direction of the circuit - suggesting he is now under control.

But a split moment later, rather than keeping to the left, Vettel is shown to release the steering wheel which allows his car to drift to the right"

https://www.motorsport.com/f1/news/reason-vettel-punished-canada/4461461/

Να στο επιβεβαιώσει και ο @haHa. Μπορεί να διαφωνούμε αλλά τουλάχιστον καταλήξαμε στο ότι για αυτό έγινε η ποινή.

Και πραγματικά ο καθένας έχει την άποψη του, αλλά να ειρωνευόμαστε τους άλλους για ένα sport εκατομμυρίων που δεν έχουμε και κανένα προσωπικό όφελος εκτός του να περνάμε την ώρα μας είναι λίγο τραγικό.

To ιδιο λετε. Ο Vettel κουνησε το τιμονι δεξια(ενω ηταν με αρκετη αριστερη γωνια, το γυρισε δεξια , οποτε η γωνια του τιμονιου εγινε ευθεια).

-----------------------------------------

Εδω και η εξηγηση απο τον Charlie Whiting της τιμωριας για το συμβαν στη Σουζουκα μεταξυ Max και Kimi:

Αναφορά σε κείμενο

Precedent for the decision to punish Vettel for both rejoining the track in an unsafe manner and forcing a rival off the track was made last year in Japan when Max Verstappen was hit with a five-second penalty for a collision with Kimi Raikkonen at the chicane.

Verstappen had run wide at the chicane on the first lap of the race and rejoined in an aggressive manner, pushing Raikkonen wide on the exit.

At the time, the late F1 race director Charlie Whiting said: "You are required to rejoin safely and Kimi was there and [Verstappen was] pushing him off the track. So I think that was a fairly straightforward one for the stewards."

Αν βγεις εκτος, πρεπει να κανεις rejoin safely και να μην στριμωξεις(ειδικα εσκεμμενα) τον αντιπαλο εκτος πιστας. Για αυτον τον λογο τιμωρηθηκε ο Max(ειδικα για το push off στον Κιμι), για αυτον τον λογο τιμωρηθηκε και ο Vettel(ενω ειχε ανακτησει τον ελεγχο).

Εδω και ο λογος τιμωριας του Vettel, που ειναι ιδιος ουσιαστικα με του Max:

https://www.formula1.com/en/latest/article.vettels-canada-penalty-the-stewards-decision-in-full.LgUCvccAD1MrhGG6oYkZs.html

Αναφορά σε κείμενο

Reason: The stewards reviewed video evidence and determined that Car 5, left the track at turn 3, rejoined the track at turn 4 in an unsafe manner and forced car 44 off track. Car 44 had to take evasive action to avoid a collision.

-----------------------------

Πολλα απο τα σχολια που βλεπω και εδω, αλλα και απο αλλους οδηγους κλπ, φαινεται να αγνοουν το γεγονος που επισημανε και ο greg4: οτι ο Vettel ειχε ανακτησει ελεγχο και μετα πεταξε τον Χαμιλτον εκτος πιστας.

Σχολια λοιπον τυπου: 'the car stepped out, he was a passenger', 'you can't stop the car and stay off the circuit', 'with the momentum Vettel had, he was always going to end up where he did', 'don't penalize honest mistakes', 'εκανε αναποδα για να μεινει μακρια απο τον τοιχο' κλπ, αγνοουν οτι ο Vettel ειχε πια τον ελεγχο και μετα ανοιξε κι αλλο την τροχια του προς τα δεξια για να πεταξει εκτος τον Χαμιλτον.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, greg4 είπε

But a split moment later, rather than keeping to the left, Vettel is shown to release the steering wheel which allows his car to drift to the right"

Οk, δεν εστριψε δεξιά, αφησε το τιμόνι για να κινηθεί δεξιά , το θεμα ειναι η πρόθεση του να κλείσει τον Hamilton δεξιά, και σε αυτο συμφωνούμε οτι ειναι ο λογος που τιμωρήθηκε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The fact that telemetry data showed Hamilton had to brake to avoid the collision with Vettel showed how the Mercedes driver was caught out by his rival's actions.

