Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, papp0us είπε

 

Στο κάτω κάτω τηλεμετρία και δεδομένα έχει η ΙΔΙΑ η φερράρι. Αν έχει αποδείξεις οτι το αυτοκίνητο πήγε ακυβέρνητο, και οτι ο χάμιλτον είχο το χρόνο και χώρο να αντιδράσει θα τα παρουσιάσει στην έφεση; τι οχι;

Αυτο και μονο αυτο ειναι αρκετο να πιστουν και αυτοι που βγαζουν τους αγωνοδικες πουλημενους.  

  Αν εχει αποδειξεις οτι το καραβι ηταν ακυβερνητο ας προχωρησει σε εφεση. Πολλα ακουγονται απο το γκαραζ της ferrari ομως δεν βλεπω να κανουν εφεση γιατι δεν εχουν απολυτως τιποτα ως αποδεικτικα στοιχεια.

Υπ οψην, η  ferrari εχει διορια 4 ημερες να ασκησει εφεση και ειμαστε ηδη στην τεταρτη. Και ο νοων νοειτω.

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ξεκάθαρα πρόβλημα ευθυγράμμισης. Περνάνε ΚΤΕΟ άραγε, ποιος ξέρει.

Το βασικό στοιχείο που κάνει οποιονδήποτε έχει τη παραμικρή αίσθηση περί δικαίου να λέει τι τσίρκο είναι αυτό, είναι ότι στο Καναδά σε 11 λεπτά αποφάνθηκαν ότι επίτηδες έκλεισε ο Vettel τον Ham  από έ

Δημοσιευμένες Εικόνες

19 λεπτά πριν, gate1908 είπε

τωρα κανεις τον χαζο ετσι? 

όχι απλα δεν βλεπω στο φετινο πρωταθλημα να παιζεται κανας τιτλος...και αν παιζεται δεν παιζεται σιγουρα μεταξυ του Vettel και καποιου αλλου...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

όχι απλα δεν βλεπω στο φετινο πρωταθλημα να παιζεται κανας τιτλος...και αν παιζεται δεν παιζεται σιγουρα μεταξυ του Vettel και καποιου αλλου...

αυτο πες το μου στο τελος της σεζον.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 1999 ο Μικα πηρε πρωταθλημα επειδη ο Σουμι ελειψε από καμποσους αγωνες λογω ατυχηματος (παραλίγο να το ειχε παρει ο Εντυ και τοτε δεν μας εσωζε τιποτα...)

Αν δεν το παρει και μαθηματικά δεν εχει τελειωσει τιποτα.

Τρανο παράδειγμα το περσινο τιμ ορντερ της μερσεντες να περασει ο λουις μπροστα απο τον Μποττας, ενω φυσιολογικα δεν χρειάζονταν να γινει αυτο. (Σωστα επραξε η Μερσεντες) 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, papp0us είπε

Παρακολουθώ 0 χρόνια, πρώτη φορά είδα αγώνα στη ζωή μου. 

Οι οριακές αποφάσεις ειναι καλό να μην παίρνονται ΓΙΑΤΙ; Για το καλό του αθλήματος; Για το ευ αγωνίζεσθε; ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΔΗΓΟΙ; Για μια ακόμη φορά επαναλαμβάνω οτι οι αγωνοδίκες ακολουθούν του κανόνες του αθλήματος με πρώτο μέλημα τους την ασφάλεια των οδηγών. Τα άλλα είναι οπαδικά και ποσώς ενδιαφέρουν τους αγωνοδίκες, και ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Σου είπαν στην απόφαση τους, ποιος ερχόταν απο πίσω, αν είχε χρόνο να αντιδράσει και αν μπορούσε να επιλέξει απο που θα περάσει. Τον στρίμωξε και χρειάστηκε να κάνει μανούβρα αποφυγής. ΓΙΑ ΑΥΤΟ τιμωρήθηκε.

Ποιος μίλησε για αλάθητο; θα το γράψω μια ακόμη φορά σε  απλά Ελληνικά να δουμε τι θα βγεί. Σ Ε   Α Υ Τ Η   Τ Η Ν  Π Ε Ρ Ι Π Τ Ω Σ Η οι αγωνοδίκες πήραν  Κ Α Τ Α   Τ Η Γ Ν Ω Μ Η   Μ Ο Υ σωστή απόφαση . 

