Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, greg4 είπε

Προσωπικά το θεωρώ αγωνιστικό συμβάν

απλά μια ακόμα απορία... μπορεί να θεωρηθεί αγωνιστικό συμβάν εφοσων ξεκίνησε απο λαθος και όχι απο άμυνα/μάχη με τον αντίπαλο; Γιατι μονος του έφυγε ο Φέτελ. Δεν βρισκόταν σε άμυνα η άμεση μάχη με τον απο πίσω... Δεν παίζει ρολο αυτό (το ότι μονος του έφυγε; )

Δλδ ως αγωνιστικό συμβάν αντιλαμβάνομαι ότι είναι πχ δυο μονοθέσια πολύ κοντα το ένα στο άλλο (πάει να γίνει προσπέραση) και το ένα κλείνει το άλλο πάνω στη μάχη, όποτε οκ αγωνιστικό συμβάν. Τώρα, αν το ένας είναι 2’’ απόσταση απο το άλλο και ο μπροστινός χάσει τον έλεγχο μονος του, και μετά γίνει ότι έγινε (μπει στην πίστα κλείνοντας τον αντίπαλο έστω και αθέμιτα), πάλι θεωρείται αγωνιστικό συμβάν; (Και πάλι genuinely ρωτάω, δεν έχω ιδέα αν επηρεάζει κάτι αυτό, αλλά λογικά, πρέπει να επηρεάζει ως παράγοντας της τελικης απόφασης το απο που ξεκίνησαν ολα)... ; 

Η να το πω αλλοιώς... αν έμπαιναν στην στροφή σε φαση «πάω να προσπεράσω», κ γινόταν ότι έγινε, οκ αγωνιστικό συμβαν, θα το καταλάβαινα. Τώρα που απλά το χάνει μονος του ο μπροστινός και μετά δημιουργεί πρόβλημα μπαίνοντας, είναι κ πάλι αγωνιστικό συμβαν; 

(Τόσο καιρο πίστευα πως παίζει ρολο η αιτία σε μια τέτοια περίπτωση. Άλλο μάχη/άμυνα κ το έχασε κ έκλεισε τον αντίπαλο=αγωνιστικό συμβαν & άλλο μπλόκαρε και του έφυγε χωρίς λόγο κ έκλεισε τον αντίπαλο=ποινή... δεν παίζει ρολο τελικα; )

 

(Btw τα γράφω όλα αυτά εχοντας βαρεθεί τελειως Χαμιλτον κ διψώντας για να δω μάχες, όποτε μην νομιζει κανεις ότι υποστήριζω κάποιον με την άποψη αυτη... απλά αυτό πιστεύω/αναρωτιεμαι..)

Επισης, ακόμα ψάχνω να βρω επίσημη πηγή (απο ΦΙΑ) που να λέει ότι οι κριτές κατηγορούν τον Φέτελ ότι το έκανε επιτηδες το κλείσιμο δεξιά, εχοντας τον έλεγχο... Όλοι γι αυτό τους κατηγορούν (πως λένε ότι το έκανε επιτηδες), το ίδιο και ο Φέτελ («μα που θέλατε να πάω;!;»), ενώ η ουσία είναι ότι απλά το έχασε κ δημιούργησε unsafe return (ακόμα και χωρίς να το επιδιώξει).. Btw αν το πίστευαν αυτό (πως δλδ το έκανε αυτό εχοντας τον έλεγχο), δεν θα ήταν μεγαλύτερη η ποινή; 

58 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αν δεν ειχε τον ελεγχο του αυτοκινήτου δε θα ειχε καμια ποινή, δεν ειναι θεός να ελέγξει ενα αυτοκίνητο που γλιστράει ανεξέλεγκτα. 

Κατανοητο, τώρα το ειδα, thx...

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Τον Trulli τον εχω ψηλα. Δεν βρεθηκε ποτε σε αυτοκινητο-απολυτο εργαλειο οπως οι υπολοιποι και μονο το 2004 στη Renault ειχε σχετικα καλο μονοθεσιο(3-4ο σε αποδοση) και μεχρι να τον διωξει για διαφορους λογους ο Briatore προηγουταν σε βαθμους σε σχεση με τον teammate του, τον Αλονσο.

Σε one-lap pace ηταν εξαιρετικος.

H pole του στο Monaco 2004 θεωρω οτι ειναι στους top5 γυρους που εχω δει:

Παλτό.

Και εννοώ ΠΑΛΤΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, primeragt είπε

@haHa Μιλαμε για αλλη προταση που φραφηκε. Αυτη που λες λεει οτι φρεναρε για να αποφυγει συγκρουση , οκ μεν. Η αλλη που quotaρα εφω κανει λογο μονο για χρηση φρενων. Σαν προτασεις εχουν διαφορετικο νοημα και αυτο θελω να τονισω. Η χρηση των φρενων απο μονη της δεν ειναι ανδεικτηκη για κατι αν δεν μπει μεσα και αλλος παραγοντα οπως κανουν στη προταση που εβαλες εσυ. Αυτο και μονο.

