Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2019


greg4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Έχω αμφιβολίες για τον χαρακτήρα που παρακολουθούμε.

Όπως έχει γράψει και άλλος εδώ μέσα, political correctness.

Σίγουρα όχι το παιδάκι που γνωρίσαμε το 2007.

Υ.Γ από την ρούκι χρονιά, το Μόντρεαλ του ανήκει.

Αυτόν λες;

Στις 30/7/2018 στις 2:33 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Μου άρεσε ο Lewis της αρχής της καριέρας του. Ο Lewis της άγνοιας κινδύνου και pure racing και όχι η εξέλιξη του σε "instagram" Lewis τύπου "these are the best fans" σε κάθε αγώνα, "God bless", "Thank you for believing in me" ή του κακομαθημένου Lewis που την λέει στην ομάδα που του έδωσε 3 πρωταθλήματα επειδή εγκατέλειψε μια φορά στην Αυστρία πχ.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 3,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ξεκάθαρα πρόβλημα ευθυγράμμισης. Περνάνε ΚΤΕΟ άραγε, ποιος ξέρει.

Το βασικό στοιχείο που κάνει οποιονδήποτε έχει τη παραμικρή αίσθηση περί δικαίου να λέει τι τσίρκο είναι αυτό, είναι ότι στο Καναδά σε 11 λεπτά αποφάνθηκαν ότι επίτηδες έκλεισε ο Vettel τον Ham  από έ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αυτόν λες;

 

Ο Hamilton είναι γκρινιάρης, σπαστικός, κακομαθημένος, βολεμένος, τυχερός και πολύ γκρινιάρης(δεν ξέρω αν το είπα), αλλα εκτός απο πολύ μεγάλος οδηγός, έχει την ικανότητα να παίρνει πάντα κάτι απο τους αγώνες του. Δε χάνει ποτέ την ψυχραιμία του, δεν ζορίζει το αυτοκίνητο ποτέ παραπάνω ωστε να κινδυνεύσει, κοιτάει αρχικά να τερματίσει, και μετά τα υπόλοιπα. Την ίδια λογική ακριβώς έχει και ο Bottas, για αυτό δεν ξέρω αν τους έχουν μάθει ετσι στη Mercedes, ή αν απλα τους διαλέξανε βάση αυτού το χαρακτηριστικού,

Στο Monaco, ο Leclerk, ξεκίνησε πίσω, και σε 10 γύρους έκανε 10 επικίνδυνες προσπεράσεις μέχρι που απλά χάλασε τον αγώνα του, νομίζω οτι ο Hamilton και ο Bottas δεν θα το έκαναν ποτέ αυτό. Θα κοιτούσαν να πάρουν έστω ένα βαθμό.

Επεξ/σία από papp0us
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 hours ago, gate1908 said:

Ο Χαμιλτον ειχε και προσφυση και χρονο και αποσταση για να διαλεξει απο που θα προσπερασει την Φεραρι.

Μόνο γι' αυτό να πω κάτι. Υποθέτω ότι εννοείς να περνούσε από αριστερά. Κι ο Vettel το είπε αλλά δεν μπορώ να φανταστώ με ποιον τρόπο θα μπορούσε ο Ham, να περάσει από αριστερά. Ακόμα κι αν μάντευε ότι ο Vettel θα πήγαινε προς τον τοίχο, θα έπρεπε να φρενάρει, να περιμένει να πάει ο Vettel στην άλλη μεριά του δρόμου και μετά να προσπαθήσει να τον περάσει, ο οποίος Vettel είχε ήδη αρχίσει να επιταχύνει (το ακούω στο incar και δεν χρειάζομαι καναπέ τηλεμετρίας😁). Δύσκολο μου φαίνεται. Εσύ βλέποντας το video (το top shot νομίζω βοηθάει), μπορείς να φανταστείς με ποιες τροχιές και ταχύτητες θα μπορούσε να συμβεί αυτό που λες; Ξέρω ότι είναι αρκετά θεωρητικό αλλά την αίσθησή σου πες μου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Μόνο γι' αυτό να πω κάτι. Υποθέτω ότι εννοείς να περνούσε από αριστερά. Κι ο Vettel το είπε αλλά δεν μπορώ να φανταστώ με ποιον τρόπο θα μπορούσε ο Ham, να περάσει από αριστερά. Ακόμα κι αν μάντευε ότι ο Vettel θα πήγαινε προς τον τοίχο, θα έπρεπε να φρενάρει, να περιμένει να πάει ο Vettel στην άλλη μεριά του δρόμου και μετά να προσπαθήσει να τον περάσει, ο οποίος Vettel είχε ήδη αρχίσει να επιταχύνει (το ακούω στο incar και δεν χρειάζομαι καναπέ τηλεμετρίας😁). Δύσκολο μου φαίνεται. Εσύ βλέποντας το video (το top shot νομίζω βοηθάει), μπορείς να φανταστείς με ποιες τροχιές και ταχύτητες θα μπορούσε να συμβεί αυτό που λες; Ξέρω ότι είναι αρκετά θεωρητικό αλλά την αίσθησή σου πες μου.