Αυτο παντως ειναι η μεγαλητερη μπουρδα που μπορει να υποθει για το περιστατικο. Ο μονος που εβλεπε ολο το περιστατικο και την τροχια και ολα ηταν ο Χαμιλτον και σιγουρα σε ενα βαθμο θα φρεναρε ετσι και αλλιως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Γιατι στο reasoning δεν βλέπω να αναφέρονται καθόλου σε αυτό (αν είχε τον έλεγχο ή όχι), αλλά  μόνο στην κίνηση που έκανε το μονοθέσιο (ποτε βγήκε, που μπήκε κλπ). Πιστεύω αδιαφορούν τελειως στο επίσημο reasoning αν είχε τον έλεγχο και αν το έκανε intentionally η όχι... Απλά την τροχιά του μονοθεσίου περιγράφουν, ή κάτι έχω χάσει

Αν δεν ειχε τον ελεγχο του αυτοκινήτου δε θα ειχε καμια ποινή, δεν ειναι θεός να ελέγξει ενα αυτοκίνητο που γλιστράει ανεξέλεγκτα. Αν ηταν έτσι σε καθε στροφη που φεύγει ενας και παρασέρνει αλλους 3 θα τους παιρνανε το super licence.

Τον τιμώρησαν επειδή ξεωρησαν με τα δεδομενα που ειχαν οτι η δευτερη κίνηση προς τα δεξια εγινε αφού ειχε πάλι τον έλεγχο και ηξερε που ειναι ο Χάμιλτον. Τουλάχιστον ετσι καταλαβαίνω εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ συμφωνήσαμε για αυτό :D

Διαφωνούμε για την κρίση των αγωνοδικών για το συμβάν αυτό αλλά τεσπα πάμε παρακάτω... Προσωπικά το θεωρώ αγωνιστικό συμβάν και να ακολουθήσουμε και λίγο το "letthemrace"

Εγώ είμαι περίεργος να δω αν τελικά θα ασκήσει η Ferrari ένσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, primeragt είπε

The fact that telemetry data showed Hamilton had to brake to avoid the collision with Vettel showed how the Mercedes driver was caught out by his rival's actions.

Αυτο παντως ειναι η μεγαλητερη μπουρδα που μπορει να υποθει για το περιστατικο. Ο μονος που εβλεπε ολο το περιστατικο και την τροχια και ολα ηταν ο Χαμιλτον και σιγουρα σε ενα βαθμο θα φρεναρε ετσι και αλλιως.

Δεν θα χρειαζοταν να πατησει φρενο ο Χαμ αν δεν τον στριμωχνε ο Vettel(λογω οτι κινηθηκε εσκεμμενα δεξια ενω ειχε πια αποκτησει τον ελεγχο). Ποιος ο λογος να πατησει φρενο στην ευθεια ο Χαμ ενω κανει προσπεραση; Κανενας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Λοιπον ακου δω "φιλαρακο" γιατι στην προσκληση μου για π.μ. ωστε να μην κουραζουμε τους υπολοιπους εδω μεσα, πεταξες πουπουλα.

Οδηγος αγωνων μπορει να μην ειμαι, Φ1 μπορει να μην εχω οδηγησει, αλλα ειμαι μαχιμος οδηγος καθως αρκετα συχνα μπαινω στα Μεγαρα.

Αν ΕΣΥ προσωπικα εχεις καλυτερη/πιο μεγαλη εμπειρια απο μενα, σε προσκαλω επισημα να παρεις την Φ1 που εχεις στο γκαραζ σου και να παμε στα Μεγαρα να με διδαξεις!

Δε θα σου πω τι αμαξι (αμαξια) οδηγαω, θα τα δεις απο κοντα, οταν θα φερεις το μονοθεσιο σου!

Στο θεμα μας: Στο επιχειρημα σου οτι οι αγωνοδικες ειχαν δεδομενα αρα ξερουν καλυτερα και ειναι δικαιοι εχω να σου αντιπαραβαλλω οτι πολλες στο παρελθον εχουν υποπεσει σε πολλα σφαλματα παροτι ειχαν παλι δεδομενα. Συν το γεγονος οτι ενα σωρο οδηγοι αγωνων/πρωταθλητες ειναι εναντια στην ποινη.