 

Το quote που εκανες δεν ειναι απο τους κριτες στο f1.com οπως νομιζες:

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Δε διαφωνω σε αυτο που λες. Διαφωνω με την προταση καθαρα απο το f1.com των κριτων που δεν βαζουν μεσα αυτα που βαζεις εσυ παρα μονο το οτι ο Χαμ φρεναρε. Σε ενα τετοιο σκηνικο ειναι βεβαιο οτι εστω και λιγο θα φρεναρεις. Nothing more nothing less.

αλλα εξηγηση απο το motorsport.com

 

Εδω απο το f1.com:

https://www.formula1.com/en/latest/article.vettels-canada-penalty-the-stewards-decision-in-full.LgUCvccAD1MrhGG6oYkZs.html

Αναφορά σε κείμενο

The Stewards, having received a report from the Race Director, have considered the following matter and determine the following:

No / Driver: 5 - Sebastian Vettel

Competitor: Scuderia Ferrari

Time: 15:13

Session: Race

Fact: Car 5 left the track, re-joined unsafely and forced another car off track.

Offence: Involved in an incident as defined by Article 38.1 of the FIA Formula One Sporting Regulations.

Decision: 5 second time penalty (2 point awarded, 7 points in total for the 12 month period).

Reason: The stewards reviewed video evidence and determined that Car 5, left the track at turn 3, rejoined the track at turn 4 in an unsafe manner and forced car 44 off track. Car 44 had to take evasive action to avoid a collision.

------------------------------------------------------

28 λεπτά πριν, greg4 είπε

Καταλαβαίνω αυτά που λες @haHa αλλά δεν αλλάζει το approach μου. Too much regulation και έλλειψη πνεύματος "let them race" από την F1 σήμερα. Πράγμα που φταίει και ο Vettel με την γκρίνια του ιδίως το 2016 όταν πάλευε με τις red bull και τις κινήσεις στο όριο του Max.

Δεκτο το διαφορετικο approach, απλα ηθελα να τονισω οτι το tweet του Buxton ειναι ακυρο, μιας και το screenshot ειναι ενω εχει ηδη γινει το στριμωγμα(παραβαση ή οχι, ειναι θεμα approach) εκτος πιστας και για αυτο ο Χαμ ειναι εκτος πιστας.
Απορω γιατι επιλεγει να αγνοησει κατι τοσο βασικο, ισως το εκανε λογω bias.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες, όταν ολοκληρώσετε την ετυμηγορία σας (με συνυπογραφή των "ειδικών" του ινσόμνια)  , στείλτε την αν είναι στο twitter του f1.com να μας φύγει το άγχος , οκ;

 

Spoiler

🤣

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, papp0us είπε

Ρε παιδιά θα τρελαθούμε; Ποιον χώρο του άφησε; ΤΟ ΚΕΡΜΠ? Δηλαδή αν είχε γίνει απο την άλλη πλευρά, θα λέγανε "οκ δεν υπήρχε θέμα, θα μπορούσε να περάσει μέσα απο το χορτάρι;" Τα κερμπ δεν είναι κομμάτι του οδοστρώματος, παρότι οι οδηγοι το χρησιμοποιούν προς όφελος τους.

 

19 ώρες πριν, haHa είπε

Το κερμπ θεωρειται κομματι της πιστας νομιζω, αλλα ο κανονισμος λεει οτι πρεπει να αφησει χωρο για ενα ολοκληρο μονοθεσιο.

Ο Vettel δεν αφησε χωρο για ενα ολοκληρο μονοθεσιο,  το μισο μονοθεσιο του Χαμ ηταν εκτος κερμπ και πιστας:

image.png.52b47d0f12f24949e5e7a37c485b1093.png

Διορθωση σε αυτο που εγραψα:

τελικως το κερμπ δεν θεωρειται κομματι της πιστας.

https://www.racefans.net/2015/10/14/new-rules-on-track-limits-for-2016-revealed/

Αναφορά σε κείμενο

Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and, for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, liakjim είπε

Δεν άντεξα :

"αρκετα συχνα μπαινω στα Μεγαρα"  vs "οδηγός formula 1" =

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

pista-diadromon-agonon-me-2-opseis-simpl

Βρε τι άλλο θα ακούσουμε....

Τι να αντεξεις βρε καημενε!

Μεχρι στιγμης η γνωμη του "οδηγου  που μπαινει αρκετα συχνα Μεγαρα" ταυτιζεται με αυτη μεγαλων οδηγων/πρωταθλητων της F1.

