Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, gate1908 είπε

Το 2016 ο Χάμιλτον έκανε το ίδιο στην Redbull στο Μονακό. Ούτε ποινή Ούτε τίποτα. Λάθος μου δεν έκανε το ίδιο, το έκανα επίτηδες! Αν δεν το θυμάσαι ψάξε να δεις στο YouTube. Τα πράγματα είναι απλά,προωθούν την Mercedes...

Ακριβως. Τοτε ο Χαμ ειχε χασει τα φρενα, δεν μπηκε σε γρασιδι να εχει το αμαξι ακυβερνητο σε μεγαλο ποσοστο και οταν επανηλθε εκλεισε 100% ηθελημενα τον Ρικ. Τοτε δεν κουνηθηκε φυλλο.

Μηπως τοτε δεν ειχαν οι κριτες τα αξιοπιστα εργαλεια να το δουν; Λεω εγω τωρα...

Απλα τροφη για σκεψη. Αλλα η σκεψη προφανως θελει εγκεφαλο και οχι παρωπιδες!

Αλλα οταν εχεις απεναντι "καναπεδάκηδες" χλωμο!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gate1908 είπε

Το 2016 ο Χάμιλτον έκανε το ίδιο στην Redbull στο Μονακό. Ούτε ποινή Ούτε τίποτα. Λάθος μου δεν έκανε το ίδιο, το έκανα επίτηδες! Αν δεν το θυμάσαι ψάξε να δεις στο YouTube. Τα πράγματα είναι απλά,προωθούν την Mercedes...

Spoiler

 

Αν λες για τη φάση στο Spoiler, πως ακριβώς είναι το ίδιο; Στη μία περίπτωση ο ένας οδηγός βγαίνει εκτός πίστας, και βγαίνει ΔΙΠΛΑ στον άλλο στριμωχοντας τoν, ενώ στην άλλη, ο οδηγός έχει βγεί, έχει επιστρέψει στην πίστα, έχει απο πίσω του τον άλλο. 

Εγώ για την οικονομία της συζήτησης σου λέω οτι και ο Hamilton έπρεπε τουλάχιστον να δώσει τη θέση του στον Riciardo ή να φάει 5", χωρίς να έχω καμία πραγματική εικόνα των γεγονότων , πέραν του ενός Replay.  Τι αλλάζει αυτό στην περίπτωση του Vettel;

52 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Είναι και αυτά που λες τα κριτήρια αλλά πρωτίστως ότι είναι παράλογη.

Aσφαλώς και όχι. Δεν μιλώ για εμάς τους πληβείους. Για τους έχοντες απτή σχέση με την F1 λέω που σύσσωμοι κατακρίνουν τη ποινή. Αυτό κάτι πρέπει να υποδείξει και στην F1 αλλά και σε εμάς τα ταπεινά χαμομηλάκια.

Κοίτα έχουμε διαβάσει ότι δε μπορεί να κάνει έφεση, παρ'όλα αυτά έκανε ή θα κάνει δε ξέρω τι νέα έχουμε.

Από την αίσθηση των τελευταίων χρόνων της δίνω μηδαμινές πιθανότητες να δικαιωθεί.

Για τον Vettel ποινές υπάρχουν και άλλες τύπου επίπληξη, χρηματικό πρόστιμο, κάποιος πόντος στη license.
Γιατί εδώ μιλάνε για ξεκάθαρη αλλοίωση αποτελέσματος.

O Ham μας αρέσει δε μας αρέσει σίγουρα δε θα έπαιρνε ποινή (ή θα έπαιρνε επίπληξη) κατά τα υβριδικά πεπραγμένα.

Οι άνθρωποι αυτοί επαναλαμβάνω έχουν στο μυαλό τους την καλή εικόνα του αθλήματος, τώρα που δεν έχουν συμφέρον. Το ζήτημα δεν είναι αν την δέχετε ο λαός, αλλα αν η απόφαση ειναι σωστή.

Έφεση δεν μπορεί να κάνει ΜΟΝΟ αν έχει έξτρα στοιχεία οτι δεν υπήρχε κίνηση επίτηδες να κλείσει τον δρόμο του Hamilton, αν δεν τα έχουν τι νόημα θα έχει η έφεση;

Για ποιο λόγο να πάρει πρόστιμο ή πόντους στο διπλωμα; Δεν πήγε να καθαρίσει κανέναν γιατι είχε προηγούμενα. Μια πονηριά έκανε, και κατα τη γνώμη μου εξαιρετική, και τον πιάσανε. Εγώ σου λέω οτι επιστρέφοντας εξω απο το κέρμπ που τον έσπρωξαν, ο χάμιλτον έπαιρνε την ανάρτηση στα χέρια, τότε θα είχαμε αλλοίωση αποτελέσματος;  Αν πράγματι το έκανε επίτηδες και δεν το έδιναν οι κριτές, δεν θα είχαμε αλλοίωση αποτελέσματος; Η αλλοίωση ειναι πρόβλημα μόνο αν κερδισμένη είναι η Mercedes?