Μόλις μπήκε στο S έστριψε μια δεξιά και μετά Αριστερά. Στρίβοντας δεξιά ο Χάμιλτον είδε τον Φέτελ να είναι στο γρασίδι. Εκεί μπορούσε να ελέγχει που βρίσκεται. Μπαίνοντας στην αριστερή έβλεπε τον Φέτελ να παλεύει με το τιμόνι εκεί μπορούσε να φρενάρει και να διαλέξει δεξιά η Αριστερά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, gate1908 είπε

Μόλις μπήκε στο S έστριψε μια δεξιά και μετά Αριστερά. Στρίβοντας δεξιά ο Χάμιλτον είδε τον Φέτελ να είναι στο γρασίδι. Εκεί μπορούσε να ελέγχει που βρίσκεται. Μπαίνοντας στην αριστερή έβλεπε τον Φέτελ να παλεύει με το τιμόνι εκεί μπορούσε να φρενάρει και να διαλέξει δεξιά η Αριστερά.

Περα απο τα αστεία και τις πλακες ρε παιδί μου, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις να πεις; Θεωρείς οτι ο υπαίτιος εδω ειναι ο Χάμιλτον που επελεξε την λάθος πλευρά; Χωρις ιχνος ειρωνίας, ειλικρινά ρωτάω, μπορεί να το βλεπω εγω λάθος.

Επίσης ο Φετελ τιμωρήθηκε γιατι ανάγκασε τον Χάμιλτον εκτος πίστας και να κανει ελιγμό αποφυγής. Αν ειχε κανει 30 μετρα νωρίτερα τον ελιγμο τι θα αλλαζε; Παλι στην αγωνιστική γραμμή θα έμπαινε χυμα ο Φετελ πιθανότατα κοπανωντας και καπου στη μέση τον Χάμιλτον που ειχε παει να περασει απο την πλευρά του γρασιδιού το αυτοκίνητο που κόβει βόλτες στα γρασιδια. Παλι θα είχε κανει ελιγμο αποφυγής ο Hamilton, αφου θα είχε αλλάξει πορεία για να μη συγκρουστούν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 minutes ago, gate1908 said:

Μόλις μπήκε στο S έστριψε μια δεξιά και μετά Αριστερά. Στρίβοντας δεξιά ο Χάμιλτον είδε τον Φέτελ να είναι στο γρασίδι. Εκεί μπορούσε να ελέγχει που βρίσκεται. Μπαίνοντας στην αριστερή έβλεπε τον Φέτελ να παλεύει με το τιμόνι εκεί μπορούσε να φρενάρει και να διαλέξει δεξιά η Αριστερά.

