Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πετρο για τα κονσολο port που επρεπε να παιζουν χαλια στις καρτες της nvidia εισαι λαθος 

η επεξεργασια γραφικων ειναι γνωστη εδω και δεκαετιες απλα λιγοι εχουν φτιαξει high performance gpus 

ολα τα παιχνιδια των κονσολων δημιουργουνται απο ενα κοινο api π.χ το directx12/11 στο χβοχ και pc 

τοσο η nvidia οσο και η amd πρεπει να πληρουν ολες τις προηποθεσεις για να τρεχουν το graphic api 

στο τελος το μονο που μετραει ειναι πια αρχιτεκτονικη ειναι πιο αποδοτικη στις απαιτησεις ενος συγκεκριμενου api 

δεν υπαρχει καμια παρακαμψη η κανας μαγικος κωδικας που κανει τις Nvidia καρτες αχτυπητες η της amd 

ηθελα να πω και αλλα γιατι σχεδον δεν συμφωνο με τιποτα απο αυτα που εγραψες αλλα βαριεμαι για τωρα :D

  • Like 1
Δημοσ.

Ωραία...βάλε να τρέξεις τότε PhysX σε AMD κάρτα...γίνεται, μια χαρά.

Απλά είναι πάνβαρο γιατί δεν έχεις το h/w και κάνεις εξομοίωση μέσω s/w.

Αυτά είναι τα GCN optimizations που υποτίθεται πως θα πρέπει να ανταγωνιστεί ο εκάστοτε driver της nVidia.

Μην ξεχνάς, δεν μιλάμε για παιγνίδια που είναι PC exclusive. Μιλάμε για παιγνίδια που υποτίθεται γράφτηκαν για h/w με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και βελτιστοποιήθηκαν για να τρέχουν εκεί ιδανικά. Τα παιγνίδια αυτά, και καλά τα πήραν όπως είναι και τα πέταξαν σε PC, σύμφωνα με τη θεωρία-ιστορία του "GCN optimized".

E, δεν στέκει. Απλά.

Αν από την αρχή γράφονται με 2πλά path, ένα για την κάθε "αρχιτεκτονική", έτσι κι αλλιώς δεν έχει νόημα να συζητάμε για βελτιστοποιήσεις εκεί.

Εννοείται ότι υπάρχουν ένας σκασμός παράμετροι που δεν αναφέρω, και πολύ περισσότερες που απλά αγνοώ.

Αλλά hardcoded optimizations να τις ξεπερνάς με s/w, πώς?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Χαχα, βρήκες το προβληματικό DX12 του Deus Ex..Πριν λίγες μέρες bench-άραμε εμείς εδώ μέσα και καταλήξαμε ότι υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο παιχνίδι σε DX12/1080P.

2080Ti κάτω από 1080Ti..Η vega σε 4κ παει παντα καλυτερα. Μην επιμενεις. 

Απ οτι σε 1080p εννοω

Επεξ/σία από billeiros
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Ωραία...βάλε να τρέξεις τότε PhysX σε AMD κάρτα...γίνεται, μια χαρά.

Απλά είναι πάνβαρο γιατί δεν έχεις το h/w και κάνεις εξομοίωση μέσω s/w.

Αυτά είναι τα GCN optimizations που υποτίθεται πως θα πρέπει να ανταγωνιστεί ο εκάστοτε driver της nVidia.

Μην ξεχνάς, δεν μιλάμε για παιγνίδια που είναι PC exclusive. Μιλάμε για παιγνίδια που υποτίθεται γράφτηκαν για h/w με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και βελτιστοποιήθηκαν για να τρέχουν εκεί ιδανικά. Τα παιγνίδια αυτά, και καλά τα πήραν όπως είναι και τα πέταξαν σε PC, σύμφωνα με τη θεωρία-ιστορία του "GCN optimized".

E, δεν στέκει. Απλά.

Αν από την αρχή γράφονται με 2πλά path, ένα για την κάθε "αρχιτεκτονική", έτσι κι αλλιώς δεν έχει νόημα να συζητάμε για βελτιστοποιήσεις εκεί.

Εννοείται ότι υπάρχουν ένας σκασμός παράμετροι που δεν αναφέρω, και πολύ περισσότερες που απλά αγνοώ.

Αλλά hardcoded optimizations να τις ξεπερνάς με s/w, πώς?

Η αληθεια ειναι καπου στη μεση

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ, οτιδήποτε DX12 (πχ. BF1), τρέχει νερό εδώ και 2 γενιές AMD, αλλά επειδή μέχρι και Pascal, η πέτσινη κομπανία το είχε δέσει κορδόνι ότι θα έπρεπε να τρέχουν όλα μόνο σε DX11 και τον έπιναν σε οτιδήποτε παραπάνω,  ήταν "για τα μπάζα και άθλιες" μηχανές όπως πχ. Frostbyte (αφού δεν έπεσε φωτιά να μας κάψει...). Και τώρα που επιτέλους αποφάσισαν να σχεδιάσουν αρχιτεκτονική για dx12 (rtx), ΟΛΑ ΚΑΛΑ - έφτιαξε η Frostbyte!...😂

Επεξ/σία από Occultist
  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Occultist είπε