Εγώ σου λέω οτι αν έδινε τη θέση πίσω ο Vettel που υπο κανονικές συνθήκες θα έπαιρνε ο χάμιλτον, δε θα υπήρχε ποινή και θα βλέπαμε και μια πολύ ωραία μάχη. Με υποθέσεις δεν κάνουμε δουλειά ομως.

Το αν ο Hamilton είναι παραπαίδι της FIA, ή αν η Mercedes κάνει κουμάντο παντού, να το συζητήσουμε όσο θέλετε, αλλα δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την απόφαση.

Αν μου πείτε τι έχει να κερδίσει η FIA βάζοντας πλάτες στην Mercedes, η οποία έχει κάνει μονοτονο το άθλημα, και γιατι ΕΙΔΙΚΑ τον Hamilton και όχι π.χ τον Bottas, και υπάρχει μια λογική στην δικαιολόγηση θα το συζητήσω με κάθε σοβαρότητα. Μέχρι τότε δεν μπορώ απλά να παραδεχτώ, οτι μια τόσο μεγάλη ομοσπονδία καταστρέφει το πανάκριβο σπορ της, επειδή ηταν απο μικροί Mercedes.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, papp0us είπε

Οι άνθρωποι αυτοί επαναλαμβάνω έχουν στο μυαλό τους την καλή εικόνα του αθλήματος, τώρα που δεν έχουν συμφέρον. Το ζήτημα δεν είναι αν την δέχετε ο λαός, αλλα αν η απόφαση ειναι σωστή.

Μα αυτό υποστηρίζουν όλες αυτές οι αυθεντίες ότι δεν είναι σωστή. 

28 λεπτά πριν, papp0us είπε

Για ποιο λόγο να πάρει πρόστιμο ή πόντους στο διπλωμα;

Κατ'αρχήν πήρε 2 πόντους στη license του. Γιατί υπάρχουν και αυτά ως ποινές που δεν εμπλέκονται με τη ροή του αγώνα.

33 λεπτά πριν, papp0us είπε

 Μια πονηριά έκανε, και κατα τη γνώμη μου εξαιρετική, και τον πιάσανε. Εγώ σου λέω οτι επιστρέφοντας εξω απο το κέρμπ που τον έσπρωξαν, ο χάμιλτον έπαιρνε την ανάρτηση στα χέρια, τότε θα είχαμε αλλοίωση αποτελέσματος;  Αν πράγματι το έκανε επίτηδες και δεν το έδιναν οι κριτές, δεν θα είχαμε αλλοίωση αποτελέσματος;

Κάνεις υπόθεση πάνω στην υπόθεση. Τέσπα, φυσικά και παίζει ρόλο η ζημιά που παθαίνει κάποιος από το αν θα εξεταστεί μέχρι και στο μέγεθος της ποινής. Θυμίζω πχ τορπίλη Bottas στον Vettel στην Ουγγαρία.

33 λεπτά πριν, papp0us είπε

Η αλλοίωση ειναι πρόβλημα μόνο αν κερδισμένη είναι η Mercedes? σχεση με την απόφαση.

Ασφαλώς και όχι. Αυτό είναι και το γενικό point ότι υπάρχει μια εύνοια στις ποινές προς τη Merc τα τελευταία χρόνια ακόμα και τώρα που παίζει μόνη της.

Αν δε το βλέπεις τι να πω, τσέκαρε πάλι ή πάμε παρακάτω. 

Το γιατί συμβαίνει αυτό δε το ξέρω, θέμα τωρινής επιρροής θα είναι.

49 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ σου λέω οτι αν έδινε τη θέση πίσω ο Vettel που υπο κανονικές συνθήκες θα έπαιρνε ο χάμιλτον, δε θα υπήρχε ποινή και θα βλέπαμε και μια πολύ ωραία μάχη. Με υποθέσεις δεν κάνουμε δουλειά ομως.