Φρενάροντας εκεί πού λες, πιστεύω ότι δεν θα προλάβαινε. Θα έπρεπε να φρενάρει πολύ για να μπει αριστερά, εκτός αγωνιστικής γραμμής δηλαδή. Δεν μπορώ να το αποδείξω, η αίσθησή μου είναι. Αν το κατάφερνε μαγκιά του θα ήταν αλλά δεν ήταν δικό του θέμα να λύσει το πρόβλημα, ο Vettel έπρεπε να προσέξει.
Γενικότερα εμμένω στην άποψη που έγραψα στο 1ο post. Ότι δηλαδή ο Vettel ενήργησε με γνώμονα την ταχύτερη επανείσοδό του, για να μην χάσει την πρώτη θέση και όχι με γνώμονα την ασφάλεια. Αυτό πιστεύω ότι τιμώρησαν και όχι ότι πήγε να κλείσει εσκεμμένα τον Ham. Δεν διαφοροποιεί το δίκαιο της ποινής αφού και τα δύο τιμωρούνται αλλά για μένα έχει διαφορά.
Όπως είπε και ο Vettel, ας περνούσε από αριστερά. Δηλαδή ας λύσει αυτός το πρόβλημα, εγώ θα κάνω αυτό που με συμφέρει. Τον πιστεύω, ότι μέσα στον πανικό δεν κοίταξε καθρέφτη αλλά αυτό δεν τον δικαιολογεί στα μάτια μου, ήξερε ότι ερχόταν. Και μια που είπα τόσα πολλά, ας πω και κάτι για τις προτιμήσεις μου. Δεν υποστηρίζω πολύ κάποιον, εκτός απ' τον πολυαγαπημένο Kimi και του υποσχόμενο Leclerc. Τον Hamilton, επειδή δεν είμαι κακός άνθρωπος, θα ήθελα να τον δω ερωτευμένο και ευτυχισμένο σε κάποιο ερημονήσι και να μας αδειάζει τη γωνιά! (πλάκα κάνω, είναι οδηγάρα αλλά δεν τον πάω με τίποτα, sorry 😄).

12 minutes ago, papp0us said:

Περα απο τα αστεία και τις πλακες ρε παιδί μου, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θέλεις να πεις; Θεωρείς οτι ο υπαίτιος εδω ειναι ο Χάμιλτον που επελεξε την λάθος πλευρά; Χωρις ιχνος ειρωνίας, ειλικρινά ρωτάω, μπορεί να το βλεπω εγω λάθος.

Εντάξει, δεν είπε ότι έφταιγε αλλά ότι θα μπορούσε να κάνει αλλιώς. Έχει διαφορά αλλά όπως είπα, άλλος έπρεπε να βρει τη σωστή λύση.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, gate1908 είπε

Μόλις μπήκε στο S έστριψε μια δεξιά και μετά Αριστερά. Στρίβοντας δεξιά ο Χάμιλτον είδε τον Φέτελ να είναι στο γρασίδι. Εκεί μπορούσε να ελέγχει που βρίσκεται. Μπαίνοντας στην αριστερή έβλεπε τον Φέτελ να παλεύει με το τιμόνι εκεί μπορούσε να φρενάρει και να διαλέξει δεξιά η Αριστερά.

μα κάτι απαιτήσεις κι εσύ... να θες να δεις προσπέραση a la Formula 1!

Ποιος νομίζεις ότι οδηγούσε ο Χάκινεν?

Επεξ/σία από Sugizo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Φρενάροντας εκεί πού λες, πιστεύω ότι δεν θα προλάβαινε. Θα έπρεπε να φρενάρει πολύ για να μπει αριστερά, εκτός αγωνιστικής γραμμής δηλαδή. Δεν μπορώ να το αποδείξω, η αίσθησή μου είναι. Αν το κατάφερνε μαγκιά του θα ήταν αλλά δεν ήταν δικό του θέμα να λύσει το πρόβλημα, ο Vettel έπρεπε να προσέξει.
Γενικότερα εμμένω στην άποψη που έγραψα στο 1ο post. Ότι δηλαδή ο Vettel ενήργησε με γνώμονα την ταχύτερη επανείσοδό του, για να μην χάσει την πρώτη θέση και όχι με γνώμονα την ασφάλεια. Αυτό πιστεύω ότι τιμώρησαν και όχι ότι πήγε να κλείσει εσκεμμένα τον Ham. Δεν διαφοροποιεί το δίκαιο της ποινής αφού και τα δύο τιμωρούνται αλλά για μένα έχει διαφορά.
Όπως είπε και ο Vettel, ας περνούσε από αριστερά. Δηλαδή ας λύσει αυτός το πρόβλημα, εγώ θα κάνω αυτό που με συμφέρει. Τον πιστεύω, ότι μέσα στον πανικό δεν κοίταξε καθρέφτη αλλά αυτό δεν τον δικαιολογεί στα μάτια μου, ήξερε ότι ερχόταν. Και μια που είπα τόσα πολλά, ας πω και κάτι για τις προτιμήσεις μου. Δεν υποστηρίζω πολύ κάποιον, εκτός απ' τον πολυαγαπημένο Kimi και του υποσχόμενο Leclerc. Τον Hamilton, επειδή δεν είμαι κακός άνθρωπος, θα ήθελα να τον δω ερωτευμένο και ευτυχισμένο σε κάποιο ερημονήσι και να μας αδειάζει τη γωνιά! (πλάκα κάνω, είναι οδηγάρα αλλά δεν τον πάω με τίποτα, sorry 😄).