Αλλα ΕΣΥ ξερεις καλυτερα!

Εσυ στα μεγαρα , ο Φετελ στον Καναδά. Σαν να τα βλεπω δίπλα, συγνώμη που σου αντιμιλησα δεν ειχα καταλάβει οτι εχω τον κολιν μακ ρει απο τα μεγαρα απεναντι μου.

Εσυ βασιζεσαι στη γνωμη σου εγω βασίζομαι στη γνώμη ενος ανθρώπου με 5 λε μαν( απο μεγαρα δεν ξερω αν περασε) και ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

Δεν ξέρω τι εχουν κάνει παλιότερα, ξέρω οτι αν πράγματι ειχε τον έλεγχο και έκανε δεξιά του έκλεισε το δρόμο και καλα τιμωρήθηκε. ΔΕΝ ΞΕΡΩ όμως αν όντως συνέβη ετσι για αυτο δέχομαι τη γνώμη του αγωνoδικη μεχρι το αποτέλεσμα της έφεσης.

Αν το "δεν ξερω" δε ξέρεις τι σημαίνει άνοιξε λεξικό

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Δεν θα χρειαζοταν να πατησει φρενο ο Χαμ αν δεν τον στριμωχνε ο Vettel(λογω οτι κινηθηκε εσκεμμενα δεξια ενω ειχε πια αποκτησει τον ελεγχο). Ποιος ο λογος να πατησει φρενο στην ευθεια ο Χαμ ενω κανει προσπεραση; Κανενας.

Γιατι δεν χωραγε ετσι και αλλιως εκει. Επισης οταν βλεπεις ενα μονοθεσιο να ερχετε διαγωνια στην πορεια σου φταει δε φταει εστω και λιγο θα φρεναρεις. Το reasoning και μονο οτι φρεναρε λεω αστειο. Δεν περνανε ταπα σε μη ελεγχομενο περιβαλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, primeragt είπε

Γιατι δεν χωραγε ετσι και αλλιως εκει. Επισης οταν βλεπεις ενα μονοθεσιο να ερχετε διαγωνια στην πορεια σου φταει δε φταει εστω και λιγο θα φρεναρεις. Το reasoning και μονο οτι φρεναρε λεω αστειο. Δεν περνανε ταπα σε μη ελεγχομενο περιβαλλον.

Μια χαρα χωραγε(ηταν διπλα του πριν αρχισει να πηγαινει εσκεμμενα δεξια ο Vettel) και ο κανονισμος λεει οτι ο Vettel επρεπε να του αφησει χωρο. Ο Vettel ομως αποφασισε να τον πεταξει εκτος πιστας, οποτε ο Χαμ φρεναρε. Για αυτο τιμωρηθηκε ο Vettel.

 

Το ιδιο ακριβως εγινε και στη Σουζουκα μεταξυ Max-Kimi, οπου ο Μax στριμωξε τον Κιμι εκτος πιστας και εφαγε ποινη.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, greg4 είπε

Εγώ είμαι περίεργος να δω αν τελικά θα ασκήσει η Ferrari ένσταση

και να ασκήσει δεν νομίζω να καταφέρουν τίποτα......δεν γίνεται να ακυρώσουν τρείς κριτές έτσι ......όχι ότι συμφωνώ με την ποινή όπως έχω πει.....

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Μια χαρα χωραγε(ηταν διπλα του πριν αρχισει να πηγαινει εσκεμμενα δεξια ο Vettel) και ο κανονισμος λεει οτι ο Vettel επρεπε να του αφησει χωρο. Ο Vettel ομως αποφασισε να τον πεταξει εκτος πιστας, οποτε ο Χαμ φρεναρε. Για αυτο τιμωρηθηκε ο Vettel.

Το ιδιο ακριβως εγινε και στη Σουζουκα μεταξυ Max-Kimi, οπου ο Μax στριμωξε τον Κιμι εκτος πιστας και εφαγε ποινη.