Μα... κάνεις υποθέσεις που δεν βασίζονται σε δεδομένα. Ο Ham είχε πιο γρήγορο ρυθμό, όχι τόσο ώστε να προσπεράσει. Για προσπέρασμα θα έφτυνε αίμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα ένας... (θέλει μετάφραση)

https://www.motorsport-magazin.com/formel1/news-255949-formel-1-kanada-2019-sebastian-vettel-strafe-alexander-wurz-exklusiv-interview-analyse/

Κι ακόμα ένας

"As Vettel lost the rear of the car on corner entry, so he was forced to open up the steering to avoid a spin, this taking him on a ride across the grass beyond the kerb. As the Ferrari came back on track with grass on its tyres, oversteering, sliding this way and that, so Vettel needed the width of the track to collect it and keep it out the wall. Hamilton was potentially about to be between Vettel and the wall and as the Ferrari had a secondary slide, so the Merc was squeezed out, forcing Hamilton to brake. 

That was it. A simple racing incident, the sort of thing that’s always happened in the heat of battle. But there is a rule there, with wording intended for an entirely different situation (like how to rejoin after you’ve spun and not doing so into the path of oncoming cars). But because it’s there, there’s a stupid obligation to apply it. Did Vettel’s actions impede Hamilton? Yes of course they did. Were they intended to do that? Obviously, visibly, not. He slid over there in the process of getting the car under control. He didn’t drive it there trying to squeeze Hamilton out. That was a consequence. "

https://www.motorsportmagazine.com/reports/f1/2019-canadian-grand-prix-report

Επεξ/σία από greg4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Μα αυτό υποστηρίζουν όλες αυτές οι αυθεντίες ότι δεν είναι σωστή. 

Κατ'αρχήν πήρε 2 πόντους στη license του. Γιατί υπάρχουν και αυτά ως ποινές που δεν εμπλέκονται με τη ροή του αγώνα.

Κάνεις υπόθεση πάνω στην υπόθεση. Τέσπα, φυσικά και παίζει ρόλο η ζημιά που παθαίνει κάποιος από το αν θα εξεταστεί μέχρι και στο μέγεθος της ποινής. Θυμίζω πχ τορπίλη Bottas στον Vettel στην Ουγγαρία.

Ασφαλώς και όχι. Αυτό είναι και το γενικό point ότι υπάρχει μια εύνοια στις ποινές προς τη Merc τα τελευταία χρόνια ακόμα και τώρα που παίζει μόνη της.

Αν δε το βλέπεις τι να πω, τσέκαρε πάλι ή πάμε παρακάτω.

Το γιατί συμβαίνει αυτό δε το ξέρω, θέμα τωρινής επιρροής θα είναι.

Μα... κάνεις υποθέσεις που δεν βασίζονται σε δεδομένα. Ο Ham είχε πιο γρήγορο ρυθμό, όχι τόσο ώστε να προσπεράσει. Για προσπέρασμα θα έφτυνε αίμα.

Βρε συ, οι μόνες αυθεντίες που ήξεραν ακριβώς τι έκανε το Vettel αποφάσισαν οτι είναι σωστή. Οι υπόλοιποι κρίνουν από ένα Replay, και κρίνουν και με συναίσθημα "μαντεύοντας" τι έκανε ο Vettel, πως αυτό τους κάνει πιο σωστούς απο τους αγωνοδίκες; Επειδή ειναι πολλοί; 

Δεν το ήξερα οτι πήρε και πόντους.

Δεν κάνω υπόθεση στην υπόθεση, λες οτι έκρινε το αποτέλεσμα η απόφαση. Σου λέω οτι αν ΔΕΝ του έκλεινε τον δρόμο εκει, θα είχε περάσει ο χάμιλτον, οχι στη ροή της μάχης, στην συγκεκριμένη φάση θα πέρναγε. Αφού λοιπόν θα πέρναγε, αν δεν έδιναν την ποινή δεν θα ήταν αλλοίωση;

Δεν είπα εγώ οτι δεν υπάρχει εύνοια της Mercedes, χωρίς να κοιτάξω τίποτα μπορώ άνετα να φανταστώ τον κορυφαίο να ευνοείται, το ίδιο συμβαίνει παντού. Οι μεγάλοι έχουν εύνοια. Αυτό που δεν μπορώ να φανταστώ, ειναι οτι ολόκληρη Ferrari είναι περίπτερο, και αφήνει την οποιαδήποτε Mercedes να παίζει μπάλα μόνη της, λες και είναι η Racing Point.

Ουτε φυσικά πως η FIA κάνει κάτι τόσο εξώφθαλμο επειδή..λόγοι.

Δεν εξετάζω το ιστορικό των υπερ της Mercedes αποφάσεων, δε με απασχολεί κιολας, μακάρι να είναι πάραγκα, και να τα έχουν συμφωνημένα γιατι ο Hamilton έχει κάτσει στο μισό συμβούλιο. Ούτε η απόφαση με απασχολεί ιδιαίτερα, ξαναλέω, μακάρι να μην την έδιναν. Το μόνο που με ενοχλεί είναι η ακύρωση των μοναδικών ανθρώπων που έχουν πλήρη εικόνα, ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ κιολας, οτι "δεν ξέρουν τι κάνουν" και αυτό σχολιάζω κατα βάση. Τα άλλα ειναι καλή συζήτηση, αλλα ασχετη με το θέμα της απόφασης.