Εντωμεταξύ, οτιδήποτε DX12 (πχ. BF1), τρέχει νερό εδώ και 2 γενιές AMD, αλλά επειδή μέχρι και Pascal, η πέτσινη κομπανία το είχε δέσει κορδόνι ότι θα έπρεπε να τρέχουν όλα μόνο σε DX11 και τον έπιναν σε οτιδήποτε παραπάνω,  ήταν "για τα μπάζα και άθλιες" μηχανές όπως πχ. Frostbyte (αφού δεν έπεσε φωτιά να μας κάψει...). Και τώρα που επιτέλους αποφάσισαν να σχεδιάσουν αρχιτεκτονική για dx12 (rtx), ΟΛΑ ΚΑΛΑ - έφτιαξε η Frostbyte!...😂

Μου αρεσεις, τα λες ωραια...🙂

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έφτιαξε για ένα patch, τώρα έχει ξανά stuttering(Απ' ότι λένε). Και ναι η DICE δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει το DX12, όταν τα Forza Horizon και Gears of War 4 που είναι DX12, τρέχουν νερό, όταν το SotTR τρέχει πολύ καλύτερα σε DX12 απ' ότι σε DX11 και το Battlefield είναι stutter-fest, τι κάνει νιάου στα κεραμίδια..Επίσης η μηχανή λέγεται Frostbite και όχι Frostbyte.

Υπάρχει και πολύ φρέσκο παράδειγμα τραγικού DX12, το Resident Evil 2 remake.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχοντας παίξε BF1 κ 5 με αρκετές ώρες και σε 11 κ σε 12, ισχύουν όσα γράφει ο Psycho περί stutter κλπ.

Κρατάω πισινή μήπως ξαναέφτιαξε το 12 στο 5 μετά το χτεσινό patch.

Ευχαρίστως να δοκιμάσω κ τα δύο σήμερα κ στα δύο mode, και να πω τι βλέπω.

 

Δημοσ.

Όπου δουλεύει σωστά το DX12, τρέχει σωστά και σε AMD και σε NV. Όπου έχει πρόβλημα(RE 2 remake, BF 1 κλπ) έχουν θέμα και οι δύο. Το τι παπαγαλίζουν μερικά RTG boys, μου είναι παντελώς αδιάφορο όταν αυτό επιβεβαιώνεται από κατόχους AMD/NV.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το BF1 το είχα παίξει με μια ταπεινή 840m σε laptop όταν βγήκε με hdmi στην 55αρα και medium high έπιανα 60αρι σε full hd σε πολλά σημεία. Δεν είχα stuttering καθόλου. Πάντα σε campaign όχι online. Τέρμα OC η κάρτα. 

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Υπάρχει και πολύ φρέσκο παράδειγμα τραγικού DX12, το Resident Evil 2 remake.

Το οποίο πάλι πάει τραίνο DX12 μόνο σε AMD - "τραγικό παράδειγμα", ξέρω...
 

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Battlefield είναι stutter-fest,

Από τα πιο ομαλά DX12 παιχνίδια performance-wise, ακόμα και σε υψηλότατα settings - εκτός από Nvidia, άρα "παντού χάλια".
 

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Επίσης η μηχανή λέγεται Frostbite και όχι Frostbyte.

Τώρα που μου διόρθωσες το ορθογραφικό σε copyrighted ονομασία (που θα μπορούσε να είναι και "Χαράλαμπος"), πρέπει να ανακάλυψες έναν νέο κόσμο αποστομωτικής επιχειρηματολογίας...
 

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Και ναι η DICE δεν ξέρει πως να χρησιμοποιήσει το DX12, όταν τα Forza Horizon και Gears of War 4 που είναι DX12,

Συγκρίνουμε το τεχνικό κατόρθωμα απόδοσης ενός χάρτη πλήρους γεωμετρίας, με destructible environment, vehicle mechanics, βαλλιστικών μοντέλων, 64 παικτών ταυτόχρονα online, με τη μπουρδίτσα single player που απλώς κάνει slide show ένα 3d προκαθορισμένο (έστω όμορφο) περιβάλλον γύρω από ένα αμάξι. Που και εκεί σε έχει η αντίστοιχης κλάσης AMD. Εναλλακτικά, "χάνουμε παλικάρια - φέρτε κάτι με gimpworks (gears) τώρα!" Οκ, σιγουρεύτηκα ότι μιλάω με τσουτσέκι του πέτσινου! 🤣 Να πεις ότι σε χαρτζιλίκωνε, κιόλας...

Γενικώς, η Nvidia, τώρα με τις RTX, ανακάλυψε το DX12 στα σοβαρά. Για αυτό και "το αφεντικό τρελλάθηκε", με τις 10άρες που τις σπρώχνουν όλοι όσο-όσο...

Επεξ/σία από Occultist
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Έχοντας παίξε BF1 κ 5 με αρκετές ώρες και σε 11 κ σε 12, ισχύουν όσα γράφει ο Psycho περί stutter κλπ.

Κρατάω πισινή μήπως ξαναέφτιαξε το 12 στο 5 μετά το χτεσινό patch.

Ευχαρίστως να δοκιμάσω κ τα δύο σήμερα κ στα δύο mode, και να πω τι βλέπω.

BF V, DX12.

Κανένα stutter, αλλά πάλι το θέμα με το παιγνίδι να κολλάει όταν αλλάζω χάρτη και ξεκινά ο επόμενος γύρος (ακριβώς στο 1ο spawn, με μαθηματική ακρίβεια).

Αργότερα, βλέπουμε και για το 1.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...