Δε διαφωνω σε αυτο που λες. Διαφωνω με την προταση καθαρα απο το f1.com των κριτων που δεν βαζουν μεσα αυτα που βαζεις εσυ παρα μονο το οτι ο Χαμ φρεναρε. Σε ενα τετοιο σκηνικο ειναι βεβαιο οτι εστω και λιγο θα φρεναρεις. Nothing more nothing less.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν θα χρειαζοταν να πατησει φρενο ο Χαμ αν δεν τον στριμωχνε ο Vettel(λογω οτι κινηθηκε εσκεμμενα δεξια ενω ειχε πια αποκτησει τον ελεγχο). Ποιος ο λογος να πατησει φρενο στην ευθεια ο Χαμ ενω κανει προσπεραση; Κανενας.

Σωστά. Αλλά υπάρχει και το παρακάτω πολύ ενδιαφέρον tweet...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δε διαφωνω σε αυτο που λες. Διαφωνω με την προταση καθαρα απο το f1.com των κριτων που δεν βαζουν μεσα αυτα που βαζεις εσυ παρα μονο το οτι ο Χαμ φρεναρε. Σε ενα τετοιο σκηνικο ειναι βεβαιο οτι εστω και λιγο θα φρεναρεις. Nothing more nothing less.

Ουσιαστικα τα βαζουν. Δεν λενε οτι απλα φρεναρε, αλλα οτι εκανε ελιγμο αποφυγης συγκρουσης(take evasive action to avoid a collision) λογω των πραξεων του Vettel(forced car 44 off track).

14 λεπτά πριν, greg4 είπε

Σωστά. Αλλά υπάρχει και το παρακάτω πολύ ενδιαφέρον tweet...

To συζητησαμε και προηγουμενως αυτο.
Αρχικα ο Ham βρεθηκε εκει, γιατι τον πεταξε εκτος πιστας ο Vettel. Εδω πριν τον πεταξει τελειως εκτος πιστας:

image.png.ad969ca8ee3f9db9fcaa49f5e45a029a.png

 

Ο Χαμ δεν ειχε 4 ροδες εκτος πιστας.

 

Επισης, μπορεις να κανεις προσπεραση οπου το μισο μονοθεσιο ειναι εκτος πιστας, αλλα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σε πεταξει εστω και μισο μονοθεσιο εκτος πιστας ο αντιπαλος. Πρεπει να σου αφησει χωρο για ολοκληρο μονοθεσιο.("Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.")

Αυτος ειναι ο λογος που πχ ο Vettel εφαγε ποινη στη Monza το 2012 οταν ωθησε εκτος πιστας μονο το μισο μονοθεσιο του Αλονσο:

 

και αυτος ειναι ο λογος που εφαγε ποινη και ο Max στη Σουζουκα 2018.

 

 

------------------------

 

Mε λιγα λογια, η φωτο στο tweet του Buxton ειναι αφοτου εχει ηδη γινει η παραβαση απο τον Vettel(πεταξε τον Χαμ εκτος πιστας).

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω αυτά που λες @haHa αλλά δεν αλλάζει το approach μου. Too much regulation και έλλειψη πνεύματος "let them race" από την F1 σήμερα. Πράγμα που φταίει και ο Vettel με την γκρίνια του ιδίως το 2016 όταν πάλευε με τις red bull και τις κινήσεις στο όριο του Max.

---

Εξαιρετικό άρθρο (κατά την γνώμη μου) από τον Martin Bundle

https://www.skysports.com/f1/news/24096/11739319/martin-brundle-on-sebastian-vettel-lewis-hamilton-and-f1s-controversy

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@haHa Μιλαμε για αλλη προταση που φραφηκε. Αυτη που λες λεει οτι φρεναρε για να αποφυγει συγκρουση , οκ μεν. Η αλλη που quotaρα εφω κανει λογο μονο για χρηση φρενων. Σαν προτασεις εχουν διαφορετικο νοημα και αυτο θελω να τονισω. Η χρηση των φρενων απο μονη της δεν ειναι ανδεικτηκη για κατι αν δεν μπει μεσα και αλλος παραγοντα οπως κανουν στη προταση που εβαλες εσυ. Αυτο και μονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...