Εκτός αν το πρόβλημα φυσικά ειναι οτι την απόφαση την πήρε η Mercedes, και όχι το αν είναι σωστή η όχι.

18 λεπτά πριν, greg4 είπε

Ακόμα ένας... (θέλει μετάφραση)

https://www.motorsport-magazin.com/formel1/news-255949-formel-1-kanada-2019-sebastian-vettel-strafe-alexander-wurz-exklusiv-interview-analyse/

Κι ακόμα ένας

"As Vettel lost the rear of the car on corner entry, so he was forced to open up the steering to avoid a spin, this taking him on a ride across the grass beyond the kerb. As the Ferrari came back on track with grass on its tyres, oversteering, sliding this way and that, so Vettel needed the width of the track to collect it and keep it out the wall. Hamilton was potentially about to be between Vettel and the wall and as the Ferrari had a secondary slide, so the Merc was squeezed out, forcing Hamilton to brake.

That was it. A simple racing incident, the sort of thing that’s always happened in the heat of battle. But there is a rule there, with wording intended for an entirely different situation (like how to rejoin after you’ve spun and not doing so into the path of oncoming cars). But because it’s there, there’s a stupid obligation to apply it. Did Vettel’s actions impede Hamilton? Yes of course they did. Were they intended to do that? Obviously, visibly, not. He slid over there in the process of getting the car under control. He didn’t drive it there trying to squeeze Hamilton out. That was a consequence. "

https://www.motorsportmagazine.com/reports/f1/2019-canadian-grand-prix-report

Δηλαδή "ναι μωρέ, δεν έπρεπε, αλλα ο κανονισμός τους δικαιώνει" Οτι λέμε τόση ώρα.

(να'σαι καλα για τη μετάφραση, γιατι απο γερμανικά δεν κατάλαβα τίποτα, και με την Ελληνική, κατάλάβα ακόμα λιγότερα :P)

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, greg4 είπε

Ακόμα ένας... (θέλει μετάφραση)

https://www.motorsport-magazin.com/formel1/news-255949-formel-1-kanada-2019-sebastian-vettel-strafe-alexander-wurz-exklusiv-interview-analyse/

Κι ακόμα ένας

"As Vettel lost the rear of the car on corner entry, so he was forced to open up the steering to avoid a spin, this taking him on a ride across the grass beyond the kerb. As the Ferrari came back on track with grass on its tyres, oversteering, sliding this way and that, so Vettel needed the width of the track to collect it and keep it out the wall. Hamilton was potentially about to be between Vettel and the wall and as the Ferrari had a secondary slide, so the Merc was squeezed out, forcing Hamilton to brake. 

That was it. A simple racing incident, the sort of thing that’s always happened in the heat of battle. But there is a rule there, with wording intended for an entirely different situation (like how to rejoin after you’ve spun and not doing so into the path of oncoming cars). But because it’s there, there’s a stupid obligation to apply it. Did Vettel’s actions impede Hamilton? Yes of course they did. Were they intended to do that? Obviously, visibly, not. He slid over there in the process of getting the car under control. He didn’t drive it there trying to squeeze Hamilton out. That was a consequence. "

https://www.motorsportmagazine.com/reports/f1/2019-canadian-grand-prix-report

(Αφηνουμε στην ακρη οτι το γλυστρημα οπως ξαναμπαινει στην πιστα ειναι και αποτελεσμα της προσπαθειας του Vettel να μην χασει την θεση, γιατι μπηκε με γκαζι, αντι να φροντισει να κανει πιο safe rejoin.)

Αυτη εδω η αποψη δειχνει γιατι πολλοι θεωρουν οτι δεν επρεπε να παρει ποινη:
γιατι νομιζει οτι γλυστραγε μεχρι τελους και χρειαζοταν ολο το πλατος της πιστας για να το μαζεψει. Αυτο ερχεται σε αντιθεση με αυτα που εχεις γραψει και εσυ, οπου ο Vettel εχει ανακτησει τον ελεγχο του μονοθεσιου και μετα κανει την τελευταια τιμονια προς τα δεξια.

Ειναι αναμενομενο απο την στιγμη που εχουν λαθος δεδομενα(αγνοουν οτι ειχε ελεγχο και εστριψε μετα δεξια το τιμονι) να καταληγουν σε λαθος συμπερασματα.