Απο την αλλη, η γνωμη καποιων πουθενάδων του Insomnia ταυτιζεται με αυτη των αγωνοδικων!

Βγαλε συμπερασμα!

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Εσυ στα μεγαρα , ο Φετελ στον Καναδά. Σαν να τα βλεπω δίπλα, συγνώμη που σου αντιμιλησα δεν ειχα καταλάβει οτι εχω τον κολιν μακ ρει απο τα μεγαρα απεναντι μου.

Εσυ βασιζεσαι στη γνωμη σου εγω βασίζομαι στη γνώμη ενος ανθρώπου με 5 λε μαν( απο μεγαρα δεν ξερω αν περασε) και ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

Δεν ξέρω τι εχουν κάνει παλιότερα, ξέρω οτι αν πράγματι ειχε τον έλεγχο και έκανε δεξιά του έκλεισε το δρόμο και καλα τιμωρήθηκε. ΔΕΝ ΞΕΡΩ όμως αν όντως συνέβη ετσι για αυτο δέχομαι τη γνώμη του αγωνoδικη μεχρι το αποτέλεσμα της έφεσης.

Αν το "δεν ξερω" δε ξέρεις τι σημαίνει άνοιξε λεξικό

Ελα στα Μεγαρα να με διδαξεις με τις γνωσεις σου βρε συ!

Εσυ βασιζεσαι σε εναν οδηγο, εγω σε καμια 20αρια! Do the math!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

11 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Τι να αντεξεις βρε καημενε!

Μεχρι στιγμης η γνωμη του "οδηγου  που μπαινει αρκετα συχνα Μεγαρα" ταυτιζεται με αυτη μεγαλων οδηγων/πρωταθλητων της F1.

Απο την αλλη, η γνωμη καποιων πουθενάδων του Insomnia ταυτιζεται με αυτη των αγωνοδικων!

Βγαλε συμπερασμα!

Ειλικρινά, τα περιεχόμενα των λεγομένων σου , προκαλούν 100% γέλιο και 0% θυμό.

ΥΓ Είσαι τόσο πουθενάς όσο και εγώ να ξέρεις (οι λοιποί δεν ξέρω, μόνο εσύ είχες το θάρρος να μας αποκαλύψεις τις "απύθμενες" γνώσεις σου, ως....περιστασιακός οδηγών των Μεγάρων).  Κάθε τι που γράφεις επιβαρύνει την ήδη μηδενική αξιοπιστία σου.

Μάλλον είσαι οπτικός τύπος γιατί με τη γλώσσα δεν τα πας και πολύ καλά, οπότε ορίστε :

Screenshot-12.png.7034b9e006937bd730f5a7979676c03e.png

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Τι να αντεξεις βρε καημενε!

Μεχρι στιγμης η γνωμη του "οδηγου  που μπαινει αρκετα συχνα Μεγαρα" ταυτιζεται με αυτη μεγαλων οδηγων/πρωταθλητων της F1.

Απο την αλλη, η γνωμη καποιων πουθενάδων του Insomnia ταυτιζεται με αυτη των αγωνοδικων!

Βγαλε συμπερασμα!

Ελα στα Μεγαρα να με διδαξεις με τις γνωσεις σου βρε συ!

Εσυ βασιζεσαι σε εναν οδηγο, εγω σε καμια 20αρια! Do the math!

Εμεις βασιζομαστε στους αγωνοδικες που ηταν οδηγοι ΚΑΙ εχουν τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ στην διαθεση τους. Ναι μεν  οι 20 οδηγοι που αναφερεις ειναι περισσοτεροι απο τους τρεις αγωνοδικες αλλα οση εμπειρια και να εχουν δεν προκειται να ξερουν τι ΑΚΡΙΒΩΣ εγινε εκεινη την στιγμη. Οι αγωνοδικες μπορουν να ξερουν μεχρι και ποσες μοιρες γυρισε το κεφαλι του ο Vettel για να δει τον καθρεπτη... Αν θεωρειτε οτι η αγνοια των λεπτομερειων απο εμας μας δινει το δικαιωμα να βγαλουμε ορθοτερο συμπερασμα, τι να πω...

 

Edit: Τωρα που διαβασα το αρθρο του Πουρναρακη, μου φαινεται οτι οι οδηγοι δεν διαφωνουν για το αν επρεπε ή οχι να επιβληθει ποινη. Τονιζουν οτι ειναι ποινη αλλα επρεπε να δωθει με τετοιο τροπο που να μην παρει το θεαμα απο τους θεατες. 

Και σε αυτη τη λογικη διαφωνω. Οι αγωνοδικες δεν θα πρεπει να ενδιαφερονται για το θεαμα αλλα γθα την εφαρμογη των κανονων (κατι που δεν εκανε ο vettel με το μποικοταζ του) και την ασφαλεια των οδηγων.