Εντάξει, δεν είπε ότι έφταιγε αλλά ότι θα μπορούσε να κάνει αλλιώς. Έχει διαφορά αλλά όπως είπα, άλλος έπρεπε να βρει τη σωστή λύση.

Δεν θα συνεχίσω την ανάλυση για το τι έπρεπε να γίνει. Εγώ δεν τον χωνεύω καθόλου και το έδειξα νομίζω 😂. Δεν είχα πρόβλημα αλλά είναι τόσο κακομαθημένος... Με το που τον πλησιάζει κάποιος από πίσω κλάμα... Γιατί με έφτασε; πόσο κοντά είναι γιατί είναι τόσο κοντά γιατί δεν μπορώ να του ξεφύγω;; σαν γυναίκα με περίοδο

 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μια ενδιαφέρον προσπάθεια με sync από κάτω τι έγινε πότε

DbfzSFS.png

Σημειώσεις:

  1. Είναι αναπαράσταση από το live monitoring όχι επίσημα από f1
  2. Το φρένο ακόμα και 5% να το πατάνε πέρνει τιμή 1, δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσο το πατούσαν (εκτός και αν μας πει η f1). Για αυτό το βλέπετε είτε full είτε κλειστό.
  3. Δεν έχουμε steering input

Νομίζω ότι ο Vettel έκανε ότι μπορούσε για να σώσει το αμάξι. Χρήση του φρένου και γκάζι όσο χρειάζεται (μέχρι 25% πήγε) για να καθαρίσει τους τροχούς και να βάλει πίεση στο πίσω μέρος του μονοθεσίου για να μην σπινάρει. Απλώς "έτυχε" να ήταν εκεί ο Hamilton. Δηλαδή δεν βλέπω βάση throttle πως έκανε unsafe re-entry. Και τιμωρήθηκε βάση του "letter of law" και σίγουρα όχι του spirit. Ο κανονισμός είναι για να αποτρέπει από τα μονοθέσια να μπαίνουν επίτηδες στην πίστα αφού είχαν βρεθεί εκτός, εδώ σίγουρα ο Vettel δεν μπήκε επίτηδες, και για αυτό έχει έρθει και η όλη γκρίνια.

Επεξ/σία από greg4
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, greg4 είπε

Και μια ενδιαφέρον προσπάθεια με sync από κάτω τι έγινε πότε

DbfzSFS.png

Σημειώσεις:

  1. Είναι αναπαράσταση από το live monitoring όχι επίσημα από f1
  2. Το φρένο ακόμα και 5% να το πατάνε πέρνει τιμή 1, δεν μπορούμε να ξέρουμε πόσο το πατούσαν (εκτός και αν μας πει η f1). Για αυτό το βλέπετε είτε full είτε κλειστό.
  3. Δεν έχουμε steering input

Νομίζω ότι ο Vettel έκανε ότι μπορούσε για να σώσει το αμάξι. Χρήση του φρένου και γκάζι όσο χρειάζεται (μέχρι 25% πήγε) για να καθαρίσει τους τροχούς και να βάλει πίεση στο πίσω μέρος του μονοθεσίου για να μην σπινάρει. Απλώς "έτυχε" να ήταν εκεί ο Hamilton. Δηλαδή δεν βλέπω βάση throttle πως έκανε unsafe re-entry. Και τιμωρήθηκε βάση του "letter of law" και σίγουρα όχι του spirit. Ο κανονισμός είναι για να αποτρέπει από τα μονοθέσια να μπαίνουν επίτηδες στην πίστα αφού είχαν βρεθεί εκτός, εδώ σίγουρα ο Vettel δεν μπήκε επίτηδες, και για αυτό έχει έρθει και η όλη γκρίνια.

Δεν τιμωρηθηκε απλα για το unsafe(οπου unsafe δεν εχει σχεση μονο αν το εκανε επιτηδες ή οχι) rejoin, τιμωρηθηκε για force off track τον αντιπαλο.

Αναφορά σε κείμενο

Reason: The stewards reviewed video evidence and determined that Car 5, left the track at turn 3, rejoined the track at turn 4 in an unsafe manner and forced car 44 off track. Car 44 had to take evasive action to avoid a collision.