Το ειχα γραψει και προηγουμενως:

Στις 11/6/2019 στις 10:24 ΠΜ, haHa είπε

Πολλα απο τα σχολια που βλεπω και εδω, αλλα και απο αλλους οδηγους κλπ, φαινεται να αγνοουν το γεγονος που επισημανε και ο greg4: οτι ο Vettel ειχε ανακτησει ελεγχο και μετα πεταξε τον Χαμιλτον εκτος πιστας.

Σχολια λοιπον τυπου: 'the car stepped out, he was a passenger', 'you can't stop the car and stay off the circuit', 'with the momentum Vettel had, he was always going to end up where he did', 'don't penalize honest mistakes', 'εκανε αναποδα για να μεινει μακρια απο τον τοιχο' κλπ, αγνοουν οτι ο Vettel ειχε πια τον ελεγχο και μετα ανοιξε κι αλλο την τροχια του προς τα δεξια για να πεταξει εκτος τον Χαμιλτον.

 

----------------------------

17 ώρες πριν, gate1908 είπε

Το 2016 ο Χάμιλτον έκανε το ίδιο στην Redbull στο Μονακό. Ούτε ποινή Ούτε τίποτα. Λάθος μου δεν έκανε το ίδιο, το έκανα επίτηδες! Αν δεν το θυμάσαι ψάξε να δεις στο YouTube. Τα πράγματα είναι απλά,προωθούν την Mercedes...

(Προσωπικα, θεωρω πως μαλλον επρεπε να παρει ποινη και ο Χαμ στο Μονακο 2016 ΑΝ δεν αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο)

Δεν ειναι το ιδιο το περιστατικο στο Μονακο 2016. Ο Vettel τιμωρηθηκε για unsafe rejoin και force off track τον αντιπαλο, οπως ακριβως συνεβη με την ποινη Max στο Max-Kimi Suzuka 2018. Στο Μονακο 2016 δεν υπηρχε unsafe rejoin, ειναι διαφορετικη περιπτωση. 

Charlie Whiting για ποινη λογω unsafe entry και force opponent off track:

Αναφορά σε κείμενο

At the time, the late F1 race director Charlie Whiting said: "You are required to rejoin safely and Kimi was there and [Verstappen was] pushing him off the track. So I think that was a fairly straightforward one for the stewards."

Ιδιος λογος ποινης του Χαμιλτον:

Αναφορά σε κείμενο

Reason: The stewards reviewed video evidence and determined that Car 5, left the track at turn 3, rejoined the track at turn 4 in an unsafe manner and forced car 44 off track. Car 44 had to take evasive action to avoid a collision.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, papp0us είπε

Βρε συ, οι μόνες αυθεντίες που ήξεραν ακριβώς τι έκανε το Vettel αποφάσισαν οτι είναι σωστή. Οι υπόλοιποι κρίνουν από ένα Replay, και κρίνουν και με συναίσθημα "μαντεύοντας" τι έκανε ο Vettel, πως αυτό τους κάνει πιο σωστούς απο τους αγωνοδίκες; Επειδή ειναι πολλοί; 

Δεν το ήξερα οτι πήρε και πόντους.

Δεν κάνω υπόθεση στην υπόθεση, λες οτι έκρινε το αποτέλεσμα η απόφαση. Σου λέω οτι αν ΔΕΝ του έκλεινε τον δρόμο εκει, θα είχε περάσει ο χάμιλτον, οχι στη ροή της μάχης, στην συγκεκριμένη φάση θα πέρναγε. Αφού λοιπόν θα πέρναγε, αν δεν έδιναν την ποινή δεν θα ήταν αλλοίωση;

Δεν είπα εγώ οτι δεν υπάρχει εύνοια της Mercedes, χωρίς να κοιτάξω τίποτα μπορώ άνετα να φανταστώ τον κορυφαίο να ευνοείται, το ίδιο συμβαίνει παντού. Οι μεγάλοι έχουν εύνοια. Αυτό που δεν μπορώ να φανταστώ, ειναι οτι ολόκληρη Ferrari είναι περίπτερο, και αφήνει την οποιαδήποτε Mercedes να παίζει μπάλα μόνη της, λες και είναι η Racing Point.

Ουτε φυσικά πως η FIA κάνει κάτι τόσο εξώφθαλμο επειδή..λόγοι.

Δεν εξετάζω το ιστορικό των υπερ της Mercedes αποφάσεων, δε με απασχολεί κιολας, μακάρι να είναι πάραγκα, και να τα έχουν συμφωνημένα γιατι ο Hamilton έχει κάτσει στο μισό συμβούλιο. Ούτε η απόφαση με απασχολεί ιδιαίτερα, ξαναλέω, μακάρι να μην την έδιναν. Το μόνο που με ενοχλεί είναι η ακύρωση των μοναδικών ανθρώπων που έχουν πλήρη εικόνα, ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ κιολας, οτι "δεν ξέρουν τι κάνουν" και αυτό σχολιάζω κατα βάση. Τα άλλα ειναι καλή συζήτηση, αλλα ασχετη με το θέμα της απόφασης.