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έπληξε ή όχι το σπορ; Έριξε την f1 φέτος ακόμη πιο κάτω ή όχι; Έκανε κακή διαφήμιση στην mercedes ή όχι; Από όλες τις απόψεις κακή πολύ κακή απόφαση... Κρίμα για το σπορ... Γιατί υπάρχει το γράμμα υπάρχει και το πνεύμα των κανονισμών σε όλα. Είτε είχαν δίκιο είτε όχι ήταν αψυχολογητη ποινή... Με τα χρόνια ο γέρο φετελ έχει δείξει ότι είναι οδηγός που σέβεται και τρέχει σωστά στις πίστες... Επίτηδες δεν έκανε κάτι θεωρώ... Δεν είχε έλεγχο... Κάτσε να πάρω και ποπ κορν να διαβάσω απαντήσεις...

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Έπληξε ή όχι το σπορ

παραπανω από την τραγωδια που παρακολουθούμε από την αρχη της σεζον δεν νομιζω...

 

56 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Έκανε κακή διαφήμιση στην mercedes ή όχι

από που και ως που? Ισα ισα...Ακομα και η αρνητικη διαφημιση είναι διαφημιση…Οι χορηγοι της λες να πουν πωωω τι κανατε δεν θα σας δωσουμε λεφτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Post race scrutineering showed Mercedes hydraulics was not 100% identical with version that had been replaced in Hamiltons car before the race. But FIA couldn't prove it was working differently and cleared Mercedes."

https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/mercedes-hydraulik-system-parc-ferme-gp-kanada/ (στα Γερμανικά)

Γελάνε και οι πέτρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα καταθέσω κι εγώ μια άποψη..

Είδα το βίντεο πολλές φορές. Νομίζω ότι η ποινή είναι δίκαιη, έστω και αν αυτό δεν έκανε καλό στο θέαμα. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι οδηγοί με τις ικανότητες και τα αντανακλαστικά του Vettel ή του Hamilton είναι σε τελείως διαφορετικό επίπεδο συνολικά στον τρόπο που αντιλαμβάνονται, αξιολογούν και αντιδρούν σε τέτοιες καταστάσεις αλλά και γενικά στην οδήγησή τους. Ο Vettel ξέρει ότι πάει έξω -προφανώς- πριν πάει, οπότε σκέφτεται ακαριαία και πως θα κάνει γρήγορη επαναφορά αλλά και πως δε θα χάσει την πρώτη θέση. Νομίζω πως στο 0:29-0:30 του βίντεο το μονοθέσιο έχει βρει πρόσφυση αρκετή ώστε να μπει με ασφάλεια στην πίστα και ο Vettel επιλέγει ξεκάθαρα να ανοιχτεί στην αγωνιστική γραμμή, έχοντας ήδη στο μυαλό του έτοιμο το "δεν έχω που να πάω". Γι'αυτό και τιμωρείται. Το μονοθέσιο δεν ανοίγεται ανεξέλεγκτο, τουλάχιστον αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ.

Οι αγωνοδίκες τρώνε όλο το σκατό σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά πρέπει πάντοτε να έχουν σαν πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των οδηγών όσο και αν ο λαός "διψάει για αίμα". Ωραίο το let-them-race δεν αντιλέγω, αλλά στα 300km/h άλλος παίζει το κεφάλι του. Οπότε τέτοιες αποφάσεις είναι μάλλον για το καλό του αθλήματος, θα έλεγα εγώ. 

Ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι που εύκολα την πατάμε είναι οι συγκρίσεις. Καλώς ή κακώς πολλά συμβάντα στους αγώνες μοιάζουν μεταξύ τους, αλλά σχέδον πάντα οι συνθήκες και οι παράμετροι είναι διαφορετικές οπότε καλό θα ήταν να κρίνουμε το κάθε συμβάν ξεχωριστά.

Συμβάντα που τιμωρήθηκαν ή όχι -κατά καιρούς- άλλαξαν σε τεράτιο βαθμό τη δημοτικότητα ένός αγωνίσματος, και ειδικά όταν αυτά έχουν μέσα μίσος, ίντριγκα και διχασμό του κοινού, τότε να είστε σίγουροι ότι κάποιοι στα κεντρικά της FIA όχι απλά δε προβληματίζονται, αλλά τρίβουν και τα χέρια τους.

Σας παραθέτω απλά ένα (γενικά όχι τόσο επικίνδυνο) συμβάν, που στο "απέναντι" παγκόσμιο άλλαξε τα πάντα..για πάντα. Ειδικά όσο αφορά αυτούς που το παρακολουθούν..

https://www.youtube.com/watch?v=B4-AZuikiqo

Ψυχραιμία γενικά και καθαρό μυαλό. Μη φανατίζεστε, δεν υπάρχει λόγος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...