Επισης, ο Χαμιλτον δεν "ετυχε" να ειναι εκει, οπως γραφεις. Ο Vettel, ενω ειχε πια ελεγχο του μονοθεσιου(οπως εγραψες και προηγουμενως), πηγε πιο δεξια και πεταξε τελειως εκτος πιστας τον Χαμιλτον. 

Το ειχαμε γραψει και προηγουμενως:

Αναφορά σε κείμενο

Πολλα απο τα σχολια που βλεπω και εδω, αλλα και απο αλλους οδηγους κλπ, φαινεται να αγνοουν το γεγονος που επισημανε και ο greg4: οτι ο Vettel ειχε ανακτησει ελεγχο και μετα πεταξε τον Χαμιλτον εκτος πιστας.

Σχολια λοιπον τυπου: 'the car stepped out, he was a passenger', 'you can't stop the car and stay off the circuit', 'with the momentum Vettel had, he was always going to end up where he did', 'don't penalize honest mistakes', 'εκανε αναποδα για να μεινει μακρια απο τον τοιχο' κλπ, αγνοουν οτι ο Vettel ειχε πια τον ελεγχο και μετα ανοιξε κι αλλο την τροχια του προς τα δεξια για να πεταξει εκτος τον Χαμιλτον.

-----------------------------------------

Τελος, αλλαξε η αποψη σου για το συμβαν στο Μονακο 2016; Αφησε χωρο για ενα μονοθεσιο ο Χαμ;

https://streamable.com/snhp

image.png.2903ccc24d42a21c402ca39c4589a6

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 ώρες πριν, greg4 είπε

Ο κανονισμός είναι για να αποτρέπει από τα μονοθέσια να μπαίνουν επίτηδες στην πίστα αφού είχαν βρεθεί εκτός, εδώ σίγουρα ο Vettel δεν μπήκε επίτηδες

Σε ευχαριστω για τα telemetry info btw, Πολύ ενδιαφέρον, πραγματικά!

Επιτηδες δεν μπήκε και εγω αυτό πιστεύω. Με unsafe τρόπο (έστω και άθελα του, προσπαθοντας να ελέγξει το μονοθέσιο) μπήκε ομως ή όχι; Οι κριτές ισχυρίζονται απλά ότι μπήκε με unsafe τρόπο όχι αν το έκανε επιτηδες η όχι... αυτό έχω καταλαβει. Τώρα το ότι «έτυχε» να είναι εκει ο Χαμιλτον, παίζει κάποιο ρολο δεν παίζει; 

Btw, σχετικά με αυτό, ο Villeneuve λέει ότι ο Χαμιλτον επιτηδες πήγε εκει:

https://wtf1.com/post/hamilton-deliberately-drove-in-a-way-which-would-penalise-vettel-suggests-villeneuve/

Με έστειλες φίλε 😛

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Σε ευχαριστω για τα telemetry info btw, Πολύ ενδιαφέρον, πραγματικά!

Επιτηδες δεν μπήκε και εγω αυτό πιστεύω. Με unsafe τρόπο (έστω και άθελα του, προσπαθοντας να ελέγξει το μονοθέσιο) μπήκε ομως ή όχι; Οι κριτές ισχυρίζονται απλά ότι μπήκε με unsafe τρόπο όχι αν το έκανε επιτηδες η όχι... αυτό έχω καταλαβει. Τώρα το ότι «έτυχε» να είναι εκει ο Χαμιλτον, παίζει κάποιο ρολο δεν παίζει; 

Οι κριτες εγραψαν γιατι πηρε ποινη: οχι απλα για το unsafe entry, αλλα για το force off track τον Χαμιλτον(ενω οπως ειδαμε ειχε πια ελεγχο του μονοθεσιου).

 

Για το force off track συζηταμε(μετα απο unsafe rejoin). Οπως πχ στο Μονακο 2016 η συζητηση ηταν αν εκανε force off track o Ham τον Ric(ειδαμε τελικως οτι του αφησε χωρο), εδω ο Vet πηρε ποινη για το force off track. Το force off track δεν μπορει να φανει στο γραφημα τηλεμετριας, αλλα φαινεται εδω:

image.png.ad969ca8ee3f9db9fcaa49f5e45a02

 

image.png.e57fa686f9011a1fce5b1bf8a6b1fc

 

(Επαναλαμβανω:το οριο της πιστας ειναι η λευκη γραμμη )

Επεξ/σία από haHa
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.