Εκτός αν το πρόβλημα φυσικά ειναι οτι την απόφαση την πήρε η Mercedes, και όχι το αν είναι σωστή η όχι.

Δηλαδή "ναι μωρέ, δεν έπρεπε, αλλα ο κανονισμός τους δικαιώνει" Οτι λέμε τόση ώρα.

(να'σαι καλα για τη μετάφραση, γιατι απο γερμανικά δεν κατάλαβα τίποτα, και με την Ελληνική, κατάλάβα ακόμα λιγότερα :P)

εχεις δικιο οι αγωνοδικες δεν εχουν κανει ΠΟΤΕ λαθη! εδω τελειωνει η συζητηση, απλα... 

Επεξ/σία από gate1908
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, gate1908 είπε

εχεις δικιο οι αγωνοδικες δεν εχουν κανει ΠΟΤΕ λαθη! εδω τελειωνει η συζητηση, απλα... 

Ναι φυσικά αυτο είπα, διαβασες πανω απο μιση προταση απο αυτα που γραφω απο χθές.

Για να τελειώνουμε με τους εθελοτυφλουντες , το μονο που λεω ειναι οτι σε αυτή τη περίπτωση νομίζω οτι οι αγωνοδικες πήραν σωστη απόφαση με βαση τους κανονισμούς. Επίσης υποστηρίζω οτι ειναι οι ΜΟΝΟΙ  με πλήρη εικόνα των γεγονότων,και γενικά περα απο αποφασεις που ειναι υπέρ της Μερσεντές δεν τους βγάζετε ποτε άσχετους. Είναι άσχετοι η δεν ειναι;

Αν διαφωνείς εδω είμαστε, με το να βάζεις λογια στο στόμα μου περα απο τη χαρα σου οτι μου " την είπες" δε βγάζουμε τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ναι φυσικά αυτο είπα, διαβασες πανω απο μιση προταση απο αυτα που γραφω απο χθές.

Για να τελειώνουμε με τους εθελοτυφλουντες , το μονο που λεω ειναι οτι σε αυτή τη περίπτωση νομίζω οτι οι αγωνοδικες πήραν σωστη απόφαση με βαση τους κανονισμούς. Επίσης υποστηρίζω οτι ειναι οι ΜΟΝΟΙ  με πλήρη εικόνα των γεγονότων,και γενικά περα απο αποφασεις που ειναι υπέρ της Μερσεντές δεν τους βγάζετε ποτε άσχετους. Είναι άσχετοι η δεν ειναι;

Αν διαφωνείς εδω είμαστε, με το να βάζεις λογια στο στόμα μου περα απο τη χαρα σου οτι μου " την είπες" δε βγάζουμε τίποτα.

δεν ξερω ποσα χρονια παρακολουθεις φορμουλα ουτε ποσο σχετικος η ασχετος εισαι και δεν με ενδιαφερει κιολας. οταν υποτιθεται οτι παρακολουθεις φορμουλα 1 θα πρεπει να ξερεις οτι υπαρχουν καποιες αποφασεις που πρεπει να παρθουν απο τον εκαστοτε αγωνοδικη. μερικες φορες οι αποφασεις οταν ειναι εντελως οριακες καλο ειναι να μην παιρνοντε ποτε, ειδικα οταν παιζοντε τιτλοι. το αν ηταν σωστο η λαθος του Steward δεν θα το θιξω καθολου. Πες μου ποιος ερχοταν πισω απο τον Φετελ και ποσο χρονο, ορατοτητα, προσφυση και αποσταση ειχε? κρινοντας αυτο και μονο ειτε μπηκε επικινδυνα ο Φετελ ειτε οχι δεν επρεπε να τιμορηθει. Ο Χαμιλτον ειχε και προσφυση και χρονο και αποσταση για να διαλεξει απο που θα προσπερασει την Φεραρι. Διαλεξε την εξωτερικη γραμμη και κλειστηκε... δεν με αποσχολει καθολου να σου την πω, απλα δεν μπορω να ακουω για αποφασεις διαιτησιας και αγωνοδικων οτι εχουν το αλαθητο. Οσο και να θες να μου δικαιολογηθεις για το τι ειπες, ειναι ξεκαθαρο. Το οτι ομως οι αγωνοδικες εχουν ολα τα δεδομενα και τηλεμετριες για να παρουν μια αποφαση δεν σημαινει οτι πηραν την σωστη...