Οταν λέω οτι εθελοτυφλείς το λέω με βάση τα λεγόμενα μου οχι με βάση την απόφαση. Σου λέω απλά οτι εδώ είχαν δίκιο και εσυ μου το λές "το 1994 και το 1996 είχαν κάνει λάθος". Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;

Εγώ δεν είχα δεδομένα και τηλεμετρίες,οπότε ασπάζομαι τη γνώμη αυτών που τα είχαν. Εσύ που βασίζεις τη δική σου; Στα χρόνια εμπειρία παρακολούθησης F1;

Στο κάτω κάτω τηλεμετρία και δεδομένα έχει η ΙΔΙΑ η φερράρι. Αν έχει αποδείξεις οτι το αυτοκίνητο πήγε ακυβέρνητο, και οτι ο χάμιλτον είχο το χρόνο και χώρο να αντιδράσει θα τα παρουσιάσει στην έφεση; τι όχι;

Αγόρασα εγώ καρτ να κατεβαίνω Μέγαρα, δε θα μείνω με δεμένα τα χέρια.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, gate1908 είπε

δεν ξερω ποσα χρονια παρακολουθεις φορμουλα ουτε ποσο σχετικος η ασχετος εισαι και δεν με ενδιαφερει κιολας. οταν υποτιθεται οτι παρακολουθεις φορμουλα 1 θα πρεπει να ξερεις οτι υπαρχουν καποιες αποφασεις που πρεπει να παρθουν απο τον εκαστοτε αγωνοδικη. μερικες φορες οι αποφασεις οταν ειναι εντελως οριακες καλο ειναι να μην παιρνοντε ποτε, ειδικα οταν παιζοντε τιτλοι. το αν ηταν σωστο η λαθος του Steward δεν θα το θιξω καθολου. Πες μου ποιος ερχοταν πισω απο τον Φετελ και ποσο χρονο, ορατοτητα, προσφυση και αποσταση ειχε? κρινοντας αυτο και μονο ειτε μπηκε επικινδυνα ο Φετελ ειτε οχι δεν επρεπε να τιμορηθει. Ο Χαμιλτον ειχε και προσφυση και χρονο και αποσταση για να διαλεξει απο που θα προσπερασει την Φεραρι. Διαλεξε την εξωτερικη γραμμη και κλειστηκε... δεν με αποσχολει καθολου να σου την πω, απλα δεν μπορω να ακουω για αποφασεις διαιτησιας και αγωνοδικων οτι εχουν το αλαθητο. Οσο και να θες να μου δικαιολογηθεις για το τι ειπες, ειναι ξεκαθαρο. Το οτι ομως οι αγωνοδικες εχουν ολα τα δεδομενα και τηλεμετριες για να παρουν μια αποφαση δεν σημαινει οτι πηραν την σωστη...

και κατι τελευταιο. λες για το οτι εχουν ολα τα δεδομενα και εθελοτυφλουμε ολοι μας. εσυ ειχες ολα τα δεδομενα και τις τηλεμετριες και λες οτι πηραν την σωστη αποφαση?

Δηλαδή ο Vettel χάνει τα φρένα, o Vettel κάνει έξοδο, ο Vettel επιστρέφει στην πίστα όπως να'ναι....αλλά ο Hamilton που πάει στη γραμμή του πρέπει να την αλλάξει επειδή ο άλλος μπροστά τα έκανε μαντάρα και πάει πονηρά να του κλείσει την έξοδο....

Πραγματικά...τι άλλο θα διαβάσουμε

  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, gate1908 είπε

Λοιπον, ξανακοιταω το περιστατικο στο Μονακο 2016 και ο Χαμιλτον αφησε full car width χωρο μεταξυ του μονοθεσιου του και την ακρη της πιστας και για αυτο δεν τιμωρηθηκε(χωρια οτι ειχε ηδη κανει safe rejoin στην αγωνιστικη γραμμη):

image.png.5df97cebe15b0ce999261a4ad30fce91.png

 

 

image.png.10b91b58b9299e7e7dd005f39ced94d6.png

 

Ειναι ο κανονισμος που λεγαμε:

Αναφορά σε κείμενο

20.5 Manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are not permitted.

Αναφορά σε κείμενο

'should leave at least one car width between his own car and the edge of the track'

 

Ο Vettel δεν αφησε full width car μεταξυ του μονοθεσιου και της ακρης της πιστας(λευκη γραμμη, οχι ο τοιχος ή το κερμπ) :

image.png.ad969ca8ee3f9db9fcaa49f5e45a02

 

Βασικα, δεν αφησε καθολου χωρο, εδω ο Vettel παταει την ασπρη γραμμη(edge of track) και εχει πεταξει τελειως εκτος πιστας τον Χαμιλτον που ειναι ακομα διπλα του :

image.png.52b47d0f12f24949e5e7a37c485b10

 

image.png.f468af4cfde65a930e37f227857bb49f.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, haHa είπε

Λοιπον, ξανακοιταω το περιστατικο στο Μονακο 2016 και ο Χαμιλτον αφησε full car width χωρο και για αυτο δεν τιμωρηθηκε.

image.png.5df97cebe15b0ce999261a4ad30fce91.png

image.png.10b91b58b9299e7e7dd005f39ced94d6.png

εκει που εκανες το Print screen ειναι το σημειο που Ο hamilton αρχιζει και ερχεται ολο και πιο προς τον τοιχο. αφου τον εχει αναγκασει πρωτα να πατησει φρενο μετα ερχεται ολο και πιο εξω. 