και κατι τελευταιο. λες για το οτι εχουν ολα τα δεδομενα και εθελοτυφλουμε ολοι μας. εσυ ειχες ολα τα δεδομενα και τις τηλεμετριες και λες οτι πηραν την σωστη αποφαση?

Επεξ/σία από gate1908
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gate1908 είπε

δεν ξερω ποσα χρονια παρακολουθεις φορμουλα ουτε ποσο σχετικος η ασχετος εισαι και δεν με ενδιαφερει κιολας. οταν υποτιθεται οτι παρακολουθεις φορμουλα 1 θα πρεπει να ξερεις οτι υπαρχουν καποιες αποφασεις που πρεπει να παρθουν απο τον εκαστοτε αγωνοδικη. μερικες φορες οι αποφασεις οταν ειναι εντελως οριακες καλο ειναι να μην παιρνοντε ποτε, ειδικα οταν παιζοντε τιτλοι. το αν ηταν σωστο η λαθος του Steward δεν θα το θιξω καθολου. Πες μου ποιος ερχοταν πισω απο τον Φετελ και ποσο χρονο, ορατοτητα, προσφυση και αποσταση ειχε? κρινοντας αυτο και μονο ειτε μπηκε επικινδυνα ο Φετελ ειτε οχι δεν επρεπε να τιμορηθει. Ο Χαμιλτον ειχε και προσφυση και χρονο και αποσταση για να διαλεξει απο που θα προσπερασει την Φεραρι. Διαλεξε την εξωτερικη γραμμη και κλειστηκε... δεν με αποσχολει καθολου να σου την πω, απλα δεν μπορω να ακουω για αποφασεις διαιτησιας και αγωνοδικων οτι εχουν το αλαθητο. Οσο και να θες να μου δικαιολογηθεις για το τι ειπες, ειναι ξεκαθαρο. Το οτι ομως οι αγωνοδικες εχουν ολα τα δεδομενα και τηλεμετριες για να παρουν μια αποφαση δεν σημαινει οτι πηραν την σωστη... 

Aφου ειναι... αυθεντιες ρε συ! 🤣

Πώς τολμας!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, gate1908 είπε

δεν ξερω ποσα χρονια παρακολουθεις φορμουλα ουτε ποσο σχετικος η ασχετος εισαι και δεν με ενδιαφερει κιολας. οταν υποτιθεται οτι παρακολουθεις φορμουλα 1 θα πρεπει να ξερεις οτι υπαρχουν καποιες αποφασεις που πρεπει να παρθουν απο τον εκαστοτε αγωνοδικη. μερικες φορες οι αποφασεις οταν ειναι εντελως οριακες καλο ειναι να μην παιρνοντε ποτε, ειδικα οταν παιζοντε τιτλοι. το αν ηταν σωστο η λαθος του Steward δεν θα το θιξω καθολου. Πες μου ποιος ερχοταν πισω απο τον Φετελ και ποσο χρονο, ορατοτητα, προσφυση και αποσταση ειχε? κρινοντας αυτο και μονο ειτε μπηκε επικινδυνα ο Φετελ ειτε οχι δεν επρεπε να τιμορηθει. Ο Χαμιλτον ειχε και προσφυση και χρονο και αποσταση για να διαλεξει απο που θα προσπερασει την Φεραρι. Διαλεξε την εξωτερικη γραμμη και κλειστηκε... δεν με αποσχολει καθολου να σου την πω, απλα δεν μπορω να ακουω για αποφασεις διαιτησιας και αγωνοδικων οτι εχουν το αλαθητο. Οσο και να θες να μου δικαιολογηθεις για το τι ειπες, ειναι ξεκαθαρο. Το οτι ομως οι αγωνοδικες εχουν ολα τα δεδομενα και τηλεμετριες για να παρουν μια αποφαση δεν σημαινει οτι πηραν την σωστη...

και κατι τελευταιο. λες για το οτι εχουν ολα τα δεδομενα και εθελοτυφλουμε ολοι μας. εσυ ειχες ολα τα δεδομενα και τις τηλεμετριες και λες οτι πηραν την σωστη αποφαση?

Τώρα εσύ γιατί ρωτάς πολλά; Ξέρεις αν έχει καναπέ τηλεμετρίας; Όχι ξέρεις; Εδώ ο άλλος έχει και περιμένουμε ακόμη να μάθουμε από πού τον αγόρασε!!! :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, gate1908 είπε

δεν ξερω ποσα χρονια παρακολουθεις φορμουλα ουτε ποσο σχετικος η ασχετος εισαι και δεν με ενδιαφερει κιολας. οταν υποτιθεται οτι παρακολουθεις φορμουλα 1 θα πρεπει να ξερεις οτι υπαρχουν καποιες αποφασεις που πρεπει να παρθουν απο τον εκαστοτε αγωνοδικη. μερικες φορες οι αποφασεις οταν ειναι εντελως οριακες καλο ειναι να μην παιρνοντε ποτε, ειδικα οταν παιζοντε τιτλοι. το αν ηταν σωστο η λαθος του Steward δεν θα το θιξω καθολου. Πες μου ποιος ερχοταν πισω απο τον Φετελ και ποσο χρονο, ορατοτητα, προσφυση και αποσταση ειχε? κρινοντας αυτο και μονο ειτε μπηκε επικινδυνα ο Φετελ ειτε οχι δεν επρεπε να τιμορηθει. Ο Χαμιλτον ειχε και προσφυση και χρονο και αποσταση για να διαλεξει απο που θα προσπερασει την Φεραρι. Διαλεξε την εξωτερικη γραμμη και κλειστηκε... δεν με αποσχολει καθολου να σου την πω, απλα δεν μπορω να ακουω για αποφασεις διαιτησιας και αγωνοδικων οτι εχουν το αλαθητο. Οσο και να θες να μου δικαιολογηθεις για το τι ειπες, ειναι ξεκαθαρο. Το οτι ομως οι αγωνοδικες εχουν ολα τα δεδομενα και τηλεμετριες για να παρουν μια αποφαση δεν σημαινει οτι πηραν την σωστη...

και κατι τελευταιο. λες για το οτι εχουν ολα τα δεδομενα και εθελοτυφλουμε ολοι μας. εσυ ειχες ολα τα δεδομενα και τις τηλεμετριες και λες οτι πηραν την σωστη αποφαση?

Παρακολουθώ 0 χρόνια, πρώτη φορά είδα αγώνα στη ζωή μου. 

Οι οριακές αποφάσεις ειναι καλό να μην παίρνονται ΓΙΑΤΙ; Για το καλό του αθλήματος; Για το ευ αγωνίζεσθε; ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΟΙ; Για μια ακόμη φορά επαναλαμβάνω οτι οι αγωνοδίκες ακολουθούν του κανόνες του αθλήματος με πρώτο μέλημα τους την ασφάλεια των οδηγών. Τα άλλα είναι οπαδικά και ποσώς ενδιαφέρουν τους αγωνοδίκες, και ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Σου είπαν στην απόφαση τους, ποιος ερχόταν απο πίσω, αν είχε χρόνο να αντιδράσει και αν μπορούσε να επιλέξει απο που θα περάσει. Τον στρίμωξε και χρειάστηκε να κάνει μανούβρα αποφυγής. ΓΙΑ ΑΥΤΟ τιμωρήθηκε.

Ποιος μίλησε για αλάθητο; θα το γράψω μια ακόμη φορά σε  απλά Ελληνικά να δουμε τι θα βγεί. Σ Ε   Α Υ Τ Η   Τ Η Ν  Π Ε Ρ Ι Π Τ Ω Σ Η οι αγωνοδίκες πήραν  Κ Α Τ Α   Τ Η Γ Ν Ω Μ Η   Μ Ο Υ σωστή απόφαση . 

Οταν λέω οτι εθελοτυφλείς το λέω με βάση τα λεγόμενα μου οχι με βάση την απόφαση. Σου λέω απλά οτι εδώ είχαν δίκιο και εσυ μου το λές "το 1994 και το 1996 είχαν κάνει λάθος". Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;

Εγώ δεν είχα δεδομένα και τηλεμετρίες,οπότε ασπάζομαι τη γνώμη αυτών που τα είχαν. Εσύ που βασίζεις τη δική σου; Στα χρόνια εμπειρία παρακολούθησης F1;

Στο κάτω κάτω τηλεμετρία και δεδομένα έχει η ΙΔΙΑ η φερράρι. Αν έχει αποδείξεις οτι το αυτοκίνητο πήγε ακυβέρνητο, και οτι ο χάμιλτον είχο το χρόνο και χώρο να αντιδράσει θα τα παρουσιάσει στην έφεση; τι όχι;

6 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Τώρα εσύ γιατί ρωτάς πολλά; Ξέρεις αν έχει καναπέ τηλεμετρίας; Όχι ξέρεις; Εδώ ο άλλος έχει και περιμένουμε ακόμη να μάθουμε από πού τον αγόρασε!!! :-)

Αγόρασα εγώ καρτ να κατεβαίνω Μέγαρα, δε θα μείνω με δεμένα τα χέρια.

Επεξ/σία από papp0us
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...