6 λεπτά πριν, eMike είπε

Δηλαδή ο Vettel χάνει τα φρένα, o Vettel κάνει έξοδο, ο Vettel επιστρέφει στην πίστα όπως να'ναι....αλλά ο Hamilton που πάει στη γραμμή του πρέπει να την αλλάξει επειδή ο άλλος μπροστά τα έκανε μαντάρα και πάει πονηρά να του κλείσει την έξοδο....

Πραγματικά...τι άλλο θα διαβάσουμε

εχεις δικιο. πονηρα εκανε αναποδο τιμονι μεχρι που εφτασε στον τοιχο... συμφωνω τι αλλο θα διαβασουμε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gate1908 είπε

εκει που εκανες το Print screen ειναι το σημειο που Ο hamilton αρχιζει και ερχεται ολο και πιο προς τον τοιχο. αφου τον εχει αναγκασει πρωτα να πατησει φρενο μετα ερχεται ολο και πιο εξω. 

Αγνοεις νομιζω τον κανονισμο, για αυτο μπερδευεσαι. Δεν ειναι υποχρεωμενος ο Ham να αφησει χωρο για μονοθεσιο απο την στιγμη που ο ο Ρικ δεν ειναι διπλα του (οπου διπλα= μπροστινη αεροτομη Ρικ διπλα απο πισω ελαστικα του Χαμ).

 

Εδω ενω υπαρχει χωρος για ενα μονοθεσιο(υποψην οτι ο Ρικ εχει κι αλλο χωρο δεξια του):

image.png.e7fec06ab3f289887bf3700997e1c3fc.png

 

Και εδω ενω πια ο Ρικ ειναι πισω απο Χαμ, αλλα ο Ρικ εξακολουθει και εχει κι αλλο χωρο δεξια του:

image.png.d0898d66d93d0f97a4b583a17bd67e92.png

 

 

------------------------

 

Εδω και απο αλλη καμερα:

https://streamable.com/snhp

image.png.2903ccc24d42a21c402ca39c4589a6ff.png

Φαινεται ξεκαθαρα οτι εχει αφησει χωρο ο Χαμιλτον και μετα ο Ρικ χανει το πισω μερος με υπερστροφη και μενει πισω(δεν παταει φρενο) γιατι ειναι στο βρεγμενο κομματι της πιστας με slick ελαστικα.

 

Κατι που επιβεβαιωθηκε και απο τους κριτες:
https://www.motorsport.com/f1/news/analysis-why-hamilton-escaped-penalty-in-ricciardo-battle-742601/742601/?nrt=54

Αναφορά σε κείμενο

The second element was whether Hamilton had actually blocked Ricciardo when he moved to the right on the exit of the chicane.

In this case, there was an actual stewards' report, in which it was stated that Hamilton was investigated because he "appeared to not leave enough room whilst defending a position in turn 11."
...
The stewards looked into it and Hamilton did indeed leave Ricciardo enough room, stating: "Car 44 left at least one car width between his own car and the edge of the track."

-------------------------

 

Απο την στιγμη που ο Χαμιλτον αφησε χωρο για ενα ολοκληρο μονοθεσιο οσο ηταν διπλα του ο Ρικ, δεν υφισταται μπλοκαρισμα και για αυτο δεν πηρε ποινη. Χωρια οτι ειχε κανει safe rejoin στην αγωνιστικη γραμμη.
Μετα απο αυτα τα screenshot που δειχνουν οτι εχει αφησει χωρο για ολοκληρο μονοθεσιο, δεν υπαρχει καμια συγκριση(χωρια το safe rejoin) με το προχθεσινο συμβαν.

 

Οσοι λοιπον το αναφερουν σαν επιχειρημα για ποινη που δεν δωθηκε σε Ham επειδη δεν αφησε χωρο ή δεν εχουν δει προσεκτικα το βιντεο ή ειναι biased.

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
19 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Αν δεν το παρει και μαθηματικά δεν εχει τελειωσει τιποτα.

εχεις απολυτο δικιο απλα κατά πως δειχνουν τα πραγματα αν καποιος μπορει να διεκδικήσει τον τιτλο αυτος δεν είναι ο VET σιγουρα….

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιουχα επεσε κλασσικα και ο Χαμ κλασσικος υποκριτης για αλλη μια φορα.

Αφου πανηγυρισε εξαλλα (;) βγαινοντας απο το αυτοκινητο, μετα στο ποντιουμ πηγε να ανεβασει τον Σεμπ πανω στο νο1.

Κριμα, αλλος ενα τεραστιος οδηγος με πολυ κακο χαρακτηρα.

Υ.Γ. την κλασσικη μιρλα για λαστιχα, καιρο, υγρασια κτλ ειχαμε στο teamradio του και σε αυτον τον αγωνα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

...

Κριμα, αλλος ενα τεραστιος οδηγος με πολυ κακο χαρακτηρα....

Έχω αμφιβολίες για τον χαρακτήρα που παρακολουθούμε.

Όπως έχει γράψει και άλλος εδώ μέσα, political correctness.

Σίγουρα όχι το παιδάκι που γνωρίσαμε το 2007.

Υ.Γ από την ρούκι χρονιά, το Μόντρεαλ του ανήκει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.